Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pk-seudulta ei tunnu löytyvän yhtään ainutta hyvää miestä

Vierailija
20.04.2022 |

Mikä on?!? Olen nyt käyttänyt tinderiä ja muutamaa muuta deittiäppiä puoli vuotta ja tulokset ovat katastrofaaliset! 16 miestä olen tavannut treffeillä ja saldo on seuraava
3 alkoholiongelmaista
4 ghostaajaa jotka olivat vain seksin perässä
2 kovien huumeidenkäyttäjää
2 äitinsä luona asuvaa
2 tunnusti löyneensä tyttöystäväänsä toistuvasti
1 130kg
1 ammattirikollinen
1 elämäntapatyötön

Näistä sitten pitäisi valita! Hyvä on miestarjonta Helsingissä. Härregud. Ystävättärilläni samanlaisia kokemuksia...

Kommentit (663)

Vierailija
81/663 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Helsingissä ole hyviä sinkkumiehiä. Kaikista, joiden kanssa kävin siellä asuessani treffeillä, huomasi melkein heti, miksi ovat sinkkuja.

Oma saldo parin vuoden takaa: elämäntapatyötön, monta sitoutumiskammoista, kolme alkoholistia, yksi sovinisti, useampi ilmeisen moniongelmainen valehtelija, kolme katkeran avioeron keskellä olevaa laastarin etsijää. Bonuksena ehta kaappinatsi, josta tämä puoli kuoriutui parin kaljan jälkeen. Joo ei kiitos.

Miten kuulostaa niin tutulta? Oletko ehkä eksä, ja unohdit että nuo kaikki oli yhdessä miehessä😊

Mies54v

Vierailija
82/663 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua masentaa mutta täällä ei tosiaan ole vapaita miehiä. Johtuu juuri siitä mitä jotkut jo sanoivat, pk-seudulla on naisista ylitarjonta. Lähden jollekin maajussille morsiameksi kunhan lapset muuttaa kotoa. :D T. eron jälkeen vuosia jo sinkku

eli nyt elät yh tuilla yhteiskunnan elättinä ja kun tuet vähenee, menet jonkun puutteessa olevan maajussin elätettäväksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/663 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä ap jos laskisit rimaa ja kelpuuttaisit joko omantasoisen miehen tai itseäsi hiukan alemman tasoisen miehen kumppaniksi?

En ole ap, mutta mistä tietää minkä tasoisia eri miehet ovat? Eli mistä vaikka minä pystyn päättelemään, kuka olisi minun tasoiseni, tai vähän alempitasoinen? Huono neuvo, kun ei sitä pysty soveltamaan käytännössä. Jos mies kiinnostaa minua, hän vaikuttaa aina hyvätasoiselta, joten onko idea siis, että pitäisi hakea suhdetta sellaisen kanssa, josta ei ole itse yhtään kiinnostunut? Jos näin, niin millä perusteella se epäkiinnostava pitäisi miesvirrasta valita?

No johan täällä on sanottu että ruma ja pienituloinen mies ei kelpaa kauniille ja kouluttautuneelle naiselle. Vähintään samantasoinen pitää olla koska naiset tunnetusti ei pariudu itseään alempitasoisemman miehen kanssa.

Tämä ketju sen jo todistaa.

Tuntuu kyllä todella idiootilta ajatukselta jakaa elämänsä ”itseään alempitasoisen” kumppanin lanssa. Miksi kukaan tekisi niin?

Vierailija
84/663 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näen jatkuvasti kadulla siistejä 20-30v miehiä täällä Helsingissä. Varmaan moni heistä on sinkkukin. Kyllä täällä miehiä on

Vierailija
85/663 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kai se sinäkään täydellinen ole? Mikä sinussa on vikana?

En ole ap, mutta mikä ihmeen kysymys tuo on? "Vikoja" on varmasti, mutta niihin ei esim. kuulu väkivaltaisuus, rikollisuus, alkoholisoituminen, huumeriippuvuus, täysi käytöstapojen ja kommunikointitaitojen puute = ghostaaminen tai irtosuhteiden hakeminen. 

entä kuuluuko niihin nalkutus, feminismi, lävistykset, tatuoinnit, legginsit, lokkeilu...

Vierailija
86/663 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä ap jos laskisit rimaa ja kelpuuttaisit joko omantasoisen miehen tai itseäsi hiukan alemman tasoisen miehen kumppaniksi?

En ole ap, mutta mistä tietää minkä tasoisia eri miehet ovat? Eli mistä vaikka minä pystyn päättelemään, kuka olisi minun tasoiseni, tai vähän alempitasoinen? Huono neuvo, kun ei sitä pysty soveltamaan käytännössä. Jos mies kiinnostaa minua, hän vaikuttaa aina hyvätasoiselta, joten onko idea siis, että pitäisi hakea suhdetta sellaisen kanssa, josta ei ole itse yhtään kiinnostunut? Jos näin, niin millä perusteella se epäkiinnostava pitäisi miesvirrasta valita?

No johan täällä on sanottu että ruma ja pienituloinen mies ei kelpaa kauniille ja kouluttautuneelle naiselle. Vähintään samantasoinen pitää olla koska naiset tunnetusti ei pariudu itseään alempitasoisemman miehen kanssa.

Millä perusteella ruma mies olisi "vain vähän alempitasoinen" kuin kaunis nainen? Tässähän suositeltiin laskemaan rimaa vain hiukan, ei siis ollut ideana hakea jotain itsensä täydellistä vastakohtaa. Ja miksi ruman miehen muuten edes pitäisi kelvata kauniille naiselle?

Vierailija
87/663 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua masentaa mutta täällä ei tosiaan ole vapaita miehiä. Johtuu juuri siitä mitä jotkut jo sanoivat, pk-seudulla on naisista ylitarjonta. Lähden jollekin maajussille morsiameksi kunhan lapset muuttaa kotoa. :D T. eron jälkeen vuosia jo sinkku

eli nyt elät yh tuilla yhteiskunnan elättinä ja kun tuet vähenee, menet jonkun puutteessa olevan maajussin elätettäväksi

Millä yh-tuilla. :D Voi olla että me kaupungeista tulevat joutuisimme elättämään maajussit.

Vierailija
88/663 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu kyllä todella idiootilta ajatukselta jakaa elämänsä ”itseään alempitasoisen” kumppanin lanssa. Miksi kukaan tekisi niin?

kaikki miehet tekee. nainen pariutuu aina ylöspäin

Vierailija
89/663 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te teette niin?

Vierailija
90/663 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä yh-tuilla. :D Voi olla että me kaupungeista tulevat joutuisimme elättämään maajussit.

sen kun näkisi, kun nainen elättää miestä. naiset on mieluummin yksin kuin antaa senttiäkään miehille

Vierailija
91/663 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole vaihtoehtoja kuin yksin tai alempiarvoisen naisen kanssa

Vierailija
92/663 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hämmentynyt miten vähän tarjontaa täällä on. Olen käyttänyt Tinderiä nyt suunnilleen kuukauden, ja jo nyt alkaa tulla samoja tyyppejä uudelleen tarjolle. Pari kertaa tullut ilmoitus että ei ole enempää kriteereihin täsmäävää näytettävää. En ymmärrä miten voi olla mahdollista, kun asun kuitenkin Helsingin keskustassa, ikähaarukkani on 10 vuotta, sukupuolta ei ole rajattu ja etäisyys on sama kuin oletus.

Kaksilla treffeillä olen ehtinyt käydä, ihan kelvollisen oloisia ihmisiä kuitenkin.

