Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies järkyttyi kun en kerroin etten käy joka päivä suihkussa

Vierailija
17.05.2022 |

Miksi pitäisi kun en hikoile ja hiuksetkin ovat puhtaat. Käyn suihkussa kahdesti viikossa ja silloin pesen hiukset myös. Kuinka usein käytte suihkussa?

Kommentit (230)

Vierailija
121/230 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet likainen🌰🤧 Sääliksi käy miestäsi. Äitisi lapsuudenkodissa käytiin varmaan kerran viikossa saunassa ja pihan perällä oli puupaskahuussi.

En ole likainen ja hiukseni eivät rasvoitu. Älä laita sanoja suuhuni kun et edes tunne minua. Meillä ei kotona ole koskaan ollut ulkohuussia ja ihan normaalisti sisätiloissa peseydyttiin. ap

Oikeasti kun käyt nukkumaan löyhähtää peiton alta hien ja kusen haju. Mutta kai miehesi on tottunut hajuihisi. Itse et enää huomaa haisevasi. Pesetkö edes vaatteita ennen kuin ne kävelevät itse koneeseen...

Ei haise, kun en hikoile ja vaihdan lakanat ja muut petivaatteet usein. Vaatteeni ovat aina puhtaat. ap

Vierailija
122/230 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole.

Monilla siivottomilla on liian hyvä käsitys itsestään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/230 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen tottuu omaan hajuunsa. Kyllä toinen ihminen haistaa pesemättömyyden ts. ihon eltaantuneen rasvan hajun. 

Minun täytyy sanoa, että olisi kyllä totaalinen turn off jos mies ei peseytyisi päivittäin, en samaan sänkyyn huolisi moista haisulia. 

Olet sitten itse haisuli, jos tarvitsee joka ikinen päivä käydä suihkussa. Jotain vikaa on esim. erittäin runsas hieneritys vaikka ei tee mitään

Vierailija
124/230 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn joka toinen päivä.

Jos olen hikoillut tai likaantunut jostain muutoin, niin sitten tietenkin suihkuun oli päivä mikä tahansa. Ja aina kun vaihdan lakanat, menen niihin puhtaisiin lakanoihin suihkun kautta.

Vierailija
125/230 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo ihmeellistä. Alapään voi pestä ilman suihkussakäyntiä.

Itse käyn vähintään joka toinen päivä.Yleensä kerran päivässä suihkussa mutta tukan pesen joka toinen päivä. Jos urheilee niin on pakko käyä suihkussa sen jälkeen ku ei halua olla hikinen.

Tukka rasvottuu mulla nopee joten joka toinen päivä on pakko pestä.

Vierailija
126/230 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on ihana mennä suihkunpuhtaana iltaisin nukkumaan. Työskentelen paljon ulkona (en kuitenkaan hikoile juurikaan) ja ne päivän pölyt on vain saatava pestyä pois. Aamulla en jaksa käydä taas ikinä suihkussa.

Vierailija
127/230 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran päivässä aamuisin käyn pikasuihkussa, jolloin en pese hiuksia. Pikasuihkussa siksi, että ihoni on todella kuiva ja kuivuu enemmän, jos suihkuttelen liikaa. Pari kolme kertaa viikossa käyn suihkussa niin, että pesen hiukset. Toki, jos käyn uimahallissa niin silloin voi tulla toinen suihkutus sinä päivänä. En voisi olla päivää ilman pesua ellei ole pakko.

Vierailija
128/230 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille miehille pitäisi laittaa pakolliseksi parin kuukauden palvelus sillinperkaamossa ettei tulisi ap:n kaltaiset naiset järkytyksenä.

Vierailija
129/230 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo ihmeellistä. Alapään voi pestä ilman suihkussakäyntiä.

Itse käyn vähintään joka toinen päivä.Yleensä kerran päivässä suihkussa mutta tukan pesen joka toinen päivä. Jos urheilee niin on pakko käyä suihkussa sen jälkeen ku ei halua olla hikinen.

Tukka rasvottuu mulla nopee joten joka toinen päivä on pakko pestä.

Nopee? Se on nopeasti. Perkeleen stadilainen juntti!

Vierailija
130/230 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin tyylillään. Itse käyn suihkussa 1-5 päivän välein ihan siitä riippuen kuinka on hikoillut tai ollut hikoilematta. Enkä haise mitenkään sen enempää, että voi ihmisten ilmoilla liikkua ilman, että kukaan mulkoilee tai nyrpistelee nenäänsä.

Vierailija
131/230 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn talvisin kunnolla suihkussa suunnilleen kerran viikossa, yleensä saunan yhteydessä. Alapään pesen päivittäin kerran-kaksi, hiukset ehkä kerran viikossa suihkupäivän lisäksi, jalat sekä kainalot tarpeen mukaan joka toinen tai kolmas päivä. En harrasta liikuntaa, joten ei tule suihkuteltua liikuntasuorituksen jälkeen. Kesähelteillä tulee suihkuteltua pikaisesti päivittäin lähinnä sen viilentävän ja virkistävän vaikutuksen vuoksi, ei niinkään pesemisen.

Vierailija
132/230 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukin tyylillään. Itse käyn suihkussa 1-5 päivän välein ihan siitä riippuen kuinka on hikoillut tai ollut hikoilematta. Enkä haise mitenkään sen enempää, että voi ihmisten ilmoilla liikkua ilman, että kukaan mulkoilee tai nyrpistelee nenäänsä.

Et sinä varmasti omaan nenääsi haisekaan ja harva ihminen oikeasti nyrpistelee nenäänsä vaikka joku haisisi kalanperkeille. Ihmiset ovat  vain kohteliaita kun eivät ole huomaavinaan.

Vierailija
133/230 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse alan haista todella herkästi ja päivittäinen peseytyminen on ihan pakollista. En voisi elää noin.

Vierailija
134/230 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin vaan kuvitella, miltä jalkojesiväli haisee tuolla pesutahdilla. 

Kuinka yksinkertainen oikein olet?!

Itse käyn Ap:n tavoin suihkussa 2 krt/vk, mutta pesen alapään ja kasvot joka päivä. Tämähän on täysin ilmiselvää. Toisilla meistä on paksut ja pitkät hiukset, joita ei noin vain pestä joka päivä

Vierailija
135/230 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yök! Luulisi aikuisen ihmisen osaavan pitää hygieniastaan paremmin huolta. Ei menisi jatkoon tuollainen kumppaniehdokas.

Käyn päivittäin, mies käy päivittäin, lapset käyvät päivittäin. Aivan sama onko hikoillut vai ei.

Vierailija
136/230 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No yök! Luulisi aikuisen ihmisen osaavan pitää hygieniastaan paremmin huolta. Ei menisi jatkoon tuollainen kumppaniehdokas.

Käyn päivittäin, mies käy päivittäin, lapset käyvät päivittäin. Aivan sama onko hikoillut vai ei.

Hyi! Miksi tuhlaatte arvokkaita luonnonvaroja? Koko perhe saisi lähteä Afrikkaan muutamaksi kuukaudeksi. Oppisi olemaan.

Vierailija
137/230 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan mene kanssaihmisille huomauttamaan, että ne haisee tunkkaiselle, vaikka todellisuudessa moni haisee. Ja ne hiukset sekä näyttää että haisee rasvalta, vaikka muuta kuvittelette. Myös se "atooppinen" iho tuntuu monelle olevan sama tekosyy kuin lukihäiriö, kun ei vain viitsitä peseytyä tai kirjoittaa oikein. Ja jokainen ihminen hikoilee, muuten kuolee.

Vierailija
138/230 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse käyn Ap:n tavoin suihkussa 2 krt/vk, mutta pesen alapään ja kasvot joka päivä. Tämähän on täysin ilmiselvää. Toisilla meistä on paksut ja pitkät hiukset, joita ei noin vain pestä joka päivä

Mikä ihmeen ongelma tämä on joillekin?

Minulla on pitkät ja paksut hiukset ja todellakin pesen päivittäin. Usein menen kosteilla hiuksilla nukkumaan, tästäkin jotkut tekevät itselleen ongelman. Ihan noin vain pesen suihkussa ollessani ne, siihen menee noin minuutti. Hoitoaineen levityksen kanssa.

Vierailija
139/230 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suihkussa käyminen ei ole = hiusten pesu. 

Vierailija
140/230 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan mene kanssaihmisille huomauttamaan, että ne haisee tunkkaiselle, vaikka todellisuudessa moni haisee. Ja ne hiukset sekä näyttää että haisee rasvalta, vaikka muuta kuvittelette. Myös se "atooppinen" iho tuntuu monelle olevan sama tekosyy kuin lukihäiriö, kun ei vain viitsitä peseytyä tai kirjoittaa oikein. Ja jokainen ihminen hikoilee, muuten kuolee.

Tämä. Monet todella haisevat. Ja likaiset hiukset ovat ällöttävät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi