Ei asiat olekkaan niin huonosti
Saan korvauksia taloyhtiöltä joka väitti että olin tupakoinut vuokra-asunnossa vuosia. Asunnon katossa oli jotain ruskeita läikkiä ja ne väitti että johtui tupakasta. Olin kuulemma syyllinen joten hakivat minulta korvauksia. Ne läikät oli katossa jo v 2015 kun muutin asuntoon. Ja minä en ole koskaan tupakkia vetänyt edes. Oikeudessa kävi veljeni ja muita todistamassa että minä en ole koskaan tupakkia polttanut edes.
Noloa se olikin sille taloyhtiölle keltä sen kämpän vuokrasin. Ja sitten hain samalla korvauksia koska patterit ei toimineet 4 vuoteen joten asunnossa oli kylmä talvisin. Hain vuokran alennusta lokakuusta huhtikuun 4 vuodelta. Sain siitä 2800 euroa. Sitten siitä tupakkattomuudesta sain 1800 euroa. Eli rahaa nyt tulee monta tonnia köyhälle miehelle. Taidan lähtee matkoille.
Kommentit (11)
Kaverilleni tuli taloyhtiöltä ns takautuvia vesimaksuja
Alakerran mielenterveys rotta oli valittanut lasten äänistä ja huoltoyhtiön Karen oli jostain väestörekisteristä
keksinyt että asunnossa on asunut 3 vuotta joku 2015 vuonna muuttanut edellinen asukas.
Nykyinen omistaja oli ostanut asunnon ja muuttanut siihen itse. Syyttivät omistajaa eli asukasta väestörekisterin vääristä merkinnöistä ja ehdottivat että se olisi osakkeen omistajan vika.
No hommahan kaatui, laskut peruttiin ja joku donan verran meni huoltoyhtiön piikkiin asianajajan laskuja.
5 minuutin googlettelulla selviää ketä on vastuussa ja mistä.
Kunnan vuokra asunnossa ei ollut ehjää jääkaappia 2 vuoteen eikä kunta sitä minulle tuonut. Sain siitä korvauksia koska jouduin itse ostamaan sellaisen ja sain hyvitystä 1200 euroa. Sitten kun muutin pois niin väittivät että olen varastanut jääkaapin sieltä vaikka vein omani pois. Se rikkinäinen kunnan vuokra asunnon jääkaappi oli varastossa jonne sen vein. Kunta halusi korvauksia joten vein sen niitten rikkinäisen jääkaapin sinne kunnan vuokra toimistoon. Väittivät vielä että olin sen hajottanut. Se oli 15 vuotta vanha jääkaappi ja halusivat siitä korvauksia ja sanoivat ettei 15 vuotta vanha jääkaappi noin vain hajoa.
Voi tyhjätaskuvuokralaisia että teillä on vaikeaa! Onneksi ei tarvitse asua toiselta vuokratussa asunnossa ja lihottaa toisen pankkitiliä. Kun ostaa oman asunnon lihottaa omaa lompakkoa.
Vierailija kirjoitti:
Voi tyhjätaskuvuokralaisia että teillä on vaikeaa! Onneksi ei tarvitse asua toiselta vuokratussa asunnossa ja lihottaa toisen pankkitiliä. Kun ostaa oman asunnon lihottaa omaa lompakkoa.
Niin tai sitten sun vastikkeet nousee ja joudut myymään tappiolla vielä. Niin tulee tapahtumaan koska suomen talous sakkaa pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tässä ole kyse osaamattomista omistajista.
Kunnon köyhän "sijoittajan" merkki on että ei huolehdi tai tiedä tai yrittää keksiä
syitä miten saisi nyhdettyä väärillä syytöksillä lisää rahaa.
Business kaatuu heti kun joku tuo valheet esille.
Mulle tuli aikanaan valituksia, että koirani haukkuu jatkuvasti, meteliä kuuluu ja ilmoittavat vuokranantajalleni.
Tässä on kolme mielenkiintoista seikkaa vaan:
- minulla ei ole koiraa
- en ole vuokralla, vaan omistan asunnon
- asunto on kakkosasuntoni,jossa vietän aikaa noin 4 vrk/kk
Minä sain valituksia bileistä ja metelistä. Valituksia teki 2 kerroksessa asuva 50 v nainen. No kunta oli tässä vuokranantaja ja uskoi sitä naista ja valituksia oli kymmeniä. Se vaan että olin armeijassa enkä ole voinut mitään bileitä pitää. Olin kotona ehkä 3 päivää kuukaudesta ja usein majailin tyttöystävän luona turussa. Niin vaan tuli häätölappu kun tulin kerran käymään kotona niin oli häätölappu oven takana. Ilmoitin vuokranantajalle että olen ollut armeijassa joten en ole voinut pitää meteliä. Se ei auttanut vaan vuokranantaja oli tyhjentänyt asuntoni itse koska en ollut muuttanut pois. Kerran tulin sitten lomille ja asuntoni oli täysin tyhjä. Menin sinne kunnan vuokratoimistoonkysymään ja raivoomaan naiselle että mitä vittua ja huusin sille armeija vaatteet päällä. Se sanoi että kamani oli heitetty sinne tänne varastoihin ja kaatopaikalle. Tein rikos ilmoituksen. Suurin osa omaisuudestani jäi kateisiin ja oikeudessa sain 28000 markkaa korvauksia vuokranantajalta ja siltä valituksia tekevältä naiselta 11000 markkaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaverilleni tuli taloyhtiöltä ns takautuvia vesimaksuja
Alakerran mielenterveys rotta oli valittanut lasten äänistä ja huoltoyhtiön Karen oli jostain väestörekisteristä
keksinyt että asunnossa on asunut 3 vuotta joku 2015 vuonna muuttanut edellinen asukas.
Nykyinen omistaja oli ostanut asunnon ja muuttanut siihen itse. Syyttivät omistajaa eli asukasta väestörekisterin vääristä merkinnöistä ja ehdottivat että se olisi osakkeen omistajan vika.
No hommahan kaatui, laskut peruttiin ja joku donan verran meni huoltoyhtiön piikkiin asianajajan laskuja.
5 minuutin googlettelulla selviää ketä on vastuussa ja mistä.
Onko mun aivoissa vikaa vai tässä tekstissä, sillä en tajunnut tästä yhtään mitään.
Onnittelut :)