Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka hyvin mielenterveytesi kestäisi lapsettomuuden?

Vierailija
22.04.2022 |

Itse jouduin kannattelemaan vanhemman henkistä terveyttä vastaamalla hänen odotuksiinsa perhe-elämästä ja elämänsisällöstä, kunnes tajusin lähteä menemään.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten meilenterveyteni kestäsi lapsettomuuden?

Voi kuule, loistavasti!  Missään tapauksessa en aio lisääntyä, ei tule kuuloonkaan.

Painajaismainen ajatuskin.

Vierailija
62/69 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä kuinka hyvin? Miksei kestäisi? Ihan älytön kysymys. Tietysti se kestäisi sen hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesti lähes 6v saada vauva, ei siitä tullut pakkoa eikä juostu tutkimuksissa. Siinä kohti kun mietittiin että pitäskö niin olinkin raskaana. Uskon että olisin kestänyt senkin että ei yhtään olisi tullut.

Vierailija
64/69 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielenterveyteni kestää juuri sen lapsettomuuden. On minun (ja syntymättömien lasteni) onni, että lapsia ei ole minulle siunaantunut.

Kuin myös.

Silti koen, että kaikesta huolimatta oman lapsen menetys olisi jotain, mitä en haluaisi koskaan kokea. Enkä toivo sitä kenellekään.

Vierailija
65/69 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipuilin asiasta pari vuotta ja sitten totesin että p.skat. Nyt käytän aikani ja rahani urheiluun ja matkustamiseen.

Vierailija
66/69 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mielenterveys ja lapsettomuus kuuluu yhteen?

Pitäisikö mielenterveyden romahtaa aina jos ei saa jotain? Varsinkin jos ei saa jotain mitä ei edes halua?

Vierailija
67/69 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielenterveyteni ei olisi kestänyt lasten saamista. Onneksi kroppakin oli samaa mieltä, biologiset mahdollisuudet raskautua olisivat olleet minimaaliset mikä selvisi sterilisaation yhteydessä.

Vierailija
68/69 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveyteni voi hyvin, kiitos vain. Välillä tietysti tulee surun häivähdys, mutta suru ei ole mielenterveysongelma.

Vierailija
69/69 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen elämänkaari:

0-20v: harjoitellaan nukkeleikkiä

20-30v: mangutaan nukkeleikkiä mieheltä

30-45v: nukkeleikki

45-55v: nuppi sekoaa kun nukkeleikki on takana -> häiriökäyttäytymistä

55v->: mangutaan nukkeleikkiä lapsiltaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän