Mies järkyttyi kun en kerroin etten käy joka päivä suihkussa
Miksi pitäisi kun en hikoile ja hiuksetkin ovat puhtaat. Käyn suihkussa kahdesti viikossa ja silloin pesen hiukset myös. Kuinka usein käytte suihkussa?
Kommentit (230)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse käyn suihkussa 2-3 kertaa viikossa, mutta hiukset pesen vessan lavuaarin alla ennen töihin lähtöä. Ihmisen puhtaus ulospäin näkyy ennen kaikkea hiuksista.
eli teet asiat hankalammin, jotta saisit säästettyä liat muuhun kroppaasi
Hankalammin? Hiusten pesu lavuaarin alla kestää 5 min, kun taas suihkuhommiin saa varata vähintään 15-20 min ja sitten saa olla kuivattelemassa märkää kroppaa kun muutoin ei vaatteet mene päälle. Kyllä suihku on hemmetin vaivalloinen asia pelkkään lavuaarin alla tapahtuvaan hiusten pesuun verrattuna.
Ja jos sinä vietät eäpäsiistiä elämää ja olet paskainen joka päivä, niin se ei tarkoita sitä että kaikkien kohdalla tilanne olisi samoin. Minä en esim tee erityisen fyysistä työtä ja hikiliikuntaakaan en harrasta kuin aniharvoin.
Miten sinä sinne lavuaarin alle haluat niitä mennä pesemään? Kuulostaa kyllä hankalalta. Oletko koittanut pestä lavuaarissa tai lavuaarin päällä? Eikö se olisi helpompaa?
Olet likainen🌰🤧 Sääliksi käy miestäsi. Äitisi lapsuudenkodissa käytiin varmaan kerran viikossa saunassa ja pihan perällä oli puupaskahuussi.
Vessanpöntössä on bideesuihku. Aamuin illoin, mutta kokoauihku kerran viikossa. Ilmasto ja ihotautilääkäri kiittävät. Ihmiset pesevät ihostaan luonnollisen rasvan pois. Väärin!
Ilmastoystävällistä tai ei mutta kukaan tuskin haluaa suudella tuollaisen hampaidenpesun jälkeen.
Mistä nämä sinun säännöllisen pesun vastaisten ihotautilääkärien neuvot ovat peräisin. Keskiaikaiselta pergamentilta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vaan 2 kertaa? mistä tiedät ettet esim yöllä hikoile? etkö pese edes pimppaa tai kainaloita joka päivä??
En hikoile enkä haise mutta pidän intiimihygieniasta huolen. ap
Aivan varmasti haiset, mutta olet itse tottunut löyhkääsi.
En löyhkää, en ole koskaan löyhkännyt. Edes helteellä en hikoile ja saunonut olen viimeksi vuonna 2010 enkä sielläkään hikoillut. Onko tosiaan noin vaikeaa uskoa etten haise enkä hikoile?! ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sä nyt röntön ja hampaat sentäs peset joka päivä?
Vessanpöntössä on bideesuihku. Aamuin illoin, mutta kokoauihku kerran viikossa. Ilmasto ja ihotautilääkäri kiittävät. Ihmiset pesevät ihostaan luonnollisen rasvan pois. Väärin!
Ja siirtävät sen kaiken rasvan ja hien sitten lakanoihinsa ja tyynyliinoihin. Ai kun ihanaa. Petivaateet vaihdetaan kaiketi 12 kertaa vuodessa.
Oksettava keskustelu hyi!
Aikuisen ihmisen täytyy käydä suihkussa joka ikinen päivä. Piste!
Käyn kerran päivässä suihkussa ja käytän kylmää vettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vaan 2 kertaa? mistä tiedät ettet esim yöllä hikoile? etkö pese edes pimppaa tai kainaloita joka päivä??
Onko tosiaan noin vaikeaa uskoa etten haise enkä hikoile?! ap
On
Vierailija kirjoitti:
Et ole ihmetellyt kun kadulla perässäsi juoksee useampia hämmentyneen näköisiä kissoja. "Voisin vaikka vannoa että sillitroolari purjehti just tästä ohi... "
Ei ole tarvetta ihmetellä kun kukaan ei ole koskaan valittanut koska en haise. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin vaan kuvitella, miltä jalkojesiväli haisee tuolla pesutahdilla.
Useimmat naiset pesevätjalkoväliä bideellä muutaman kerranpäivässä, tarvittaessa useamminkin. Terve ja terveen naisen jalkoväli ei haise.
Riittääkö pelkkä vesipesu? Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse käyn suihkussa 2-3 kertaa viikossa, mutta hiukset pesen vessan lavuaarin alla ennen töihin lähtöä. Ihmisen puhtaus ulospäin näkyy ennen kaikkea hiuksista.
eli teet asiat hankalammin, jotta saisit säästettyä liat muuhun kroppaasi
Hankalammin? Hiusten pesu lavuaarin alla kestää 5 min, kun taas suihkuhommiin saa varata vähintään 15-20 min ja sitten saa olla kuivattelemassa märkää kroppaa kun muutoin ei vaatteet mene päälle. Kyllä suihku on hemmetin vaivalloinen asia pelkkään lavuaarin alla tapahtuvaan hiusten pesuun verrattuna.
