Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Euroviisut 2023 OFFICIAL

Vierailija
19.05.2022 |

Ken voittaa viisut? Missä ne järjestetään?

Kommentit (19410)

Vierailija
15321/19410 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan avaisi suunsa? Ketkä oli lahjottu antamaan täydet pisteet Ruotsille?

Vierailija
15322/19410 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi Loreen-parodiat TikTokissa on hyviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15323/19410 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka lopputulos ei oikein käy järkeen, niin kaikki kunnia kuitenkin Loreenille. Taitava esiintyjä, ja puhuu Käärijästä todella arvostavasti.

Vierailija
15324/19410 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska hänellä on paljon seuraajia, hän on myös esimerkki monelle. Esimerkki 5-vuotiaasta kiukuttelijasta kun ei tikkaria saanutkaan? Sellaisen kuvanko haluaa seuraajilleen antaa. Ei kai.

Äijä tekee puoli vuotta töitä ja panostaa kaiken mikä irti lähtee. Suhmuroinnin takia ei pääse tavoitteeseensa. Sinä vertaat tätä tikkarin saamiseen. Vertauksesi ontuu. Ontuu pahasti.

Toivottavasti ei nyt sentään romahda kokonaan.

Ajatelkaas, että Käärijää kuunnellaan Spotifyssa tällä hetkellä ympäri maailmaa yhtä paljon kuin Harry Stylesiä ja Miley Cyrusta!

Ja Harry Stylesiä kuunnellaan vain sen takia, koska on samannäköinen kuin Bojan :DDDD

Ketjun seuraavat 300 sivua käsittävä Styles - Käärijä shippaus alkaa 3...2...1...

:DDD

Vierailija
15325/19410 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tämä lastenkirjakuvittajan versio Cha Cha Chasta :D

https://twitter.com/RhysWaters_art/status/1658377007900573696

Vierailija
15326/19410 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä vähän noloa. Aikuiset miehet jotkut peruukit päässä ja foliosta tehtyjen kynsien kanssa. Ei se ole aikuisen käytöstä. Ei tämä Loreenin vika ole.

Vierailija
15327/19410 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loreen sanoo The Sunin haastattelussa toivovansa, että euroviisut järjestetään ensi vuonna hänen kotikaupungissaan Tukholmassa.

Viisuvoittaja uskoo, että juhlavuoden kunniaksi myös Abban jäsenet nähdään viisuissa. Ensi vuonna tulee kuluneeksi 50 vuotta Abban viisuvoitosta.

Olen tavannut kolme Abban jäsentä ja olen aika varma, että he tulevat euroviisuihin. Aion vähän painostaa. Viisut on pakko järjestää Tukholmassa, etenkin kun Abban voitosta on 50 vuotta, Loreen juttelee brittilehdelle.

Ai että, nyt Loreenkin hehkuttaa Abba 50 veetä!

Vierailija
15328/19410 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä vähän noloa. Aikuiset miehet jotkut peruukit päässä ja foliosta tehtyjen kynsien kanssa. Ei se ole aikuisen käytöstä. Ei tämä Loreenin vika ole.

No Käärijästä tehdään samanlaisia parodioita. Onko se vähemmän noloa siksi, että Cha Cha Cha on jo alkujaan kieli poskella?

Vierailija
15329/19410 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loreen sanoo The Sunin haastattelussa toivovansa, että euroviisut järjestetään ensi vuonna hänen kotikaupungissaan Tukholmassa.

Viisuvoittaja uskoo, että juhlavuoden kunniaksi myös Abban jäsenet nähdään viisuissa. Ensi vuonna tulee kuluneeksi 50 vuotta Abban viisuvoitosta.

Olen tavannut kolme Abban jäsentä ja olen aika varma, että he tulevat euroviisuihin. Aion vähän painostaa. Viisut on pakko järjestää Tukholmassa, etenkin kun Abban voitosta on 50 vuotta, Loreen juttelee brittilehdelle.

En ymmärrä. Missä muualla ne järjestettäisiin kuin Tukholmassa?

Vierailija
15330/19410 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensi vuoteen mennessä kaikki ovat läpeensä kyllästyneitä Loreenin lisäksi jo abba-hehkutukseenkin. Paitsi ruotsalaiset. Ennustan floppia koko hommasta. Maku meni siinä vaiheessa kun abban takia syrjäytettiin Käärijä.

Vierailija
15331/19410 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on vähän noloa, mutta tajusin vasta nyt että viisujen pääsponsori Moroccanoil ei olekaan öljy-yhtiö vaan kosmetiikkayhtiö :D Vähän ihmettelinkin että miksei kukaan kritisoi sponsorivalintaa

Vierailija
15332/19410 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa tämä keskustelu täällä. Eteenpäin.

Vierailija
15333/19410 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Loreeni toimii. Kerta kerralta enemmän Loreenin biisi toimii paremmin ja paremmin. Vois tästä lähtee hakee tatskan.

Juhhuhhuhuhhuuuu, im gettin a tattooooo.

Vierailija
15334/19410 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksipäs Kärtsaajaa ei canceloitu vaikka käytti laulussaan M-sanaa "henkilö" sanan sijasta?

Kun esim nykyään ei saa sanoa esi-M-sana vaan täytyy sanoa esihenkilö, tai vaikkapa, palohenkilö?

Vierailija
15335/19410 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on vähän noloa, mutta tajusin vasta nyt että viisujen pääsponsori Moroccanoil ei olekaan öljy-yhtiö vaan kosmetiikkayhtiö :D Vähän ihmettelinkin että miksei kukaan kritisoi sponsorivalintaa

Hahaa, joo. Tiesin itse sen olevan kosmetiikkaa, koska Moroccan oil on toinen nimitys arganöljylle, mutta itse ihmettelin, miten tuollaisella hiustenhoitomerkillä on varaa sponssata noin isoa tapahtumaa.

Vierailija
15336/19410 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tukholmassa esim Gluben vai miten nyt kirjoitetaankin on remontissa, joten muut isot hallit taitavat olla aika pitkälle buukattuina. Siksi ei välttämättä pystyttäisi Tukholmassa järjestää. Esim Suomessakin olisi ollut vaikea löytää tiloja. Tampereen kansikin vissiin buukattu Euroviisujen aikana aivan täyteen kaikkea.

Vierailija
15337/19410 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tukholmaan viisut ei tod näk tule, sopivat areenat eivät kuulemma ole vapaina. Göteborgissa on sellainen rakentamiseseta johtuva liikennekaaos että se myös tuntuu epätodennäköiseltä. Veikkaan että Malmö viisut saa, logistisesti paras vaihtoehto myös.

Malmö. Kuulostaa vähän pahaenteiseltä.

Vierailija
15338/19410 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahaa, joo. Tiesin itse sen olevan kosmetiikkaa, koska Moroccan oil on toinen nimitys arganöljylle, mutta itse ihmettelin, miten tuollaisella hiustenhoitomerkillä on varaa sponssata noin isoa tapahtumaa.

Koska Loreal voitti... and because you're worth it. or NOT!

Thanks for the televoting money enivei!

Eiku siis Loreen.

Perskeles, kun nää on kaikki kopioita toisistaan, nimet ja biisit ja juryt ja sponsorit...

Vierailija
15339/19410 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tukholmaan viisut ei tod näk tule, sopivat areenat eivät kuulemma ole vapaina. Göteborgissa on sellainen rakentamiseseta johtuva liikennekaaos että se myös tuntuu epätodennäköiseltä. Veikkaan että Malmö viisut saa, logistisesti paras vaihtoehto myös.

Malmö. Kuulostaa vähän pahaenteiseltä.

Kuulostaa gangsta rap-voittobiisiltä ens vuonna. Paukutellaan muutakin kuin henkseleitä, jos yleisöäänet ei voita.

Vierailija
15340/19410 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loreen oli oikeasti hyvä. Käärijä taas huumorilla tehty renkutus. Ei tuommoinen huumori juomalaulu hurmaa ammattilaisia. Mutta sitten taas loreen, oli vakavasti otettava ja radio soittoon kelpaava.

Ketju on lukittu.