Kävin treffeillä miehen kanssa, joka etsi "urheilullista" naista - miksi ei voinut sanoa suoraan, että etsi laihaa!?
Viikonloppuna ekat (ja vikat) Tinder treffit miehen kanssa, jonka profiilissa luki suurinpiirtein näin. "Liikunta, urheilu, ja terveelliset elintavat ovat minulle tärkeitä ja toivon että sinullekin sporttisuus on elämäntapa". Matchasin ja sovin treffit tuon miehen kanssa, en liikuntajutun takia vaan ihan yleisen profiilin järkevyyden vuoksi. Todettakoon kuitenkin, että liikunta on minulle elämäntapa. Treenaan tavoitteellisesti salilla 3-4 kertaa viikossa, sen lisäksi yksi toiminnanllinen HIIT-tyyppinen treeni kerran viikossa, lepopäivinä pitkiä rauhallisia kävelylenkkejä ja kehonhuoltoa, joogaa, pilatesta. Lisäksi teen osa-aikaisesti oman työn ohella pt hommia isossa kuntokeskuksessa (olen lisensoitu pt). Teen myös sijaisuuksia ryhmäliikunnanohjaajana ja keikkatyönä erilaisia muitakin ryhmäliikuntojen vetämisiä, kuten yritysten tyhy-päivien liikuntaosioita jne.
Treffeillä kävi ilmi, ettei mies ollut mitään liikunnallista naista etsimässä vaan yksinkertaisesti HOIKKAA! Liikuntaa hän ei itse harrasta, näen sen puoliammattilaisena jo päältä päin. Huono ryhti, huono keskivartalon hallinta, hoikka ilman lihaksia (=laihaläski), huono hapenottokyky (puuskutti kävellessämme tavallista kävelyvauhtia ilman että oli mikään flunssatoipilas). Kysyin ihan suoraan liikunnan harrastamisesta ja mies siihen "no joo mä oon aatellut ottaa koiran niin sen kanssa sitten lenkkejä", ja "tykkään kyl kesällä käydä pelaan minigolfia, on hyvä laji".
Hetken aikaa mietin, että mitäs helvattia on laittanut profiiliinsa puppua siitä, että "toivon sinullekin liikunnan olevan elämäntapa", kunnes tajusin että hoikkaa naista kaveri on etsimässä. Olisi pitänyt grillata kaveria siitä vielä tarkemmin, tyyliin että paljonko herralla nousee penkistä tai mikä on kyykkymaksimi. V-tti, että olin tuhlannut aikaa mokoman urpon kanssa treffeihin. Ymmärrän, että jollain voi olla preferenssi ulkoisesti hoikkiin ja siroihin naisiin ja se on ihan ok, mutta miksi tuhalta kaikkien aikaa puhumalla jostain liikunnan tärkeydestä jos ei sitä kerran tarkoita.
Kommentit (1320)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi helevetti mikä kuvottava ukko tuli pilaamaan tämänkin keskustelun. Se pilaa aina ihan kaiken noilla ällöttävillä kielikuvillaan. Mutta sitä suu suoltaa, mitä sydän sisältää eli mies on täynnä mätää.
Tehän sitä ruokitte. Jos kukaan ei vastaisi hänelle, ei lainaisi ja levittäisi hänen törkeyksiään, niin hän kyllästyisi.
Ei toimi tähän tyyppiin. Hän katsoisi vain saaneensa muut kirjoittajat hiljaisiksi ja häpeämään jos hänen kirjoituksiinsa ei vastattaisi mitenkään.
Jotkut trollit eivät kyllästy koskaan.
Eli sinä olet se, joka pitää hänet tällä palstalla? Mitä ihmeen väliä sinulle on sillä, jos hän kuvittelisi "saaneensa muut kirjoittajat hiljaisiksi ja häpeämään"? Haetko oikeasti hänen hyväksyntäänsä? "Voittoa" hänestä? Samaan aikaan, kun me muut yritämme paukuttaa hänen kommenttejaan asiattomiksi, sinä lainaat ja levität niitä ja huolehdit siitä, ettei hän vaan lähde pois täältä?
Menepä nyt itseesi ja mieti, onko toiminnassasi järkeä. Vai olisiko kyse oikeasti jostain sinun omasta tarpeestasi purkaa turhautumiasi tälle palstalle hakemalla riitaa ja länkyttämällä ventovieraalle, mahdollisesti jopa maksetulle trollille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi helevetti mikä kuvottava ukko tuli pilaamaan tämänkin keskustelun. Se pilaa aina ihan kaiken noilla ällöttävillä kielikuvillaan. Mutta sitä suu suoltaa, mitä sydän sisältää eli mies on täynnä mätää.