Ja jos sinä vietät eäpäsiistiä elämää ja olet paskainen joka päivä, niin se ei tarkoita sitä että kaikkien kohdalla tilanne olisi samoin. Minä en esim tee erityisen fyysistä työtä ja hikiliikuntaakaan en harrasta kuin aniharvoin.Miten sinä sinne lavuaarin alle haluat niitä mennä pesemään? Kuulostaa kyllä hankalalta. Oletko koittanut pestä lavuaarissa tai lavuaarin päällä? Eikö se olisi helpompaa?
Miten minä ne lavuaarissa pesen? En ole mikään peukaloinen, joka mahtuu lavuaarin.
Mutta tämä tekee kyllä gutaa, kun tietää toisen saivartelusta, että on päässyt tämän ihon alle 😁
Vierailija kirjoitti:
Oksettava keskustelu hyi!
Aikuisen ihmisen täytyy käydä suihkussa joka ikinen päivä. Piste!
Niinkö? Vesi on kallista enkä halua lotrailla turhaan. Taisin juuri löytää syyn miksi en löydä miestä. En vaan jaksa peseytyä eikä kiinnosta. Sama masentunut ja työtön nainen.
Alapään, kainalot ja jalat voi pestä joka päivä käymättä suihkussa. Nii mä teen. Tukan pesen noin 2-3 päivän välein, silloin tietty suihkuun. En tykkää veden lotrauksesta ja luonnonvarojen tuhlauksesta. Lisäksi mun iho on atooppinen ja ei jeesus sitä rasvalla läträämisen määrää, jos joka päivä hinkkais koko kropan saippualla. Aivan turhaa.
Mökillä on parasta rantasaunassa napolla peseskellä itseään lämpimissä löylyissä. Vettä menee kymmenen kertaa vähemmän kuin suihkussa, ihosta tulee pehmeä ja puhdas ja samalla saa lempeät puukiukaan löylyt ja ihailla kaunista suomalaista järvimaisemaa. Ah kesä.
Vierailija kirjoitti:
Olet likainen🌰🤧 Sääliksi käy miestäsi. Äitisi lapsuudenkodissa käytiin varmaan kerran viikossa saunassa ja pihan perällä oli puupaskahuussi.
En ole likainen ja hiukseni eivät rasvoitu. Älä laita sanoja suuhuni kun et edes tunne minua. Meillä ei kotona ole koskaan ollut ulkohuussia ja ihan normaalisti sisätiloissa peseydyttiin. ap
Ei ihminen mun mielestä ole sillä tavalla likainen, että olisi käytävä joka päivä suihkussa, ellei itse välttämättä halua. Toiset tykkää peseytyä useammin, mutta ei se tarkoita että se olisi tarpeellista.
Mun hiukset ei oikeastaan rasvotu. Enkä erityisemmin hikoa. Käyn ehkä joka toinen tai kolmas päivä pesulla ja pesen hiukset kerran viikossa, riippuu treenien määrästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En löyhkää, en ole koskaan löyhkännyt. Edes helteellä en hikoile ja saunonut olen viimeksi vuonna 2010 enkä sielläkään hikoillut. Onko tosiaan noin vaikeaa uskoa etten haise enkä hikoile?! ap
Olen samanlainen. En hikoile ollenkaan enkä siksi voi käydä saunassakaan, koska siellä tulee huono olo hikoilemattomuuden takia. Kainalotkaan ei hikoile yhtään. Tämä on oikeasti joidenkin vaikea käsittää ja siksi puhuvat haisemisesta ja hikoilemisesta. Minäkin käyn suihkussa pari kertaa viikossa ja se riittää oikein hyvin, koska hiuksetkaan eivät rasvoitu nykyään enää yhtään. Intiimihygieniasta huolehdin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siirtävät sen kaiken rasvan ja hien sitten lakanoihinsa ja tyynyliinoihin. Ai kun ihanaa. Petivaateet vaihdetaan kaiketi 12 kertaa vuodessa.
Lakanat ja tyynyliinat sekä pyyhkeet ovat puhtaat. Vaihdan tyynyliinat ja pyyhkeet kerran viikossa, lakanat joka toinen viikko sekä pesen ne hyvin. Onko sinun petivaatteesi ja tyynysi 80-luvulta? ap
Ei ole tarvetta ihmetellä kun kukaan ei ole koskaan valittanut koska en haise. ap
Sinä sotkit nyt korrelaation kausaliteettiin.
Nykyisessä työelämässä on yksinkertaisesti mahdotonta täräyttää ainakaan valkokaulusduuneissa enää kenellekään päin naamaa että "sinä löyhkäät, mene suihkuun".
Sanktiot olisivat samaa luokkaa kuin jos kourit kännissä väkisin sihteerin tissejä pikkujouluissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lakanat ja tyynyliinat sekä pyyhkeet ovat puhtaat. Vaihdan tyynyliinat ja pyyhkeet kerran viikossa, lakanat joka toinen viikko sekä pesen ne hyvin. Onko sinun petivaatteesi ja tyynysi 80-luvulta? ap
Ei, mutta sun pesullakäyntitahti puolestaan on.
Ja miksi ihmeessä sun tarvii sitä muilta edes kysellä, jos kerran et omasta etkä miehesi mielestä haise. Mikä se ongelma oikein nyt on?
Olemme toisillemme rehellisiä ja kysyin mieheltä että haisenko pahalle niin vastasi että en haise. Kukaan ei ole koskaan sanonut että haisen. En oikeasti hikoile en sitten yhtään. ap