Pk-seudulta ei tunnu löytyvän yhtään ainutta hyvää miestä
Mikä on?!? Olen nyt käyttänyt tinderiä ja muutamaa muuta deittiäppiä puoli vuotta ja tulokset ovat katastrofaaliset! 16 miestä olen tavannut treffeillä ja saldo on seuraava
3 alkoholiongelmaista
4 ghostaajaa jotka olivat vain seksin perässä
2 kovien huumeidenkäyttäjää
2 äitinsä luona asuvaa
2 tunnusti löyneensä tyttöystäväänsä toistuvasti
1 130kg
1 ammattirikollinen
1 elämäntapatyötön
Näistä sitten pitäisi valita! Hyvä on miestarjonta Helsingissä. Härregud. Ystävättärilläni samanlaisia kokemuksia...
Kommentit (663)
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen näyttää hyvälle eikä hän halua lapsia niin silloin hän on timantti ja vientiä luulisi riittävän. Silloin saattaa naisella olla jotain henkisiä ongelmia jos seuraa ei saa.
En minäkään pk-seudulta löydä naisia, olen komea ja omillaan toimeen tuleva mutta sopivaa naista ei vaan löydy. Jos olen epätoivoinen niin sitten raahaan jonkun pubi ruusun baarista kotiin koska parempia naisia ei vaan ole saatavilla.
En vaadi naiselta muuta kuin että
-se näyttää hyvälle
-ei ole ylipainoinen
-ei halua lapsia
-ei ole päihdeongelmainen tai peliriippuvainen
-pääkoppa pelaa normaalisti
Ihan aluksi, opettele käyttämään naisesta pronominia hän. Kunnioittava käytös saattaa parantaa mahdollisuuksiasi huomattavasti.
Riippunee tuo lapsen haluamisasia vähän iästäkin. Nuoremmat ehkä ei (vielä) halua lapsia, ei miehet eikä naiset, mutta oman kokemuksen mukaan 35-45-vuotiaissa miehissä on erittäin paljon niitä viime hetken paniikissa lapsia haikailevia. Heidän juttunsa kaatuu siihen, että etsivät äitiä lapsilleen, eivätkä niinkään naista omana itsenään (nainen ei kuitenkaan halua olla pelkkä synnytyskone, vaikka haluaisikin lapsia).
Ja lohdutukseksi, sitten kun mennään 45+ kategoriaan, lapsiongelmasi poistuu, kun naiset ei enää voi saada lapsia. ;)
Vierailija kirjoitti:
Ei kunnon miehen tarvitse käyttää kyseistä palvelua kun muutenkin saa naista eikä tarvitse sitoutua
Ei siltä näytä kun päivittäisvollotustanne täältä lukee.
Eipä ole sullakaan ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen näyttää hyvälle eikä hän halua lapsia niin silloin hän on timantti ja vientiä luulisi riittävän. Silloin saattaa naisella olla jotain henkisiä ongelmia jos seuraa ei saa.
En minäkään pk-seudulta löydä naisia, olen komea ja omillaan toimeen tuleva mutta sopivaa naista ei vaan löydy. Jos olen epätoivoinen niin sitten raahaan jonkun pubi ruusun baarista kotiin koska parempia naisia ei vaan ole saatavilla.
-se näyttää hyvälle
-ei ole ylipainoinen
-ei halua lapsia
-pääkoppa pelaa normaalistiIhan aluksi, opettele käyttämään naisesta pronominia hän. Kunnioittava käytös saattaa parantaa mahdollisuuksiasi huomattavasti.
Riippunee tuo lapsen haluamisasia vähän iästäkin. Nuoremmat ehkä ei (vielä) halua lapsia, ei miehet eikä naiset, mutta oman kokemuksen mukaan 35-45-vuotiaissa miehissä on erittäin paljon niitä viime hetken paniikissa lapsia haikailevia. Heidän juttunsa kaatuu siihen, että etsivät äitiä lapsilleen, eivätkä niinkään naista omana itsenään (nainen ei kuitenkaan halua olla pelkkä synnytyskone, vaikka haluaisikin lapsia).
Ja lohdutukseksi, sitten kun mennään 45+ kategoriaan, lapsiongelmasi poistuu, kun naiset ei enää voi saada lapsia. ;)
Vanhat äijät ei myöskään saa lapsia, paitsi adoptoimalla. 80-vuotias ìsäni sai 5 lasta mennessään naimisiin lesken kanssa. Tee nössö perässä.
Vierailija kirjoitti:
Tästä sinä voit syyttää vain itseäsi koska olet nirso. Suomessa on satojatuhansia sinkkumiehiä ja pääkaupunkiseudulla kymmeniätuhansia.
Ite oot nirso kun ei 85-vuotiaat sinkuttaret kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-se näyttää hyvälle
-ei ole ylipainoinen
-ei halua lapsia
-pääkoppa pelaa normaalistiIhan aluksi, opettele käyttämään naisesta pronominia hän. Kunnioittava käytös saattaa parantaa mahdollisuuksiasi huomattavasti.
Mitä hän kiukuttelee siellä? Yleensä tiukkapipoisuus karkottaa miehet...
No huoliiko kukaan +45 nainen kumppanikseen 25-40 vuotiasta miestä?
Olen eri ikäluokkaa, mutta viime vuosina tullut nettideittailtua ahkeraan. Useimmiten kumpikaan ei ole kiinnostunut toisista treffeistä, koska treffikumppani ei herätä mitään kiinnostusta. Välillä toinen olisi kiinnostunut toisista treffeistä, joskus harvoin molemmat. Kun on pidempään ollut sinkkuna, niin vapaa-ajalle on kertynyt muutakin käyttöä kuin treffailut. Omista harrastuksista tai kavereista tulee tärkeämpiä, kuin jonkun tuntemattoman tapaamisesta. Koska todennäköisyys suhteen löytymiselle on niin pieni, en halua hukata aikaani turhan takia.
Jos ei yli miljoonan asukkaan pk-seudulta löydy yhtäkään "kunnon" miestä, niin suosittelen katsomaan peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei yli miljoonan asukkaan pk-seudulta löydy yhtäkään "kunnon" miestä, niin suosittelen katsomaan peiliin.
Tuosta miljoonastakin kun karsii vastakkaisen sukupuolen edustajat, lapset, vastakkaisen seksuaalisen suuntautumisen omaavat, liian isolla ikäerolla olevat ja parisuhteessa olevat, niin miljoonasta katosi jo iso osa. Kunkin omat kriteerit siihen päälle ja sitten se kunnon kumppaniehdokasta pitäisi jossain kohdatakin.
Vierailija kirjoitti:
Huom. Kunnon SINKKUmiestä. Kyllä niitä hyviä löytyy, ne on vaan naimisissa.
Jokuhan teissä tai miesmaussanne on vikana, jos noin?
Omassa kaveripiirissä moni on löytänyt (hyvän) miehen Tinderistä, jotkut myös baarista.
En tunnista ongelmaa elinpiiristäni ollenkaan, joten ei tuo kaikkia koske eli jotkut syyt siihen on olemassa niiden kohdalla, joita se koskee.
N29, Hki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huom. Kunnon SINKKUmiestä. Kyllä niitä hyviä löytyy, ne on vaan naimisissa.
En kyllä osta tätä mantraa kun aina saarnataan että kaikki ne hyvät miehet onjo varattuja plääplää.
Kyllä siellä sinkuissakin on hyviä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kunnon miehen tarvitse käyttää kyseistä palvelua kun muutenkin saa naista eikä tarvitse sitoutua
> kunnon mies
> ”ei tarvitse sitoutua kun muutenkin saa naista”
Valitse toinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kai se sinäkään täydellinen ole? Mikä sinussa on vikana?
Olen nätti, fiksu, en käytä juurikaan alkoa, olen hoikka ja hiukset on hoidetut. Koulutus on amk ja vakityöpaikka. Ikää 25v.
Kyllä kuka vaan osaa kuvailla itsestään ne parhaat puolet. Yhdenkö lemppasit vain painon takia? Jos mies lemppaa naisen vain painon takia, niin mikä soppa siitä syntyy.
Vierailija kirjoitti:
Olen eri ikäluokkaa, mutta viime vuosina tullut nettideittailtua ahkeraan. Useimmiten kumpikaan ei ole kiinnostunut toisista treffeistä, koska treffikumppani ei herätä mitään kiinnostusta. Välillä toinen olisi kiinnostunut toisista treffeistä, joskus harvoin molemmat. Kun on pidempään ollut sinkkuna, niin vapaa-ajalle on kertynyt muutakin käyttöä kuin treffailut. Omista harrastuksista tai kavereista tulee tärkeämpiä, kuin jonkun tuntemattoman tapaamisesta. Koska todennäköisyys suhteen löytymiselle on niin pieni, en halua hukata aikaani turhan takia.
Minulla miehenä aikalailla samoja kokemuksia treffailusta.
Minulle tulee hyvin usein vain kaverilliset fiilikset naisista eikä mitään muuta mielenkiintoa synny naiseen.
Sitten treffit jää yksiin treffeihin kun se nainen tuntuu nyt vain niin "tylsältä" kun mitään seksuaalisia tunteita ei tule.
En tiedä pitäisikö alkaa treffailemaan jotain erikoisia naisia mitkä ei olisi kuin kopioita minusta jos silloin ei tulisi vain kaverifiilistä eikä sitten tylsistyisi?
No mutta joo on sitä parempaa tekemistä kuin treffailu ja ei sinkkuna oleminen ole mitenkään huonoa elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kai se sinäkään täydellinen ole? Mikä sinussa on vikana?
Olen nätti, fiksu, en käytä juurikaan alkoa, olen hoikka ja hiukset on hoidetut. Koulutus on amk ja vakityöpaikka. Ikää 25v.
Liian alhainen koulutus.
Vierailija kirjoitti:
Ihan yksinkertainen syy: pk-seudulla on huomattavasti enemmän sinkkunaisia kuin sinkkumiehiä. Ja sen todellakin huomaa juuri Tinderissä. Kymmentä korkeasti koulutettua, fiksua ja omillaan pärjäävää naista kohden löytyy ehkä kaksi miestä, jotka sitten vielä ovat ap:n kuvauksen mukaisia. Itse löysin miehen lopulta sadan kilometrin päästä. Jos en olisi laajentanut hakua, olisin varmaan edelleen sinkku.
No kuitenkaan en tuplamaisterimiehenä saa juuri ollenkaan matcheja pk-seudulla, vaikka nimenomaan tykkäilen naisista, jotka vaikuttavat kouluttautuneilta ja sivistyneiltä. Tinder on rikki.
Kunnon miehet on vapaana vaan sen muutaman hetken. Täytyy iskeä kiinni heti. Ei mitään neljä tapaamista ja vasta sen jälkeen sänkyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan yksinkertainen syy: pk-seudulla on huomattavasti enemmän sinkkunaisia kuin sinkkumiehiä. Ja sen todellakin huomaa juuri Tinderissä. Kymmentä korkeasti koulutettua, fiksua ja omillaan pärjäävää naista kohden löytyy ehkä kaksi miestä, jotka sitten vielä ovat ap:n kuvauksen mukaisia. Itse löysin miehen lopulta sadan kilometrin päästä. Jos en olisi laajentanut hakua, olisin varmaan edelleen sinkku.
No kuitenkaan en tuplamaisterimiehenä saa juuri ollenkaan matcheja pk-seudulla, vaikka nimenomaan tykkäilen naisista, jotka vaikuttavat kouluttautuneilta ja sivistyneiltä. Tinder on rikki.
Rivien välistä voin lukea että et näytä sitten hyvälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-se näyttää hyvälle
-ei ole ylipainoinen
-ei halua lapsia
Mitä hän kiukuttelee siellä? Yleensä tiukkapipoisuus karkottaa miehet...
No huoliiko kukaan +45 nainen kumppanikseen 25-40 vuotiasta miestä?
Mä mitään kiukuttele, otti vaan silmään moinen 'se'. Aivan varmasti huolii 45+ naiset nuoremman miehen. Sehän on vaan järkevääkin, jos halua jonkun kanssa yhdessä vanheta, kun miesten eliniänodote on kuitenkin alhaisempi. Eli sit kun nainen on 80v, se 70v mies saattaa vielä olla hengissä, mut muutaman vuoden naista vanhempi mies ei enää välttämättä ole :D
Ja todellakin hyväkroppainen nuori rakastaja kelpaa naisillekin. No, ehkä 25v voi olla 45-vuotiaalle liian poikanen, mutta 35v kelvannee hyvin. Ja vanhenethan itsekin, että jos ei nyt onnistu, niin myöhemmin sitten.
Tästä sinä voit syyttää vain itseäsi koska olet nirso. Suomessa on satojatuhansia sinkkumiehiä ja pääkaupunkiseudulla kymmeniätuhansia.