Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin treffeillä miehen kanssa, joka etsi "urheilullista" naista - miksi ei voinut sanoa suoraan, että etsi laihaa!?

Vierailija
25.04.2022 |

Viikonloppuna ekat (ja vikat) Tinder treffit miehen kanssa, jonka profiilissa luki suurinpiirtein näin. "Liikunta, urheilu, ja terveelliset elintavat ovat minulle tärkeitä ja toivon että sinullekin sporttisuus on elämäntapa". Matchasin ja sovin treffit tuon miehen kanssa, en liikuntajutun takia vaan ihan yleisen profiilin järkevyyden vuoksi. Todettakoon kuitenkin, että liikunta on minulle elämäntapa. Treenaan tavoitteellisesti salilla 3-4 kertaa viikossa, sen lisäksi yksi toiminnanllinen HIIT-tyyppinen treeni kerran viikossa, lepopäivinä pitkiä rauhallisia kävelylenkkejä ja kehonhuoltoa, joogaa, pilatesta. Lisäksi teen osa-aikaisesti oman työn ohella pt hommia isossa kuntokeskuksessa (olen lisensoitu pt). Teen myös sijaisuuksia ryhmäliikunnanohjaajana ja keikkatyönä erilaisia muitakin ryhmäliikuntojen vetämisiä, kuten yritysten tyhy-päivien liikuntaosioita jne.

Treffeillä kävi ilmi, ettei mies ollut mitään liikunnallista naista etsimässä vaan yksinkertaisesti HOIKKAA! Liikuntaa hän ei itse harrasta, näen sen puoliammattilaisena jo päältä päin. Huono ryhti, huono keskivartalon hallinta, hoikka ilman lihaksia (=laihaläski), huono hapenottokyky (puuskutti kävellessämme tavallista kävelyvauhtia ilman että oli mikään flunssatoipilas). Kysyin ihan suoraan liikunnan harrastamisesta ja mies siihen "no joo mä oon aatellut ottaa koiran niin sen kanssa sitten lenkkejä", ja "tykkään kyl kesällä käydä pelaan minigolfia, on hyvä laji".

Hetken aikaa mietin, että mitäs helvattia on laittanut profiiliinsa puppua siitä, että "toivon sinullekin liikunnan olevan elämäntapa", kunnes tajusin että hoikkaa naista kaveri on etsimässä. Olisi pitänyt grillata kaveria siitä vielä tarkemmin, tyyliin että paljonko herralla nousee penkistä tai mikä on kyykkymaksimi. V-tti, että olin tuhlannut aikaa mokoman urpon kanssa treffeihin. Ymmärrän, että jollain voi olla preferenssi ulkoisesti hoikkiin ja siroihin naisiin ja se on ihan ok, mutta miksi tuhalta kaikkien aikaa puhumalla jostain liikunnan tärkeydestä jos ei sitä kerran tarkoita.

Kommentit (1320)

Vierailija
321/1320 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihat läskit eivät ole urheilullisia. Hoikat kovasti urheilevat, ml. kuntosali, ovat urheilullisia.

Vierailija
322/1320 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedä7n, että lihava voi olla myös urheilullinen ja omata hyvän kestävyyskunnon. Mutta olishan ny tossa pitäny osata lukea rivien välistä, että ettii hoikkaa/treenattua kroppamallia :D Mun mielest oli vaan solidaarisemmin ilmotettu asia, ettei loukkaa joitakin. Muistakaa, että juuri kukaan ei etsi l äskejä.

Edelleen monelta on hukassa se pointti, että mies väitti ITSE olevansa urheilullinen. Eikä ollutkaan, ei yhtään, ei edes harrasta mitään liikuntaa. Onko OK valehdella profiilissa? Minusta ei. 

Eikä AP myöskään ole läski, vaan paljon kuntoileva lihaksikas nainen, jonka BMI on sen takia korkeampi. 

-ei ap, mutta alkaa kyllä ap:n puolesta jo harmittaa 

Miten tää lihashomma nyt oikeasti menee? Naisena saa jatkuvasti kuulla, että mene ihan huoletta salille nostamaan isoja painoja, koska ei naisille mitään jättilihaksia tule. Sitten siihen perään sanotaan, että ihan lihaksilla on nainen saanut nostettua painonsa ylipainon puolelle.

Todennäköisesti ap:lla on keskivertoa enemmän lihaksia, mutta läskiäkin löytyy.

Mun mielestä menee niin, että ne jotka arvostaa tikkuja jääköön omaan arvoonsa. Ja tuskin sitä tikkuakaan saavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/1320 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska laiha ja urheilullinen eivät ole synonyymejä. Olympiatason kuulantyöntäjä on taatusti urheilullinen, mutta ei laiha.

Samoin myös sumopainija.

Vierailija
324/1320 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä urheilullinen tarkoittaa hoikkaa. Sinne on muodostunut ihan oma sanastonsa.

Miten siellä ilmaistaan se, kun toivotaan oikeasti urheilullista ja liikunnallista kumppania? Kun tuo ap:n kohtaama selostus urheilullisen elämäntavan tärkeydestä ei sitten sitä tarkoittanutkaan.

Eikös siinä yhdessä Ensitreffit alttarilla kaudessa ollut se urheilullinen mies ja sille löydettiin vaimo, joka etsi urheilullista miestä. Sitten miehen ollessa urheilullinen nainen valitti, että se urheilee ja syö terveellisesti:)

Nainen varmaan ajatteli, että urheilullinen tyyppi käy muutaman kerran viikossa lenkillä ja lisäksi voi olla jokin urheiluharrastus, jossa käy vaikka kerran viikossa. Hän ei varmaan osannut arvata, että urheilullisuus tarkoittaa koko elämää värittävää elämäntapaa, joka säätelee tiukasti niin ruokavalion, välipalat ja vapaa-ajanviettomahdollisuudet.

Ulkoilullinen. Siinä teille sana joka kuvastaa muutaman kerran viikossa lenkkeilijää. Urheilijat sitten asia erikseen.

Toi ei ole mikään oikea sana. Ulkoileva.

Vierailija
325/1320 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Onhan se kohteliaampaa noin ilmaista kuin, että sanoa että läskit eivät kelpaa.

Häh? Ei ole pakko sanoa "läskit eivät kelpaa". Voi sanoa "etsin hoikkaa, jopa laihaa".

Tosiaan kun on myös olemassa urheilullisia siis ei-läskejä, jotka kuitenkaan eivät ole hoikkia.

Miksi ei voi sanoa suoraan mitä hakee, vaan pitää käyttää kiertoilmauksia ja melkein salakieltä?

Nimenomaan, jos on pakko sanoa jotain ehdottomia kriteerejä ulkonäön suhteen, niin sitten suoraan eikä ihmeellisin kiertoilmauksin. Mutta jos ajattelen esim. hyvää ystävääni, joka on luontaisesti todella siro ja hoikka nainen, hän aina dumppaa mahdollisimman nopeasti miehet, jotka joko esittelytekstissä tai alkutapailussa tuovat esiin etsivänsä nimenomaan pientä ja hoikkaa naista. Hänestä se on häntä esineellistävää, ei nähdä persoonana. Lisäksi kaverilla on/on ollut aineenvaihdunnallisia/suolisto(?)-ongelmia, ruoka ei imeydy kunnolla, ei haluaisi olla niin hoikka, yrittänyt kerätä lisää painoa mutta on ollut vaikeaa. 

Vierailija
326/1320 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On nää naiset kyllä hassuja otuksia 😂

Ylipainoa ei myönnetä vaan aina tekosyitä keksitään bodari kropasta aina korkeaan rasvaprosenttiin 😂

Miksi ennen ihmiset oli hoikempia kuin nykyään?

Minua raivostuttaa naisten selittelyssä se kun he pyrkivät normalisoimaan ylipainon, en mä ylipainoisia vihaa vaan en halua ylipainosta uutta normaalia.

Urheilijat ovat nykyään anorektikkoja koska heillä ei ole sitä ylimääräistä kymppikiloa rasvaa keholla 🙄

Tinderiä ja badoota kun selaa niin auttamatta siellä yli puolet naisista on lihavia ja sporttiset naiset myös usein lihavia joten ongelma tämä on jo ihan pariutumisen kannalta koska en halua ylipainoista naista vaan normaalipainoisen naisen.

Olen itse 180 cm ja painoa 72kg

Noh, jos nyt ihan vaan mittojen perusteella niitä ehdokkaita katsellaan (niin kuin miehet ilmeisesti tekee), niin voin sanoa, että olet mulle hyvin todennäköisesti liian lihakseton. Olen 164cm ja painan 60kg. Varmaan ihan kamala läski (livenä luulisit mun painavan jotain 50kg, aika moni mies yllättyy, kun kuulee mun painon).

P.S. Kyllä joku Johaug ihan oikeasti on alipainoinen, eikä hänellä varmasti ole enää kuukautisia. Ei ehkä siis hirveän tervettä itkeä, jos normaalilla naisella on häntä enemmän painoa.

Nyt puhuin näistä 170cm 80kg tai 160cm 70kg naisista, siinä on auttamatta 10-20 kiloa ylimääräistä. Mies jos on 180cm ja 90kg niin hän tajuaa olevansa ylipainoinen mutta miksi naiset eivät tajua olevansa ylipainoisia jos naisen mitat on 170cm ja 80kg?

180 cm mies 90 kilon painolla tulisi olla minimi. Sen verran jokaisen tulisi harrastaa liikuntaa, että se näkyy myös painossa.

Eri asia sellaisella, joka ei liiku. Sama pätee kumpaankin sukupuoleen.

Vierailija
327/1320 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle ihanne paino on pituus miinus 110 ja miehelle pituus miinus 100.

Kun katsoo naisurheilijoiden mittoja:

Krista Pärmäkoski 160cm 56kg

Kerttu Niskanen 172cm 58kg

Therese Johaug 162cm 46kg

Mira Potkonen 165cm 60kg

Ja nämä on urheilijoita, heillä on lihaksia, he urheilevat joten miksi ne ei ole 170cm 80kg?

Mammojen mielestä selvästi anorektikkoja.

Eli vertailukohta urheilulliselle Tinder-naiselle on ammattiurheilija. Tämä selvä.

Voi luoja sentään! Näiden ammattiurheilija naisten rasvaprosentti on epäterve 5-15% jos urheilullisen naisen rasvaprosentiksi laittaa normaalin ja terveellisen 20%-30% niin paino on luokkaa 160 cm mainen 60 kg 175 cm 75 kg jne.

Jep. Todella monilla urheilijoilla ei esim. ole kuukautisia lainkaan. Vammat myös arkipäivää koska rääkkäävät kroppaansa tavalla joka ei ole normaalia.

Mä olen 162cm, 64 kg, rasvaprosentti 25, mitat 94-68-95. Kroppa mallia sutjakka tiimalasi. Mulle on aivan turha tulla inisemään jostain itse keksitystä "pituus - 110" säännöstä. 90-luvulla se oli muuten "pituus - 100" ja silloin nimenomaan ihailtiin anorektisuutta. Eli nykyään tämä typerä hokema on vieläkin epärealistisempi.

Eikö sua ahdista että jos vyötärölle tulee 12cm lisää niin se on jo vaarallista keskivartalolihavuutta? T se tänne aiemmin kommentoinut alipainoinen laihaläski, mulla saman mittanen vy

Tuo kirjoittaja oli 162cm/64kg/rasvaa 25%/vyötärö 68cm. Olenko mäkin hengenvaarallisen lihava, kun mun vyötärö on 82cm ja muut mutta 168cm/64kg/rasvaa 21%? Ihmiset on eri mallisia. Kun olin anorektisen laiha, mun vyötärö oli 75cm. Siitä alemmas en pääse.

Et nyt hengenvaarallisesti lihava mut vyötärölihavuuden riskit kasvaa kun toi 80cm ylittyy. Kertoo epäterveellisestä sisäelinrasvasta

-sama laihaläski

Tuo raja ei ole kaikilla. Oikea raja on puolet pituudesta. Pitkillä ihmisillä saa olla isompi vyötärö.

Vierailija
328/1320 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipainoa ei myönnetä vaan aina tekosyitä keksitään bodari kropasta aina korkeaan rasvaprosenttiin 😂

Minua raivostuttaa naisten selittelyssä se kun he pyrkivät normalisoimaan ylipainon, en mä ylipainoisia vihaa vaan en halua ylipainosta uutta normaalia.

Urheilijat ovat nykyään anorektikkoja koska heillä ei ole sitä ylimääräistä kymppikiloa rasvaa keholla 🙄

Tinderiä ja badoota kun selaa niin auttamatta siellä yli puolet naisista on lihavia ja sporttiset naiset myös usein lihavia joten ongelma tämä on jo ihan pariutumisen kannalta koska en halua ylipainoista naista vaan normaalipainoisen naisen.

Noh, jos nyt ihan vaan mittojen perusteella niitä ehdokkaita katsellaan (niin kuin miehet ilmeisesti tekee), niin voin sanoa, että olet mulle hyvin todennäköisesti liian lihakseton. Olen 164cm ja painan 60kg. Varmaan ihan kamala läski (livenä luulisit mun painavan jotain 50kg, aika moni mies yllättyy, kun kuulee mun painon).

P.S. Kyllä joku Johaug ihan oikeasti on alipainoinen, eikä hänellä varmasti ole enää kuukautisia. Ei ehkä siis hirveän tervettä itkeä, jos normaalilla naisella on häntä enemmän painoa.

Nyt puhuin näistä 170cm 80kg tai 160cm 70kg naisista, siinä on auttamatta 10-20 kiloa ylimääräistä. Mies jos on 180cm ja 90kg niin hän tajuaa olevansa ylipainoinen mutta miksi naiset eivät tajua olevansa ylipainoisia jos naisen mitat on 170cm ja 80kg?

Siis miten siinä nyt olisi 20 kg ylimääräistä? 170cm on normaalipainossa 72kg (siis bmi alle 25). Se on 8kg ylimääräistä, hani. Ei 20kg.

Ja kyllä ne miehet on harhaisempia omasta ulkomuodostaan kuin naiset. Aika harva esim. 35+ mies on enää kovin timmissä kunnossa. Ovat ehkä joskus olleet ja luulevat olevansa sitä edelleen, ja vaativat sitten, että naisen bmi oltava 20 tai ei kelpaa. Miehellä itsellään kunnon vatsa kertynyt. Tai sitten vaihtoehtoisesti tuo ap:n tapaus, että muka sporttinen, muttei yhtään lihaksia.

Vierailija
329/1320 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos laitan treffi ilmoitukseen että etsin normaali painoista naista niin sitten yhteyttä ottaa nämä sporttiset kehonrakentajat jotka ovat lihavia mutta eivät vaan myönnä sitä itselleen?

Vierailija
330/1320 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos laitan treffi ilmoitukseen että etsin normaali painoista naista niin sitten yhteyttä ottaa nämä sporttiset kehonrakentajat jotka ovat lihavia mutta eivät vaan myönnä sitä itselleen?

Mitä jos laittaisit että etsit liikunnallista ja terveet elämäntavat omaavaa naista?

Vierailija
331/1320 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheasti keskustelua ja analysointia syntyy tästä yksinkertaisesta luonnonlaista:

Hoikka nainen = viehättävä

Lihava nainen = ei viehättävä

Vierailija
332/1320 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit laittaa mitä tahansa, mutta varaudu että vastaajat on ap:n kaltaisia ”urheilullisia”.

Vierailija
333/1320 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos laittaisit että etsit liikunnallista ja terveet elämäntavat omaavaa naista?

Ei hän halua liikunnallista ja terveet elämäntavat omaavaa. Hän haluaa laihan. Aivan sama vaikkei koskaan  olisi urheillut. Ja miehille vinkiksi: älä mätsää sellaisten kanssa, jotka ei ole laittaneet kokovartalokuvaa, jos se vartalonmalli on sulle kaikki kaikessa. Katsokaa niistä kuvista, kuka on sopivan mallinen, älkääkä jauhako urheilusta, sporttisuudesta tms.

Vierailija
334/1320 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja sanomattakin siis selvää, että en ole mikään pikkuinen hoikka kokoa xs tai edes s. Olen rintava, reitevä ja isopeppuinen 68kg/160cm, vaatekoko M tai L. Vyötärö erottuu, koska on treenatut hartiat ja selkä, samoin pyöreä peppu mutta hoikkaa tai siroa minusta ei saa tekemälläkään. Urheilullinen kyllä olen ja minusta on ihan kieroa, jos urheilullista/liikunnallista/sporttista joku urpo käyttää synonyymina hoikalle tai sirolle. Lisäksi liikunnalliselle ja hyväkuntoiselle ihmiselle, kuten minulle, voi myös ruoka maistua oikein hyvin eikä liikunnan motiivina olekaan mikään painonpudotus tai edes "kiinteytyminen". 

ap 

En voi alkuunkaan käsittää, miten sun tuki- ja liikuntaelimistö kestää tuollaisen treenimäärän. Olen ammatiltani tanssija ja koreografi, ja mun keho tuntuu olevan toisinaan tosi lujilla, vaikka pituuden ja painon suhde on 170cm/48kg.

Varmaan sun keho ei palaudu eikä saa rakennuspalikoita kun syöt niin vähän kun pysyt noin pienessä painossa.

Ja ne lihakset, ne estää nuo vammat.

Vierailija
335/1320 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein ne kenellä on profiilissa "olen liikunnallinen" tai "omaan terveelliset elämäntavat" niin heilläkin sitä ylipainoa on, osalla ihan runsaasti.

Eli ei mitään hyötyä tuostakaan.

Vierailija
336/1320 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedä7n, että lihava voi olla myös urheilullinen ja omata hyvän kestävyyskunnon. Mutta olishan ny tossa pitäny osata lukea rivien välistä, että ettii hoikkaa/treenattua kroppamallia :D Mun mielest oli vaan solidaarisemmin ilmotettu asia, ettei loukkaa joitakin. Muistakaa, että juuri kukaan ei etsi l äskejä.

Edelleen monelta on hukassa se pointti, että mies väitti ITSE olevansa urheilullinen. Eikä ollutkaan, ei yhtään, ei edes harrasta mitään liikuntaa. Onko OK valehdella profiilissa? Minusta ei. 

Eikä AP myöskään ole läski, vaan paljon kuntoileva lihaksikas nainen, jonka BMI on sen takia korkeampi. 

-ei ap, mutta alkaa kyllä ap:n puolesta jo harmittaa 

Miten tää lihashomma nyt oikeasti menee? Naisena saa jatkuvasti kuulla, että mene ihan huoletta salille nostamaan isoja painoja, koska ei naisille mitään jättilihaksia tule. Sitten siihen perään sanotaan, että ihan lihaksilla on nainen saanut nostettua painonsa ylipainon puolelle.

Todennäköisesti ap:lla on keskivertoa enemmän lihaksia, mutta läskiäkin löytyy.

Juurikin näin. Lihasta on selvästi keskitasoa enemmän, rasvaa keskimääräisesti. Inbody mittalaitteilla useasti todettu. Rasva kerääntynyt eniten reisiin, peppuun ja käsivarsiin, vyötärönympärys on reilusti alle 80 cm.  Olen vaatteet päällä normaalin suomalaisen naisen näköinen vartaloni puolesta, mutta trikoissa, uimapuvussa, alusvaatteissa tms. näkyy että lihasta on mutta on toki läskiäkin. 

On ihan totta, että lihakset ei tule yhdessä yössä vaan vaatii vuosien tavoitteellisen ja kovan treenin, jossa tiedetään mitä ja miten treenataan.  Kun puhutaan, että jollain on BMI vähän yli viitearvojen (kuten mulla) mutta ei hätää, se johtuu lihaksesta, tarkoitetaan käytännössä sitä, normaali rasva + normaalit lihakset + luumassa + kehon nesteet + muut kehon osat, sisäelimet jne.  olisi vaikka 62 kiloa (BMI normaali) mutta + se vuosikausien kovalla treenillä aikaansaatu ylimääräinen lihasmassa, vaikka 6 kiloa --> paino 68 kg --> BMI yli rajan mutta todellakin johtuu lihaksesta. Toki jos itse haluaisin kiristellä ja näyttää kaikille, miten timmissä kunnossa olen, voisin halutessani dietata joitain kiloja rasvaa pois, mutta koska tykkään elämästä ja ruoasta ja olen terve, niin en ole kiinnostunut diettiprojektista. 

ap

Vierailija
337/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi bmi taulukko on kaiken pahan alku ja juuri koska bmi taulukko antaa naiselle luvan olla ylipainoinen/lihava. Nyt lihava nainen sanoo olevansa normaalipainoinen kun bmi kertoo hänen olevansa normaalipainoinen 😕

Vierailija
338/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs kaverini on miesten unelma. Elää kebabilla,kaljalla ja tupakalla muttei liho vaikka tekee istumatyötä. Noin 166cm pitkä ja painaa jotain 50 kiloa.

On kyllä hirveän kalpea ja voimaton, kunto tosi huono. Kauppa näkyy kotinsa ikkunasta mutta menee sinne autolla.

Mutta kai miehille tärkeintä on se että kylkiluut paistaa.

Vierailija
339/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

180 cm mies 90 kilon painolla tulisi olla minimi. Sen verran jokaisen tulisi harrastaa liikuntaa, että se näkyy myös painossa.

Eri asia sellaisella, joka ei liiku. Sama pätee kumpaankin sukupuoleen.

Nyt on pakko hämmästellä tuota 90kg vaatimusta. Olen 185cm pitkä, en ole mikään oikea urheilija, mutta mielestäni ihan hyvässä kunnossa. Paino 80kg, penkistä nousee 105kg, leukoja menee 10+, cooper 3050 ja 10km noin 50min.

Vierailija
340/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Onhan se kohteliaampaa noin ilmaista kuin, että sanoa että läskit eivät kelpaa.

Se on outo ilmaisu, etenkin, jos vaativa osapuoli ei jaksa nostaa edes persettä penkistä.

Vaatiko nyt tuossakaan mies mitään, vaan toivoi löytävänsä tietynlaisen kumppanin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi