Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pk-seudulta ei tunnu löytyvän yhtään ainutta hyvää miestä

Vierailija
20.04.2022 |

Mikä on?!? Olen nyt käyttänyt tinderiä ja muutamaa muuta deittiäppiä puoli vuotta ja tulokset ovat katastrofaaliset! 16 miestä olen tavannut treffeillä ja saldo on seuraava
3 alkoholiongelmaista
4 ghostaajaa jotka olivat vain seksin perässä
2 kovien huumeidenkäyttäjää
2 äitinsä luona asuvaa
2 tunnusti löyneensä tyttöystäväänsä toistuvasti
1 130kg
1 ammattirikollinen
1 elämäntapatyötön

Näistä sitten pitäisi valita! Hyvä on miestarjonta Helsingissä. Härregud. Ystävättärilläni samanlaisia kokemuksia...

Kommentit (663)

Vierailija
101/663 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kai se sinäkään täydellinen ole? Mikä sinussa on vikana?

En ole ap, mutta mikä ihmeen kysymys tuo on? "Vikoja" on varmasti, mutta niihin ei esim. kuulu väkivaltaisuus, rikollisuus, alkoholisoituminen, huumeriippuvuus, täysi käytöstapojen ja kommunikointitaitojen puute = ghostaaminen tai irtosuhteiden hakeminen. 

entä kuuluuko niihin nalkutus, feminismi, lävistykset, tatuoinnit, legginsit, lokkeilu...

Tuo on kyllä paha, jos lävistykset ovat ehdoton ei. Suurimmalla osalla naisistahan on lävistykset korvalehdissä, ja melkeinpä sitten ne joilla ei ole, ovat joko harvinaisuuksia tai sitten jotain poikatyttöjä. Monelle kun korvikset on laitettu jo ala-asteikäisenä.

Vierailija
102/663 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät miehet on varattu... ja naiset...

No hyviä naisia on sinkkuna vaikka kuinka paljon jo ihan tilastojen mukaan suomessa on alkoholiongelmaisia väkivaltaisia miehiä vaikka kuinka paljon. Valitettava tosiasia ☹️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/663 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kaikki Oulussa

-Varma Tieto

Vierailija
104/663 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodet Helsingissä olivat ihania. Sain useita satoja naisia, joka ei olisi todellakaan maalaisjunttiloissa onnistunut. 

Muistelen lämmöllä. :)

Vierailija
105/663 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä ap jos laskisit rimaa ja kelpuuttaisit joko omantasoisen miehen tai itseäsi hiukan alemman tasoisen miehen kumppaniksi?

En ole ap, mutta mistä tietää minkä tasoisia eri miehet ovat? Eli mistä vaikka minä pystyn päättelemään, kuka olisi minun tasoiseni, tai vähän alempitasoinen? Huono neuvo, kun ei sitä pysty soveltamaan käytännössä. Jos mies kiinnostaa minua, hän vaikuttaa aina hyvätasoiselta, joten onko idea siis, että pitäisi hakea suhdetta sellaisen kanssa, josta ei ole itse yhtään kiinnostunut? Jos näin, niin millä perusteella se epäkiinnostava pitäisi miesvirrasta valita?

No johan täällä on sanottu että ruma ja pienituloinen mies ei kelpaa kauniille ja kouluttautuneelle naiselle. Vähintään samantasoinen pitää olla koska naiset tunnetusti ei pariudu itseään alempitasoisemman miehen kanssa.

Tämä ketju sen jo todistaa.

Tuntuu kyllä todella idiootilta ajatukselta jakaa elämänsä ”itseään alempitasoisen” kumppanin lanssa. Miksi kukaan tekisi niin?

Miksi naiset ei tähän kykene? Monet miehet ovat parisuhteessa itseään alempitasoisemman naisen kanssa? Katsos miehet tienaavat parisuhteissa todella usein enemmän kuin naiset.

Alempitasoisuuden kriteerejä on monenlaisia. Mitä rahalla on asian kanssa tekemistä, kun eihän miehille heidän omien sanojensa mukaan naisen rahalla tai koulutuksella tai työllä ole väliä. Mitä ne naisen alempitasoisuuden kriteerit siis ovat?

Vierailija
106/663 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä ap jos laskisit rimaa ja kelpuuttaisit joko omantasoisen miehen tai itseäsi hiukan alemman tasoisen miehen kumppaniksi?

En ole ap, mutta mistä tietää minkä tasoisia eri miehet ovat? Eli mistä vaikka minä pystyn päättelemään, kuka olisi minun tasoiseni, tai vähän alempitasoinen? Huono neuvo, kun ei sitä pysty soveltamaan käytännössä. Jos mies kiinnostaa minua, hän vaikuttaa aina hyvätasoiselta, joten onko idea siis, että pitäisi hakea suhdetta sellaisen kanssa, josta ei ole itse yhtään kiinnostunut? Jos näin, niin millä perusteella se epäkiinnostava pitäisi miesvirrasta valita?

No johan täällä on sanottu että ruma ja pienituloinen mies ei kelpaa kauniille ja kouluttautuneelle naiselle. Vähintään samantasoinen pitää olla koska naiset tunnetusti ei pariudu itseään alempitasoisemman miehen kanssa.

Tuntuu kyllä todella idiootilta ajatukselta jakaa elämänsä ”itseään alempitasoisen” kumppanin lanssa. Miksi kukaan tekisi niin?

Miksi naiset ei tähän kykene? Monet miehet ovat parisuhteessa itseään alempitasoisemman naisen kanssa? Katsos miehet tienaavat parisuhteissa todella usein enemmän kuin naiset.

Ai tulotasostako se taso katsotaankin? Luulin että siihen vaikutti muitakin ominaisuuksia. Mutta jos on noin, sittenhän tason määrittely on helppoa. Ylipainoinen 40+ yh, jonka tulot ovat 8000 eur /kk on siis tasokkaampi kuin 25-vuotias hoikka opiskelijanainen, jolla on tuloina opintotuki. Jännittävä käänne tasokeskustelussa.

Vierailija
107/663 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä otin ton 130 kg ja oon ollut tyytyväinen!

Jaksaako mies siivota, mahdollisesti touhuta lasten kanssa, harrastaa seksiä, käydä yhteisillä lenkeillä? Kuulostaa kyllä tosi rajoittavalta painolta.

Vierailija
108/663 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko koittanut hieman pulleita kaljuja insinöörimiehiä? Heitä on hyvin paljon ja olen itsekin sellainen. Keskimääräistä paremmat tulot ja rauhalliset ja ennustettavat elämäntavat.

En ole ap, mutta on se nyt aika ankeaa, että jos ei halua väkivaltaista huumeidenkäyttäjää, niin sitten muita miehiä ei muka ole vaihtoehtona kuin pulleat insinöörit.

Eihän se miestenkään kohdalla mene niin, että jos ei halua mt-ongelmaista naista joka käyttää suonensisäisiä, niin sitten vaihtoehtona on vain ylipainoisia naisia, joilla on joku kliseinen, stereotyyppinen ammatti.

Minä voisin hyvin rakastua stereotyyppiseen pulleaan insinööriin 😍

T. Stereotyyppinen pullea sairaanhoitaja

Vierailija
109/663 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on oikeassa. Itse en ole enää sinkkumarkkinoilla. Valitettavasti myös minun mies on sellainen, johon jouduin tyytymään, joten sinkuksi paluu ei ole mahdotonta. Kauhulla ajattelen sitä, että pitäisi alkaa taas deittailemaan, kun vastaantulevista sinkkumiehistä 9/10 on ihan sekopäitä.

Vierailija
110/663 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai tulotasostako se taso katsotaankin? Luulin että siihen vaikutti muitakin ominaisuuksia. Mutta jos on noin, sittenhän tason määrittely on helppoa. Ylipainoinen 40+ yh, jonka tulot ovat 8000 eur /kk on siis tasokkaampi kuin 25-vuotias hoikka opiskelijanainen, jolla on tuloina opintotuki. Jännittävä käänne tasokeskustelussa.

Kyllä. Tykkään tästâ käänteestä! Oma tasoni naisena tässä urakehityksen huipulla on aika hemmetin kova!

Vierailija
111/663 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tasoon vaikuttaa varallisuus,työmarkkina asema,pituus ja ulkonäkö.

Naisen tasoon vaikuttaa ulkonäkö, paino ja mielenterveyden tila.

Nainen nai aina ylöspäin eli miehen pitää olla vähintään yhtä pitkä ja vähintään sama palkkataso.

Pienituloisen miehen on mahdoton saada hyvätuloinen nainen ja lyhyen miehen on mahdoton saada itseään pidempi nainen.

Biologialle emme voi mitää.

Vierailija
112/663 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuodet Helsingissä olivat ihania. Sain useita satoja naisia, joka ei olisi todellakaan maalaisjunttiloissa onnistunut. 

😊

Mies54v

Vierailija
113/663 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko koittanut hieman pulleita kaljuja insinöörimiehiä? Heitä on hyvin paljon ja olen itsekin sellainen. Keskimääräistä paremmat tulot ja rauhalliset ja ennustettavat elämäntavat.

En ole ap, mutta on se nyt aika ankeaa, että jos ei halua väkivaltaista huumeidenkäyttäjää, niin sitten muita miehiä ei muka ole vaihtoehtona kuin pulleat insinöörit.

Eihän se miestenkään kohdalla mene niin, että jos ei halua mt-ongelmaista naista joka käyttää suonensisäisiä, niin sitten vaihtoehtona on vain ylipainoisia naisia, joilla on joku kliseinen, stereotyyppinen ammatti.

Minä voisin hyvin rakastua stereotyyppiseen pulleaan insinööriin 😍

T. Stereotyyppinen pullea sairaanhoitaja

Kelpaako sinulle pullea siivooja tai pullea kaupankassalla työskentelevä mies?

Jos ei niin miksi ei?

Vierailija
114/663 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauritsalasta löytyy.

Vierailija
115/663 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoo ei kuulu pääkaupunkiseutuun.

Vierailija
116/663 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen tasoon vaikuttaa varallisuus,työmarkkina asema,pituus ja ulkonäkö.

Naisen tasoon vaikuttaa ulkonäkö, paino ja mielenterveyden tila.

Nainen nai aina ylöspäin eli miehen pitää olla vähintään yhtä pitkä ja vähintään sama palkkataso.

Pienituloisen miehen on mahdoton saada hyvätuloinen nainen ja lyhyen miehen on mahdoton saada itseään pidempi nainen.

Biologialle emme voi mitää.

Kyllä myös miehen tasoon vaikuttavat paino ja mielenterveyden tila.

Mutta tässä nyt oli ainakin selkeää tasomäärittelyä, mm. ilmeisesti todistettu fakta, että naisella ei koskaan ole itseään lyhyempää miestä, ja pariskunnissa miehillä on aina isommat tulot. Noin se sitten varmaan on, jos tasoteoria kerran sen sanoo, ja koska biologialle ei voi mitään. Mistäpä päästäänkin eteenpäin, että jos kerran tuo kaikki on biologian määräämää (emmekä voi sille mitään) niin miksi silti miehet valittavat siitä, jos naiset haluavat itseään pitemmän ja isotuloisemman miehen? Kun silloinhan se menee juuri niinkuin pitääkin - koska biologia. Ja mitä te biologiaa vastaan taistelette, eihän sellaista voi muuttaa, mikä on luonnonlaki.

Vierailija
117/663 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😊

Mies54v

;)

Vierailija
118/663 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeaa feeministien itkemistä.  Se syy on ihan kyllä teissä. Naisia on jonoksi asti ja tosiaan puolet on mt ongelmaisia ja ihan hemmetin miinoja jokainen.

Vierailija
119/663 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kai se sinäkään täydellinen ole? Mikä sinussa on vikana?

Olen nätti, fiksu, en käytä juurikaan alkoa, olen hoikka ja hiukset on hoidetut. Koulutus on amk ja vakityöpaikka. Ikää 25v.

Jos tuossa on se, mitä itse luulet itsestäsi, niin ei ihme, ettei kumppania löydy. 

Miten olisi harrastukset, elämänkatsomus, ajatukset ja toiveet tulevaisuudesta, itsensä kehittäminen, eteneminen uralla / elämässä ym. ym. siis ihan oikeasti tärkeät asiat? Mutta ei, olet siis sitä mieltä, että jos vaan on hoikka ja hoidetut hiukset, niin pitäisi kunnon miehen löytyä? Noup. 

Vierailija
120/663 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä, ett miehen taso on kiinni tuloista? Ei ainakaan mun mielestä. Useimmat todella paljon tienaavat miehet ovat täysiä kus…päitä kuten ne alkoholistit, narkkarit ym. En ikinä huolisi se on varma.