Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pk-seudulta ei tunnu löytyvän yhtään ainutta hyvää miestä

Vierailija
20.04.2022 |

Mikä on?!? Olen nyt käyttänyt tinderiä ja muutamaa muuta deittiäppiä puoli vuotta ja tulokset ovat katastrofaaliset! 16 miestä olen tavannut treffeillä ja saldo on seuraava
3 alkoholiongelmaista
4 ghostaajaa jotka olivat vain seksin perässä
2 kovien huumeidenkäyttäjää
2 äitinsä luona asuvaa
2 tunnusti löyneensä tyttöystäväänsä toistuvasti
1 130kg
1 ammattirikollinen
1 elämäntapatyötön

Näistä sitten pitäisi valita! Hyvä on miestarjonta Helsingissä. Härregud. Ystävättärilläni samanlaisia kokemuksia...

Kommentit (663)

Vierailija
121/663 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ens kerralla sitten ympäristökuntiin :)

Tinderit päälle vaan

Vierailija
122/663 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kai se sinäkään täydellinen ole? Mikä sinussa on vikana?

Olen nätti, fiksu, en käytä juurikaan alkoa, olen hoikka ja hiukset on hoidetut. Koulutus on amk ja vakityöpaikka. Ikää 25v.

Jos tuossa on se, mitä itse luulet itsestäsi, niin ei ihme, ettei kumppania löydy. 

Miten olisi harrastukset, elämänkatsomus, ajatukset ja toiveet tulevaisuudesta, itsensä kehittäminen, eteneminen uralla / elämässä ym. ym. siis ihan oikeasti tärkeät asiat? Mutta ei, olet siis sitä mieltä, että jos vaan on hoikka ja hoidetut hiukset, niin pitäisi kunnon miehen löytyä? Noup. 

En ole tuo, jolle vastasit, mutta aika monessa ketjussa on sanottu, että nimenomaan sillä on väliä, että nainen on hoikka, nuori ja pitkähiuksinen. Kunhan ei ole tatuointeja, lävistyksiä ja lapsia. Millään muulla ei ole väliä, ja on jopa naurettu niille naisille, jotka ovat yrittäneet puhua muista ominaisuuksista, että kuinka tyhmiä ovat kun luulevat, että miehet naisten harrastuksista tai ajatuksista piittaavat. Nytkö se sitten onkin niin, että myös persoonalla on väliä? Tässä ketjussahan tuleekin paljon jännittäviä käänteitä tasokeskusteluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/663 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä ap jos laskisit rimaa ja kelpuuttaisit joko omantasoisen miehen tai itseäsi hiukan alemman tasoisen miehen kumppaniksi?

En ole ap, mutta mistä tietää minkä tasoisia eri miehet ovat? Eli mistä vaikka minä pystyn päättelemään, kuka olisi minun tasoiseni, tai vähän alempitasoinen? Huono neuvo, kun ei sitä pysty soveltamaan käytännössä. Jos mies kiinnostaa minua, hän vaikuttaa aina hyvätasoiselta, joten onko idea siis, että pitäisi hakea suhdetta sellaisen kanssa, josta ei ole itse yhtään kiinnostunut? Jos näin, niin millä perusteella se epäkiinnostava pitäisi miesvirrasta valita?

No johan täällä on sanottu että ruma ja pienituloinen mies ei kelpaa kauniille ja kouluttautuneelle naiselle. Vähintään samantasoinen pitää olla koska naiset tunnetusti ei pariudu itseään alempitasoisemman miehen kanssa.

Tämä ketju sen jo todistaa.

Tuntuu kyllä todella idiootilta ajatukselta jakaa elämänsä ”itseään alempitasoisen” kumppanin lanssa. Miksi kukaan tekisi niin?

Miksi naiset ei tähän kykene? Monet miehet ovat parisuhteessa itseään alempitasoisemman naisen kanssa? Katsos miehet tienaavat parisuhteissa todella usein enemmän kuin naiset.

Siis mitä, ett miehen taso on kiinni tuloista? Ei ainakaan mun mielestä. Useimmat todella paljon tienaavat miehet ovat täysiä kus…päitä kuten ne alkoholistit, narkkarit ym. En ikinä huolisi se on varma.

Ja mikä on oma tasosi? Työtön tai matalapalkkainen nainen? Ylipainoa on ja kauneutta ei geenilotossa tullut?

Vierailija
124/663 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä ap jos laskisit rimaa ja kelpuuttaisit joko omantasoisen miehen tai itseäsi hiukan alemman tasoisen miehen kumppaniksi?

En ole ap, mutta mistä tietää minkä tasoisia eri miehet ovat? Eli mistä vaikka minä pystyn päättelemään, kuka olisi minun tasoiseni, tai vähän alempitasoinen? Huono neuvo, kun ei sitä pysty soveltamaan käytännössä. Jos mies kiinnostaa minua, hän vaikuttaa aina hyvätasoiselta, joten onko idea siis, että pitäisi hakea suhdetta sellaisen kanssa, josta ei ole itse yhtään kiinnostunut? Jos näin, niin millä perusteella se epäkiinnostava pitäisi miesvirrasta valita?

No johan täällä on sanottu että ruma ja pienituloinen mies ei kelpaa kauniille ja kouluttautuneelle naiselle. Vähintään samantasoinen pitää olla koska naiset tunnetusti ei pariudu itseään alempitasoisemman miehen kanssa.

Tämä ketju sen jo todistaa.

Tuntuu kyllä todella idiootilta ajatukselta jakaa elämänsä ”itseään alempitasoisen” kumppanin lanssa. Miksi kukaan tekisi niin?

Miksi naiset ei tähän kykene? Monet miehet ovat parisuhteessa itseään alempitasoisemman naisen kanssa? Katsos miehet tienaavat parisuhteissa todella usein enemmän kuin naiset.

Siis mitä, ett miehen taso on kiinni tuloista? Ei ainakaan mun mielestä. Useimmat todella paljon tienaavat miehet ovat täysiä kus…päitä kuten ne alkoholistit, narkkarit ym. En ikinä huolisi se on varma.

No nyt! Nappaan tästä, koska olen kahden erittäin, siis erittäin hyvin toimeentulevan miehen kanssa seurustellut. Toinen on tuttu lööpeistäkin. En viitsi edes kertoa, miten huonosti ovat kohdelleet naisia.

Btw itse en ole mikään missi, joten ulkonäkö on näissä asioissa melkeinpä sivuseikka. Onneksi älysin valita itseäni vähemmän tienaavan ja vähemmän koulutetun miehen, tärkeintä on ne tunteet, onnellisuus ja rakkaus. 

Vierailija
125/663 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen tasoon vaikuttaa varallisuus,työmarkkina asema,pituus ja ulkonäkö.

Naisen tasoon vaikuttaa ulkonäkö, paino ja mielenterveyden tila.

Nainen nai aina ylöspäin eli miehen pitää olla vähintään yhtä pitkä ja vähintään sama palkkataso.

Pienituloisen miehen on mahdoton saada hyvätuloinen nainen ja lyhyen miehen on mahdoton saada itseään pidempi nainen.

Biologialle emme voi mitää.

No eiköhän sen hyvännäköisen mutta pienituloisen miehen ole helppo saada nainen joka myös hyvätuloinen ja yhtä pitkä kuin mies.. En kyllä tosin ymmärrä, että miksi sama pituus ja sama palkkataso on naimista ylöspäin. Logiikka ontuu pahasti hehän ovat samalla tasolla eikä suinkaan mies saman pituisena ja samalla palkkatasolla naista ylemmällä tasolla 🤨

Vierailija
126/663 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko koittanut hieman pulleita kaljuja insinöörimiehiä? Heitä on hyvin paljon ja olen itsekin sellainen. Keskimääräistä paremmat tulot ja rauhalliset ja ennustettavat elämäntavat.

Jos naiset on vaan rahan perän (miesten mielestä) niin miksiköhän oot vielä sinkku??

En tiedä ovatko naiset vain rahan perään enkä tiedä miksi olen vielä sinkku. Joka tapauksessa suositukseni kokeilla rauhallisia, pulleita, kaljuja insinöörimiehiä on voimassa ja heidän tapauksessa ei tarvitse aloituspostauksen kaltaisia valitusvirsiä huonoisa miehistä. Oletko itse pohtinut miksi et löydä kunnollisia puolisoja?

Vierailija
127/663 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua masentaa mutta täällä ei tosiaan ole vapaita miehiä. Johtuu juuri siitä mitä jotkut jo sanoivat, pk-seudulla on naisista ylitarjonta. Lähden jollekin maajussille morsiameksi kunhan lapset muuttaa kotoa. :D T. eron jälkeen vuosia jo sinkku

eli nyt elät yh tuilla yhteiskunnan elättinä ja kun tuet vähenee, menet jonkun puutteessa olevan maajussin elätettäväksi

Millä yh-tuilla. :D Voi olla että me kaupungeista tulevat joutuisimme elättämään maajussit.

Tarkoittaa sitä 60e lapsilisän yh-korotusta. Varmaan jossain maalla sillä eläisikin :D

t. eronnut sinkkuäiti, ansiotulot brutto n. 75000e/v

P.S. En uskalla ladata tinderiä, kun tää suhtautuminen eronneisiin äiteihin on tällaista. Viime kesänä olin ja hyvin meni kunnes yks pelimies pääs särkemään mun sydämen. Ulkonäkö riittäis varmaan, kun olin joku aika sitten baarissakin ja yks hyvännäköinen, sinkku johtajamies lähestyi ja viestittelikin sen jälkeen. Tuli vaan pelimiesvibat hänestäkin, niin en sitä sitten jatkanut.

Tuntuis olevan vaan näitä pelimiehiä Helsingissä, eli juuri se, mitä palstallakin sanotaan, että kaltaiseni sinkkuäidit kelpaa vain kevyeen tapailuun ja seksiin. Ja käy ne treffit ja seksi mullekin, mut haluaisin siihen kuitenkin pysyvyyttä ja sitoutuneisuutta (en halua sukupuolitauteja), ja että lasten muutettua pois joskus vuosien päästä, vois sitten muuttaa miehen kanssa yhteen.

Vierailija
128/663 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millionairematch. Liity äläkä marise.

Vierailija
129/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et löydä miestä niin kävisikö somali, iraki tai afgaani?

Vierailija
130/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma ja nyt olen päättänyt muuttaa pois pk-seudulta pohjoisempaan. Ongelma vaan on että selasin läpi kyseisen kaupungin deittisivustotarjonnan, tapahtumat, järjestöt, vapaaehtoistoiminnan, kurssit jne. ja aika heikolta näyttää. Deittisivustoilla on lähinnä yli 50v miehiä tai sellaisia jotka eivät lapsia halua.

Miten niitä miehiä siis voisi kohdata ja missä? :( Kyseisessä kaupungissa pitäisi olla reilusti vähemmän naisia ikäluokassani kuin miehiä. Itse olen hoikka ja lapseton vähän päälle 30v. Neuvoja?

Vierailija
131/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

lower expectations kirjoitti:

Heilan hetukka kirjoitti:

On siellä niitä helmiäkin, oma kumppani löytyi Tinderistä parien treffien jälkeen. Aiemmatkin miehet aivan ok, tilaisuuden jos olisi antanut niin varmaan hyviä tyyppejä. Siellä tarjonnan paljouden keskellä vain helposti katsoo seuraavaa kun joku mokaa, hmm. Ihmeen paljon aikuisilla miehillä on vaikeuksia lähestyä naista tuon otannan perusteella.

Tinderistä😂

MadTV bongaus!

Luusereiden tulee etsiä kumppaniaan luusereiden joukosta. Mutta kuinka moni suostuu ensiksi itseään tutkimaan, pystyykö siihen ja hyväksyykö ettei ole Valioliigaa?

Vierailija
132/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nätti, fiksu, en käytä juurikaan alkoa, olen hoikka ja hiukset on hoidetut. Koulutus on amk ja vakityöpaikka. Ikää 25v.

Jos tuossa on se, mitä itse luulet itsestäsi, niin ei ihme, ettei kumppania löydy. 

Miten olisi harrastukset, elämänkatsomus, ajatukset ja toiveet tulevaisuudesta, itsensä kehittäminen, eteneminen uralla / elämässä ym. ym. siis ihan oikeasti tärkeät asiat? Mutta ei, olet siis sitä mieltä, että jos vaan on hoikka ja hoidetut hiukset, niin pitäisi kunnon miehen löytyä? Noup. 

En ole tuo, jolle vastasit, mutta aika monessa ketjussa on sanottu, että nimenomaan sillä on väliä, että nainen on hoikka, nuori ja pitkähiuksinen. Kunhan ei ole tatuointeja, lävistyksiä ja lapsia. Millään muulla ei ole väliä, ja on jopa naurettu niille naisille, jotka ovat yrittäneet puhua muista ominaisuuksista, että kuinka tyhmiä ovat kun luulevat, että miehet naisten harrastuksista tai ajatuksista piittaavat. Nytkö se sitten onkin niin, että myös persoonalla on väliä? Tässä ketjussahan tuleekin paljon jännittäviä käänteitä tasokeskusteluun.

Elä viiti olla absurdi. On totta, että on olemassa miesporukka, joka vetää naisia puoleensa kuin lanta kärpäsiä ja he ajattelevat noin. Iso osa miehistä on erilaisia.

Vierailija
133/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen nai aina ylöspäin eli miehen pitää olla vähintään yhtä pitkä ja vähintään sama palkkataso.

Pienituloisen miehen on mahdoton saada hyvätuloinen nainen ja lyhyen miehen on mahdoton saada itseään pidempi nainen.

Nyt harmittaa että en lukenut tätä silloin kun tapasin nykyisen mieheni. Hänen tulonsa olivat tällöin noin kolmannes omistani, nyt jo vähän lähempänä mutta edelleen tienaan nelinumeroisen summan enemmän. Täytyykö mun nyt erota onnellisesta liitosta kun en tätä tiennyt?

Vierailija
134/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta mikä ihmeen kysymys tuo on? "Vikoja" on varmasti, mutta niihin ei esim. kuulu väkivaltaisuus, rikollisuus, alkoholisoituminen, huumeriippuvuus, täysi käytöstapojen ja kommunikointitaitojen puute = ghostaaminen tai irtosuhteiden hakeminen. 

entä kuuluuko niihin nalkutus, feminismi, lävistykset, tatuoinnit, legginsit, lokkeilu...

No, itse valitsisin mieluummin leggingsejä pitävän nalkuttavan feministin kuin väkivaltaisen piripäärikollisen. Mutta kai nämä sitten ovat miehen mielestä saman tason ongelmia.

molemmat on yhtä pahoja ongelmia. en huolisi kumpaakaan.

Leggingssit versus piri? Ok.

Onneksi olen suhteessa jo. Juoksen 6 krt viikossa, useimmiten leggingseissä :D

Vierailija
135/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama homma ja nyt olen päättänyt muuttaa pois pk-seudulta pohjoisempaan. Ongelma vaan on että selasin läpi kyseisen kaupungin deittisivustotarjonnan, tapahtumat, järjestöt, vapaaehtoistoiminnan, kurssit jne. ja aika heikolta näyttää. Deittisivustoilla on lähinnä yli 50v miehiä tai sellaisia jotka eivät lapsia halua.

Miten niitä miehiä siis voisi kohdata ja missä? :( Kyseisessä kaupungissa pitäisi olla reilusti vähemmän naisia ikäluokassani kuin miehiä. Itse olen hoikka ja lapseton vähän päälle 30v. Neuvoja?

Harmi kun haluat lapsia, muuten vaikuttaisit oikein hyvälle naiselle.

Olen samaa ikäluokkaa oleva mies kuin sinä mutta lapsia en halua.

Vierailija
136/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt harmittaa että en lukenut tätä silloin kun tapasin nykyisen mieheni. Hänen tulonsa olivat tällöin noin kolmannes omistani, nyt jo vähän lähempänä mutta edelleen tienaan nelinumeroisen summan enemmän. Täytyykö mun nyt erota onnellisesta liitosta kun en tätä tiennyt?

Kyllähän tuo nyt on enemmän sääntö kuin poikkeus, että nainen ei huoli vähemmän tienaavaa sekä alemmin kouluttautunutta miestä. Miehiä taas ei koulutustaso eikä tulotaso kovinkaan paljon hetkauta, enemmän luonne ja ulkonäkö kiinnostaa, kuten myös naisiakin.

Vierailija
137/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haet netistä seuraa? Katsele ympärillesi ihan oikeassa elämässä esim. kaupassa, bussissa, kirjastossa ym. Mene vaikka kysymään jotain ihan random neuvoa joltain kiinnostavalta ihmiseltä. Mielikuvitusta kehiin! Seuranhaku on kauheaa suorittamista ihmisille nykyään. Netissä on helppoa vain klikkailla seuraavaa, kun edellinen ei ollut 100% täydellinen ja sitten jääkin lopulta ilman etsimäänsä seuraa.

Vierailija
138/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi kun haluat lapsia, muuten vaikuttaisit oikein hyvälle naiselle.

Olen samaa ikäluokkaa oleva mies kuin sinä mutta lapsia en halua.

Ei mahdolliset lapset nyt elämän ja kuoleman kysymys ole, en vaan ihan vielä haluaisi sitä asiaa lukkoon lyödä.

Vierailija
139/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen näyttää hyvälle eikä hän halua lapsia niin silloin hän on timantti ja vientiä luulisi riittävän. Silloin saattaa naisella olla jotain henkisiä ongelmia jos seuraa ei saa.

En minäkään pk-seudulta löydä naisia, olen komea ja omillaan toimeen tuleva mutta sopivaa naista ei vaan löydy. Jos olen epätoivoinen niin sitten raahaan jonkun pubi ruusun baarista kotiin koska parempia naisia ei vaan ole saatavilla.

En vaadi naiselta muuta kuin että

-se näyttää hyvälle

-ei ole ylipainoinen

-ei halua lapsia

-ei ole päihdeongelmainen tai peliriippuvainen

-pääkoppa pelaa normaalisti

Vierailija
140/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen täällä huoneessani, tuletko hakemaan?

Mikäli olet nainen etkä vakavasti ylipainoinen, joku tuleekin sinut hakemaan kotoasi edellyttäen että tietää asunnossa asuvan yksinäisen naisen.

Mikäli olet mies, kukaan ei ole kiinnostunut sinusta. Joko nostat tasoasi tai syrjäydyt lopullisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä