Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2023 OFFICIAL

Vierailija
19.05.2022 |

Ken voittaa viisut? Missä ne järjestetään?

Kommentit (19410)

Vierailija
7901/19410 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eträ mua ärsytti lukea tuo Iltalehden Kääryle artikkeli jotenkin. 😐

Vierailija
7902/19410 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eträ mua ärsytti lukea tuo Iltalehden Kääryle artikkeli jotenkin. 😐

sulta puuttuu huumorintaju

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7903/19410 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua olla ilonpilaaja, mutta Google-haut eivät puhu Käärijän voiton puolesta. Katselin niitä viimeisen vuorokauden ajalta semifinaaliin osallistuneista maista, ja eniten on haettu Ruotsia, Israelia ja Kroatiaa. Ruotsi oli ainoa semifinaalin maa, jossa Suomi oli suosituin haku.

Samaan viittaa YouTuben katselukerrat, jossa top3 koostuu samoista maista; Kroatia, Israel ja Ruotsi.

Suomi Google-hauissa ja youtubessa neljäntenä.

No Kroatia saa katselukertoja, koska esitys oli hyvin erikoinen, suorastaan outo. Ei se voittoa heille tuo. Siinä mielessä katselu- tai googletuskerrat eivät kerro koko totuutta.

Vierailija
7904/19410 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä jotenkin näen jo sieluni silmin että Ruotsi voittaa Suomen lauantaina yhdellä pisteellä ja se tapahtuu näin:

Suomen raati antaa Loreenille 12 poäng.

Ruotsin raati antaa Käärijälle 0 poäng.

Juha Mieto kakkonen.

Mä taas näen tässä Lordi kakkosen eli Suomen toisen Viisuvoiton. Ruotsin raati, jos tänä vuonna antaa Suomelle 0 pistettä niin siinä menee maan maine lopullisesti.

Ja Käärijällä on aika paljon sitä hypnoottista lavashow'ta ja läsnäoloa, jota oli Ukrainan Go-A:lla. Vihreää pukua ja lavaheilumista myöten.

https://eurovision.tv/video/go-a-shum-live-ukraine-grand-final-eurovisi…

Toisaalta vaikka Shum oli banger ja livenä toimi, niin eipä tullut voittoa. Edelleen ihmetyttää, miksei. Olivat vuodella edellä aikaansa, ilmeisesti.

Koska raatipisteiden vähyys upotti Shumin. Jos ei Shumille herunut raadeilta pisteitä, en näe miten Käärijä maagisesti keräisi niitä lisää.

Itseasiassa shum ja käärijä on hyvät vertailukohdat. Shum oli toisena vedonlyönnissä, eikä jury välittänyt pätkäkään. Oli juryäänissä 10. 

Tietääkö joku onko nämä juryt yleensä jotain boomereita kun aina suosivat samantyylisia balladeja tai purkkapoppi biisejä.

Tätä asiaa olen joskus johonkin viisuketjuun kritisoinutkin, kun olikohan juuri ruotsin juryn esittely jossain, niin siellä oli jotain klassisen musiikin ja tyyliin tangon ystäviä, ja meiltä kun menee rokki/ metallibändejä niin ilmankis ei olla vahvoilla, pitäisi joku logiikka ja systeemi kyllä olla juryjen tasapainoiseen kasaamiseen, sellaista ei taida nyt olla niin liikaa on tuurista varmaan kiinni ja aikamoinen villilänsi muutenkin tuo homma

Vierailija
7905/19410 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä ovat Ruotsin juryssa tänä vuonna? Onko taas musiikkialan "ammattilaisia"?

Vierailija
7906/19410 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivupointtina että Portugali teki tele-ennätyksen 2016 esiintymispaikalta 11 jonka paikkeille Suomeakin tällä hetkellä ennustetaan sijoitettavan. Älkää nyt vielä lannistuko ennenaikaisesti!

Vierailija
7907/19410 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Oli kompetenssia tai ei niin suominegaa sieltä varmasti löytyy.

Vierailija
7908/19410 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä alkupuolisko oli tosi hyvä ja energinen. Jännitys alkoi näkyä sitten loppu puolella enemmän, olisin toivonut että Kärtsä olisi esim. hymyillyt siinä enemmän. Luulen myös, että joutui sen verran keskittymään siihen lauluun, että näkyi sitten noin.

Vierailija
7909/19410 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivupointtina että Portugali teki tele-ennätyksen 2016 esiintymispaikalta 11 jonka paikkeille Suomeakin tällä hetkellä ennustetaan sijoitettavan. Älkää nyt vielä lannistuko ennenaikaisesti!

Ennätystä ei varmasti tule kun viimevuonna ukraina sai niin jäätävät pisteet sodan takia.

Televoitto on hyvinkin todennäköinen.

Vierailija
7910/19410 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että kaikki muut esiintyjät salissa ja koko ohjelma latistuvat ja lannistuvat Käärijän aplodimyrskyn jälkeen.

Että ei muuta kuin esiintymispaikka #1, niin eurolava on pyyhitty ;D

Vierailija
7911/19410 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma top10 jatkoon menijöistä

1. Suomi 💚

2. Ruotsi

3. Norja

4. Israel

5. Moldova

6. Serbia

7. Sveitsi

8. Tsekki

9. Kroatia

10. Portugali

Ruotsista tykkäsin enemmän kuin aiemmin. Pakko se on myöntää, että Loreen on todella hyvä esiintyjä, hänen laulussaan on valtavasti tunnetta. Silti mua lähtökohtaisesti ärsyttää, että aiempi voittaja lähtee uudestaan viisuihin mukaan.

Kroatian vitsikkyys on lässähtänyt kun sen biisin on kuullut jo useamman kerran.

Vierailija
7912/19410 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitään merkitystä jollain katsomiskerroilla. Siis videotahan voi klikkailla niin monta kertaa kuin huvittaa ja jokainen kerta merkitään katselukerraksi. Täysin epärelevanttia tuijottaa katselukertoja.

Youtubessa yksi katselukerta tarkoittaa että ihminen (ei botti) tarkoituksella aloittaa katselun ja katsoo videota vähintään 30 sekuntia. Eli ei ne ihan pelkkiä klikkauksia ole, kyllä ne kertovat siitä mikä ihmisiä kiinnostaa. Voittajaa ei tietenkään niiden perusteella tiedä.

Vierailija
7913/19410 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että kaikki muut esiintyjät salissa ja koko ohjelma latistuvat ja lannistuvat Käärijän aplodimyrskyn jälkeen.

Että ei muuta kuin esiintymispaikka #1, niin eurolava on pyyhitty ;D

Niinku Heli Rantanen halkaistaan koko kenttä ensimmäisellä heitolla! 😉

Vierailija
7914/19410 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Oli kompetenssia tai ei niin suominegaa sieltä varmasti löytyy.

Ley-yhtiöpomot ja Spotifyn edustajat saisi ainakin heittää pois, kun eivät ole yhtään hajulla edes siitä, mitä oma kansa ja televotensa haluaa ;D Pisteillä pelaaminen on huonon häviäjän merkki. Siinä mielessä voisivat kyllä antaa Suomelle 0 pojoa, niin näkyisi tuo vielä selkeämmin.

Vierailija
7915/19410 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitään merkitystä jollain katsomiskerroilla. Siis videotahan voi klikkailla niin monta kertaa kuin huvittaa ja jokainen kerta merkitään katselukerraksi. Täysin epärelevanttia tuijottaa katselukertoja.

Youtubessa yksi katselukerta tarkoittaa että ihminen (ei botti) tarkoituksella aloittaa katselun ja katsoo videota vähintään 30 sekuntia. Eli ei ne ihan pelkkiä klikkauksia ole, kyllä ne kertovat siitä mikä ihmisiä kiinnostaa. Voittajaa ei tietenkään niiden perusteella tiedä.

Olen kyllä klikkaillut yhtä videota niin että parin sekunnin jälkeen klikannut uudestaan niin jokainen uusi aloitus on laskettu katselukerraksi

Vierailija
7916/19410 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja esim. Rasmuksen semifinaaliesitystä on nyt vuodessa katsottu miljoona kertaa. Käärijää nyt 12 tunnissa kohta 530 000 kertaa 😁.

Vierailija
7917/19410 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vaahtoaa vaan jostain Käärijästä, mutta kun äänet on lauantaina laskettu niin yksi tietty maahan siellä ykkösenä on eli Ukraina. :D

Vierailija
7918/19410 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä klikkaillut yhtä videota niin että parin sekunnin jälkeen klikannut uudestaan niin jokainen uusi aloitus on laskettu katselukerraksi

No Youtuben itsensä mukaan näitä klikkauksia ei lasketa 🤷🏼.

Vierailija
7919/19410 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Youtuben itsensä mukaan näitä klikkauksia ei lasketa 🤷🏼.

Niin Youtuben itsensä mukaan

Vierailija
7920/19410 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä te jaksatte urputtaa ja valittaaMenkää ite sinne viisuhin ja tuokaa voitto kotiin, kun ootte niin upeita ja mahtavia.

Ketju on lukittu.