Pk-seudulta ei tunnu löytyvän yhtään ainutta hyvää miestä
Mikä on?!? Olen nyt käyttänyt tinderiä ja muutamaa muuta deittiäppiä puoli vuotta ja tulokset ovat katastrofaaliset! 16 miestä olen tavannut treffeillä ja saldo on seuraava
3 alkoholiongelmaista
4 ghostaajaa jotka olivat vain seksin perässä
2 kovien huumeidenkäyttäjää
2 äitinsä luona asuvaa
2 tunnusti löyneensä tyttöystäväänsä toistuvasti
1 130kg
1 ammattirikollinen
1 elämäntapatyötön
Näistä sitten pitäisi valita! Hyvä on miestarjonta Helsingissä. Härregud. Ystävättärilläni samanlaisia kokemuksia...
Kommentit (663)
Vierailija kirjoitti:
Hyvät miehet on varattu... ja naiset...
Niin. Kannattaa olla liikkeellä ajoissa, ettei jää nuolemaan näppejään. Sekä miesten että naisten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä ap jos laskisit rimaa ja kelpuuttaisit joko omantasoisen miehen tai itseäsi hiukan alemman tasoisen miehen kumppaniksi?
En ole ap, mutta mistä tietää minkä tasoisia eri miehet ovat? Eli mistä vaikka minä pystyn päättelemään, kuka olisi minun tasoiseni, tai vähän alempitasoinen? Huono neuvo, kun ei sitä pysty soveltamaan käytännössä. Jos mies kiinnostaa minua, hän vaikuttaa aina hyvätasoiselta, joten onko idea siis, että pitäisi hakea suhdetta sellaisen kanssa, josta ei ole itse yhtään kiinnostunut? Jos näin, niin millä perusteella se epäkiinnostava pitäisi miesvirrasta valita?
No johan täällä on sanottu että ruma ja pienituloinen mies ei kelpaa kauniille ja kouluttautuneelle naiselle. Vähintään samantasoinen pitää olla koska naiset tunnetusti ei pariudu itseään alempitasoisemman miehen kanssa.
Tämä ketju sen jo todistaa.Tuntuu kyllä todella idiootilta ajatukselta jakaa elämänsä ”itseään alempitasoisen” kumppanin lanssa. Miksi kukaan tekisi niin?
Miksi naiset ei tähän kykene? Monet miehet ovat parisuhteessa itseään alempitasoisemman naisen kanssa? Katsos miehet tienaavat parisuhteissa todella usein enemmän kuin naiset.
Ai tulotasostako se taso katsotaankin? Luulin että siihen vaikutti muitakin ominaisuuksia. Mutta jos on noin, sittenhän tason määrittely on helppoa. Ylipainoinen 40+ yh, jonka tulot ovat 8000 eur /kk on siis tasokkaampi kuin 25-vuotias hoikka opiskelijanainen, jolla on tuloina opintotuki. Jännittävä käänne tasokeskustelussa.
Kyllä. Tykkään tästâ käänteestä! Oma tasoni naisena täsä urakehityksen huipulla on aika hemmetin kova!
Valitettavasti tämä "käänne" on fiktiota ja joidenkin harvojen yksityisajattelua. Päivänselvä, biologiaan perustuva attraktiivisuusteoria osoittaa, että miestä viehättää naisessa hedelmällisyydestä kertovat asiat, kuten nuori ikä ja estrogeenia huokuva ulkonäkö, siinä missä naista viehättää miehessä statuseen liittyvät tunnusmerkit.
Vierailija kirjoitti:
eikös helsinki ole semmoinen naisvaltainen keskittymä. ei siellä tietenkään riitä miehiä kaikille naisille ja osa helsinkiläismiehistä vielä suosii miehiä
Ja siltikin iso osa miehistä sielläkin elää vuosikausia tahtomattaan sinkkuna. 😅 Ja kumpikin sukupuoli valittelee vuorotellen löytymisen vaikeutta.
Vierailija kirjoitti:
Puolivuotta ja 16 miestä?? 😂 No ehkä ap. voisi myös katsoa peiliin, josko sieltäkin jotain korjattavaa löytyisi.
Eihän tuo ole edes treffit per viikko. Tinderissä ja vastaavissa kontaktin saaminen on paljon helpompaa kuin livenä, joten treffejä tulee helpommin. Aikoinaan, kun naisen numeron eteen piti mennä baariin ja koittaa siellä jututtaa yhtä kerrallaan treffejäkin tuli vähemmän. Toisaalta treffikumppania ei unohdettu samantien, koska treffeille päästääkseen oli pitänyt nähdä vaivaa ja käyttää aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Unohtakaa appsit ja menkää IRL. Esim laivoilla on väkeä kauempaakin.
Miksi haluaisin kumppanin kauempaa? Etäsuhde on nähty ja koettu, ei ole minun juttu. Laivalla menee aikaa ja rahaa siinä toivossa, että sattuisin kohtaamaan jonkun kiinnostavan.
Maailma ei ole kenellekään puolisoa velkaa. Jos et saa sellaista kuin haluaisit, ole ilman tai kehitä itseäsi. Ei riipu sukupuolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eikös helsinki ole semmoinen naisvaltainen keskittymä. ei siellä tietenkään riitä miehiä kaikille naisille ja osa helsinkiläismiehistä vielä suosii miehiä
Ja siltikin iso osa miehistä sielläkin elää vuosikausia tahtomattaan sinkkuna. 😅 Ja kumpikin sukupuoli valittelee vuorotellen löytymisen vaikeutta.
Niin no mullekin moni mies on valittanut sinkkuuttaan mutta taustalta on paljastunut se että ovat todella nirsoja ja esim minä en ole kelvannut. Epäilen syyksi sitä etten ole koskaan seurustellut. Ehkä ajattelivat että minussa on vikaa tai etten osaa seurustella. Toki jos mies on esim ruma niin se vaikeuttaa suhteen löytymistä samoin kuin alhainen status.
N25
Rehellinen kysymys: onko yksin olevalla naisella saumaa löytää baarista seuraa? Joskus muistan lukeneeni että parempi flaksi käy niillä jotka ovat osa jotain seuruetta, yksinäisiä pidetään jotenkin omituisina.
Mikäli on, miten pitäisi toimia, hymyillä ympäriinsä? Ja joo tiedän että olen ihan tauno. T: toinen ikisinkku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitähän pahaa elämäntapatyöttömyydessä on? Se, että et hyödy miehestä taloudellisesti? Et saa kalliita lahjoja?
No ainoastaan se, että mies ei kykene maksamaan omaa osuuttaan asioista. Matkoista, hankinnoista jne. Ja jos tulisi lapsia, ei kykene hoitamaan osuuttaan kuluista. Se ihan noin yksinkertaisesti sanottuna, on este normaalille elämiselle.
Kaikki miehet ei halua lapsia tai matkustella.
Kovin moni nainen ei halua miestä joka makaa himassa 24/7.
Eli matkustelu tai himassa 24/7 ovat ainoat vaihtoehdot? Työ, harrastukset ja kaverit ihan mahdoton ajatus elämästä kodin ulkopuolella?
Hyvät miehet eivät tykkää asua Helsingissä. Sinne muuttaa homot, naiset ja itseään täynnä olevat pelimiehet. Eli ne jotka haluaa bilettää, harrastaa irtosuhteita jne.
Hyvät miehet on yli 90%:sti hieman juntteja ja he eivät pidä Helsingistä.
Heilan hetukka kirjoitti:
On siellä niitä helmiäkin, oma kumppani löytyi Tinderistä parien treffien jälkeen. Aiemmatkin miehet aivan ok, tilaisuuden jos olisi antanut niin varmaan hyviä tyyppejä. Siellä tarjonnan paljouden keskellä vain helposti katsoo seuraavaa kun joku mokaa, hmm. Ihmeen paljon aikuisilla miehillä on vaikeuksia lähestyä naista tuon otannan perusteella.
Miksi minä miehenä lähestyisin naista? Haluan naisen jolla on itsetunto kunnossa ja kokemus on opettanut, että nainen joka ei kykene aloitteeseen ei omista itsetuntoa. Nämä prinsessat ovatkin sitten jokaisen kaksilahkeisen mukana kuka vaan älyä pyytää.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu kyllä todella idiootilta ajatukselta jakaa elämänsä ”itseään alempitasoisen” kumppanin lanssa. Miksi kukaan tekisi niin?
Koska rakastui tuohon ihmiseen mittaamatta kummankaan tasoa sen enempää? Ihmiset kohtaavat töissä ja harrastuksissa, jolloin kyse ei ole sopiiko toinen siihen deittisivuston unelmakumppani hakuun vai ei. Tutustut ihmiseen, johon ihastut ehkä jopa rakastut. Silloin ei merkkaa, vaikka hakualueesi oli 50km ja ihastuksesi kohda asuukin 55km päässä jne.
Deittisivujen ongelma on, että kohtaat ihmisen sijasta profiilin, mistä haet tiettyjä tietoja. Livenä kohdatessa joko tunnet kiinnostusta tutustua tai et tunne kiinnostusta. Itsellä tullut vastaan useitakin profiilija, jotka vaikuttavat tosi hyviltä paperilla. Kohdatessa sitten se toinen ei kiinnostaa yhtään.
Miksei saisi asua vanhemmilla? Eihän se sitä tarkoita ettei ole itsenäinen.
Pääkaupunkiseudulla on naisten markkinat ja tinderissäkin on 75% miehiä.
Vaikka naisia olisi täällä lukumääräisesti enemmän niin naisten hypernirsous tekee tilanteesta sellaisen, että miehet joutuvat tyytymään alaspäin jos ikinä haluavat naisen, valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Pääkaupunkiseudulla on naisten markkinat ja tinderissäkin on 75% miehiä.
Vaikka naisia olisi täällä lukumääräisesti enemmän niin naisten hypernirsous tekee tilanteesta sellaisen, että miehet joutuvat tyytymään alaspäin jos ikinä haluavat naisen, valitettavasti.
No ei kyllä ole tuollaista kokemusta. :D Reilu 10v olen asunut välillä espoo-hki ja ainoa tapailukumppani tuona aikana löytyi Lahdesta, hän oli elämäntapatyötön vaikka olin alunperin laittanut kriteeriksi että pitäisi edes jotain työhaluja olla vaikka työtön olisikin. -n33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitähän pahaa elämäntapatyöttömyydessä on? Se, että et hyödy miehestä taloudellisesti? Et saa kalliita lahjoja?
No ainoastaan se, että mies ei kykene maksamaan omaa osuuttaan asioista. Matkoista, hankinnoista jne. Ja jos tulisi lapsia, ei kykene hoitamaan osuuttaan kuluista. Se ihan noin yksinkertaisesti sanottuna, on este normaalille elämiselle.
Eli matkustelu tai himassa 24/7 ovat ainoat vaihtoehdot? Työ, harrastukset ja kaverit ihan mahdoton ajatus elämästä kodin ulkopuolella?
Ei hyödytä naista mitenkään jos juokset harrastuksissa ja kavereiden kanssa. Tehtäväsi on toimia naisen viihdevastaavana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä puhuttiin työttömästä jolla ei ole varaa tehdä mitään.
Ap mitä jos alkaisit seurustelemaan erään Allun kanssa? Se asuu pk seudulla ja hänellä on kova naisenkaipuu.
Vierailija kirjoitti:
Tässähän se nähdään, et pitäs olla rikas ja täydellinen.. Vinkkinä teille miehet.
Niin pitäisikin. Ei ole alkoholiongelmaisilla vaimonhakkaajilla helppoa. 😭
Eli riski on että haluat lapsia joten en minä sellaisen kanssa voisi seurustella.
Lapsiasiat pitäisi lyödä lukkoon heti.