Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HURJA KÄÄNNE Johnnyn Deppin ja Amber Heardin oikeustaistelussa: Ääninauhat todistavat Amberin olleen suhteessa VÄKIVALTAINEN

N18_MIETTELIÄÄNÄ
25.04.2022 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000008769904.html

Olisitko uskonut, että nainen voi olla suhteessa se väkivaltainen osapuoli ja vielä sitten manipuloida, että se olikin mies?

Nyt kun itse mietin niin meitä naisia kyllä uskotaan melko automaattisesti. Kurjaa Johnnyn kannalta, että on ollut uhri, mutta leimattu Amberin ja median toimesta syylliseksi.

Sinun mielipide?

N18

Kommentit (318)

Vierailija
81/318 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvottava nainen ja kaikki naivisti vaan uskoneet ja kurmottaneet miestä kun uskoneet naisen satuilut. Pitäisi naisten kivittää tuollainen nainen joka aiheuttaa sen että kohta ei aitoja perheväkivallan naisuhreja uskota ollenkaan.

Mitä? :DDD Peukutatte tätä! Näetkö, miten taas yleistät YHDEN NAISEN ja sanot että KAIKKIEN naisten tulee kärsiä tästä ja ehdottelet kivitystä? Todistat, miten todellakin tuo mies ansaitsi tuon. AIna naiset menettää muka maineensa marginaalitapausten takia, mutta miehet ei menetä mainettaan JOKAPÄIVÄISTEN, jatkuvien rai*kausten takia. Ihan jäätävää naisvihaa.

Todistat, että miehet ansaitsee pataansa. Se on valinta. Fyysisesti vahvempi voi aina kävellä pois, oma vika on alentua heikomman pillin mukaan. Tasan oma vika.

Vierailija
82/318 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, kunpa joskus vielä maailma muuttuisi niin, että väkivalta tuomittaisiin aina tekona, oli sitä tehnyt kuka tahansa, eli sukupuolista viis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/318 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi säälitti että Depp joutuu kertomaan niin paljon yksityiselämästään oikeudenkäynnissä julkisesti mutta sitten kuulin, että hän oli suostunut julkiseen oikeudenkäyntiin ja tajusin, että hän yrittää sillä varmistaa maineensa puhdistumisen riippumatta oikeuden päätöksestä. Uskomatonta että yksi hullu ja manipuloiva väkivaltainen nainen voi pilata jonkun uran noin helposti. Pelkillä vihjailuilla. Ja nyt Depp joutuu kertomaan kaiken mahdollisen yksityisestä elämästään julkisesti.

Tunnen diagnosoidun narsistinaisen ja Amberin käytöksen logiikka sekä väkivaltaisuus ovat tuttuja. Narsisti ei välitä siitä, kuinka suuri tähti ja julkkis joku on. Sänkyyn p*skominen on ollut keino näyttää halveksumista ja alentamista julkkikselle. Narsistinainen ainoastaan teeskentelee tunteita. Mitään muuta aitoa sellainen ei tunne kuin vihaa ja ylemmyyttä.

Lehtijutussa oli kuvia miten Amber matkii Deppin pukeutumista. Mehiläiskoru kravatissa oli ainakin outo ja päivänselvä kopiointi. Eli siis Deppillä oli ensin koru kravatissa ja Amberilla seuraavana päivänä kravatti ja siinä samanlainen koru tms. Voi kuulostaa oudolta mutta niin narsistin mieli toimii. Pienikin mahdollisuus horjuttaa toisen mieltä on narsistille tilaisuus, jota ei jätetä käyttämättä.

