Euroviisut 2023 OFFICIAL
Kommentit (19410)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olipa taas lastenkonsertti. Voi että. Joutuu kertomaan välispiikeissä että älkää sitten päiväkodissa kiroilko niiku minä lol. Voi että.
No ihan hyvä että sanoo. Ei silti ole Käärijän vika että lapset tulevat konserttiin, ei hän ole lapsiyleisöä mitenkään tavoitellut millään toimilla. Mutta aina on silti lapsetkin räppiä kuunnelleet, ei sinänsä mitään uutta.
Tuskin siellä nyt sentään lapsia oli enemmistönä, ihan aikuisilta yleisö kuvista päätellen näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olipa taas lastenkonsertti. Voi että. Joutuu kertomaan välispiikeissä että älkää sitten päiväkodissa kiroilko niiku minä lol. Voi että.
No ihan hyvä että sanoo. Ei silti ole Käärijän vika että lapset tulevat konserttiin, ei hän ole lapsiyleisöä mitenkään tavoitellut millään toimilla. Mutta aina on silti lapsetkin räppiä kuunnelleet, ei sinänsä mitään uutta.
Tuskin siellä nyt sentään lapsia oli enemmistönä, ihan aikuisilta yleisö kuvista päätellen näyttää.
Oli aikuisia suurin osa. Eturivi oli lapsia tai teinejä
Minusta olisi mukavaa jos käärijä myisi haleja vaikka keikan jälkeen esim. 100 e/hali. Käärijä saisi siitä vähän ekstrarahaa ja fanit haleja, win win-tilanne 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko muut lempäälän keikalla tänään:)
Ehkä, porukkaa oli nimittäin valtavasti.
Minä en ainakaan ollut, kun oon mökillä.
Kiva olisi nähdä Käärijä livenä, mutta kaikki tapahtumat ovat niin kaukana missä milloinkin olen.Käärijällähän on kymmenittäin keikkoja ympäri Suomea, joten luulisi löytyvän useampikin kohtuullisen matkan päässä.
Täällähän toivotettiin ulkomaalaisetkin fanit tervetulleeksi näille Suomen keikoille olettaen heidän helposti matkustelevan maasta toiseen, joten onhan se nyt huvittavaa, ettei itse jakseta paljon lyhyempää matkaa.
Helppoa sitä olisi liikkua, jos olisi auto. Hirveät järjestelyt pitäisi tehdä nähdäkseen Käärijää.
Hyvä esimerkki, että turha kuvitellakaan kansainvälisten fanien matkustavan Suomeen, eli mikäli heitäkin haluaa keikoilleen on keikkailtava Suomen rajojen ulkopuolella ja mieluiten mahdollisimman laajalti sielläkin.
Riippuu siitä kuinka kovasti fanittaa.
Mulle on jo liikaa, että Käärijän näkemiseen menee parisataa euroa, varsinkin kun itselläni ei ole mitään kaveriporukkaa.
Käärijä Liven katsoo vaikka Areenasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin paikalla ja minusta lapsia oli paljon, mahdollisesti enemmän kuin täysikäisiä. Osa oli tullut ilman vanhempia Ideaparkiin. Varsinkin paikkakuntalaisille se on helppoa.
Olisi tietenkin kiinnostavaa nähdä tilastoja.
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi mukavaa jos käärijä myisi haleja vaikka keikan jälkeen esim. 100 e/hali. Käärijä saisi siitä vähän ekstrarahaa ja fanit haleja, win win-tilanne 😄
Jätetään halisessiot suosilla Äiti Ammalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin paikalla ja minusta lapsia oli paljon, mahdollisesti enemmän kuin täysikäisiä. Osa oli tullut ilman vanhempia Ideaparkiin. Varsinkin paikkakuntalaisille se on helppoa.
Onhan Käärijä selkeästi lasten mieleen. Lapsiyleisö on sen vuoksi väistämätön lieveilmiö näissä ilmaiskonserteissa. Vaikka enpä toisaalta usko että Käärijän musasta saavat huonoja vaikutteita, pienimmät ei ees tajua lyriikoita kunnolla. Ja hyvin tuntuu Kärtsä rajaavan ikärajattomilla keikoilla ne ns. pahimmat biisit pois keikkalistalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan Käärijä selkeästi lasten mieleen. Lapsiyleisö on sen vuoksi väistämätön lieveilmiö näissä ilmaiskonserteissa. Vaikka enpä toisaalta usko että Käärijän musasta saavat huonoja vaikutteita, pienimmät ei ees tajua lyriikoita kunnolla. Ja hyvin tuntuu Kärtsä rajaavan ikärajattomilla keikoilla ne ns. pahimmat biisit pois keikkalistalta.
Minusta lapsiyleisö ei ole mikään lieveilmiö vaan vähintään yhtä tärkeä ilmiö kuin aikuisyleisökin.
Mä kirjoitin tänne joskus,että suomi tulee sijoittumaan historiallisen harvinaiselle sijalle. Olin oikeassa. Tiesin ettei Käärijä voita mutta ajattelin että on kärkiviisikossa tai nelikossa. Osuin oikeaan. Nyt Käärijä tunnetaan jo jenkeissä.