Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin treffeillä miehen kanssa, joka etsi "urheilullista" naista - miksi ei voinut sanoa suoraan, että etsi laihaa!?

Vierailija
25.04.2022 |

Viikonloppuna ekat (ja vikat) Tinder treffit miehen kanssa, jonka profiilissa luki suurinpiirtein näin. "Liikunta, urheilu, ja terveelliset elintavat ovat minulle tärkeitä ja toivon että sinullekin sporttisuus on elämäntapa". Matchasin ja sovin treffit tuon miehen kanssa, en liikuntajutun takia vaan ihan yleisen profiilin järkevyyden vuoksi. Todettakoon kuitenkin, että liikunta on minulle elämäntapa. Treenaan tavoitteellisesti salilla 3-4 kertaa viikossa, sen lisäksi yksi toiminnanllinen HIIT-tyyppinen treeni kerran viikossa, lepopäivinä pitkiä rauhallisia kävelylenkkejä ja kehonhuoltoa, joogaa, pilatesta. Lisäksi teen osa-aikaisesti oman työn ohella pt hommia isossa kuntokeskuksessa (olen lisensoitu pt). Teen myös sijaisuuksia ryhmäliikunnanohjaajana ja keikkatyönä erilaisia muitakin ryhmäliikuntojen vetämisiä, kuten yritysten tyhy-päivien liikuntaosioita jne.

Treffeillä kävi ilmi, ettei mies ollut mitään liikunnallista naista etsimässä vaan yksinkertaisesti HOIKKAA! Liikuntaa hän ei itse harrasta, näen sen puoliammattilaisena jo päältä päin. Huono ryhti, huono keskivartalon hallinta, hoikka ilman lihaksia (=laihaläski), huono hapenottokyky (puuskutti kävellessämme tavallista kävelyvauhtia ilman että oli mikään flunssatoipilas). Kysyin ihan suoraan liikunnan harrastamisesta ja mies siihen "no joo mä oon aatellut ottaa koiran niin sen kanssa sitten lenkkejä", ja "tykkään kyl kesällä käydä pelaan minigolfia, on hyvä laji".

Hetken aikaa mietin, että mitäs helvattia on laittanut profiiliinsa puppua siitä, että "toivon sinullekin liikunnan olevan elämäntapa", kunnes tajusin että hoikkaa naista kaveri on etsimässä. Olisi pitänyt grillata kaveria siitä vielä tarkemmin, tyyliin että paljonko herralla nousee penkistä tai mikä on kyykkymaksimi. V-tti, että olin tuhlannut aikaa mokoman urpon kanssa treffeihin. Ymmärrän, että jollain voi olla preferenssi ulkoisesti hoikkiin ja siroihin naisiin ja se on ihan ok, mutta miksi tuhalta kaikkien aikaa puhumalla jostain liikunnan tärkeydestä jos ei sitä kerran tarkoita.

Kommentit (1320)

Vierailija
361/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän ketjun suurin väärinymmärrys on se, että osa ihmisistä ei selvästi ole koskaan nähnyt urheilevia ihmisiä. Olen itse juossut ennen koronaa 10km juoksutapahtumassa, ja huomattavasti minua ylipainoisemmat sekä vanhukset juoksevat minusta ohi. Samoin salilla HIIT tunneilla selvästi lihavat vetävät täysillä kun minulla on jo puhti poissa. Ja myös pari tuntien vetäjistä on pyöreitä. Olen itse 170/65.

Et osaa juosta, juoksussa painosta on vain haittaa.

Vierailija
362/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on niin totta. Miehet ei vaan tajuu, että liikunnallinen nainen harrastaa liikuntaa. Naisen kanssa hiihdetään pohjoisessa ja pyöräillään etelässä, siinä välissä kävellään. Kun mies haluaa maata sohvalla ja katsella hoikkaa naista, niin eihän ne intressit oikein kohtaa.

Kyseiset lajit ei tee ihmisestä lihaksikasta vaan kyseiset lajit tekee ihmisestä hoikan.

Voimailulajit kasvattaa lihaksia ja näin ollen rasva palaa sekä lihakset kasvaa.

Kestävyyslajit eli hiihto,pyöräily sekä kävely polttaa rasvaa ja parantaa kestävyyttä.

Kestävyyslajeissa painosta on haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos laitan treffi ilmoitukseen että etsin normaali painoista naista niin sitten yhteyttä ottaa nämä sporttiset kehonrakentajat jotka ovat lihavia mutta eivät vaan myönnä sitä itselleen?

Mitä jos laittaisit että etsit liikunnallista ja terveet elämäntavat omaavaa naista?

Ei hän halua liikunnallista ja terveet elämäntavat omaavaa. Hän haluaa laihan. Aivan sama vaikkei koskaan  olisi urheillut. Ja miehille vinkiksi: älä mätsää sellaisten kanssa, jotka ei ole laittaneet kokovartalokuvaa, jos se vartalonmalli on sulle kaikki kaikessa. Katsokaa niistä kuvista, kuka on sopivan mallinen, älkääkä jauhako urheilusta, sporttisuudesta tms.

Jos ihminen on hoikka, hän laittaa itsestään kokovartalokuvan. Jos kuvassa ei näy kuin kukkakimppu ja nenänpää, niin kyseessä on lihava henkilö. En ole ikinä tavannut kaunista/komeaa lähimmäistä, joka deitti-ilmoituksessa pyrkisi aktiivisesti kätkemään asian. Päinvastaisia tapauksia sen sijaan on valtaosa. 

Vierailija
364/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitukö tää treffeille asti mennä toteamaan, ettekö tutustu yhtään viesteillä ennen tapaamista?

Kysytään mitä lajia harrastat ja monesti viikkoon..? Näin mä tein mieheni kanssa, käytiin treenimäärät läpi.

Mies treenasi nyrkkeilyä/painia 4x viikkoon ja salilla väh. 3x viikkoon. Itsellä sali/jooga/lenkkeily. En olis ikinä sopinu treffejä ilman ”esikarsintaa”.

Vierailija
365/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ylipainoiselle naiselle ei kelpaa ylipainoinen mies? Onko syy nyt se että ylipainoiset naiset kokee olevansa lihaksikkaita joten siksi niille kelpaa vain se timmi ja lihaksikas mies?

Miksi et lakkaa hakkaamasta vaimoasi?

Jos katsot ympärillesi, näet vaikka kuinka paljon pariskuntia, joissa molemmat ovat ylipainoisia. Kaiken ikäisiä. Mutta parisuhde ei ala siitä, että kelpuuttaa jonkun. Parisuhde alkaa siitä, että kaksi ihmistä kohtaa toisensa, kiinnostuu, ihastuu ja rakastuu.

Olen painanut aikuisena 48 kg ja 88 kg. Ei oma miesmakuni, mieltymykseni miesten ulkonäön suhteen, ole mitenkään muuttunut oman painoni mukana. Oma ihannemieheni sattuu olemaan pikemmin tanakka kuin hoikka, 170-175 cm, luonnostaan leveät hartia ja kapea lantio. Se, mikä on muuttunut, on ihannemiesten ikä eli aina on kiinnostanut vain hieman itseäni nuoremmat ja vanhemmat.

Vierailija
366/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nämä on näitä, jotka haluavat timmin ja pienivyötäröisen naisen kanssaan sohvalle istumaan ja syömään herkkuja. Ei tule mieleen, että oikeasti hyväkuntoiset haluavat puolisosta myös treenikaverin, eikä ole mitään yhteistä jos toinen ei harrasta liikuntaa yhtään. 

Surullista jos ei ole mahdollista saada normaalikokoista naista ilman että se on joku sporttihullu.

On. Jos kuulut niihin jotka ei syystä tai toisesta lähteneet Puolaan 5-12e lipuilla. Kertonee jotain.

Vierailija
367/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän ketjun suurin väärinymmärrys on se, että osa ihmisistä ei selvästi ole koskaan nähnyt urheilevia ihmisiä. Olen itse juossut ennen koronaa 10km juoksutapahtumassa, ja huomattavasti minua ylipainoisemmat sekä vanhukset juoksevat minusta ohi. Samoin salilla HIIT tunneilla selvästi lihavat vetävät täysillä kun minulla on jo puhti poissa. Ja myös pari tuntien vetäjistä on pyöreitä. Olen itse 170/65.

Minä en koskaan oppinut juoksemaan. Nyt en edes yritä, kun on ylipainoa, mutta silloin kun olin normaalipainossa yritin, mutta en oppinut. Koko kesän harjoiteltuani (seurasin jonkun juoksukoulun ohjeita) sain hampaat irvessä juostua 4-5 km yhteen menoon ja vihasin joka ikistä askelta.

Vesijuoksu sen sijaan onnistui heti, harmi vaan että monta kertaa uimahallissa törmäsi ihmisiin, jotka lönkyttelivät rinnakkain ja suu kävi aktiivisemmin kuin jalat. Ja korona lopetti senkin harrastuksen.

Vierailija
368/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun täällä näyttää olevan liikunnasta tietäviä, niin tuppaudunpa tähän kysymyksineni. Sain vauvan vuosi sitten ja ennen sitä olin sohvaperuna. Pari kuukautta synnytyksen jälkeen aloitin kevyen lihaskuntoliikunnan ja nyt se on pikkuhiljaa päässyt siihen pisteeseen, että teen kolme kertaa viikossa hiit-lihaskuntotreenin kotona painoilla. Tätä raskaampaa treeniä olen tehnyt pian pari kuukautta. Nämä treenit teen sellaisen appsin ohjeistuksella.

Haluaisin aloittaa juoksuharrastuksen, kun en ole ennen juossut. Olen katsellut sellaista juoksuohjelmaa, joka on suunnattu aloittelijoille. Se kestää kahdeksan viikkoa ja sen lopuksi olisi tarkoitus pystyä juoksemaan viisi kilometriä.

Olen huolissani siitä, että nivelet eivät kestä tätä treenikertojen lukumäärän kasvua. Miten kauan olisi suositeltavaa pitäytyä siinä hiit-lihaskunnossa ennen kuin lähden juoksemaan? Siihen lihaskuntoharjoitteluun kuuluu aika paljon burbeeitä ja hyppykyykkyjä, jotka rasittavat niveliä.

Vierailija
369/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on pallon muotoisia urheilullisia naisia? Nämä on varmaan niitä, jotka laittaa minimipainot kuntosalilla ja näppäilee kännykkää "treenin" ohessa ja muistaa lopettaa heti jos meinaa tulla hiki.

Vierailija
370/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Onhan se kohteliaampaa noin ilmaista kuin, että sanoa että läskit eivät kelpaa.

Se on outo ilmaisu, etenkin, jos vaativa osapuoli ei jaksa nostaa edes persettä penkistä.

Totta, mutta naiset vetää pari kiloa herneitä nenään, jos sinne kirjoittaa jotain toiveita painoon liittyen.

Vierailija
371/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos laitan treffi ilmoitukseen että etsin normaali painoista naista niin sitten yhteyttä ottaa nämä sporttiset kehonrakentajat jotka ovat lihavia mutta eivät vaan myönnä sitä itselleen?

Mitä jos laittaisit että etsit liikunnallista ja terveet elämäntavat omaavaa naista?

Usein ne kenellä on profiilissa "olen liikunnallinen" tai "omaan terveelliset elämäntavat" niin heilläkin sitä ylipainoa on, osalla ihan runsaasti.

Eli ei mitään hyötyä tuostakaan.

Jos se on noin vaikeaa, niin eikö olisi helpompi lopettaa tinderöinti ja alkaa tavata naisia livenä. Näkisi sen kropan heti kerralla.

Mitä ihmettä te ajatte takaa näillä jankutusketjuilla? Jos sieltä Tinderistä tulee vain ylipainoisia matcheja niin ei kai kukaan pakota siellä olemaan? Ai muualla ei koskaan tutustu naisiin, Tinder on ainoa vaihtoehto? No, mitä vaihtoehtoja silloin jää? Muita ihmisiä et pysty koskaan muuttamaan, vain itseäsi. Opettele hyväksymään, että siellä voi tulla hutitykkäyksiä, pitää vaan jaksaa etsiä kunnes löytyy sellainen, jonka haluat.

Kun viimeksi olin sinkku, Tinderiä ei vielä ollut, mutta minulle riitti alle kaksi viikkoa nettideittipalvelussa kertomaan, että se ei ole minun paikkani. Miten jotkut saavat käytettyä johonkin palveluun jopa kuukausia ja edelleen olettavat, että kun sitä tarpeeksi hakkaa, niin kyllä se alkaa toimia?

Vierailija
372/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi bmi taulukko on kaiken pahan alku ja juuri koska bmi taulukko antaa naiselle luvan olla ylipainoinen/lihava. Nyt lihava nainen sanoo olevansa normaalipainoinen kun bmi kertoo hänen olevansa normaalipainoinen 😕

Antaa luvan? En ole koskaan kysynyt BMI-taulukolta tai miltään muultakaan taholta lupaa enkä aio kysyä jatkossakaan.

Vierailija
373/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On nää naiset kyllä hassuja otuksia 😂

Ylipainoa ei myönnetä vaan aina tekosyitä keksitään bodari kropasta aina korkeaan rasvaprosenttiin 😂

Miksi ennen ihmiset oli hoikempia kuin nykyään?

Minua raivostuttaa naisten selittelyssä se kun he pyrkivät normalisoimaan ylipainon, en mä ylipainoisia vihaa vaan en halua ylipainosta uutta normaalia.

Urheilijat ovat nykyään anorektikkoja koska heillä ei ole sitä ylimääräistä kymppikiloa rasvaa keholla 🙄

Tinderiä ja badoota kun selaa niin auttamatta siellä yli puolet naisista on lihavia ja sporttiset naiset myös usein lihavia joten ongelma tämä on jo ihan pariutumisen kannalta koska en halua ylipainoista naista vaan normaalipainoisen naisen.

Olen itse 180 cm ja painoa 72kg

Olen lihava, koska tykkään syömisestä ja rakastan kylmää kaljaa.

N160/86

Vierailija
374/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan deitti profiiliin että etsin normaalipainoista naista eli painoa saa olla max 65kg ja jos olet yli 170cm pitkä niin silloin saat olla yli 65kg?

Ei mitkää bodarit kiinnosta eikä lihavat.

Ihan yhtälailla naisetkin asettavat ulkonäkövaatimukset miehille joten kai meillä miehilläkin on oikeus etsiä hyvää kumppania?

Vierailija
375/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap olisi profiilin kirjoittanut että pyöreä mutta liikunnallinen, niin mitään väärinkäsityksiä ei olisi syntynyt. Koska halusi naiset tai ei, niin miehille liikunnallisuus deittiprofiilissa tarkoittaa hoikkaa (ja liikunnallista).

Ja ap:n deitti olisi voinut kirjoittaa oman liikunnallisuuden tarkoittavan ”aloitan ehkä tammikuussa”, niin ap olisi tiennyt miehen olevan sohvaperuna.

Ei tämä tän vaikeampaa ole.

Vierailija
376/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se nyt väärin toivottu jos toivoo naisen olevan vaikka yhtä hoikka kuin Anniina Valtonen?

Kenen naisen? Jos menet treffeille naisen kanssa ja sanot hänelle, että "toivon sinun olevan yhtä hoikka kuin Anniina Valtonen", niin lähinnä annat itsestäsi neuroepätyypilliset vibat. Sama juttu, jos kuljet ympäriinsä sanomassa tuota random-naisille.

Sen sijaan ei ole yhtään mitään väärää siinä, jos etsit, haluat ja toivot löytäväsi hänen kaltaisensa naisen ja saavasi kyseisen naisen kiinnostumaan itsestäsi.

Vierailija
377/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki sutjakka pullukan voittaa.

Sanon tämän nyt ihan suoraan ja suomeksi.

Faktat SAA lyödä pöytään.

Eli 95 % miehistä tykkää hoikista naisista.

Vierailija
378/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ha. Mielenkiintoista keskustelua läskiydestä, sopivasta painosta ja sun muusta.

Olen 162 pitkä ja olin vuosia 48-50 painoinen. Eli BMI sahasi 18,3-19,1 väliä. Välillä paino tipahti 46 tienoille, eli oli BMI 17,5. Palelin jatkuvasti ja luut olivat pinnassa. Usein minulla oli jatkuvasta etova, huono olo. Syöminen oli sen verran vaikeaa, koska ruokahalu oli poissa, ja syödä piti kelloa katsoen ja väkisin.  Nälkähän ei ollut, mutta jos jätti syömättä, olo oli kahta kauheampi. Sydämessä oli usein rytmihäiriöitä ja jos paino pääsi enemmän tipahtamaan, alkoi hiukset harvenemaan. Söpöä, eikö?

Nyt olen alkanut painaa 55kg, ja muutos on tapahtunut tässä korona-aikana. Palsamiesten mielestä olen varmasti järjetön läski ja valas. BMI on 21. Jonkun sankarin mielestä mulla(kin) on nivelet vaarassa 😂

En muista milloin viimeksi mulla olisi ollut käsittämättömän huono olo, ihan ilman mitään erityistä tai näkyvää syytä. En palele enää niin paljoa. Sydän lyö tasaisesti. Hiukset ovat paksuuntuneet hiljalleen. Ja kun ei tarvitse väkisin syödä oksettavaa oloa vasten, niin olen löytänyt nälän. Ruokahalu on asia, mitä osaa kaivata, sitten kun sitä ei ole aikuisten tosissaan.

Ja jos vielä palstamiehet oikeasti haikailevat alipainoisen naisen perään, niin ihanko oikeasti haluatte tapella sopivasta lämpötilasta kämpässä? Mulla oli ihan jalo taito palella vielä 30 asteen lämmöissä. "Normaali" 25 sisälämpötilana ajatuksena oli kuin joku vetäisi turpaan. 

Vierailija
379/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan deitti profiiliin että etsin normaalipainoista naista eli painoa saa olla max 65kg ja jos olet yli 170cm pitkä niin silloin saat olla yli 65kg?

Ei mitkää bodarit kiinnosta eikä lihavat.

Ihan yhtälailla naisetkin asettavat ulkonäkövaatimukset miehille joten kai meillä miehilläkin on oikeus etsiä hyvää kumppania?

Kuinka monta ketjua tarvitaan siihen, että uskallatte lopultakin etsiä juuri sellaista kumppania kuin haluatte? Mikä ihme on mennyt suomalaisiin miehiin,kun tarvitaan naisilta lupa jopa sille, että saa haluta sellaista naista, mitä luonnostaan pitää puoleensavetävänä? Eikö tuo ala olla jo ihan käsittämättömän säälittävää, että päivästä toiseen kysellään meiltä mammoilta lupaa omiin mieltymyksiin?

Vierailija
380/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein ne kenellä on profiilissa "olen liikunnallinen" tai "omaan terveelliset elämäntavat" niin heilläkin sitä ylipainoa on, osalla ihan runsaasti.

Eli ei mitään hyötyä tuostakaan.

Jos se on noin vaikeaa, niin eikö olisi helpompi lopettaa tinderöinti ja alkaa tavata naisia livenä. Näkisi sen kropan heti kerralla.

Mitä ihmettä te ajatte takaa näillä jankutusketjuilla? Jos sieltä Tinderistä tulee vain ylipainoisia matcheja niin ei kai kukaan pakota siellä olemaan? Ai muualla ei koskaan tutustu naisiin, Tinder on ainoa vaihtoehto? No, mitä vaihtoehtoja silloin jää? Muita ihmisiä et pysty koskaan muuttamaan, vain itseäsi. Opettele hyväksymään, että siellä voi tulla hutitykkäyksiä, pitää vaan jaksaa etsiä kunnes löytyy sellainen, jonka haluat.

Kun viimeksi olin sinkku, Tinderiä ei vielä ollut, mutta minulle riitti alle kaksi viikkoa nettideittipalvelussa kertomaan, että se ei ole minun paikkani. Miten jotkut saavat käytettyä johonkin palveluun jopa kuukausia ja edelleen olettavat, että kun sitä tarpeeksi hakkaa, niin kyllä se alkaa toimia?

Ai että esim. kirjastoon iskemään naisia… jossa normaali mies leimautuu hulluksi/hyypiöksi, jos avaa keskustelun vieraan naisen kanssa? Vain iskemiseen harjaantuneet pelimiehet tai ehkä jotkut psykopaatit ja narsistit pystyvät tekemään sen tarpeeksi sulavasti, etteivät vaikuta hulluilta tai noloilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi