Eroan kun lapset lähtevät
Olen sen päättänyt. Kun lapset lähtevät kotoa niin jätän vaimoni kylmästi ja lähden mailmaa kiertämään. Aivan sama mitä maksaa ja mitä muut ajattelevat. Kakkua on vielä reilu 10 vuotta jäljellä.
Syy miksi tähän päädyin:
Viimeiset 5-vuotta on todistanut, että vaimoni ei siunaa minulle ajatuksen siementäkään. Hirvittävässä kännissä kelpaan hyvänäkin miehenä ja kehuu kovasti muille, mutta sekin kerran/kaksi vuoteen kun ei tuo alkohili
Harrastusvälineisiin en ole koskenut moneen vuoteen sillä jos lähden sovitusti aamulla klo5 kalaan ja tulen kotoin ennen puolta päivää niin olen kuin suurenkin rikoksen tehnyt. Metsästin ennen, vaan en enää. Kaksi tuntia kotoa poissa niin alka soittelu jostain jonninjoutavasta.
Kaverit... ne on säikytetty kiukuttelulla elämästäni pois.
Haave maailman kiertelystä ja samalla kalastella.... kuulemma paska haave kun hän ei kalasta.
Halusinko tämän talon... no en halunnut.
Halusinko jäädä tälle alalle millä olen. En.
Halusinko elämäni asioista käytännössä mitään muuta kuin lapseni. En.
Lapset ovat ainoa syy miksi olen tänne jäänyt. Jos eroan nyt niin 100% varmuudella kasvatus menee mönkään jos ei vaimon niin itseni tai jonkun muun toimesta. Nyt olenkin päättänyt, että kun lapset lähtee maailmalle niin lähden myös minäkin... tai otan lapset mukaan ja jätän vaimon kotiin xD Olen sysännyt omat haluni sivuun viimeiset 8 vuotta vain pitääkseni vaimon onnellisena. Mitä minä olen saanut häneltä jos lapsia ei lasketa. Pyykkien pesua, yksinäisyyttä ja lapset. Hyvää, mutta kuitenkin niin paljon pahaa, että ei ole järkeä viettää vanhuutta tuollaisen kanssa.
Kommentit (15)
Etkö todellakaan löytänyt mitään muuta pillua, johon lastit laskea kuin tuon kyseisen naisen, joka tuntuu olevan sulle väärä henkilö.
Ensimmäinen joka vapaaehtoisesti tuli kynnyksen yli xD
Sama homma. Lapset maailmalle, akka vuorille ja itse vapauteen.
Sori nyt mutta oletko vähän vässykkä? Kaikki on toisen vikaa kun sulla ei ole ollut selkärankaa tehdä omia päätöksiä?
Sellainen tilanne, että ei ole just nyt varaa tehdä peliliikkeitä. Mut hei! Kymmenen vuotta niin kaikki on reilassa. Silloon tehdään päätöksiä joissa selkäranka on jäykkä ku Kaikkonen.
Miksi et lähde jo nyt? En jääny odottelemaan, että lapset kasvaa aikuiseksi.
T. Jo reilu 30v eronnut nainen
Mitäpä sitä suotta odottelemaan. Pist vaimo luiskaan, jos noin huonosti menee.
Vähän kuitenkin huolestuttava tuo sinun aloitus siltä kantilta, että tunnut omaksuneen melkoisen uhrimentaliteetin. Missä oma vastuu ja toimijuus?
Kaikki ei voi olla jonkun toisen vika. Siinä pitää itsekin ottaa vastuuta, jos antaa toisen kohdella itseään huonosti tai määrätä aivan kaikesta. Älä ole mahdollistaja.
Kyllä lapset tajuavat tilanteen.
Nyt pää pois pepusta ja ryhdistäydyt.
Kuka tietää, oletko elossa kymmenen vuoden kuluttua, oletko terve ja miten raha-asiat ovat?
Vielä ei kannata lähteä maailmaa valloittamaan, koska lapset tarvitsevat sinua. Mutta rakenna ihan ok elämä nyt jo.
N65
Vierailija kirjoitti:
Sori nyt mutta oletko vähän vässykkä? Kaikki on toisen vikaa kun sulla ei ole ollut selkärankaa tehdä omia päätöksiä?
Tämä. Kuulostaa aivan lapselliselta touhulta. Syytetään vaimoa oman elämän ratkaisuista. Itse olet työsi valinnut ja talosi hankkinut. Itse luopunut harrastuksista ja ystävistä.
Ja nyt meinaat jurottaa kymmenen vuotta elämästäsi kun et uskalla ottaa vastuuta ja erota.
Itkisin, ellen nauraisi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et lähde jo nyt? En jääny odottelemaan, että lapset kasvaa aikuiseksi.
T. Jo reilu 30v eronnut nainen
Niin minäkin lähdin paskasta avioliitosta, kun ukko osoittautui huonoksi, vaikka oikeasti avioerossa ei voita kukaan.
Säälittävää tuollainen sitku-uhoaminen. Et tee muut kuin tuhoat teidän kaikkien elämän, varsinkin lastesi.
Haha, ap kuulostaa aivan naaraalta
Et sinä oikeasti halunnut niitä lapsiakaan, ja kun toteutat uhkauksesi, he eivät halua olla missään tekemisissä kanssasi.
No niin Pertti. Tuu jo tyhjentämään tiskikone ja sitten on puutarhatöitäkin sulla.
Vaimosi