Vierailija
84/318 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä se "väkivalta" Johnnya kohtaan on tässä toissijaista. Mies pystyy kyllä halutessaan ja tarvittaessa puolustautumaan jonkun naisen läpsäisyjä vastaan. Tai jos nainen heittelee jotain, voi ottaa tiukkaan otteeseen ja saa sen loppumaan. Hitto sehän voi vaikka heittää eukon niskapersotteella kodista ulos, jos huvittaa. Minua ei ihan oikeasti hirveästi säälitä miesten kokema väkivalta, kun se ei ole lähellekään niin vaarallista kuin miesten harjoittama väkivalta naisia kohtaan. Nöyryyttävää ja ikävää se toki on. Itse en tunne yhtäkään miestä, jonka nainen olisi hakannut sairaalakuntoon. Naisia tunnen. Tunnen jopa erään, jota miehensä potkaisi mahaan kun tämä oli raskaana. Tässä Johnnyn ja Amberin keississä onkin kyse siitä, että Amber on valehdellut ja mustamaalannut toisen mainetta. Toivottavasti Johnny saa oikeutta. Ja hänen kannattaa myös selvittää päihdeongelmansa, niin ei ehkä sekaannu niin sekoihin naisiin jatkossa.

Tämä. Sitä paitsi kommentit ovat naisvihaisia ja silti kitisette miten miehelle tulisi saada tasa-arvoa? Miesten väkivalta naisia kohtaan on paljon vakavampaa, silloin ei missään nimessä saa puhua siitä että tekijä on mies mutta kun se on nainen niin heti alleviivataan, haukutaan ja leimataan kaikki naiset. Edes paloittelijamur*aajamiehistä ei puhuta tähän sävyyn, todistatte vain epätasa-arvon naisia kohtaan vaikka luulette sen olevan päinvastoin.

Unohtuuko biologia? Mies voi tosiaan puolustautua täysin ellei ole vammainen tai vanhus, joten se on ollut oma valinta kestää tuollaista kohtelua. Miehet ei elä suhteissa jatkuvan painostuksen, pakotuksen tai pelon alla kuten naiset. Naiset muutenkin suosii miehiä ihan kaikessa suhteissa, joten miten ajattelitte että miesten asemaa tulisi parantaa? Tämä on yksittäistapaus ja silti koko maailma riehuu ja syyttää naisia? :D

Ei teitä edelleenkään se naisiin kohdistuva paljon yleisempi, hyväksytympi ja vakavampi väkivalta kiinnosta.

Miehet ovat tervetulleita tasa-arvon maailmaan vaihtamalla nimensä. Ai ei kiinnosta valita? No sitä minäkin.

Vierailija
85/318 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset menettää aina maineensa tilastollisesti vähemmän yleisten perättömien ilmoitusten vuoksi mutta miehet eivät ole vaarassa menettää mainettaan tuhansien vuosien systemaattisen naisvihan jälkeen? :D Ja väitätte muka että tämä on merkki siitä, että miehet tarvitsevat tasa-arvoa? Miten se, että miehiin kohdistuu vähemmän väkivaltaa, vähemmän uhkaavasti on merkki siitä että heidän pitää saada lisää? Missä ovat miehet puhumassa paljon yleisemmästä naisiin kohdistuvasta väkivallasta? Miksi raiskausuutisia on joka päivä, eikä miesten maine mene? Päinvastoin, te akatkin olette aina syyttämässä naisuhria ja leimaamassa naisia.

Sitä tasa-arvoa tosiaan odotellessa..

Vierailija
86/318 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deppin asianajotiimi yrittää saada leimattua Heardin persoonallisuushäiriöiseksi, tämä on uusin käänne. Ainoa vaan että itse tuollaisen virheellisen diagnoosin saaneena, joka myöhemmin muutettiin traumoihin liittyväksi oireiluksi koen tuollaiset persoonallisuushäiriödg sekä itse henk.kohtaisena loukkauksena jossa olen nähnyt tämän dg haitat elämälle sekä hyväksi lyömäaseeksi kun joko
A.potilasta ei voida auttaa ja häntä pidetään terveydenhuollossa hankalahoitoisena niin helppo vaan leimata hänen persoonallisuus häiriöityneeksi
Ja
B.Joltakin yritetään viedä uskottavuutta ja leimata häntä hulluksi ja epävakaaksi, se onnistuu erityisen hyvin pers.häiriö diagnoosilla. Se on nykypäivänä oiva lyömäase.

Erityisesti naiset joutuu helposti epävakaa leiman alle, se koskettaa erityisesti naisia. Oikeasti epävakaa on todella hankala erottaa esim CPTSD traumaoireilusta, mutta sitä harva koskaan sanoo ääneen.

Pers.häiriä on helppo tapa viedä uskottavuutta ja leimata kaheliksi. Ja tässä Depp keississä tämä yritetään tehdä Heardin kohdalla. En tiedä millainen Heard on ihmisenä mutta aika mielenkiintoinen taktiikka oikeudenkäynnissä on alkaa käytännössä kyseenalaistamaan toisen mielenterveys ja diagnosoimaan toista.

Vierailija
87/318 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deppin asianajotiimi yrittää saada leimattua Heardin persoonallisuushäiriöiseksi, tämä on uusin käänne. Ainoa vaan että itse tuollaisen virheellisen diagnoosin saaneena, joka myöhemmin muutettiin traumoihin liittyväksi oireiluksi koen tuollaiset persoonallisuushäiriödg sekä itse henk.kohtaisena loukkauksena jossa olen nähnyt tämän dg haitat elämälle sekä hyväksi lyömäaseeksi kun joko
A.potilasta ei voida auttaa ja häntä pidetään terveydenhuollossa hankalahoitoisena niin helppo vaan leimata hänen persoonallisuus häiriöityneeksi
Ja
B.Joltakin yritetään viedä uskottavuutta ja leimata häntä hulluksi ja epävakaaksi, se onnistuu erityisen hyvin pers.häiriö diagnoosilla. Se on nykypäivänä oiva lyömäase.
Erityisesti naiset joutuu helposti epävakaa leiman alle, se koskettaa erityisesti naisia. Oikeasti epävakaa on todella hankala erottaa esim CPTSD traumaoireilusta, mutta sitä harva koskaan sanoo ääneen.
Pers.häiriä on helppo tapa viedä uskottavuutta ja leimata kaheliksi. Ja tässä Depp keississä tämä yritetään tehdä Heardin kohdalla. En tiedä millainen Heard on ihmisenä mutta aika mielenkiintoinen taktiikka oikeudenkäynnissä on alkaa käytännössä kyseenalaistamaan toisen mielenterveys ja diagnosoimaan toista.

Olen ollut Deppin puolella tässä mutta nyt mentiin vähän alta navan kyllä näissä hänen asianajotiiminsä strategioissa.

Vierailija
88/318 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveydenhuollon hoitoilmoitusrekisterin mukaan taas puolison tai partnerin pahoinpitelemien 20–64-vuotiaiden joukossa on ollut hoidettavana noin kaksi kertaa enemmän miehiä kuin naisia. Tämä viittaa miesten korkeampaan kynnykseen ilmoittaa itseensä kohdistuneesta väkivallasta.

Onko hoitoilmoitusrekisteriin kirjattu partnerin sukupuoli? Miehetkin joutuvat kyllä väkivallan uhreiksi usein, eivät vain naiset, mutta miestenkin kokemassa väkivallassa tekijänä on usein toinen mies.

Tällä en tietenkään tarkoita, etteikö väkivaltaisia naisia ole, on todellakin. Näissä tilastoissa uhreista vain tuppaa usein tekijät unohtumaan.

Vierailija
89/318 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin voitaisiin keskustella Suomenkin uutismediasta miten mustamaalasi Deppia. Hiljattain on poistanut artikkeleitaan koska on nyt epäedullista heille. Nämä todisteet on ollut julkisesti levitettyinä netissä jo vuosia. Äänitteet, kuvat, videot ja todistajien lausunnot ei ole edes Suomen mediassa näkynyt. Ihmisten pitäisi pitää mediaa vastuussa tälläisistä.

Vierailija
90/318 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh on se sääli kun noilla ei ole lähinnä kun vain toisensa todistamaan ja näkemykset voi olla niin erilaiset. Joskushan tilanteilla on muitakin puolueettomia todistajia. Ai niin olihan niitä äänitteitä. Toivottavasti aitous on varma, mutta vähän ihmeelliseltä kyllä vaikuttaa tuo jokin ristiriitaisuus välillä asioissa ja se, että yht'äkkiä putkahtaa jotain päinvastaista.
Tähtiähän noi on. Ei kai tavikset jaksaisi puida tuommoisia julkisuudessa kuukaudesta toiseen.
Ai niin kumpaa uskoa. No tuosta tapauksesta en ole enää jaksanut lukea juttuja, joten en ota kantaa. Näkemykset yleensä perustan mieluiten siihen, mitä olen nähnyt omin silmin ja kuullut omin korvin tai keskustelemalla kummankin osapuolen kanssa. Esim. mun mies kertoili tilanteista joskus ihan päinvastaisesti, miten asiat olivat, tai yleensä niistä asioista, missä olisi ollut aika paljonkin moitittavaa omalta kannalta ei edes puhunut, ainakaan ulkopuolisille, kun taas omat rikkeeni pienimmätkin, meni aina välillä jopa ulkopuolisten tietoon. Itse en kertonut henkilökohtaisista tai kahdenvälisistä asioista kenellekään.

Totuus oli että epäreilujen, ikävien ja aggressiivisten käyttäytymisien kilpailussa hän vei kyllä kirkkaan voiton ja tähän olisi päätynyt ihan kuka vaan, joka olisi puolueettomasti tilanteita saanut seurata, usean vuoden ajan

Vierailija
91/318 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yllätä. Tuon naisen väkivaktaisuudesta on puhuttu jo pitkään. Se itse lavasti muka omat pahoinpitelynsä ja meikkasi itselleen mustan silmän. Rehellisesti täytyy ihmetellä, miksi JD yleensä aloitti suhten noin hullun ämmän kanssa? Huumeet ja sekakäyttö tekee hulluksi.

Kyllä tuli kalliiksi Jonille tämä keski-iän kriisi ja suhde femme fataleen. Arvostin häntä uskollisena perheenisänä kun oli pitkään naimisissa Vanessa Paradisin kanssa mutta tässä meni ura, maine, rahat ja miltei henki. Amberin hulluuden näkee silmistä. Paatunut psykopaatti viettelijätär jolla noussut valta, ulkonäkö ja julkisuus päähän.

Ei se vaivautunut viemään kahden lapsensa äitiä vihille, vaikka olivat yhdessä lähes parikymmentä vuotta.

Vierailija
92/318 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja

"Siellä oli juuri noin tunti sitten psykologian asiantuntija, joka testien avulla osoitti ettei Amberilla ole PTSD:tä vaan hän on testeissä pyrkinyt suoranaisesti esittämään tai liioittelemaan traumaan liittyviä tuloksia. Aika manipuloivaa, ihan Gone Girl -kamaa!"

Aikaisempi viesti tästä ketjusta. Lähtökohtaisesti sulla on tosi hyvä pointti, mutta Heardin kohdalla ei päde. Muija vaikuttaa olevan oikeasti sekasin ihan useamman lähteen perusteella. Deppin asianajajien ei tarvitse päästänsä mitään keksiä, todisteita ja lausuntoja löytyy kattavasti. -eri

Vierailija
93/318 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja

Siellä oli käsittääkseni ainakin 3eri pätevän tahon muistiinpanot amberin käytöksestä. Jopa ajalta ennen Deppiä. Amber on väittänyt että tällä on CPTSD tai PTSD josta tehtiin testit. Tämä testi näytti viitteitä vääristelystä, koska tulos oli liian korkea ollakseen totta. Jo ennen oikeuden määräämää tutkimusta eräs taho oli muistiinpanoihinsa merkinnyt epäilevänsä epävakaata, muttei pitänyt ihmisten leimaamisesta joten jätti sen sikseen.

Mielenterveys ongelmista saa, ja pitää puhua jotta mahdollisimman moni tunnistaa ongelmallisen käytöksen ja saattavat löytää apua rakkailleen tai itselleen. Moni ihminen elää ihmissuhteissa luullen että vika on heidän käytöksessään, vaikka toinen on narsisti taikka tällä on CPTSD, masennus, ahdistushäiriö, trauma taustaa, taikka aivot on oikeasti erilaiset kuin enemmistöllä.

Avun hakeminen jää monella tekemättä koska nämä nähdään TABUNA, vaikka suuresta osasta mt ongelmista on mahdollista elpyä tai ainakin löytää keinoja jolloin elämä helpottuu. Itsekkin ymmärsin vasta 27 vuotiaana hakeutua lääkäriin nepsy epäilyn vuoksi. Se että nykyään ymmärrän itseäni paremmin pelasti oman tulevaisuuden. Ja nykyään olen yhteiskunta kelpoinen enkä ulkopuolista tukea tarvitse. Sain apua haitallisten selviytymis mekanismien purkamiseen ja löydettiin minulle sopivat tavat toimia. Ja ainut syy miksi minua ei lapsena diaknosoitu oli pelko siittä että diaknoosi haittaisi elämääni. Vaikka se olisi tukenut opintojani ja olisin tiennyt että aivoni todella toimi eritavalla. Olisi alkoholilla turruttaminenkin jäänyt väliin, mikäli olisin tiennyt että ylistimuloiduin toisille normaaleissa tilanteissa ja minun ei tosiaan tarvitse vain kärsiä. Että ei ollut normaalia kontrolloida kehon liikehdintää ja pakottaa katsekontaktia tai stressata paikalle ehtimistä, 5tuntia ennen lähtöä kykenemättä tekemään muuta. Olisi hyvin erilainen elämä tällähetkellä mikäli diaknoosin avulla vanhemmat ja koulu olisi osannut opettaa tapoja tehdä, eikä lytänneet viimeisiäkin motivaation rippeitä huutamalla ja rankaisemalla asioista joille en voinut mitään. Laiska, tyhmä, välttelevä, ylireagoiva, yrittämätön, masentunut, alisuorittava, ongelmalapsi leimat oli parempi kuin autismi ja adhd.

Vierailija
94/318 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja

Amber on persoonallisuushäiriöinen. Tuo nyt on selvä kaikille. Mitään traumaoireilua siellä ei ole taustalla, vaan itsekeskeinen, manipuloiva ja ilkeä luonnehäiriö.

Vierailija
95/318 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennemmin voitaisiin keskustella Suomenkin uutismediasta miten mustamaalasi Deppia. Hiljattain on poistanut artikkeleitaan koska on nyt epäedullista heille. Nämä todisteet on ollut julkisesti levitettyinä netissä jo vuosia. Äänitteet, kuvat, videot ja todistajien lausunnot ei ole edes Suomen mediassa näkynyt. Ihmisten pitäisi pitää mediaa vastuussa tälläisistä.

No ei ole näkynyt kun ketään ei kiinnosta. Ihan oikeasti, juorulehdet ja lööpit ei ole mitään todisteita kaipaavia uutisia, vaan ihan samaa kamaa kaikkialla. Joku iltapäivälehden seiskatason otsikko unohtuu hetkessä ja muutenkin lukijakunta on mittakaavaa kärpäsen papana, vaikka kuinka tunnet tämän sydämen asiaksesi. Vai ajatteletko, että Johnny siellä itkee Cry Babyna kun oikein suomalainen iltapäivälehti sanoi pahasti (eli siteerasi jotain Daily Mailia)a nyt jäi roolit saamati.

Depp alkaa olla eläkeikäinen ja takana ihan huikea ura, vaikka ei tekisi enää yhtään roolia. Että ei nyt varmaan kannata yöuniaan menettää ja sori nyt vaan, ei hän varmaan ehdi lukea myöskään näitä hitusen maanisia tosifanin puolustuspuheitasi. Kaikenlaisia sitä onkin.

Vierailija
96/318 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä se "väkivalta" Johnnya kohtaan on tässä toissijaista. Mies pystyy kyllä halutessaan ja tarvittaessa puolustautumaan jonkun naisen läpsäisyjä vastaan. Tai jos nainen heittelee jotain, voi ottaa tiukkaan otteeseen ja saa sen loppumaan. Hitto sehän voi vaikka heittää eukon niskapersotteella kodista ulos, jos huvittaa. Minua ei ihan oikeasti hirveästi säälitä miesten kokema väkivalta, kun se ei ole lähellekään niin vaarallista kuin miesten harjoittama väkivalta naisia kohtaan. Nöyryyttävää ja ikävää se toki on. Itse en tunne yhtäkään miestä, jonka nainen olisi hakannut sairaalakuntoon. Naisia tunnen. Tunnen jopa erään, jota miehensä potkaisi mahaan kun tämä oli raskaana. Tässä Johnnyn ja Amberin keississä onkin kyse siitä, että Amber on valehdellut ja mustamaalannut toisen mainetta. Toivottavasti Johnny saa oikeutta. Ja hänen kannattaa myös selvittää päihdeongelmansa, niin ei ehkä sekaannu niin sekoihin naisiin jatkossa.

Jos olisit perehtynyt tapaukseen tarkemmin niin tietäisit, että Amber mm. heitti isoja painavia vodk a pulloja Deppiä päin ja sen seurauksena Deppin sormi irtosi melkein täysin ja melkein jouduttiin ambutoimaan.

Oletko edelleen sitä mieltä, että nainen ei voi fyysisesti vahvempaa miestä vahingoittaa?

Mies voi myös olla traumatisoitunut tai henkisesti heikko, jolloin ei pysty estämään naisen iskuja vaan jähmettyy.

Vierailija
97/318 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensi säälitti että Depp joutuu kertomaan niin paljon yksityiselämästään oikeudenkäynnissä julkisesti mutta sitten kuulin, että hän oli suostunut julkiseen oikeudenkäyntiin ja tajusin, että hän yrittää sillä varmistaa maineensa puhdistumisen riippumatta oikeuden päätöksestä. Uskomatonta että yksi hullu ja manipuloiva väkivaltainen nainen voi pilata jonkun uran noin helposti. Pelkillä vihjailuilla. Ja nyt Depp joutuu kertomaan kaiken mahdollisen yksityisestä elämästään julkisesti.

Niinpä. Itse naisena näen, että ei se voi näin mennä, että tänä päivänä miehen maineen voi pilata ilman todisteita ja aiheuttaa valtavaa tuhoa.

Tälläiset asiat missä aiheutetaan vaaraa toisen maineelle pitäisi aina käsitellä oikeudessa ja oltava todisteita tapahtuneista. Siitä helposti seuraa some - l y n k kauksia, joissa ei todisteilla ole väliä tai sillä onko juttu totta ollenkaan.

Onneksi Deppillä on äänitodisteita Amberin teoista ja sanomisista ja paljon todistajia jotka kertovat Amberin tehneen heillekkin samaa. Muuten Johnnyn kohtalo olisi varmasti paljon huonompi jopa oikeudessa.

Toivottavasti Amber saa tuntuvan tuomion teoistaan. Se toimisi varoittava esimerkkinä muille, jotka väärinkäyttävät ihmisten hyväuskoisuutta, jos esiintyy uhrina, vaikka olisi itse syyllinen.

T. Feministi, tasa-arvon kannataja

Vierailija
98/318 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveydenhuollon hoitoilmoitusrekisterin mukaan taas puolison tai partnerin pahoinpitelemien 20–64-vuotiaiden joukossa on ollut hoidettavana noin kaksi kertaa enemmän miehiä kuin naisia. Tämä viittaa miesten korkeampaan kynnykseen ilmoittaa itseensä kohdistuneesta väkivallasta.

Onko hoitoilmoitusrekisteriin kirjattu partnerin sukupuoli? Miehetkin joutuvat kyllä väkivallan uhreiksi usein, eivät vain naiset, mutta miestenkin kokemassa väkivallassa tekijänä on usein toinen mies.
Tällä en tietenkään tarkoita, etteikö väkivaltaisia naisia ole, on todellakin. Näissä tilastoissa uhreista vain tuppaa usein tekijät unohtumaan.

Jos olisit lukenut tarkemmin niin kyseessä on _puolison tai partnerin_ uhreiksi lukeutuneiden tilasto. Sen verran voin kertoa, että Suomessa heterosuhteet (n+m) ovat suurin ryhmä ylivoimaisesti.

Se on yleisesti tiedossa, että miehet eivät kehtaa tai uskalla ilmoittaa naisen tekemästä väkiv. kun pelkäävät, että se veisi heiltä miehisen maineen.

Amberin tapauksessa on niin paljon todisteita, että Johnnyn maineen puhdistuminen pitäisi olla itsestään selvää ja Amberin joutua isoihin korvauksiin ja vankilaan teoistaan (on paljon muitakin jotka ovat joutuneet Amberin väkiv. uhriksi, jopa hänen ex-tyttöystävä, työntekijät).

Vierailija
99/318 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh on se sääli kun noilla ei ole lähinnä kun vain toisensa todistamaan ja näkemykset voi olla niin erilaiset. Joskushan tilanteilla on muitakin puolueettomia todistajia.

Kyllä niitä todisteita (esim. äänitteet, valehtelusta kiinni jäännit) yms. ja todistajia on todella paljon tässä tapauksessa.

Jos näillä todistemäärillä ei Amberia tuomita niin ei sitten millään.

Vierailija
100/318 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole näkynyt kun ketään ei kiinnosta. Ihan oikeasti, juorulehdet ja lööpit ei ole mitään todisteita kaipaavia uutisia, vaan ihan samaa kamaa kaikkialla. Joku iltapäivälehden seiskatason otsikko unohtuu hetkessä ja muutenkin lukijakunta on mittakaavaa kärpäsen papana, vaikka kuinka tunnet tämän sydämen asiaksesi. Vai ajatteletko, että Johnny siellä itkee Cry Babyna kun oikein suomalainen iltapäivälehti sanoi pahasti (eli siteerasi jotain Daily Mailia)a nyt jäi roolit saamati.
Depp alkaa olla eläkeikäinen ja takana ihan huikea ura, vaikka ei tekisi enää yhtään roolia. Että ei nyt varmaan kannata yöuniaan menettää ja sori nyt vaan, ei hän varmaan ehdi lukea myöskään näitä hitusen maanisia tosifanin puolustuspuheitasi. Kaikenlaisia sitä onkin.

Taitaa hoitajapula olla saman tason uutisoinnin varassa. Mitään oikeaa asiaa ei läpi pääse ja kansalle syötetään ihan mitä sattuu. Vanhuksia kuollut johtoportaan ahneuden takia jo vuosikymmeniä. Ja monen terveys tuhottu kun hoitoon ei pääse. Tämä näkyy sinunkin verorahoissasi. Samaten meidän lastensuojelun tila. Eerikoita tässä maassa on tuhansia ja harvemmin julkisuuteen pääsee nämä lastensuojelun alireagoinnit. Saatika sitten ylireagoinnit. Se että edes tälläisessä hömppä asiassa ei viitsitä asioista puhua niiden oikeilla nimillä pitäisi säikäyttää ihan jokaisen ja suomalaisen. Eikä vain sen julkisuuden henkilön puolesta, vaan meidän turvallisuuden.