Tehän sitä ruokitte. Jos kukaan ei vastaisi hänelle, ei lainaisi ja levittäisi hänen törkeyksiään, niin hän kyllästyisi.
Ei toimi tähän tyyppiin. Hän katsoisi vain saaneensa muut kirjoittajat hiljaisiksi ja häpeämään jos hänen kirjoituksiinsa ei vastattaisi mitenkään.
Eli sinä olet se, joka pitää hänet tällä palstalla? Mitä ihmeen väliä sinulle on sillä, jos hän kuvittelisi "saaneensa muut kirjoittajat hiljaisiksi ja häpeämään"? Haetko oikeasti hänen hyväksyntäänsä? "Voittoa" hänestä? Samaan aikaan, kun me muut yritämme paukuttaa hänen kommenttejaan asiattomiksi, sinä lainaat ja levität niitä ja huolehdit siitä, ettei hän vaan lähde pois täältä?
Menepä nyt itseesi ja mieti, onko toiminnassasi järkeä. Vai olisiko kyse oikeasti jostain sinun omasta tarpeestasi purkaa turhautumiasi tälle palstalle hakemalla riitaa ja länkyttämällä ventovieraalle, mahdollisesti jopa maksetulle trollille?
Tästä on kyllä mielipide-eroja, mutta mielestäni "älä vastaa" ei välttämättä ole paras toimintamalli vihan levittäjien kanssa. Vaikka heille ei vastattaisi, he jatkavat silti ja tavallaan hallitsevat keskustelupalstoja ja somea. Eivät he käytöstään muuta millään sanomisella, mutta mielestäni heille voi silti kertoa, että heidän käytöksensä ei ole ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä on kyllä mielipide-eroja, mutta mielestäni "älä vastaa" ei välttämättä ole paras toimintamalli vihan levittäjien kanssa. Vaikka heille ei vastattaisi, he jatkavat silti ja tavallaan hallitsevat keskustelupalstoja ja somea. Eivät he käytöstään muuta millään sanomisella, mutta mielestäni heille voi silti kertoa, että heidän käytöksensä ei ole ok.
Ja tuo kyseinen trollaajako on parantanut käytöstään sinun ansiostasi? Pyytänyt anteeksi ja jättänyt pois haukkumasanat? Päinvastoin. Muut miehet ovat jättäneet ketjun, kun eivät jaksa teidän keskinäistä räkytystänne ja trollaajan osuus kommenteista on sen takia entistä suurempi eli hänen näkyvyytensä vain lisääntyy entisestään.
Koska ne asiattomuudet näkyvät aina myös lainauksissa, ilmoitan itse myös sinun kommenttisi joka kerta asiattomiksi. Turhauttavaa ja turhaa joutua liputtamaan kahteen tai useampaan kertaan samat kommentit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi olla itsestään selvää, että jos joku hakee sporttista kumppania, niin sillä tarkoitetaan, että potentiaalisen kumppanin pitää myös näyttää urheilulliselta. Naisen kohdalla tuo tarkoittaa enemmän tai vähemmän hoikkaa ja miehen kohdalla lihaksikasta.
Ei treffimielessä "urheilullisella" tarkoiteta mitään rasvaista kuulantyöntäjä -lookia.
Ihan yhdentekevää kuinka paljon omasta mielestä treenaa, jos ei näytä treenatulta.
Sama juttu, kun mies etsii kaunista naista. Ei silloin hyväksytä mitään jättiläisnaisia, eli amatsooneja, vaan normaalivartaloisia ja supernaisellisia tasvuvenuksia. Se tarkoittaa myös naisellista ja tilanteeseen sopivaa pukeutumista.
Ja tässä villakoiran ydin. Kauneus, sporttisuus, liikunnallisuus, lihavuus, laihuus ja tyylikkyys tarkoittavat ihmisille eri asioita, lainaamini hlön mielestä kaunis nainen on paitsi hoikka, myös näemmä lyhyt. Tämän vuoksi tulee huteja, vaikka miten pilkuntarkat kriteerit laatisi.
Ongelma on siinä, ettei kestetä pettymyksiä, mitä sitten jos uhraa 15 minuuttia ja muutaman euron sekä ystävällisen sanan ihmiselle, joka ei sitten ollutkaan sitä mitä hakee? Miesten ongelma ei ole lihavat naiset vaan omien tunteiden säätely.
Lihavien naisten ongelma on lukutaidon puute.
Minä kirjoitin ihan selkokielellä, että nainen joka on minun makuuni, on normaalivartaloinen, en siis puhunut hoikasta yhtään mitään. Ymmärrän toki, että jos itse on lahtivalaan kokoinen mörssäri, normaalipainon yläpäässäkin oleva nainen vaikuttaa hoikalta, ellei jopa nälkiintyneeltä. Ja näin pitkän miehen silmissä taskuvenus ei suinkaan tarkoita lyhyttä naista, mutta sekin asia vääristyy ylipainoisten aivoissa.
Miesten ongelma on useimmiten se, että on aivan liikaa tarjontaa naisista, jotka eivät saa viisaria värähtämään. Eli aikaa menisi tuhottomasti hukkaan jos jakaisi ystävällisiä sanoja, tuhlaisi euroja ja aikaansa naisille, jotka eivät vastaa lähellekään omia mieltymyksiä.
Siksihän erot ovat niin yleisiä, kun ollaan hyvää hyvyyttään kokeiltu elämää naisen kanssa, joka jo heti kättelyssä tuntui epäsopivalta.
Eihän nainenkaan tule märäksi, jos mies on liian lyhyt eli 170 cm tai alle.
Voi olla, mutta mahtaakohan se römpsä käytännössä toimia kuitenkaan niin, että kun ylipainoinen nainen luonnollisesti kärsii munanpuutteesta, niin lampaan kokoinen vaahtopallo housuissaan mennessään treffeille, sillä on joku mittakeppi mukana. Kauhea panomies onkin 169,7cm pituinen niin römpsä alkaa turista kuin imupumppu ja vetää kaiken kosteuden kitusiinsa ja syö samalla alushousuistakin puolet pois.
Kyllä nainen tulee märäksi, jos mies on komea.
Tiedän tämän, kokemuksesta.
Niin, naisetkin tietävät miksi eivät tule märäksi. Mies ei ole hyvännäköinen eikä kiinnostava.
Vierailija kirjoitti:
Naiset kuvittelevat että urheilullinen nainen tarkoittaa sohvalla löhöävää, sipsipussin ja kaljapullon kanssa urheilua seuraavaa ylipainoinoista naista.
Heh, itse kuulun kategoriaan laiha. Ja voin kertoa, että jos mies etsii itsellensä sporttista, niin sitä ei tästä talosta löydy. Vaikka olen laiha ja liikun jonkin verran, ei minusta ole mihinkään koiran lenkitystä kummoisempaan aktiviteettiin. Urheilullisuus ei ole yhtä kuin laihuus.
Mutta viestistäsi päätellen olet tehnyt luonnetutkimuksen ja harrastusanalyysin ulkomuodon perusteella. Good for you!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puutu nyt minäkin tähän keskusteluun, koska todellakin ärsyttää kaikki trollin ruokkijat.
Näissä tapauksissa parhaiten toimii hyviksi havaitut ja tutkitut koiran koulutusmetodit. Lyhyesti tiivistäen, sitä saat mitä ruokit. Jos yrittää "kouluttaa" trollia käytöstavoille, niin sehän saa entistä enemmän virtaa trollata, koska kaikki, siis KAIKKI, huomio on trollille positiivista huomiota. Ja sitähän se hakee, huomiota.
Jos haluat eroon jostain epätoivotusta käytöksestä, niin ensimmäinen askel on jättää kaikki epätoivottu käytös huomiotta. Tällöin trolli ei saa palkintoaan ja trollaaminen ei ole hänelle enää kannattavaa. Hän huomaa, että hänen toimintansa ei tuota minkäänlaista tulosta, ja vaihtaa toimintamalliaan tai lähtee muualle.
Eli summa summarum. Vahvista positiivista (=asiallinen keskustelu) ja ignooraa negatiivinen (=trollaus).
Sitä paitsi kyllä ne trollit tietää tekevänsä väärin ja että ei ole ok sanoa niin kuin sanovat, mutta ei he siitä välitä. He vain haluavat reaktioita ja juuri niinhän sinä toimit, reagoit. Eli pelaat täysin trollin pussiin.
Vierailija kirjoitti:
Olen alle 50 kg tiimalasivartaloinen mutta myös feministi ja vegaani. Siinäpä pinnalliset miehet oppivat kantapään kautta, että kyllä se luonne on kuitenkin tärkein. Viihtyisivät kovasti vartaloni kanssa, mutta ensin täytyisi sietää myös keskusteluja kanssani. Luovuttavat aika nopeasti. Miksiköhän? Eikö naisen hoikkuus tuokaan onnea?
Taitaa keskustelut olla vaan sinun mielipiteiden kertomista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 160 pitkä ja painan 86 kg
Kehonrakentaja-nainen. Tämän jos ilmoittaisin normimiehille jossain olisin Automaattisesti läski.
Olen kuitenkin alle 12% rasvoissa ja lihaksikas,
Ei se paino tosiaan kerro aina kaikkea Mutta moni nainenkin luulisi minua ylipainoiseksi läskiksi jos ei näe minua. Onneksi ei tarvinnut turvassa tinderissä ja treffipalstoilla pyöriä, kun mies löytyi harrastuksen parista.Ei millään pahalla, mutta olethan sä ylipainoinen. Ihan sama onko se ylimääräinen painoa läskiä vai lihasta, niin sitä kuitenkin on "liikaa".
Ootsä lääkäri, vai millä pätevyydellä lauot? Lautko "heppipätevyydellä"? Siinä tapauksessa kommenttisi on pierun arvoinen. -eri
On sillä väliä mistä se koostuu. Lihas painaa enemmän kun läski. Läski on rumaa.
Vierailija kirjoitti:
Kehonrakentaja-nainen. Tämän jos ilmoittaisin normimiehille jossain olisin Automaattisesti läski.
Ei se paino tosiaan kerro aina kaikkea Mutta moni nainenkin luulisi minua ylipainoiseksi läskiksi jos ei näe minua. Onneksi ei tarvinnut turvassa tinderissä ja treffipalstoilla pyöriä, kun mies löytyi harrastuksen parista.
Taidat olla suomen lihaksikkain nainen .
Miten sait tehtyä lihat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se paino tosiaan kerro aina kaikkea Mutta moni nainenkin luulisi minua ylipainoiseksi läskiksi jos ei näe minua. Onneksi ei tarvinnut turvassa tinderissä ja treffipalstoilla pyöriä, kun mies löytyi harrastuksen parista.Taidat olla suomen lihaksikkain nainen .
Miten sait tehtyä lihat?
Et taida pahemmin tietää suomalaisista kehonrakentaja naisista tai paino/voimanostajista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se paino tosiaan kerro aina kaikkea Mutta moni nainenkin luulisi minua ylipainoiseksi läskiksi jos ei näe minua. Onneksi ei tarvinnut turvassa tinderissä ja treffipalstoilla pyöriä, kun mies löytyi harrastuksen parista.Taidat olla suomen lihaksikkain nainen .
Miten sait tehtyä lihat?
Yksinkertaisesti. Valehtelemalla, että läskini on lihasta ja että harrastaisin kehonnakerrusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sait tehtyä lihat?
Et taida pahemmin tietää suomalaisista kehonrakentaja naisista tai paino/voimanostajista.
Nappaa kuva kaulasta alaspäin bikinit päällä ja näytä meille kaikille miltä näytät. Loppuu epätietoisuus.
Olen 183 cm pitkä ja painan 53,7 kg.
Kyllä maailma olisi paljon parempi paikka elää ja nauttia, jos naiset olisivat kaikki normaalipainoisia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä maailma olisi paljon parempi paikka elää ja nauttia, jos naiset olisivat kaikki normaalipainoisia.
Yleensä kun puhutaan siitä kuinka parempi paikka maailma olisi elää jos.....tulee ihmisille mieleen sellaisia asioita kuin että ei olisi sotia ja köyhyyttä jne. Sinulle tulee mieleen naisten paino. :(
Yli 1200 viestiä aiheesta miehelle urheilullinen tarkoittaa hoikkaa. Jokainen hoikka ei ole urheilullinen, muuta jokainen urheilullinen on hoikka.
Ei naisten tästä tarvitse pitää, mutta näin suurin osa miehistä ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Yli 1200 viestiä aiheesta miehelle urheilullinen tarkoittaa hoikkaa. Jokainen hoikka ei ole urheilullinen, muuta jokainen urheilullinen on hoikka.
Ei naisten tästä tarvitse pitää, mutta näin suurin osa miehistä ajattelee.
Esimerkiksi nämä naiset eivät siis ole urheilullisia:
Vierailija kirjoitti:
Ja miehet fiksuja
Surullista porukkaa täällä ja kateellista.
Jatkakaa toki. Minun ei tarvitse todistella mitään kun olen paremmassa kunnossa kun kukaan täällä. Tsemppiä mammat ja inisevät miehet,
Eikun treenaa ja terveelliset elämäntavat kehiin! Ehkä tekin olette joskus edes kunnossa. Näihin omiin lihaksiini täytyykin sitten tehdä jo töitä. Mut voi löytää erään ulkomaisen jenkki-liiton sivuilta jos kuvani kiinnostaa;)