Mies järkyttyi kun en kerroin etten käy joka päivä suihkussa
Miksi pitäisi kun en hikoile ja hiuksetkin ovat puhtaat. Käyn suihkussa kahdesti viikossa ja silloin pesen hiukset myös. Kuinka usein käytte suihkussa?
Kommentit (230)
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä. Päänahan seborrea, on pidettävä puhtaana päivittäin. Eikä ole bideetä vessassa, joten alapesu ei oikein muuten onnistu.
Asun toistaiseksi ulkomailla, joten pesrn alapään jollain pienellä astialla, josta kaadan vettä.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni taasen käy suihkussa ehkä joka toinen tai joka kolmas päivä, vähän vaihtelee, ja silloin hän vaihtaa vaatteensakin. Hän kokee ällöttäväksi ajatukseksi, että pukisi puhtaat kalsarit likaisen ihon päälle. Hän myös hikoilee kovin, mutta ei kyllä haise enkä koe hänen olevan millään tavalla epähygieeninen. Ja hänellä siis paljon iho-ongelmia, jotain sitkeää ihottumaa ympäri kroppaa, jota peseminen vaan ärsyttää.
Siis hän vaihtaa puhtaat alusvaatteetkin joka toinen tai kolmas päivä?! No se "sitkeä ihottuma" on kyllä pelkkää likaa ja kuollutta ihosolukkoa. Todella kuvottavaa.
Joskus kaupassa, bussissa jne ihmisten ilmoilla miettii, miten paljon haisuleita on liikkeellä. Tästä ketjusta selviää miksi.
Itseasiassa on tutkittu juttu että mitä enemmän peseytyy eli joka päivä sitä enemmän iho kärsii koska luonnolliset bakteerit kuolee iholta,tulee haavaumia ja iho kuivaa tämän johdosta ihan hirveästi,katsokaapa mummojenne ja pappojenne nuoruuskuvia,kaikki oli kauniita ja komeita ja iho paremman näköinen vaikka silloin käytiin 1-2 krt/vko pesulla, mutta kasvo,kainalo ja alapääpesut olivat lähes päivittäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Joskus kaupassa, bussissa jne ihmisten ilmoilla miettii, miten paljon haisuleita on liikkeellä. Tästä ketjusta selviää miksi.
Sellaiset ennakkoluulot sieltä. Olen kaunis, hygieeninen nainen, enkä todellakaan haise, vaikken tuhlaakaan maapallon vettä päivittäin.
2x viikossa, tukka kärsii, jos pesee liian usein.
Käyn suihkussa kahdesti päivässä. Illalla pesen hiukset ja saippuoin kehon, aamuisin käyn kahden minuutin pikahuuhtelussa. Olo on nuhjuinen ja väsynyt, jos aamusuihku jää väliin.
N40
Toosa ja kainalot täytyy pestä joka päivä.
Ei ihmisen tarvitse käydä päivittäin suihkussa, jos pesee alapään, kainalot ja jalat. Pitää hiuksensa puhtaana. Ei niitäkään tarvitse joka päivä pestä.
Hyi, kyllähän sitä hikoilee ihan jo nukkuessakin. Taidat haiskahtaa hieman?
Vierailija kirjoitti:
Ei ihmisen tarvitse käydä päivittäin suihkussa, jos pesee alapään, kainalot ja jalat. Pitää hiuksensa puhtaana. Ei niitäkään tarvitse joka päivä pestä.
Ja nämä on helpointa, nopeinta ja ekologisinta pestä kerralla suihkussa. Lavuaarissa jokaista osaa erikseen lutraamalla saa kulumaan paljon enemmän vettä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hullua käydä joka päivä suihkussa. Kuka sellasta jaksaa? Kauheen rasittavaa kastua ja kuivata ja harjata märkiä hiuksia. Käyn joka toinen päivä ja pesen aina hiukset kun rasvottuvat herkästi. Ja sheivaan kainalot jos jaksan. En muuten käytä dödöä ollenkaan! Jos hiki haisee, pesen kainalot. Jos asuisin jossain maatalossa kävisin varmaan vaan lauantaisaunassa.
No en minä ainakaan hiuksia pese joka kerta vaikka suihkussa käynkin.
Taitaa alapää haista kalalle, jos et muuten sitä pese?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä. Päänahan seborrea, on pidettävä puhtaana päivittäin. Eikä ole bideetä vessassa, joten alapesu ei oikein muuten onnistu.
Asun toistaiseksi ulkomailla, joten pesrn alapään jollain pienellä astialla, josta kaadan vettä.
Minä käytän muovipulloa. Helppo täyttää vedellä ja käyttää sitten.
Minä käyn joka toinen päivä, jos en ole hikoillut. Muuten joka päivä. Hiukset pesen 2-3 kertaa viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Minä käyn joka toinen päivä, jos en ole hikoillut. Muuten joka päivä. Hiukset pesen 2-3 kertaa viikossa.
Jokainen ihminen hikoilee vähintään 0,5 litraa vuorokaudessa.
Vierailija kirjoitti:
jotkut sanovat, että heidän hiuksensa eivät haise vaikka niitä ei pesisi joka päivä. no, ei sitä varmaan itse huomaakaan, kun nenä tottuu
Tietysti haisee jos on sulfaattipuunannut itsensä hyperaktiiviseen talintuotantoon. Ei minun kissanikaan haise vaikka se ei ikinä kylve.
Kai sentään hu#ranpesulla käyt? (=tussu ja kainalot)
Kai peset edes kainalot ja alapään? Vaikket kokosuihkua ottaisikaan?
Huh huh. Itse käyn 1-2 krt päivässä suihkussa ja hiukset pesen lähes poikkeuksetta päivittäin.
Käyn suihkussa joka päivä. Aamulla lenkin jälkeen ja illalla ennen nukkumaan mdnoa, eli kaksi kertaa per päivä. Tykkään olla puhdas. :) M24