Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies järkyttyi kun en kerroin etten käy joka päivä suihkussa

Vierailija
17.05.2022 |

Miksi pitäisi kun en hikoile ja hiuksetkin ovat puhtaat. Käyn suihkussa kahdesti viikossa ja silloin pesen hiukset myös. Kuinka usein käytte suihkussa?

Kommentit (230)

Vierailija
221/230 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka iso vesilasku on teillä maanisilla suihkuttelijoilla? Ei mulla ainakaan ole varaa lutrata viikossa tuntikaupalla.

Maksaako joku tosiaan erillistä vesilaskua?

Vierailija
222/230 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin järkytyin. Kaksi kertaa viikossa on aikuiselle liian vähän.

Itse käyn vähintään kahdesti päivässä, jos harrastan liikuntaa niin sen jälkeen myös eli kolmas kerta siitä.

Läträät vettä turhaan ja kulutat arvokkaita luonnonvaroja.

Suomesta ei kyllä vesi ole loppumassa. Suihkuttelu verottaa omaa lompakkoa mutta ei se luontoa tuhoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/230 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin vaan kuvitella, miltä jalkojesiväli haisee tuolla pesutahdilla. 

Kokosuihkuko on ainoa mitä keksit sen puhtaanapitämiseen? Eiköhän jokainen (tai suurin osa) käytä alapäääsuihkua kuitenkin päivittäin.

Olen 61-v., enkä ole koskaan käyttänyt alapääsuihkua. Käyn sen sijaan suihkussa päivittäin.

Vierailija
224/230 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Afrikassa on kansa, joka peseytyy välillä pelkällä tuhkalla, kun vettä on niin vähän käytettäväksi. Se oli se heimo, jotka värjäävät ihoaan ja hiuksiaan punertavaksi, en muista nimeä nyt tähän hätään.....

Afrikassa on myös ihmissyöjiä. En suosittele.

Vierailija
225/230 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kolme kertaa viikossa ellei jostain syystä tarve pikapesuille.

Vierailija
226/230 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka iso vesilasku on teillä maanisilla suihkuttelijoilla? Ei mulla ainakaan ole varaa lutrata viikossa tuntikaupalla.

Maksaako joku tosiaan erillistä vesilaskua?

Öö... joo?

Vierailija
227/230 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ihotautilääkärin määräys käydä mahdollisimman harvoin suihkussa ja olla käyttämättä pesuaineita. Atopia ja kuivan kuiva iho eivät juhli jos niitä läträä päivittäin.

Niin me ollaan erilaisia. Osa joutuu jynssäämään aamuin, illoin kun laardia pukkaa talirauhasista turbovauhdilla ja hikeä hikirauhasista.

Lääkärilläsi on vanhentunutta tietoa. Atooppinen iho pestään ja rasvataan päivittäin. Pesemättömyys saa ihon huonompaan kuntoon.

228/230 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa normaalien ihmisien maailmaan. Normaali ihminen ei käy joka päivä suihkussa. Se on jonkun hienopepun omia keksintöjä. Rasvat just joo..

Vierailija
229/230 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mark kirjoitti:

Tervetuloa normaalien ihmisien maailmaan. Normaali ihminen ei käy joka päivä suihkussa. Se on jonkun hienopepun omia keksintöjä. Rasvat just joo..

Normaali ihminen KÄY suihkussa päivittäin. En ymmärrä miten tällaisesta pitää edes keskustella.

Vierailija
230/230 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ihotautilääkärin määräys käydä mahdollisimman harvoin suihkussa ja olla käyttämättä pesuaineita. Atopia ja kuivan kuiva iho eivät juhli jos niitä läträä päivittäin.

Niin me ollaan erilaisia. Osa joutuu jynssäämään aamuin, illoin kun laardia pukkaa talirauhasista turbovauhdilla ja hikeä hikirauhasista.

Lääkärilläsi on vanhentunutta tietoa. Atooppinen iho pestään ja rasvataan päivittäin. Pesemättömyys saa ihon huonompaan kuntoon.

Minulla on paha atopia. En pysty käymään suihkussa päivittäin, koska vesi itsessään aiheuttaa niin kovaa kirvelyä ja kutinaa, että en esim. pysty nukkumaan tunteihin suihkun jälkeen. Rasvoja kuluu, mutta ne eivät auta. Ihana ja viisas ihotautilääkärini sanoi, että tärkeintä on nyt huolehtia elämänlaadusta, eikä käypä hoito- suosituksista. Käyn suihkussa silloin, kun se minulle sopii. Ihoni ei ole pahentunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi