Pettämisen paljastuminen
Miltä tuntuu,kun kaikki on paljastunut toisen osapuolen puolisolle?
Onko pelko p*rseessä,milloin on se päivä,kun teidän perheen kulissit romahtaa? Sinunkin puolisosi saa tietää asiasta ihan kohta... enkä sääli sinua tai perhettäsi yhtään.
Kommentit (312)
Tässä tapauksessa ei ole avointa suhdetta, tämä pettäjä itse tietää, että on "jäänyt kiinni", on kavereidensa mukaan ihan paniikissa,kun on niiiiin paljon menetettävää...
Ootko jotenkin katkera jostain vai mikä on
Ehkä olen, aion kostaa tuolle eukolle 🙂.
Ja sinä haluat varta vasten tuhota niin oman kuin toisen perheen ja lasten perheen ? Aikuinen ajattelee pidemmälle eikä ole kostonhimoinen. Jos mieheni pettäisi minua, en todellakaan alkaisi rikkoa toisen osapuolen perhettä, siinä on tarpeeksi kun se toinen joutuu elämään asian kanssa.
Kostat toiselle siitä kun miehesi petti SINUA? Et voita tuolla ainakaan mitään.
Ja kyllä mielestäni tämän eukon miehelläkin on oikeus tietää,mitä hänen selkänsä takana on tehty. Voi sitten tehdä itse ratkaisunsa,haluaako jatkaa avioliittoaan.
Itse ehkä miettisin nyt omaa elämää ja perhettä ja sitä, onko kosto se ainut tapa käsitellä asia?
Vierailija kirjoitti:
Näin aion tehdä, lähinnä siis siitä syystä, että mielestäni on epäreilua, että niin moni asiasta tietää,mutta tämän eukon mies on tietämätön asiasta, eikä saa mahdollisuutta päättää omasta elämästään.
Sinä et ole se joka jakaa sitä oikeutta. Eikö kannata keskittyä nyt omaan elämään ? Et voi tietää millainen heidän suhde on, voi olla että mies on jo pettänyt naista aikaisemmin, "totuus" ei ole sinun käsissäsi. Huolehdi nyt omasta perheestä ja suhteestasi ja siitä miksi ylitääpään miehesi petti sinua...
Eli laitat pahan kiertämään? Sillä tavalla et itsellesi ainakaan hyvää tilaa.
Ehkäpä se mies on jo päättänyt. Kukaan ei voi tietää mitä toisen kotona puhutaan ja tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin aion tehdä, lähinnä siis siitä syystä, että mielestäni on epäreilua, että niin moni asiasta tietää,mutta tämän eukon mies on tietämätön asiasta, eikä saa mahdollisuutta päättää omasta elämästään.
Vähän ohi aiheen, mutta mistä sen tietää että joku ei tiedä?
Saat hullun akan maineen jos menet puuttumaan muiden elämään, ei kuulu sinulle sitten yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Ja kyllä mielestäni tämän eukon miehelläkin on oikeus tietää,mitä hänen selkänsä takana on tehty. Voi sitten tehdä itse ratkaisunsa,haluaako jatkaa avioliittoaan.
Ilmeisesti ei sinun puolestasi saa ratkaista asiaa itse.
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä se mies on jo päättänyt. Kukaan ei voi tietää mitä toisen kotona puhutaan ja tehdään.
Ainakin aion varmistaa, että tietää mitä kaikkea vaimonsa on selän takana touhunnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteisten tuttujen kautta tiedän.
Sota-aikana kaikille tulee ikäviä harhalaukauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti ei sinun puolestasi saa ratkaista asiaa itse.
Nimenomaan silloinhan hän saa ratkaista itse,kun hänelle asiasta kerrotaan. Nyt kuvittelee elävänsä avioliitossa,jossa vaimo on uskollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteisten tuttujen kautta tiedän.
En välttämättä luottaisi juoruihin, entenkään jos ne yhteiset tutut ei asu samassa taloudessa tämän eukon ukon kanssa.
Ehkäpä ne tietää kun ihmisillä voi olla avoin suhde..