Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pk-seudulta ei tunnu löytyvän yhtään ainutta hyvää miestä

Vierailija
20.04.2022 |

Mikä on?!? Olen nyt käyttänyt tinderiä ja muutamaa muuta deittiäppiä puoli vuotta ja tulokset ovat katastrofaaliset! 16 miestä olen tavannut treffeillä ja saldo on seuraava
3 alkoholiongelmaista
4 ghostaajaa jotka olivat vain seksin perässä
2 kovien huumeidenkäyttäjää
2 äitinsä luona asuvaa
2 tunnusti löyneensä tyttöystäväänsä toistuvasti
1 130kg
1 ammattirikollinen
1 elämäntapatyötön

Näistä sitten pitäisi valita! Hyvä on miestarjonta Helsingissä. Härregud. Ystävättärilläni samanlaisia kokemuksia...

Kommentit (663)

Vierailija
181/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PK-seudulla on väestöjakauman vuoksi miesten markkinat. Hyvät miehet menee heti. Ilmiö korostuu eronneiden joukossa, jossa korkeakoulutetut, liikunnalliset ja hyvätuloiset nelikymppiset miehet saavat valikoida naisystävänsä suuresta joukosta tarjokkaita. 

Miksi akateeminen, urheilullinen ja varakas mies valitsisi jonkun eronneen +35v naisen kun nuorempia ja raikkaampiakin on tarjolla?

Eihän kirjoitetuksessa sanotakaan, että uusi nainen olisi välttämättä eronnut. Mutta on paljon myös eronneita hyviä naisia.

Doubt. Ensinnäkin eronneet naiset tuppaavat olemaan jo aika vanhoja, reippaasti yli 30. Toisekseen eroaminen kertoo aina karua kieltä myös naisen luonteesta. Eronnut nainen ei käytännössä koskaan ole yhtä laadukas kuin 25v sinkkunainen.

Njaa, omassa kaveripiirissä eronnut 31v kahden lapsen äiti pariutui komean ja miehekkään, perhekeskeisen, lapsettoman 27v miehen kanssa ja toinen eronnut 32v kolmen lapsen äiti pariutui komean ja miehekkään 34v eronneen yhden lapsen isän kanssa.

Nämä molemmat tapaukset pk-seudulla.

Lisäksi yksi muualta Suomesta oleva tuttu, kolmikymppinen eronnut kahden lapsen äiti pariutui ikäisensä komean, lapsettoman miehen kanssa ja saivat sittemmin yhteisen lapsen.

Että en tiedä keitä ne on jotka nelikymppisten kanssa alkaa, ei omassa tuttavapiirissä ainakaan sellaisia ole.

Eikä muutenkaan pariutumisongelmia.

Vierailija
182/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan yksinkertainen syy: pk-seudulla on huomattavasti enemmän sinkkunaisia kuin sinkkumiehiä. Ja sen todellakin huomaa juuri Tinderissä. Kymmentä korkeasti koulutettua, fiksua ja omillaan pärjäävää naista kohden löytyy ehkä kaksi miestä, jotka sitten vielä ovat ap:n kuvauksen mukaisia. Itse löysin miehen lopulta sadan kilometrin päästä. Jos en olisi laajentanut hakua, olisin varmaan edelleen sinkku.

Maalla on yleensä toisin päin.

Suomimies on myös katoamassa, aika vauhdikkaasti kaiken lisäksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et löydä miestä niin kävisikö somali, iraki tai afgaani?

Ei. Mut kävis saksalainen, hollantilainen, tanskalainen tai norjalainen. Harkita vois myös etelän kuumuuksia, siis italiaanoja ja espanjalaisia, jos olisivat hitusen omasta kulttuuristaan poiketen itsenäisiä (eli eivät niin äidissään kiinni). Myös sellainen ihana sofistikoitunut britti menisi. Tai miksei rento, kuuma australialainen surffarikin.. onhan noita. (no okei, en ole ap)

Vierailija
184/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä on vapaina parisuhdemarkkinoilla runsaasti "kunnollisia" molempien sukupuolten edustajia. Vielä enemmän on toki tarjolla muita kuin kunnollisia. Kyllä niille "kunnollisille" miehille tarjontaa riittää, joten miksi heidän pitäisi kiinnostua juuri sinusta? Mieti, miten parantaisit omaa profiiliasi ja avauksiasi miehille. Äläkä ainakaan tyydy vain odottamaan miesten avauksia. Avaaja on myös siinä iässä, jossa parisuhdemarkkinat kääntyvät siten, että naisia alkaa kiinnostamaan yhä enemmän "kunnolliset" miehet ja samaan aikaan heitä onkin vähemmän tarjolla kuin "kunnollisia" miehiä etsiviä naisia Helsingissä. Kaikesta tästä huolimatta aikaa on sinulla hyvin ja joka päivä uusia miehiä muuttaa kaupunkiin ja eroaa puolisoistaan. 

Vierailija
185/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kun joku vääntäisi rautalangasta miten ja missä voi livenä kohdata miehiä, etenkin vähän pienemmissä kaupungeissa kuin Helsingissä.

Eiköhän nämä nettisysteemit ole jo nähty, ei ikinä saa kunnollista kuvaa toisen oikeasta olemuksesta joten livenä on todennäköisintä että molemmat tai vähintään toinen pettyy.

Vierailija
186/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hetkinen, videopeli sun puhelimessa ei tehny sulle unelmakumppania nappia painamalla?

Miesten vika!

Vierailija
187/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen näyttää hyvälle eikä hän halua lapsia niin silloin hän on timantti ja vientiä luulisi riittävän. Silloin saattaa naisella olla jotain henkisiä ongelmia jos seuraa ei saa.

En minäkään pk-seudulta löydä naisia, olen komea ja omillaan toimeen tuleva mutta sopivaa naista ei vaan löydy. Jos olen epätoivoinen niin sitten raahaan jonkun pubi ruusun baarista kotiin koska parempia naisia ei vaan ole saatavilla.

En vaadi naiselta muuta kuin että

-se näyttää hyvälle

-ei ole ylipainoinen

-ei halua lapsia

-ei ole päihdeongelmainen tai peliriippuvainen

-pääkoppa pelaa normaalisti

No et voi olla komea, jos et saa edes yhdeksi yöksi muuta kuin pubiruusuja.

Tuntuu, että ketjussa kirjoittelevat niin naiset kuin miehetkin ovat jotenkin irrallaan siitä, millaisia he oikeasti ovat.

Ei mukavilla ja perushyvännäköisillä ihmisillä ole mitään ongelmia löytää halutessaan fiksua seuraa.

Vierailija
188/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua kun lukee niin tuntuu aika monella olevan se koulutus/työ-paikka sen prioriteetti listan kärjessä kun katsotaan ehdokkaita. 

Miehenä mua ei kiinnosta se sun maisterin tutkinto vaan se millanen ihminen sä oot. Olen tapaillut korkeakoulutettua lakinaista, joka osottautui kusipääksi. 

Varmasti aika vihkoon monella menee noi treffailut jos pelkän koulutuksen perusteella valitaan ehdokkaat.

Vierailija
189/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. 

Tunnen vaikka kuinka paljon fiksuja ja kivoja sinkkumiehiä PK-seudulta. Kukaan ei ole löytänyt itselleen seurustelukumppania. Pystyn heti nimeämään kaveripiiristäni ainakin 5 tällaista miestä:

- Kaikilla ylempi korkeakoulututkinto / tutkijakoulutus

- Ikää 32-45; kaikki toivovat löytävänsä omanikäistään seuraa

- Kenelläkään ei ole ensimmäistäkään elämänhallinnan ongelmaa (ml. ulkoisen habituksen hoitamattomuus tai ylipaino)

- Kaikilla on hyvä yleissivistys, hyvä keskustelutaito ja hyvät käytöstavat - ja toimivat muutenkin toisia ihmisiä kunnioittaen

- Taloudellinen tilanne, työtilanne ja elämäntilanne jokaisella vakaa. Asiantuntijoita, tutkijoita, virkasuhteessa olevia. Parisuhteelle olisi tilaa, mutta sellaista on naisista mahdotonta löytää. Satunnaista seuraa ehkä jostakin kapakasta saattaisi tarttua mukaan, mutta se ei heitä kiinnosta.

Vierailija
190/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä ketjua kun lukee niin tuntuu aika monella olevan se koulutus/työ-paikka sen prioriteetti listan kärjessä kun katsotaan ehdokkaita. 

Miehenä mua ei kiinnosta se sun maisterin tutkinto vaan se millanen ihminen sä oot. Olen tapaillut korkeakoulutettua lakinaista, joka osottautui kusipääksi. 

Varmasti aika vihkoon monella menee noi treffailut jos pelkän koulutuksen perusteella valitaan ehdokkaat.

Kun ihmiset luulevat että parinhaku on kuin työpaikkahakemus, niin laitetaan se koulutus siihen tyrkylle.

Vierailija
191/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin sanoisin että kaikin puolin hyviä miehiä ja naisia on sinkkuina ja jos heistä yhtään ei itselleen saa, niin ehkä vika on..itsessä? Toki epämiellyttävä ajatus. Sama logiikka toimii työmarkkinoilla..tuskin ansioitunutta ja hyvänä pidettyä henkilöä jätetään rannalle rekryprosessissa vuosi toisensa jälkeen?

Vierailija
192/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin myös että tämä on iso osa tätä ongelmaa. Esim. koulutettu ja hienoa uraa tekevä pullukka nainen ei saa yhtä helposti miesseuraa kuin hoikka ja kouluttautumaton.

Vierailija
193/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä kun joku vääntäisi rautalangasta miten ja missä voi livenä kohdata miehiä, etenkin vähän pienemmissä kaupungeissa kuin Helsingissä.

Eiköhän nämä nettisysteemit ole jo nähty, ei ikinä saa kunnollista kuvaa toisen oikeasta olemuksesta joten livenä on todennäköisintä että molemmat tai vähintään toinen pettyy.

Helppoa kuin heinänteko. Kun avaat ovesi ja astut kadulle, kohtaat miehiä vaikka kuinka paljon.

Naispuoleinen sinkkuystäväni asuu pienessä kaupungissa. Hänellä ei ainakaan ole mitään ongelmia kohdata mielenkiintoisia ja kivoja miehiä - toki vähemmän kiinnostavia ja vähemmän kivoja tulee vastaan myös. Miehet tekevät tuttavuutta häneen ihan joka paikassa: kotipihassa, lenkkipolulla, kirjastossa, kaupassa, baarissa, ravintolassa, harrastuksissa. Melkein päivittäin joku vähintään tulee juttelemaan tai moikkailee. Lähes kaikki siis ns. normaaleja, tavallisia miehiä, ei mitään alkkiksia, epätoivoisia saalistajia, likaisia ukkeleita, moniongelmaisia hörhöjä tai muuten vaan ääliöitä.

Vierailija
194/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hummustypy kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin myös että tämä on iso osa tätä ongelmaa. Esim. koulutettu ja hienoa uraa tekevä pullukka nainen ei saa yhtä helposti miesseuraa kuin hoikka ja kouluttautumaton.

Tarkotin tuossa luonnetta, en ulkonäköä.

Ihan sama kuinka kaunis nainen on ulkoisesti, mutta jos on luonteeltaan kusipää niin ei sellasen kanssa halua olla, oli se nainen sitten miten kaunis tahansa.

Vierailija
195/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä palstalla valittavat naiset ja miehet taitavat vain olla jotenkin tylsiä ja liian asiakeskeisiä, jäykkiä ihmisiä.

Ainakin teksteistä huokuu sellainen jäykkyys ja luovuuden sekä luonteen puute, että jo se voi olla ongelmana pariutumisessa.

Etenkin, jos ei halua pariutua toisen vastaavan tylsimyksen kanssa, ja tylsimyksethän ei jostain syystä useinkaan halua. Karttelevat toisiaan.

Vierailija
196/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on hyvin usein vaatimuksena että miehen koulutustaso pitää olla vähintään samaa tasoa kuin mitä hänellä itsellään on ja tämä aiheuttaa ongelmia koska naiset kouluttautuvat enemmän kuin miehet.

Määrällisesti pk seudulla on korkeastikoulutettuja naisia enemmän kuin korkeastikoulutettuja miehiä mikä johtaa siihen että osa naisista ei löydä sitä hyvää kumppania(alemman koulutustason mies ei heille ole hyvä kumppani heidän mielestään).

Nykyaika on muuttunut todella paljon vanhoista ajoista koska nykyään se koulutustaso vaikuttaa älyttömästi pariutumisessa ulkonäön ohella.

Jos koulutustasolla ei olisi merkitystä niin silloin suomessa olisi paljon maisteri-duunari tai DI-duunari pariskuntia.

Vierailija
197/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttavani daami huomasi tämän jo vuonna 2002. Oli vähä yli parikymppinen.

Hän ja kaverinsa, useampi , löysivät miehet maakunnasta. Eli Helsingistä sektori +150 km.

Vierailija
198/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen näyttää hyvälle eikä hän halua lapsia niin silloin hän on timantti ja vientiä luulisi riittävän. Silloin saattaa naisella olla jotain henkisiä ongelmia jos seuraa ei saa.

En minäkään pk-seudulta löydä naisia, olen komea ja omillaan toimeen tuleva mutta sopivaa naista ei vaan löydy. Jos olen epätoivoinen niin sitten raahaan jonkun pubi ruusun baarista kotiin koska parempia naisia ei vaan ole saatavilla.

En vaadi naiselta muuta kuin että

-se näyttää hyvälle

-ei ole ylipainoinen

-ei halua lapsia

-ei ole päihdeongelmainen tai peliriippuvainen

-pääkoppa pelaa normaalisti

No et voi olla komea, jos et saa edes yhdeksi yöksi muuta kuin pubiruusuja.

Tuntuu, että ketjussa kirjoittelevat niin naiset kuin miehetkin ovat jotenkin irrallaan siitä, millaisia he oikeasti ovat.

Ei mukavilla ja perushyvännäköisillä ihmisillä ole mitään ongelmia löytää halutessaan fiksua seuraa.

Itse olet irrallaan todellisuudesta, itse saan satunnaisesti 10v hoikkia, nuorempia naisia, jotka jopa lähestyvät minua. Mutta tinderistä ei löydy seuraa, olen tavannut puolen vuoden sisällä kaksi ihmistä, toinen hoikka 10v nuorempi ja toinen lihava 8v nuorempi. Ja olen hyväkuntoinen, hyvätapanen, mukava, keskustelutaitoinen, huomioonottava sekä ihan perushyvännäköinen. Ihan tajuttoman vaikeaa löytää edes seksiseuraa, puhumattakaan vakavemmasta, tai edes saada vastapuoli vastaamaan viestiin. Ihan tuuripeliä löytää tuolta seuraa oman kokemukseni mukaan. Ja ymmärtäähän sen, kun tuolla on miehiä pilvin pimein, joten naiset valitsevat vain ne kermat päältä. Sinä naisena olet ihan pihalla miesten pariutumistodellisuudesta.

Vierailija
199/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua masentaa mutta täällä ei tosiaan ole vapaita miehiä. Johtuu juuri siitä mitä jotkut jo sanoivat, pk-seudulla on naisista ylitarjonta. Lähden jollekin maajussille morsiameksi kunhan lapset muuttaa kotoa. :D T. eron jälkeen vuosia jo sinkku

eli nyt elät yh tuilla yhteiskunnan elättinä ja kun tuet vähenee, menet jonkun puutteessa olevan maajussin elätettäväksi

Millä yh-tuilla. :D Voi olla että me kaupungeista tulevat joutuisimme elättämään maajussit.

Tarkoittaa sitä 60e lapsilisän yh-korotusta. Varmaan jossain maalla sillä eläisikin :D

t. eronnut sinkkuäiti, ansiotulot brutto n. 75000e/v

P.S. En uskalla ladata tinderiä, kun tää suhtautuminen eronneisiin äiteihin on tällaista. Viime kesänä olin ja hyvin meni kunnes yks pelimies pääs särkemään mun sydämen. Ulkonäkö riittäis varmaan, kun olin joku aika sitten baarissakin ja yks hyvännäköinen, sinkku johtajamies lähestyi ja viestittelikin sen jälkeen. Tuli vaan pelimiesvibat hänestäkin, niin en sitä sitten jatkanut.

Tuntuis olevan vaan näitä pelimiehiä Helsingissä, eli juuri se, mitä palstallakin sanotaan, että kaltaiseni sinkkuäidit kelpaa vain kevyeen tapailuun ja seksiin. Ja käy ne treffit ja seksi mullekin, mut haluaisin siihen kuitenkin pysyvyyttä ja sitoutuneisuutta (en halua sukupuolitauteja), ja että lasten muutettua pois joskus vuosien päästä, vois sitten muuttaa miehen kanssa yhteen.

En tiedä mikä sinunkin ongelmasi sitten oikeasti on, tällä palstallahan ongelmaisia riittää.

Oikeassa elämässä nämä ei näy, joten en tiedä missä lymyätte?

Ala-asteikäisen lapseni (luokka)kavereista kolmen vanhemmat ovat eronneet, ja jokaisella näillä nelikymppisellä eronneella äidillä on uusi miesystävä.

Helsinki, akateemisesti koulutettuja naisia joilla jokaisella 2-3 lasta. Tulotasoa en tiedä.

Ehkä olet vain palstatrolli pitämässä palstatotuuksia yllä? Oikeassa elämässä nuo ei kuitenkaan näy eikä päde, vaikka täällä jaksatte vuosi toisensa jälkeen niitä toitottaa.

Vai oletteko oikeita ihmisiä, joilla vain on huono miesmaku?

Vierailija
200/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se koulutus ja/tai työpaikka nyt vaan kertoo aika paljon ihmisestä. Työtä tehdään kuitenkin keskimäärin kolmasosa vuorokaudesta arkena, että on se nyt merkittävä asia ihmisessä.

Korkeakoulutus ei takaa, mutta nostaa todennäköisyyttä, että henkilö on fiksu ja kykenee analysoimaan kohtaamiaan asioita monitahoisesti. Tottakai myös kouluttamaton voi olla tällainen (esim. ystäväni mies IT-alalla on itseoppinut, todella fiksu ja sivistynyt, monista asioista kiinnostunut tyyppi), mutta todennäköisyys on suurempi koulutetuissa.

Myös alavalinnasta voi tehdä päätelmiä (edelleenkään en kiistä poikkeusten olemassaoloa), mutta kyllä todennäköisyys on korkea, että teatterikorkean käynyt saattaa olla huomion keskipisteenä viihtyvä ekstrovertti ja matemaattisen alan tutkija rauhallisempi introvertti jne.

Minusta on typerää väittää, ettei työ kertoisi ihmisestä mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi