Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin treffeillä miehen kanssa, joka etsi "urheilullista" naista - miksi ei voinut sanoa suoraan, että etsi laihaa!?

Vierailija
25.04.2022 |

Viikonloppuna ekat (ja vikat) Tinder treffit miehen kanssa, jonka profiilissa luki suurinpiirtein näin. "Liikunta, urheilu, ja terveelliset elintavat ovat minulle tärkeitä ja toivon että sinullekin sporttisuus on elämäntapa". Matchasin ja sovin treffit tuon miehen kanssa, en liikuntajutun takia vaan ihan yleisen profiilin järkevyyden vuoksi. Todettakoon kuitenkin, että liikunta on minulle elämäntapa. Treenaan tavoitteellisesti salilla 3-4 kertaa viikossa, sen lisäksi yksi toiminnanllinen HIIT-tyyppinen treeni kerran viikossa, lepopäivinä pitkiä rauhallisia kävelylenkkejä ja kehonhuoltoa, joogaa, pilatesta. Lisäksi teen osa-aikaisesti oman työn ohella pt hommia isossa kuntokeskuksessa (olen lisensoitu pt). Teen myös sijaisuuksia ryhmäliikunnanohjaajana ja keikkatyönä erilaisia muitakin ryhmäliikuntojen vetämisiä, kuten yritysten tyhy-päivien liikuntaosioita jne.

Treffeillä kävi ilmi, ettei mies ollut mitään liikunnallista naista etsimässä vaan yksinkertaisesti HOIKKAA! Liikuntaa hän ei itse harrasta, näen sen puoliammattilaisena jo päältä päin. Huono ryhti, huono keskivartalon hallinta, hoikka ilman lihaksia (=laihaläski), huono hapenottokyky (puuskutti kävellessämme tavallista kävelyvauhtia ilman että oli mikään flunssatoipilas). Kysyin ihan suoraan liikunnan harrastamisesta ja mies siihen "no joo mä oon aatellut ottaa koiran niin sen kanssa sitten lenkkejä", ja "tykkään kyl kesällä käydä pelaan minigolfia, on hyvä laji".

Hetken aikaa mietin, että mitäs helvattia on laittanut profiiliinsa puppua siitä, että "toivon sinullekin liikunnan olevan elämäntapa", kunnes tajusin että hoikkaa naista kaveri on etsimässä. Olisi pitänyt grillata kaveria siitä vielä tarkemmin, tyyliin että paljonko herralla nousee penkistä tai mikä on kyykkymaksimi. V-tti, että olin tuhlannut aikaa mokoman urpon kanssa treffeihin. Ymmärrän, että jollain voi olla preferenssi ulkoisesti hoikkiin ja siroihin naisiin ja se on ihan ok, mutta miksi tuhalta kaikkien aikaa puhumalla jostain liikunnan tärkeydestä jos ei sitä kerran tarkoita.

Kommentit (1320)

Vierailija
1201/1320 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten peppukipeys tästä aiheesta jatkuu jo yhdeksännettä päivää!

Vierailija
1202/1320 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois olla jollekulle laihaa urheilullista etsivälle pettymys nähdä mut, painan 100kg tosinnpitkäkin. Salilla 3 x viikossa, pitkät lenkit päivittäin ja pari krt viikossa eräs rankka laji. Eli olen todella urheilullinen mutten laiha. Vatsa tosin pieni, vyötärö reilu 70cm mut pyllyä ja reittä löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1203/1320 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vois olla jollekulle laihaa urheilullista etsivälle pettymys nähdä mut, painan 100kg tosinnpitkäkin. Salilla 3 x viikossa, pitkät lenkit päivittäin ja pari krt viikossa eräs rankka laji. Eli olen todella urheilullinen mutten laiha. Vatsa tosin pieni, vyötärö reilu 70cm mut pyllyä ja reittä löytyy.

Anteeksi, mutta: 😳

T. Hetero nainen

Vierailija
1204/1320 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Hetero nainen

Tää jäi näköjään jostain syystä pois :

Vierailija
1205/1320 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene kuten strömöössä mutta parempi vaan äkkiä karkuu tollasesta ihmisestä varmaa muutki tajunnet saman. Menköön naimisiim maasta löydetyn tikun kanssa kun niiin laihaa pitää hakea 🤣🤣

Vierailija
1206/1320 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Hetero nainen

Tää jäi näköjään jostain syystä pois :

Kyseessä oleva pois jäänyt merkki oli siis sydän-hymiö/emoji :D

Vierailija
1207/1320 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffeillä sattuu välillä pettymyksiä ja toinen ei ollutkaan mitä oletimme. Kuvat ja/tai jutut voivat johtaa harhaan. Sen takia ekat treffit sellaiseen paikkaan, mistä helppo lähteä oltuaan sen 30-45 minuuttia kohteliaisuudesta paikalla. Kiittää treffeistä ja toivottaa toiselle kaikkea hyvää. Siitä sitten suuntaa kohti seuraavia treffejä tulevaisuudessa.

Oman profiilin ja juttujen osalta koittaa olla mahdollisimman rehellinen niin itselle kuin toiselle. 

Vierailija
1208/1320 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haen hoikkaa koska itsekin olen hoikka. Jos toisella on merkittävästi ylipainoa niin siinä on jo lähtökohtaisesti eroa elintavoissa. Saattaa syntyä nalkutusta puolin ja toisin. "Taasko sä syöt" vs. "Luuletko että tuolla ruokavaliolla elää ikuisesti" jne. Lievä ylipaino sallittakoon. Tosin treffi-ilmoituksessa tämän mainitseminen antaa paljon tulkinnanvaraa, koska ylipainoinen saattaa vähätellä paino-ongelmaansa. "Enhän mä nyt niin lihava ole". Tyypillistä selittelyä treffeillä on myös että aion pian laihduttaa ja käydä salilla, joten kunhan jaksat vain odottaa...

Sulle siis käy lievästi ylipainoinen vaikka haet hoikkaa? Ei kaikki normipainoisetkaan ole hoikkia, miksi kuvittelet jonkun ylipainoisen olevan? Hoikka = laiha.

Ei noissa tän palstan ukkojen hömpötyksissä ole mitään järkeä.

Vierailija
1209/1320 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoikkuus/laihuus ei omassa elämässäni merkitse urheilullista, vaan sellaista kehoa, josta ei näy lihakset, ei muodot. Sellaista, joita aikaisempina vuosina haukuttiin asiattomasti kukkakepeiksi. Urheilullisuus merkitsee minulle sitä, että ihmisen kehosta tai kulusta näkyy, että on tottunut liikkumaan ja rasittamaan kehoaan (ehkä jopa) päivittäin ja jaksaa kulkea vaikka siellä kuuluisassa pystymetsässä tai lähteä viikon erämaavaellukselle (nämä vain esimerkkeinä)

En haluaisi kumppanikseni laihaa ihmistä, melkeinpä kaikki muut kehotyypit käy, kunhan vain liikkuu ja jaksaa touhuta. Rakkaus ei kuitenkaan kehoa katso, joten jos sitä rakastuisi johonkin erityisen laihaan, niin sinäpä sitä sitten olisi. Oma kumppanini oli tavatessamme lihava ja on laihtunut tässä sivussa kuin huomaamattaan. Ei olla kumpikaan siihen erityisemmin pyritty, noin vain nyt on käynyt,

Kyllä se katsoo ja paljon tuntuu katsovankin.

Usein saa lukea, kuinka reippaasti ylipainoinen nainen kehuu, miten kaikesta läskistä ja armottomasta piereskelystään huolimatta naisella on (omien puheittensa mukaan :D) pitkä, komea, älykäs ja leveäleukainen avaruuskirurgi miehenä, vaikka nainen itse on yhtä pitkä kuin leveäkin ja ÄO on alle 100.

Naiset eivät muka vieläkään ole kuulleetkaan, miten eri tavalla miehet mm. kiihottuvat vastakkaisesta sukupuolesta. Palstanaiset kilvan hokevat, kun keski-ikäinen mies vaihtaa ihratiinun johonkin normaalipainoiseen ja tietenkin samalla vaivalla paljon nuorempaan, että luonne ratkaisee. No joo, ovat kyllä tavallaan oikeassa, koska kylläpä lihomisen myötä ilmaantuu myös aika paljon ilkeyttä. Siksi monet miehet vaihtavat nuorempaan, kauniimpaan ja ystävällisempään. Ystävällisyys on vielä niin kortilla täällä Suomessa, että moni katsoo parhaakseen etsiä näppärän vaimon jostain aasian maasta.

Täällä on saanut lukea paljon ihmiskohtaloista, joissa nainen on ehkä ollut jopa alle 100-kiloinen seurustelun alkuvaiheessa, mutta luottanut siihen, että "rakkaus ei kuitenkaan kehoa katso" ja kuvitellut, että lihoa saa aivan mielin määrin ilman, että miehen rakkaus ja/tai intohimo hiipuisivat. Sitten tuleekin rajuja huutopieruja, kun mies nostaa kytkintä ja on hetken päästä vihdoinkin onnellinen seksikkään ja keholtaan rakastumaan saavan naisen lumoissa.

Hyi helvetti, tuonko sepustuksen olisi tarkoitus saada meidät "Ihan hirveät lihavat akat" haikailemaan tai kateelliseksi teille? Tuohan on about hirveintä mitä on, "mies" kiinnostuu, välittää, on paikalla, mitä vaan, vain kehon vuoksi. Rumaa, tunneköyhää, miehistä. Kiitos taas muistutuksesta.

Vierailija
1210/1320 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kyllä se pinnallinen mies pinnallisen naisen löytää, kun vaan treenaa itsensäkin kovaan kuntoon ensin. Pitää itsekin olla näyttävä jos vaatii näyttävää. Niillä laihoilla pinnallisilla naisilla kun on ottajia vaikka kuinka.

Aivan kuin eräässä hupikuvassa, jossa tästä tasojutusta vitsailtiinkin että miehen pitää nostella punttia salilla selkä vääränä ja treenata itsensä tikkiin, kun taas naisella riittää se ettei syö kuin hippo.

Siinä kuvassa olevalla naisellahan (Laura Vandervoort) on musta vyö karatessa ja treenaa todella kovaa. Melko kaukana pelkästään ruuan kanssa kituuttelevasta laihaläskistä. Eli vääristää kyllä naisten timmiyden helpoutta.

Vierailija
1211/1320 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nämä on näitä, jotka haluavat timmin ja pienivyötäröisen naisen kanssaan sohvalle istumaan ja syömään herkkuja. Ei tule mieleen, että oikeasti hyväkuntoiset haluavat puolisosta myös treenikaverin, eikä ole mitään yhteistä jos toinen ei harrasta liikuntaa yhtään. 

Ei kaikki hyväkuntoiset halua puolisosta treenikaveria. Itse esimerkiksi treenaan viidesti viikossa ja haluan treenata yksin, en kenenkään kanssa, edes puolison.

No tämä. Onko oikeasti niin, että pariskunnan on oltava 24/7 yhdessä, siis myös harrastettava yhdessä? Tietty joku yhteinen kiinnostuksen kohde on hyvä, mutta ei nyt kaikkea tarvitse tehdä parina. Ja taitaahan se olla niin, että jos kaunis ja kiva nainen löytyy, se saa harrastaa vaikka vain postimerkkien keräilyä. Laittakaa vaan siihen ilmoituksen, että haluatte hoikan naisen, ja jos pokka pitää, BMI:t, rasvaprosentit sun muut. Problem solved.

Vierailija
1212/1320 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoikkuus/laihuus ei omassa elämässäni merkitse urheilullista, vaan sellaista kehoa, josta ei näy lihakset, ei muodot. Sellaista, joita aikaisempina vuosina haukuttiin asiattomasti kukkakepeiksi. Urheilullisuus merkitsee minulle sitä, että ihmisen kehosta tai kulusta näkyy, että on tottunut liikkumaan ja rasittamaan kehoaan (ehkä jopa) päivittäin ja jaksaa kulkea vaikka siellä kuuluisassa pystymetsässä tai lähteä viikon erämaavaellukselle (nämä vain esimerkkeinä)

En haluaisi kumppanikseni laihaa ihmistä, melkeinpä kaikki muut kehotyypit käy, kunhan vain liikkuu ja jaksaa touhuta. Rakkaus ei kuitenkaan kehoa katso, joten jos sitä rakastuisi johonkin erityisen laihaan, niin sinäpä sitä sitten olisi. Oma kumppanini oli tavatessamme lihava ja on laihtunut tässä sivussa kuin huomaamattaan. Ei olla kumpikaan siihen erityisemmin pyritty, noin vain nyt on käynyt,

Kyllä se katsoo ja paljon tuntuu katsovankin.

Usein saa lukea, kuinka reippaasti ylipainoinen nainen kehuu, miten kaikesta läskistä ja armottomasta piereskelystään huolimatta naisella on (omien puheittensa mukaan :D) pitkä, komea, älykäs ja leveäleukainen avaruuskirurgi miehenä, vaikka nainen itse on yhtä pitkä kuin leveäkin ja ÄO on alle 100.

Naiset eivät muka vieläkään ole kuulleetkaan, miten eri tavalla miehet mm. kiihottuvat vastakkaisesta sukupuolesta. Palstanaiset kilvan hokevat, kun keski-ikäinen mies vaihtaa ihratiinun johonkin normaalipainoiseen ja tietenkin samalla vaivalla paljon nuorempaan, että luonne ratkaisee. No joo, ovat kyllä tavallaan oikeassa, koska kylläpä lihomisen myötä ilmaantuu myös aika paljon ilkeyttä. Siksi monet miehet vaihtavat nuorempaan, kauniimpaan ja ystävällisempään. Ystävällisyys on vielä niin kortilla täällä Suomessa, että moni katsoo parhaakseen etsiä näppärän vaimon jostain aasian maasta.

Täällä on saanut lukea paljon ihmiskohtaloista, joissa nainen on ehkä ollut jopa alle 100-kiloinen seurustelun alkuvaiheessa, mutta luottanut siihen, että "rakkaus ei kuitenkaan kehoa katso" ja kuvitellut, että lihoa saa aivan mielin määrin ilman, että miehen rakkaus ja/tai intohimo hiipuisivat. Sitten tuleekin rajuja huutopieruja, kun mies nostaa kytkintä ja on hetken päästä vihdoinkin onnellinen seksikkään ja keholtaan rakastumaan saavan naisen lumoissa.

Jonne 13v. Pieru"huumori" on kova sana edelleen.

Vierailija
1213/1320 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikamoisella itsevarmuudella tässäkin ketjussa miehet jakaa naisiin kohdistuvaa kehovihaa ja läskittelyä, mutta kun todellisuudessa katsoo kaupungin katukuvaa, niin sillä ruumuus- ja tyhmyystasolla millä miehet ovat, niin kannattaisi ihan siellä omassa perseluolassa pitää turpansa kiinni. Mieluumin otan lihavan ja miellyttävän näköisen miehen, kuin katkeran bmi-trollaajan vauvapalstalta, jonka todellinen tarve on ainoastaan mielenterveyspalvelut.

Ihan samankaltaiseen kehovihaan täällä syyllistyy moni nainen ja kohteena ovat meidän hoikempien kehot. Ettehän te näe niissä muuta kuin vikaa vikojen perään.

Nainen mitoilla 168 cm/49 kg

Huomasin täsmälleen saman, kun mainitsin mun pituuden ja painon (170 cm/48 kg) sekä sen, että olen ammatiltani tanssija ja että mun keho on tosi lujilla jo tällaisilla mitoilla. Mun päälle sateli alapeukkuja miltei nuolisateena ja mun vaivojen katsottiin johtuvan alhaisesta painostani. Mikäli painaisin esimerkiksi kymmenen kiloa enemmän, mun varpaisiin, polviin ja nilkkoihin kohdistuva rasitus olisi niin suurta, että mun terveys olisi mennyttä. Myös mun ura olisi ohitse.

Mikäli oikein muistan, sinä aloit ensin arvostelemaan aloittajan painoa. Sanoit jotenkin, ettet ymmärrä, miten hänen kehonsa kestää sellaista määrää liikuntaa kun hän painaa niin paljon. Mitäpä luulet, voisiko tällä olla mitään tekemistä sen kanssa, että sinunkin painoosi (alipaino) sitten vastaavasti puututtiin?

Aijaa, en tajunnut ollenkaan, että se oli kollektiivinen loukkaus teitä kaikkia pulskia kohtaan:D Mutta joo, annan ihan siinä periksi, että minusta tuskin jäisi jäljelle muuta kuin märkä läiskä, kun joku teistä istuisi vahingossa mun päälle, haha:D Eli sikäli olen teitä heikompi.

Juu, no et sinä tosiaan miltään ystävälliseltä ihmiseltä vaikuta. Syyllistyt ihan samaan kehovihaan kuin mistä muita syytät.

En syyllisty kehovihaan, vaan puhtaaseen realismiin. Ap on varmasti kaikin puolin ihana ihminen ja osaava omalla alallaan. Silti se ei muuta miksikään sitä tosiasiaa, että mittasuhteillaan hän saa ennen pitkää nivelrikon riesakseen. Esimerkiksi pätkäpaasto, selkeät ateriarytmit sekä kaikenlaisen napostelun välttäminen ovat hyviä keinoja pysyvään painonpudotukseen.

Kyllä sinä todennäköisemmin sen nivelrikon saat kuin ap, koska olet pahasti aliravittu. Liikkuvan ihmisen muutaman kilon ylipaino ei ole minkäänlainen terveysriski. Tämä minulle on ihan lääkärintarkastuksessa sanottu.

Linkistä löytyy tutkittua tietoa ylipainon ja nivelrikon välisestä syy-seuraus-yhteydestä. Aliravitsemus ei sille altista, raskas fyysinen työ kylläkin.

https://www.terve.fi/artikkelit/ylipaino-rasittaa-nivelia

"Painoindeksiä (oma paino jaettuna pituuden neliöllä, esim. 80 kg / 1,8 1,8 m = 24,7) käytettäessä, ylimmässä painoluokassa (BMI yli 25,4) riski saada terveeseen polviniveleen kuluma on keskimäärin 18-kertainen verrattuna alempiin painoluokkiin."

Luuletko oikeasti, että ylimmän painoluokan BMI:n alaraja on 25,4?

BMI 25-30 on vasta ylipainoinen. Ei siis mennä edes lihavan puolelle.

Ylipaino on lievä lihavuus.

Vierailija
1214/1320 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei suoraan voi laittaa painovaatimusta hakemukseen??? Se karsisi nopeasti ylipainoiset ja läskit.

Vierailija
1215/1320 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 160 pitkä ja painan 86 kg

Kehonrakentaja-nainen. Tämän jos ilmoittaisin normimiehille jossain olisin Automaattisesti läski.

Olen kuitenkin alle 12% rasvoissa ja lihaksikas,

Ei se paino tosiaan kerro aina kaikkea Mutta moni nainenkin luulisi minua ylipainoiseksi läskiksi jos ei näe minua. Onneksi ei tarvinnut turvassa tinderissä ja treffipalstoilla pyöriä, kun mies löytyi harrastuksen parista.

Vierailija
1216/1320 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 160 pitkä ja painan 86 kg

Kehonrakentaja-nainen. Tämän jos ilmoittaisin normimiehille jossain olisin Automaattisesti läski.

Olen kuitenkin alle 12% rasvoissa ja lihaksikas,

Ei se paino tosiaan kerro aina kaikkea Mutta moni nainenkin luulisi minua ylipainoiseksi läskiksi jos ei näe minua. Onneksi ei tarvinnut turvassa tinderissä ja treffipalstoilla pyöriä, kun mies löytyi harrastuksen parista.

Turhissa paikoissa kuten Tinder ja treffipalstat korjaan.

Vierailija
1217/1320 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se menee deittipalstojen koodikieli.

Haetaan urheilullista = hoikkaa naista, joka pitää huolta itsestään = on kaunis. Toiveissa on myös nainen, joka on naisellinen = tyhmempi kuin mies ja iloinen = harmiton höppänä.

Myönnän tykkääväni tyhmistä harmittomista höppänöistä naisista.

Vierailija
1218/1320 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei suoraan voi laittaa painovaatimusta hakemukseen??? Se karsisi nopeasti ylipainoiset ja läskit.

Ihan hyvin voi laitaa, mutta minä sain 86002 ihmisen vihat päälleni, kun laitoin ikähaarukaksi 25-30v ja normaali vartalo. Noista kaksi suuttujaa olivat vielä miehiä. Lopulta oli pakko etsiä kriteereihin sopiva vaimo aasiasta.

Vierailija
1219/1320 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilohinnallako tavaraa nykyisin otetaan. Niinkuin sikakaan ei saa olla liikarasvainen. Lihakset silläkin oltava hyvät. Oravan raato tyyppinen typy on nyt pop, mutta antiikin aikuinen vararavinto pepussa, tyyppimalli out. Muoti vaihtuu automalleissakin. Miesten mirlet höynäyttää jokin kumma muotivillitys. Harvalla on neliveto,tosi peli.

Vierailija
1220/1320 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilohinnallako tavaraa nykyisin otetaan. Niinkuin sikakaan ei saa olla liikarasvainen. Lihakset silläkin oltava hyvät. Oravan raato tyyppinen typy on nyt pop, mutta antiikin aikuinen vararavinto pepussa, tyyppimalli out. Muoti vaihtuu automalleissakin. Miesten mirlet höynäyttää jokin kumma muotivillitys. Harvalla on neliveto,tosi peli.

Tavallaan kyllä. Kaikessa muussa suositaan ja suositellaan vähärasvaisuutta, paitsi naisissa.

Makujahan on monenlaisia, mutta jos mies kiihottuu naisellisesta, hoikasta/normaalivartaloisesta naisesta, niin ihan turha sellaiselle on yrittää tuputtaa jotain punkeroa ja samalla virheellisesti yrittää rakantaa mielikuvaa, että hoikka ja seksikäs nainen olisi tyhmä.

Ja sekin on melko nurinkurista, kun täällä ihratiinut kertovat, miten heillä kaikesta huolimatta on pitkä, komea, leveäleukainen, korkeasti koulutettu ja isokaluinen mies, mutta auta armias jos samanlaisella miehellä onkin kaunis ja reilusti nuorempi aasialaiskaunotar, niin ihratiinut saavat raivonpuuskan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi