Kävin treffeillä miehen kanssa, joka etsi "urheilullista" naista - miksi ei voinut sanoa suoraan, että etsi laihaa!?
Viikonloppuna ekat (ja vikat) Tinder treffit miehen kanssa, jonka profiilissa luki suurinpiirtein näin. "Liikunta, urheilu, ja terveelliset elintavat ovat minulle tärkeitä ja toivon että sinullekin sporttisuus on elämäntapa". Matchasin ja sovin treffit tuon miehen kanssa, en liikuntajutun takia vaan ihan yleisen profiilin järkevyyden vuoksi. Todettakoon kuitenkin, että liikunta on minulle elämäntapa. Treenaan tavoitteellisesti salilla 3-4 kertaa viikossa, sen lisäksi yksi toiminnanllinen HIIT-tyyppinen treeni kerran viikossa, lepopäivinä pitkiä rauhallisia kävelylenkkejä ja kehonhuoltoa, joogaa, pilatesta. Lisäksi teen osa-aikaisesti oman työn ohella pt hommia isossa kuntokeskuksessa (olen lisensoitu pt). Teen myös sijaisuuksia ryhmäliikunnanohjaajana ja keikkatyönä erilaisia muitakin ryhmäliikuntojen vetämisiä, kuten yritysten tyhy-päivien liikuntaosioita jne.
Treffeillä kävi ilmi, ettei mies ollut mitään liikunnallista naista etsimässä vaan yksinkertaisesti HOIKKAA! Liikuntaa hän ei itse harrasta, näen sen puoliammattilaisena jo päältä päin. Huono ryhti, huono keskivartalon hallinta, hoikka ilman lihaksia (=laihaläski), huono hapenottokyky (puuskutti kävellessämme tavallista kävelyvauhtia ilman että oli mikään flunssatoipilas). Kysyin ihan suoraan liikunnan harrastamisesta ja mies siihen "no joo mä oon aatellut ottaa koiran niin sen kanssa sitten lenkkejä", ja "tykkään kyl kesällä käydä pelaan minigolfia, on hyvä laji".
Hetken aikaa mietin, että mitäs helvattia on laittanut profiiliinsa puppua siitä, että "toivon sinullekin liikunnan olevan elämäntapa", kunnes tajusin että hoikkaa naista kaveri on etsimässä. Olisi pitänyt grillata kaveria siitä vielä tarkemmin, tyyliin että paljonko herralla nousee penkistä tai mikä on kyykkymaksimi. V-tti, että olin tuhlannut aikaa mokoman urpon kanssa treffeihin. Ymmärrän, että jollain voi olla preferenssi ulkoisesti hoikkiin ja siroihin naisiin ja se on ihan ok, mutta miksi tuhalta kaikkien aikaa puhumalla jostain liikunnan tärkeydestä jos ei sitä kerran tarkoita.
Kommentit (1320)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro mahdollisimman tarkasti ja yksityiskohtaisesti, miten kävi ilmi, että ongelma oli nimenomaan siinä, ettet ole LAIHA TAI HOIKKA. Mun on hirveän vaikea uskoa, että mies on tuon sulle päin naamaa sanonut.
Lukutaito kadoksissa?
Eihän se mies sanonut ap:lle, ettei ap ole laiha.
Vika oli siinä, että MIES oli ITSE VALEHDELLUT olevansa sporttinen ja harrastavansa urheilua.
Lukutaito tosiaan kadoksissa?
Mä käsitin että ongelma oli siinä, että mies etsi urheilullista naista ja todellisuudessa ei etsinyt sitä, vaan hoikkaa.
Miehen urheilullisuus oli ehkä vähän sivuseikka.
Niin paljon sivuja, ja varmaan sanottu jo monesti mutta urheilullinen ei ole synonyymi laihalle. Vain jotkut taitoluistelijat ja voimistelijat ovat laihoja. Oikeasti sporttinen on sopusuhtainen, jäntevä ja lihaksikas. Ei tietenkään lihava ja vatsalihakset on timmit, mutta laihoilla ei ole niin timmit vatsalihakset kuin sporttisilla. Itse kun en ole sporttinen, mutta on pömppävatsaa, oli silloinkin, kun olin lievästi alipainon puolella. Silloin tuli käveltyä paljon ja kävin monta kertaa viikossa uimassa, mutta siinä ainoat liikunnat. Kun en tehnyt mitään lihaskuntoharjoituksia, niin en ollut sporttinen. Sitten jämähti selkä ja aloin käydä salilla. Paino nousi hiukan, vaatekoko pysyi samana. Vatsapömppä pieneni, ei kadonnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 160 pitkä ja painan 86 kg
Kehonrakentaja-nainen. Tämän jos ilmoittaisin normimiehille jossain olisin Automaattisesti läski.
Olen kuitenkin alle 12% rasvoissa ja lihaksikas,
Ei se paino tosiaan kerro aina kaikkea Mutta moni nainenkin luulisi minua ylipainoiseksi läskiksi jos ei näe minua. Onneksi ei tarvinnut turvassa tinderissä ja treffipalstoilla pyöriä, kun mies löytyi harrastuksen parista.Taidat olla suomen lihaksikkain nainen .
Miten sait tehtyä lihat?
Et taida pahemmin tietää suomalaisista kehonrakentaja naisista tai paino/voimanostajista.
Nappaa kuva kaulasta alaspäin bikinit päällä ja näytä meille kaikille miltä näytät. Loppuu epätietoisuus.
Surullista porukkaa täällä ja kateellista.
Jatkakaa toki. Minun ei tarvitse todistella mitään kun olen paremmassa kunnossa kun kukaan täällä. Tsemppiä mammat ja inisevät miehet,
Eikun treenaa ja terveelliset elämäntavat kehiin! Ehkä tekin olette joskus edes kunnossa. Näihin omiin lihaksiini täytyykin sitten tehdä jo töitä. Mut voi löytää erään ulkomaisen jenkki-liiton sivuilta jos kuvani kiinnostaa;)Ja käyn täällä lukemassa juttuja,
Koska olen myös äiti.
Ettei vaan olis mun naapuri siellä?
Ikää kohta 50, silti pitää kiinni pissislookista.
Kaksi mielialaa, pe.seennuolenta tai pää punaisena raivoaminen.
Tän takia moni lopulta katkaisee välit.
Mainostaa erilaisia urheilusuorituksiaan antaumuksella ja se oma pehva on 100x tärkeämpi kuin omat lapset.
Mut ikä ja sisäinen rumuus tulee auttamatta vastaan, siinä ei uudet trikoot ja tupeerattu pehko paljoakaan auta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro mahdollisimman tarkasti ja yksityiskohtaisesti, miten kävi ilmi, että ongelma oli nimenomaan siinä, ettet ole LAIHA TAI HOIKKA. Mun on hirveän vaikea uskoa, että mies on tuon sulle päin naamaa sanonut.
Lukutaito kadoksissa?
Vika oli siinä, että MIES oli ITSE VALEHDELLUT olevansa sporttinen ja harrastavansa urheilua.
Mä käsitin että ongelma oli siinä, että mies etsi urheilullista naista ja todellisuudessa ei etsinyt sitä, vaan hoikkaa.
Miehen urheilullisuus oli ehkä vähän sivuseikka.
No ei tietenkään miehen urheilullisuus ole sivuseikka. Eivät naiset kulje ympäriinsä etsimässä miestä, jolle kelpaisi, vaan nainen kaipaa elämäänsä kumppania, parasta ystävää, jonka kanssa jakaa elämä. Ja tämä mies nyt tuhlasi aloittajan aikaa antamalla ymmärtää, että etsii kumppania urheilulliseen elämään, kun itse ei oikeasti liikuta eväänsäkään.
"en ole mikään pikkuinen hoikka kokoa xs tai edes s. Olen rintava, reitevä ja isopeppuinen 68kg/160cm, vaatekoko M tai L."
Tuo on melkoinen pötikkä, eli kaukana sporttisesta naisesta. Jos olisin ollut hän, en olisi kehdannut edes mennä treffeille. Sporttisen naisen koko on XS tai S.
Vierailija kirjoitti:
"en ole mikään pikkuinen hoikka kokoa xs tai edes s. Olen rintava, reitevä ja isopeppuinen 68kg/160cm, vaatekoko M tai L."
Tuo on melkoinen pötikkä, eli kaukana sporttisesta naisesta. Jos olisin ollut hän, en olisi kehdannut edes mennä treffeille. Sporttisen naisen koko on XS tai S.
Olympialaisista löytyy lukemattomia naisia myös voittajapalleilta, joiden koko on paljon s:ää suurempi. Joten urheilullisia naisia löytyy kaikista kooista. Se on fakta.
Toinen asia on kokonaan mistä kukin tykkää. Mutta se ei liity urheilullisuuteen mitenkään.
Mä kerran sovin treffit kera miehen, joka oli juristi, kävi säännöllisesti salilla ja pelasi salibandya höntsäjoukkueessa. Kuvan perusteella oli kuuma ku hel*****, ja meidän viestittely kävi niin kiihkeäksi että mä pikkarit märkänä pyysin hänet luokseni panotreffeille.
Jumalauta mikä pettymys se oli kun avasin oven miehelle, joka oli jotain Mr Beanin ja Esko Nikkarin väliltä. Ei ollut kuuma ku hel*****, mutta haisi yhtä pahalta.
Kohteliaisuuttani pyysin kuitenkin sisään, sillä en halunnut antaa pinnallista vaikutelmaa vaikka tällä kertaa olin puhtaasti ulkomuotoperusteisesti asioimassa. Juttelimme hetken ja ei siinä kauaa mennyt kun totesin, että kyllä paneta enää. On jo iso turn off jos antaa ymmärtää olevansa muuta kuin profiilissa. Mut eipä kyllä tuo miestyyppi vihättänyt vähääkään vaikka olisin oikeita kuvia etukäteen nähnytkin. Treffeillä oli helppo ymmärtää, miksei tämä mies suostunut kertaakaan lähettään mulle atm-kuvia itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Mä kerran sovin treffit kera miehen, joka oli juristi, kävi säännöllisesti salilla ja pelasi salibandya höntsäjoukkueessa. Kuvan perusteella oli kuuma ku hel*****, ja meidän viestittely kävi niin kiihkeäksi että mä pikkarit märkänä pyysin hänet luokseni panotreffeille.
Jumalauta mikä pettymys se oli kun avasin oven miehelle, joka oli jotain Mr Beanin ja Esko Nikkarin väliltä. Ei ollut kuuma ku hel*****, mutta haisi yhtä pahalta.
Kohteliaisuuttani pyysin kuitenkin sisään, sillä en halunnut antaa pinnallista vaikutelmaa vaikka tällä kertaa olin puhtaasti ulkomuotoperusteisesti asioimassa. Juttelimme hetken ja ei siinä kauaa mennyt kun totesin, että kyllä paneta enää. On jo iso turn off jos antaa ymmärtää olevansa muuta kuin profiilissa. Mut eipä kyllä tuo miestyyppi vihättänyt vähääkään vaikka olisin oikeita kuvia etukäteen nähnytkin. Treffeillä oli helppo ymmärtää, miksei tämä mies suostunut kertaakaan lähettään mulle atm-kuvia itsestään.
Tuohon ei voi sanoa muuta kuin: Ähäkutti.
Tapasin liikunnallisen naisen, joka ei ollut laiha. Tykkäsin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukutaito kadoksissa?
Miehen urheilullisuus oli ehkä vähän sivuseikka.Ongelma oli siinä, että ap päätti naisena ettei mies etsi mitä sanoo etsivänsä, vaan nainen tietää paremmin mitä mies oikeasti etsii.
Normaalia naisten ylimielisyyttä ja vaatimuksia että mies palvoo vulvaa.
Ei, vaan ap päätti liikunnallisena naisena, ettei häntä tietenkään kiinnosta sohvaperuna, ja ihmettelee, miksi sohvaperuna haluaisi liikunnallisen puolison.
Vierailija kirjoitti:
Olen alle 50 kg tiimalasivartaloinen mutta myös feministi ja vegaani. Siinäpä pinnalliset miehet oppivat kantapään kautta, että kyllä se luonne on kuitenkin tärkein. Viihtyisivät kovasti vartaloni kanssa, mutta ensin täytyisi sietää myös keskusteluja kanssani. Luovuttavat aika nopeasti. Miksiköhän? Eikö naisen hoikkuus tuokaan onnea?
En tunne sinua, mutta minulle tulee kirjoitustyylistäsi tunne, että saatat olla kannattamiesi ajatusmallien suhteen aika ehdoton.
Jos et ota huomioon ja kunnioita eriäviä mielipiteitä, keskustelu todennäköisesti on hedelmätöntä ja yksipuolista julistamista. Sitä ei kukaan jaksa kovin kauaa.
Vaikka olisit muuten kuinka viehättävä tahansa.
Sukupuolten tasa-arvoinen ja hyvä/oikeudenmukainen kohtelu on mielestäni itsestään selvyys ja sitä sen todellakin pitää olla. Ihmisiä me kaikki ollaan.
Mutta muista asioista toksinen ajattelutapa on näköalattomuutta eikä ansaitse huomiota.
Kannataisi ehkä katsoa peiliin🤔
Kaikki ihmiset vanhenevat ja aika kuluu äkkiä. Kun nainen saa lapsen niin aika menee sen hoitoon ja töissä käymiseen, sitten onkin jo vanha, kun lapsi kasvaa. Eli sitä ikää, kun näyttää joltain on johonkin 28-vuotiaaseen asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehonrakentaja-nainen. Tämän jos ilmoittaisin normimiehille jossain olisin Automaattisesti läski.
Ei se paino tosiaan kerro aina kaikkea Mutta moni nainenkin luulisi minua ylipainoiseksi läskiksi jos ei näe minua. Onneksi ei tarvinnut turvassa tinderissä ja treffipalstoilla pyöriä, kun mies löytyi harrastuksen parista.Taidat olla suomen lihaksikkain nainen .
Miten sait tehtyä lihat?
Et taida pahemmin tietää suomalaisista kehonrakentaja naisista tai paino/voimanostajista.
Nappaa kuva kaulasta alaspäin bikinit päällä ja näytä meille kaikille miltä näytät. Loppuu epätietoisuus.
Jatkakaa toki. Minun ei tarvitse todistella mitään kun olen paremmassa kunnossa kun kukaan täällä. Tsemppiä mammat ja inisevät miehet,
Eikun treenaa ja terveelliset elämäntavat kehiin! Ehkä tekin olette joskus edes kunnossa. Näihin omiin lihaksiini täytyykin sitten tehdä jo töitä. Mut voi löytää erään ulkomaisen jenkki-liiton sivuilta jos kuvani kiinnostaa;)Ja käyn täällä lukemassa juttuja,
Koska olen myös äiti.Ettei vaan olis mun naapuri siellä?
Mainostaa erilaisia urheilusuorituksiaan antaumuksella ja se oma pehva on 100x tärkeämpi kuin omat lapset.
Mut ikä ja sisäinen rumuus tulee auttamatta vastaan, siinä ei uudet trikoot ja tupeerattu pehko paljoakaan auta.
Ikää itsellä 34 v.
Ja täytyy sanoa, että en yhtään ihmettele miksi tätä palstaa haukutaan muualla. Kateellisuus, katkeruus ja mielenterveys ongelmat paistaa kauas.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ihmiset vanhenevat ja aika kuluu äkkiä. Kun nainen saa lapsen niin aika menee sen hoitoon ja töissä käymiseen, sitten onkin jo vanha, kun lapsi kasvaa. Eli sitä ikää, kun näyttää joltain on johonkin 28-vuotiaaseen asti.
Välillä tuntuu, että on sama miltä näyttää, kun elämä on pelkkää työssä käymistä ja kotitöitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ketään kiinnosta miltä joku hiekkalaatikolla lapsen kanssa oleva äiti näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sait tehtyä lihat?
Mut ikä ja sisäinen rumuus tulee auttamatta vastaan, siinä ei uudet trikoot ja tupeerattu pehko paljoakaan auta.Ikää itsellä 34 v.
Ja täytyy sanoa, että en yhtään ihmettele miksi tätä palstaa haukutaan muualla. Kateellisuus, katkeruus ja mielenterveys ongelmat paistaa kauas.
Minulle on sama millainen ihminen on ulkokuoreltaan. Kunhan viihtyy siinä:) pointtini oli todistaa, että vaikka painaa paljon ei se ole aina läskiä, täällä joku ihmeen ajatusmaailma siitä. Joko trollien ansiosta tai joku vielä tänäkin päivänä ajattelee niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aasialaisiin naisiin tuo ei päde, vaan säilyttävät kauneuden ja tyttömäisyyden yli 50v saakka.
Vain 50 v. Oma vaimo suomalainen ja säilynyt kauniina 65 v.
Vierailija kirjoitti:
Olen minäkin ollut muutaman "urheilullisen" miehen kanssa treffeillä, jotka ovat minut nähdessään alkaneet kertoa intin coopertuloksista ja hiihdon piirimestaruudesta vuodelta 1987. Mutta minua on lähinnä huvittanut, kai urheilullisen voi ajatella laajalla skaalalla. Itse harrastan ultrajuoksua ja salitreeniä, mikä ilmeisesti näkyy jollain tapaa.
Ultrajuoksijanaiset ovat poikkeuksetta ns. kuivan maan oravia vai miten se sanonta meni. Maratonit ymmärrän, mutta ultrajuoksu kertoo ihmisen olevan koukussa enorfiineihin.
T: itsekin useita maratoneja juossut mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sait tehtyä lihat?
Mut ikä ja sisäinen rumuus tulee auttamatta vastaan, siinä ei uudet trikoot ja tupeerattu pehko paljoakaan auta.Ikää itsellä 34 v.
Ja täytyy sanoa, että en yhtään ihmettele miksi tätä palstaa haukutaan muualla. Kateellisuus, katkeruus ja mielenterveys ongelmat paistaa kauas.Minulle on sama millainen ihminen on ulkokuoreltaan. Kunhan viihtyy siinä:) pointtini oli todistaa, että vaikka painaa paljon ei se ole aina läskiä, täällä joku ihmeen ajatusmaailma siitä. Joko trollien ansiosta tai joku vielä tänäkin päivänä ajattelee niin.
Jos painat paljon, olet läski. Jos painat vähän, olet laihaläski. Palstatotuus.
Eikun treenaa ja terveelliset elämäntavat kehiin! Ehkä tekin olette joskus edes kunnossa. Näihin omiin lihaksiini täytyykin sitten tehdä jo töitä. Mut voi löytää erään ulkomaisen jenkki-liiton sivuilta jos kuvani kiinnostaa;)
Ja käyn täällä lukemassa juttuja,
Koska olen myös äiti.