Vierailija
93/663 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta mikä ihmeen kysymys tuo on? "Vikoja" on varmasti, mutta niihin ei esim. kuulu väkivaltaisuus, rikollisuus, alkoholisoituminen, huumeriippuvuus, täysi käytöstapojen ja kommunikointitaitojen puute = ghostaaminen tai irtosuhteiden hakeminen. 

entä kuuluuko niihin nalkutus, feminismi, lävistykset, tatuoinnit, legginsit, lokkeilu...

No, itse valitsisin mieluummin leggingsejä pitävän nalkuttavan feministin kuin väkivaltaisen piripäärikollisen. Mutta kai nämä sitten ovat miehen mielestä saman tason ongelmia.

Vierailija
94/663 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täällä huoneessani, tuletko hakemaan?

Vierailija
95/663 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sen kun näkisi, kun nainen elättää miestä. naiset on mieluummin yksin kuin antaa senttiäkään miehille

Sen kun näkisi kun yh-isä elättää lapsensa.

Vierailija
96/663 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Helsingissä ole hyviä sinkkumiehiä. Kaikista, joiden kanssa kävin siellä asuessani treffeillä, huomasi melkein heti, miksi ovat sinkkuja.

Oma saldo parin vuoden takaa: elämäntapatyötön, monta sitoutumiskammoista, kolme alkoholistia, yksi sovinisti, useampi ilmeisen moniongelmainen valehtelija, kolme katkeran avioeron keskellä olevaa laastarin etsijää. Bonuksena ehta kaappinatsi, josta tämä puoli kuoriutui parin kaljan jälkeen. Joo ei kiitos.

Miten kuulostaa niin tutulta? Oletko ehkä eksä, ja unohdit että nuo kaikki oli yhdessä miehessä😊

Mies54v

Tuota sun alapeukutusta vois jo sanoa tosi rakkaudeksi. Sama mitä kirjoitan, niin aina tulee peukkua.

mies54v

Vierailija
97/663 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran asia on noin itsestäänselvää, niin eikö miehen silloin kannattaisi yrittää tehdä itsestään mahdollisimman tasokas, koska silloin myös saatavilla olevien naisten taso paranee. Eli jos alunperin on ollut vaikka tason 6 mies, on voinut saada ilmeisesti tason 4-5 naisia. Eikö miehen silloin kannata yrittää parantaa tasoaan ainakin kasiin, jolloin voi saada jopa seiskan naisia, mikä on jo huikea parannus omaankin lähtötilanteeseen? Ja jos onnistuu nostamaan tasonsa ysiin, saa jo kasin naisia, ja mitä nyt muistelen aiemmista ketjuista, niin ne kasin naiset olivat ihan hyvännäköisiä ja normaalipainoisia - eivät ehkä maailman kauneimpia huippumalleja, mutta kuitenkin varmaan sellaisia, että tasosta 6 lähtenyt mies kokee sen huimana parannuksena siihen, mitä alunperin uskalsi vaatimattomasti toivoa. Ja tässä tasonparannuksessa voittaa itsekin, kun itsetunto nousee, kun huomaa ettei sittenkään ole sellainen tylsä ja epäkiinnostava tavismies, vaan huomattavasti parempi.

Vierailija
98/663 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset ei tähän kykene? Monet miehet ovat parisuhteessa itseään alempitasoisemman naisen kanssa? Katsos miehet tienaavat parisuhteissa todella usein enemmän kuin naiset.

Vierailija
99/663 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos en kelpaa naiselle työttömänä, niin nainen ei ansaitse minua, kun olen saanut työpaikan.

sulle hyvä opetus. huomaat, että naiset ovat vain miehen rahojen perässä

Vierailija
100/663 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, itse valitsisin mieluummin leggingsejä pitävän nalkuttavan feministin kuin väkivaltaisen piripäärikollisen. Mutta kai nämä sitten ovat miehen mielestä saman tason ongelmia.

molemmat on yhtä pahoja ongelmia. en huolisi kumpaakaan.