Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pettämisen paljastuminen

Vierailija
06.05.2022 |

Miltä tuntuu,kun kaikki on paljastunut toisen osapuolen puolisolle?
Onko pelko p*rseessä,milloin on se päivä,kun teidän perheen kulissit romahtaa? Sinunkin puolisosi saa tietää asiasta ihan kohta... enkä sääli sinua tai perhettäsi yhtään.

Kommentit (312)

Vierailija
181/312 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nämä pettäjien puolustajat ovat, jotka aina syöksyvät näihin keskusteluihin mesoamaan, ettei valheessa elävälle petetylle saa kertoa puolison puuhista? Hävetkää.

Vierailija
182/312 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettäjät pelkää, että totuus tulee ilmi ja siksi kehottavat ap:ta olemaan "rikkomatta" muiden perheitä. Ap ei riko mitään, se pettävä kumppani rikkoo ihan itse ja rikkoi jo siinä vaiheessa, kun laski housunsa toisen edessä. Minä olen kertonut tällaisessa tilanteessa ja ainoa keneltä sain vihat niskaani oli tuo pettäjä! Ei kukaan muu suuttunut minulle mitenkään. Petetty osapuoli kiitteli minua.

nojaa. Oltiin exän kanssa jo erottu, mutta asuttiin vielä samassa talossa. Uuden miesystävän seurustelukumppani, jolla oli hieman vaikeuksia hyväksyä miehen erotoive, laittoi ex kumppanilleni messengerissä vuodatuksen meistä "pettäjistä". Oikein mahdollisimman satuttavan, kertoi kuinka me kuulemma rakastamme toisiamme ja aiomme aloittaa yhteisen elämän. Sattui vaan olemaan niin, että exäni tiesi, että tapailen tätä miestä ja näytti mulle tämän viestin, jonka luonnollisesti välitin uudelle miehelleni. Sen jälkeen heidän erostaan ei tarvinnut enää vääntää eikä neuvotella. Se oli viimeinen pisara miehelle, että tämä nainen laittaa tuntemattomalle miehelle, koululaisen isälle, mahdollisimman satuttavan viestin, jossa kuvittelee tekevänsä suuren paljastuksen ja jää odottamaan toiveikkaana seurauksia. Oli miehelle sanonutkin, ettei hän halua olla ainoa, jota sattuu. Eli siis hänelle tuntematon mies perheineen sai tulla kanssakärsijäksi.

Tämä nainen on todellakin narsisti. Onnistunut katkomaan välinsä lähes kaikkien läheistensä kanssa.

Tuon jälkeen on tehty ero selväksi? Eli sitä ennen ei oltu tehty, ja kumppanisi oikeasti petti exäänsä? Sori, mutta ei se exä tuon perusteella ole tarinan ainoa m*lkku. Sinä olet tietoisesti sekaantunut varattuun ja mies oli lähtenyt lämppäämään uutta vaikka edellinen ero oli selvittämättä. Varsinainen hienojen ihmisten kerho. Kyllä on varaa haukkua muita narskuiksi.

-eri

Väittikö kirjoittaja itse toimineensa tilanteessa oikein, tai tuon uuden miehensä?

Ihme hiekkalaatikkotouhua.. Tuo löi ensin ja Villekin kiroili eilen leikkimökin takana!

Jokainen! vastaa itse omista teoistaan. Tässä on kai aloittajaa koetettu varoittaa odottamattomista seurauksista jos hän asettaa itsensä viestintuojan asemaan itselleen täysin tuntemattomalle miehelle.

Ai, kyllä minusta tuossa kirjoituksessa oli selvästi miehen exää solvaava sävy. Ja mikä odottamaton seuraus? Mies selvitti eronsa, joka hänen olisi alunperinkin pitänyt tehdä ennen uuteen suhteeseen hyppäämistä. Tämä oli se kauhea rangaistus huonosta käytöksestä?

Koska tässä se kolmannen pyörän ex oli todellakin ex, ja tiesi, että naisella on joku uusi. Siksi ei tullut odottamattomia seurauksia. Tai no, ilmeisesti se oli tälle miehen exälle odottamatonta, ettei draamaa syntynytkään, eikä yrityksestä huolimatta muita (kolmannen entistä miestä tai lapsia) sattunutkaan.

Ei ole montaa päivää kun saimme lööpeistä lukea näiden pyyteettömän ystävällisten tiedoksiantojen seurauksen. On se sitten mukava tietää olleensa vaan rehellinen ja oikeassa. 

Ei tule mieleen, että jokuhan voi pettää vaikka epätoivoisena yrityksenään kerätä rohkeutta lähteä väkivaltaisesta suhteesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/312 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nämä pettäjien puolustajat ovat, jotka aina syöksyvät näihin keskusteluihin mesoamaan, ettei valheessa elävälle petetylle saa kertoa puolison puuhista? Hävetkää.

Nimenomaan! Pettäjien heikko itsetunto ajaa tähän jatkuvaan pettäjienkerhon trollaukseen. Syylliset hakevat täältökin oikeutusta parisuhteen/avioliittonsa tuhoamiselle. Miten sairaita pettäjät onkaan!

Vierailija
184/312 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettäjät pelkää, että totuus tulee ilmi ja siksi kehottavat ap:ta olemaan "rikkomatta" muiden perheitä. Ap ei riko mitään, se pettävä kumppani rikkoo ihan itse ja rikkoi jo siinä vaiheessa, kun laski housunsa toisen edessä. Minä olen kertonut tällaisessa tilanteessa ja ainoa keneltä sain vihat niskaani oli tuo pettäjä! Ei kukaan muu suuttunut minulle mitenkään. Petetty osapuoli kiitteli minua.

nojaa. Oltiin exän kanssa jo erottu, mutta asuttiin vielä samassa talossa. Uuden miesystävän seurustelukumppani, jolla oli hieman vaikeuksia hyväksyä miehen erotoive, laittoi ex kumppanilleni messengerissä vuodatuksen meistä "pettäjistä". Oikein mahdollisimman satuttavan, kertoi kuinka me kuulemma rakastamme toisiamme ja aiomme aloittaa yhteisen elämän. Sattui vaan olemaan niin, että exäni tiesi, että tapailen tätä miestä ja näytti mulle tämän viestin, jonka luonnollisesti välitin uudelle miehelleni. Sen jälkeen heidän erostaan ei tarvinnut enää vääntää eikä neuvotella. Se oli viimeinen pisara miehelle, että tämä nainen laittaa tuntemattomalle miehelle, koululaisen isälle, mahdollisimman satuttavan viestin, jossa kuvittelee tekevänsä suuren paljastuksen ja jää odottamaan toiveikkaana seurauksia. Oli miehelle sanonutkin, ettei hän halua olla ainoa, jota sattuu. Eli siis hänelle tuntematon mies perheineen sai tulla kanssakärsijäksi.

Tämä nainen on todellakin narsisti. Onnistunut katkomaan välinsä lähes kaikkien läheistensä kanssa.

Tuon jälkeen on tehty ero selväksi? Eli sitä ennen ei oltu tehty, ja kumppanisi oikeasti petti exäänsä? Sori, mutta ei se exä tuon perusteella ole tarinan ainoa m*lkku. Sinä olet tietoisesti sekaantunut varattuun ja mies oli lähtenyt lämppäämään uutta vaikka edellinen ero oli selvittämättä. Varsinainen hienojen ihmisten kerho. Kyllä on varaa haukkua muita narskuiksi.

-eri

Väittikö kirjoittaja itse toimineensa tilanteessa oikein, tai tuon uuden miehensä?

Ihme hiekkalaatikkotouhua.. Tuo löi ensin ja Villekin kiroili eilen leikkimökin takana!

Jokainen! vastaa itse omista teoistaan. Tässä on kai aloittajaa koetettu varoittaa odottamattomista seurauksista jos hän asettaa itsensä viestintuojan asemaan itselleen täysin tuntemattomalle miehelle.

Ai, kyllä minusta tuossa kirjoituksessa oli selvästi miehen exää solvaava sävy. Ja mikä odottamaton seuraus? Mies selvitti eronsa, joka hänen olisi alunperinkin pitänyt tehdä ennen uuteen suhteeseen hyppäämistä. Tämä oli se kauhea rangaistus huonosta käytöksestä?

Koska tässä se kolmannen pyörän ex oli todellakin ex, ja tiesi, että naisella on joku uusi. Siksi ei tullut odottamattomia seurauksia. Tai no, ilmeisesti se oli tälle miehen exälle odottamatonta, ettei draamaa syntynytkään, eikä yrityksestä huolimatta muita (kolmannen entistä miestä tai lapsia) sattunutkaan.

Ei ole montaa päivää kun saimme lööpeistä lukea näiden pyyteettömän ystävällisten tiedoksiantojen seurauksen. On se sitten mukava tietää olleensa vaan rehellinen ja oikeassa. 

Ei tule mieleen, että jokuhan voi pettää vaikka epätoivoisena yrityksenään kerätä rohkeutta lähteä väkivaltaisesta suhteesta?

Seli seli, vökivaltaisesta suhteesta lähdetään niin, että ovi auki ja tyyppi ulos poliisisaattuessa. Siihen mitään pettämiskuvioita tarvita. Turpaan tulee vaan enemmän kun jäät kiinni pettämisestä!

Vierailija
185/312 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjien narsismi= loputon puolustelun tarve omien rikostensa vuoksi. Naurettavia kakaroita.

Vierailija
186/312 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minuun ottaisi yhteyttä joku mieheni entisen salarakkaan puoliso, niin suurella todennäköisyydellä alkaisin raivota sille henkilölle. Että mitä hän tuommoisia minulle soittelee. Jopa saattaisin jotenkin laittaa vahingon heille kiertämään. Ihmisluonto on kummallinen. Kannattaa ap:n varautua siihen, että vastaanotto ei välttämättä ole sitä, mitä hän odottaa.

Miten noin vakavasti kehitysvammainen saa käyttää vauvapalstaa ilman valvontaa?

On ihan yleinen reaktio, että viestinviejä tai -tuoja ammutaan.

Vierailija
187/312 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat hullun akan maineen jos menet puuttumaan muiden elämään, ei kuulu sinulle sitten yhtään.

Ja syystä

Vierailija
188/312 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa monella mammalla pelottaa, että heidänkin touhunsa paljastetaan 🙂

Vierailija
189/312 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itse ehkä kyllä menisi selittämään miehelle mitään. Siis jos en tuota miestä tuntisi, jos kyseessä olisi joku hyvä tuttavaperhe niin ehkä sitten.

Jotenkin tuntuisi, että jos mieheni jäisi pettämisestä kiinni, olisin epätoivoisen vailla vastausta miksi ja mitä seuraavaksi. Siis omassa suhteessa. Miksi haluaisin sotkea itseäni johonkin laajennettuun ihmissuhdedraamaan, ei parisuhteeni ja perhe-elämäni ole mitään peliä.

Aikoinaan reissutyössä ollut avokki hyppäsi työmatkoillaan vieraissa. Ei koskaan tullut mieleenkään selvitellä näistä naisista mitään. Meillä oli liian nuorena aloitettu toimimaton suhde. Ei kai siinä auttanut lopulta kuin katsoa tosiasioita silmiin ja laittaa lusikat jakoon.

Peukuista päätellen moni ei vastaavassa tilanteessa todellakaan haluaisi tietää miksi.

Miksi näin on -no se kertoo paljon siitä minkälaiseksi ihmiset kokevat asemansa parisuhteissaan. Tärkeintä on oikeassa oleminen, periaatteet, rikos ja rangaistus, tyhmä ylpeys. Aika harva lopulta näkee parisuhteen kahden ihmisen välisenä sanattomana sopimuksena, jossa sopimus uusitaan joka päivä vapaan tahdon osoituksena. Jossain vihkikaavassa sanotaan hienosti (vaikken aviossa olekaan), että kilvoitelkaa toistenne palvelemisessa. Ehkä paras parisuhdeneuvo mitä on koskaan lausuttu! Hyvä yleensä aikaansaa hyvää, ja jos ei, niin mitä sitten? Tietääpä ainakin itse tehneensä parhaansa, kaikkensa.

Ei aloittajasta tekisi ovimattoa, jos vaikka ääneen kumppanilleen sanoisikin, että tahtoo selvitä tästä ja selvittää asiat ja vaikka sitoutuisi itsekin omasta puolestaan korjaamaan sen mikä kumppanille on aiheuttanut tyytymättömyyttä. Mutta kun sitä ylpeyttä on loukattu, niin ei tähän pysty vaan hoivaa pienen lapsen pelkoaan hylkäämisestä ja toiseksi jäämisestä lietsomalla vihaa tätä kolmatta osapuolta kohtaan. Olisi vain liian vaikeaa nähdä, että kolmas pyörä olisikin aivan tavallisen hyvä tyyppi, että se oma kumppani olisi nähnyt tässä jotain vetoavaa, muuta kuin viekkaan viettelijän houkuttelukeinot. Ja nähdä, että joku siinä yhdessä rakennetussa kahden aikuisen todellisuudessa on korjattava, jottei vastaava tilanne ole jälleen pian vastassa.

Olet aivan oikeassa. Mutta eikö hän kertomalla sille tietämättömälle antaisi myös heille mahdollisuuden tutkia ja korjata suhdettaan? Nythän se ei onnistu, koska se perustuu valheelle.

Niin? Miksi ap keskittyy kahden itselleen vieraan ihmisen liittoon ja haluaa sotkeutua sen kiemuroihin? Eikö ole jo tarpeeksi näyttöä, että olisi syytä keskittyä omaansa? 

Rautalankaa: Ap voisi viedä sen ukkokultansa pariterapiaan tai aurinkolomalle tai mikä heille onkaan se sopiva foorumi keskustella parisuhteestaan. Ja keskustella siitä heidän parisuhteestaan.

Sen sijaan ap kirjoittelee kaksi päivää vauvapalstalla fantasioiden miehensä ihastuksen perheen kamalasta äitienpäivästä. Sitten hän laittaa tämän miehelle sähköpostin, jossa kertoo 'ihan pyyteettömästi' tietonsa miehelle. Jos ei asiasta seuraa mitään sellaista, joka saadaan lukea lööpeistä, seuraa vähintään ko naisen viestiryöpyt aloittajan miehelle, ehkä myös aloittajalle itselleen, ehkä tämän miehen tietopyynnöt ta aggression ilmaisut aloittajan miestä kohtaan, ehkä myös aloittajaa itseään. Petoskumppanin ystävät saattavat sotkeutua asiaan, mahdollisesti lapset, voi tulla yhteydenottoja jonkun työpaikalle, ehkä jotain lapsellisia kiusantekoja kuten koirankakkaläjä postilaatikossa tai mitä vaan. Apn mies osoittaa mieltään kun ap ei vaan voinut jättää asiaa heidän välisekseen jne. Eli keskustelua käydään kyllä, mutta kaikesta muusta kuin siitä, että mikä ap ja miehensä suhteessa nyt sakkaa ja kuinka tästä eteenpäin.

Ap ei siis edes halua keskittyä oman suhteensa selvittämiseen, edes akuutissa tilanteessa.

Voi käydä muuten myös niinkin lannistavasti, ettei toisen pariskunnan miehestä kuulu koskaan mitään, eikä mitään seurauksia näykään tulleen. Muu kuin aloittajan miehen menetetty kunnioitus (se mitä siitä on ollut jäljellä) aloittajaa kohtaan. 

Miten niin lannistavasti? Miksi täällä aina kuvitellaan, että käräyttäjillä on joku kiihkeä toive toisen parisuhteen hajottamisesta? Saahan sitä kynnysmattona jatkaa jos haluaa, ei kukaan ole sitä oikeutta poistamassa. On vaan annettu avaimet tehdä se päätös itse, tietoisena.

Vierailija
190/312 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minuun ottaisi yhteyttä joku mieheni entisen salarakkaan puoliso, niin suurella todennäköisyydellä alkaisin raivota sille henkilölle. Että mitä hän tuommoisia minulle soittelee. Jopa saattaisin jotenkin laittaa vahingon heille kiertämään. Ihmisluonto on kummallinen. Kannattaa ap:n varautua siihen, että vastaanotto ei välttämättä ole sitä, mitä hän odottaa.

Kyllä, on ihan normaali reaktio suuttua tällaisesta viestistä, ja ensireaktiona kohdistaa se tähän viestintuojaan. Mutta jos ei tästä pääse yli ja herää vielä kostoajatuksiakin, niin silloin mennään jo kaukana normaalista.

Vierailija
191/312 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä niin, rehellisyys maan perii ja toisen osapuolen puolisolla myös oikeus tietää. Muutenhan kaikki perustuu valheelle. Kyllä itsekin haluaisin tietää.

Vierailija
192/312 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Seli seli, vökivaltaisesta suhteesta lähdetään niin, että ovi auki ja tyyppi ulos poliisisaattuessa. Siihen mitään pettämiskuvioita tarvita. Turpaan tulee vaan enemmän kun jäät kiinni pettämisestä!

Tämä. En tajua tätä salailun ja kusetuksen puolustelua sillä verukkeella, että onhan se mahdollista että se petetty on itsekin ihan kauhea. No jos se on niin kauhea niin sitä paremmalla syyllä pitää lähteä, eikä hoitaa sitä puolison kauheutta paneskelemalla muita.

Vierailija
193/312 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, on ihan normaali reaktio suuttua tällaisesta viestistä, ja ensireaktiona kohdistaa se tähän viestintuojaan. Mutta jos ei tästä pääse yli ja herää vielä kostoajatuksiakin, niin silloin mennään jo kaukana normaalista.

Kostaminen ei olekaan tervettä. Ei myöskään ap:n kostonhimoiset aikeet. Viittaan aloitukseen.

Vierailija
194/312 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ollaan ampumassa viestintuojaa, ja syylliset nähdään pelastettavina.

Erikoista tulkintaa. Kyllä pettäjä on siirtonsa ja päätöksensä tehnyt, kun on ryhtynyt näihin leikkeihin, ja petetyllä miehellä on oikeus kuulla totuus. Tehköön sitten oman valintansa.

Tsemppiä ap!

Tämä!

Vierailija
195/312 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mun mies olisi pettänyt ja tuollainen sekopää tulisi siitä avautumaan mulle niin en helvetti alkaisi omaa elämääni pilaamaan tuollaisen takia vaan tekisin kunnianloukkauksesta rikosilmoituksen jo ihan siksi kun tuollainen asia ei kuulu kenellekään. Vaikka mieheni olisi pettänyt, se on hänen asia kertoa jos kertoo.

Kunnianloukkaus-rikosilmoitus ei etenisi edes tutkintaan asti. Itse pitäisin huolta siitä, että ap:n oma maine saisi ikuisen tahran. Eihän tuo ole tervettä. Tervettä on olla vihainen myös sille naiselle, jonka kanssa puoliso petti, mutta ei hekumoida hänen perheensä hajottamisella. Se nainen ei ole ap:lle koskaan luvannut uskollisuutta tai mitään muutakaan, hän ei ole ap:lle yhtään mitään velkaa, vain ap:n mies on.

Vierailija
196/312 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa monella mammalla pelottaa, että heidänkin touhunsa paljastetaan 🙂

Paljastunut jo. Itse tunnustin. Mutta ei ole tarvetta laittaa vahinkoa kiertämään. Peskööt muut itse omat likapyykkinsä.

Vierailija
197/312 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä niin, rehellisyys maan perii ja toisen osapuolen puolisolla myös oikeus tietää. Muutenhan kaikki perustuu valheelle. Kyllä itsekin haluaisin tietää.

Minäkin haluaisin tietää. Ja sain. Kysyin mieheltäni ja hän tunnusti. Tunsin hänet ja tunsin suhteemme tilanteen, joten aavistin ja aavistin oikein. Mies "uskalsi" tunnustaa, koska tiesi ettei tarvitse pelätä, että teen jotain itselleni, hänelle tai lapselle. Tai että sotken puoli kaupunkia tai sukua meidän asioihimme.

Erohan siitä lopulta tuli, mutta ihan ihmisiksi. Olemme ok väleissä yhä.

Vierailija
198/312 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mun mies olisi pettänyt ja tuollainen sekopää tulisi siitä avautumaan mulle niin en helvetti alkaisi omaa elämääni pilaamaan tuollaisen takia vaan tekisin kunnianloukkauksesta rikosilmoituksen jo ihan siksi kun tuollainen asia ei kuulu kenellekään. Vaikka mieheni olisi pettänyt, se on hänen asia kertoa jos kertoo.

Kunnianloukkaus-rikosilmoitus ei etenisi edes tutkintaan asti. Itse pitäisin huolta siitä, että ap:n oma maine saisi ikuisen tahran. Eihän tuo ole tervettä. Tervettä on olla vihainen myös sille naiselle, jonka kanssa puoliso petti, mutta ei hekumoida hänen perheensä hajottamisella. Se nainen ei ole ap:lle koskaan luvannut uskollisuutta tai mitään muutakaan, hän ei ole ap:lle yhtään mitään velkaa, vain ap:n mies on.

No milläs sinä sen ikuisen tahran ajattelit tehdä? Totta, että osa ihmisistä ei hyväksy käräyttämistä, mutta eipä iso osa hyväksy sitä pettämistäkään. Aika helpolla ne "ikuiset" tahrat maineeseen tulee, jos niitä joka mokasta teidän piireissä jaellaan. Taitaa olla jokaisella jo joku leima otsassa.

Vierailija
199/312 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun on kyse pettävästä naisesta ja viattomasta miehestä, niin ei muka sais kertoa? Jos kuviossa ois ollut vaan 1 mies ja 2 naista niin täällä hurrattaisiin että "jätä se sika". Mutta kun nainen pettää niin elää harhakäsitys että se ois miehen vika, syyt ovat syvemmällä bliblaablaa sun muuta sheistia. Ihan oikein että kerrot, Ap. Ja hyvä jos on vedenpitävät todisteet, esim kuvakaappaus keskustelusta tai muu tallenne, sillä veikkaan että tuo nainen käyttää nyt aikaansa mustamaalataksen sua Ap, "toi nainen on mt-ongelmainen ja se on aikasemmin yrittänyt rikkoa muitten parisuhteita, saa siitä kiksejä". Varaudu siihen. 

-mies

Sukupuolella ei ole mitään merkitystä omiin vastauksiini. Olen aina vastannut, että jos joku tulisi minulle kertomaan, että puolisoni pettää minua, tekisin hänen elämästään helvetin.

Mitä ei tiedä, se ei voi loukata. Mikään ei oikeuta pettämistä, ei yhtään mikään, mutta se on aina vain ja ainoastaan petetyn ja pettäjän välinen asia, ei ulkopuolisten.

Ilmeisesti ap tuntee pettäjänaisen ja tämän miehen, joten heillä on jokin yhdistävä tuttavapiiri tai yhteisö. Luulen, että ap:n tulee olemaan hyvin kiusallista olemaan enää osallisena siinä, kun kaikki kuulevat hänen olevan hysteerinen akka.

Vierailija
200/312 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs mammat oma tonttinne? Miksi jotkut ovat päätyneet sen pettävän kasan puolisoksi? Miksi ei ole jo aiemmin lähtenyt? Tai miksi mies hakee jotakin muualta? Oliko mies aina kelvoton vai oliko itsessäsi jotain parantamisen varaa? Kunhan kysyn. On tietysti kiva jatkaa eteenpäin niin, ettei itsessä ole koskaan mitään vikaa. Mutta näinhän se harvoin on. Miten aiotte estää, ettei pettämistä tapahdu jatkossa? Valitsetteko paremmin vai toimitteko suhteessa paremmin?