Osaan tehdä tilinpäätösanalyysin
Osaan kaiken metalleista ja koneistuksesta. Osaan myös kaikki laskelmat. Tiedän kaiken trendeistä.
Miksi en ole töissä? Vain siksi, koska en sovi profiiliin haettavaasta henkilöstä.
Kommentit (10)
Täytyykö ruveta yrittäjäksi, jos kukaan ei ole valmis maksamaan osaamisesta?
Ihmiset, jotka osaavat tietystä asiasta kaiken, pyydetään tulemaan töihin.
Ei heidän itse tarvitse hakea.
Mitäsjos niitä ei kukaan löydä ja juuri silloin ei ole paikkoja auki?
Sanni16kerava kirjoitti:
Lankapuhelin aikaan tapahtunutta: (Sukunimemme on hyvin harvinainen)
Pidin aikoinaan yhtä veljistäni tyhmänä :) Hän irtisanoutui työstään ja meni appivanhempien maatilalle töihin. Irtisanoutumisen jälkeen tuli kesän aikana parikymmentä puhelua eri puolilta Suomea yrityksistä, missä pyydettiin ottamaan yhteyttä, jos on kiinnostunut töistä ko. firmassa.
Vierailija kirjoitti:
Sanni16kerava kirjoitti:
Lankapuhelin aikaan tapahtunutta: (Sukunimemme on hyvin harvinainen)
Pidin aikoinaan yhtä veljistäni tyhmänä :) Hän irtisanoutui työstään ja meni appivanhempien maatilalle töihin. Irtisanoutumisen jälkeen tuli kesän aikana parikymmentä puhelua eri puolilta Suomea yrityksistä, missä pyydettiin ottamaan yhteyttä, jos on kiinnostunut töistä ko. firmassa.
Häähäähähhääh siitäs sait!
Mitäpäs, jos on ihminen, joka osaa yhdistää kaiken ja saa asiat sujumaan?
Vierailija kirjoitti:
Täytyykö ruveta yrittäjäksi, jos kukaan ei ole valmis maksamaan osaamisesta?
Voin kyllä hyvinkin käyttää aikani vauvapalstalla trollaamiseen, mutta eikö se olisi hukkaan heitettyä osaamista?
Palstalla voisin kertoa ja opettaa, sekä ohjata suuntaa.
Mieheni irtisanoutui ja meni toiseen firmaan töihin. 12 vuotta myöhemmin hänelle soitettiin ja tarjottiin hänen entisen esimiehen töitä. Ei lähtenyt, sillä oli jo vuosia aiemmin ostanut firman itselleen.
Mitenhän yrittäminen sujuisi?