Pk-seudulta ei tunnu löytyvän yhtään ainutta hyvää miestä
Mikä on?!? Olen nyt käyttänyt tinderiä ja muutamaa muuta deittiäppiä puoli vuotta ja tulokset ovat katastrofaaliset! 16 miestä olen tavannut treffeillä ja saldo on seuraava
3 alkoholiongelmaista
4 ghostaajaa jotka olivat vain seksin perässä
2 kovien huumeidenkäyttäjää
2 äitinsä luona asuvaa
2 tunnusti löyneensä tyttöystäväänsä toistuvasti
1 130kg
1 ammattirikollinen
1 elämäntapatyötön
Näistä sitten pitäisi valita! Hyvä on miestarjonta Helsingissä. Härregud. Ystävättärilläni samanlaisia kokemuksia...
Kommentit (663)
Vierailija kirjoitti:
Ja mitähän pahaa elämäntapatyöttömyydessä on? Se, että et hyödy miehestä taloudellisesti? Et saa kalliita lahjoja?
Aika iso osa ei tykkää elämäntapatyöttömistä, koska arvot ovat ihan eri. Työssäkäyvää saattaa ärsyttää, että toinen on "kehdannut" hypätä pois oravanpyörästä, kun itse kuitenkin raahautuu päivittäin töihin, eikä aina niin mielellään. Moni myös paheksuu sellaista, että ei ole palkkatöissä - osa näistä ihmisistä paheksuu myös apurahalla työskenteleviä taiteilijoita, varakkaita ihmisiä jotka elävät säästöillään/pääomatuloillaan, ja sapattivapaalla olevia työntekijöitä. Joidenkin mielestä ihmisen arvo yksinkertaisesti on siinä, että hän on työntekijä. Se on sellaista duunarimaista ajattelua, joskin moni korkeasti koulutettu, ei-duunaritöissä oleva on myös omaksunut sen.
Vierailija kirjoitti:
Onnellinen sinkku kirjoitti:
Sama Oulussa, lähes 60 netti treffit käytynä päätin että antaa olla. Ja vain muutama raitis tyyppi oli mutta muuten ei natsannu ja osa oli tuttujen tuttuja. Hyvä olla yksin, mennä/tulla miten /minne haluaa, saa tehdä mitä haluaa eikä ole tilivelvollinen kellekään. Yleensä se oikea löytyy ihan etsimättä..
Miks vitus pitäis olla raitis
Hän ei varmaan halua elää känniääliöiden elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko koittanut hieman pulleita kaljuja insinöörimiehiä? Heitä on hyvin paljon ja olen itsekin sellainen. Keskimääräistä paremmat tulot ja rauhalliset ja ennustettavat elämäntavat.
En ole ap, mutta on se nyt aika ankeaa, että jos ei halua väkivaltaista huumeidenkäyttäjää, niin sitten muita miehiä ei muka ole vaihtoehtona kuin pulleat insinöörit.
Eihän se miestenkään kohdalla mene niin, että jos ei halua mt-ongelmaista naista joka käyttää suonensisäisiä, niin sitten vaihtoehtona on vain ylipainoisia naisia, joilla on joku kliseinen, stereotyyppinen ammatti.
Ai ei mene vai, mun tinderit on ainakin täynnä lihavia yh:tä, narkkareita ei tosin näy. En tosin ota kumpaakaan, että ihan samaa se on miehellä, jolla ei sitä rahaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä ap jos laskisit rimaa ja kelpuuttaisit joko omantasoisen miehen tai itseäsi hiukan alemman tasoisen miehen kumppaniksi?
En ole ap, mutta mistä tietää minkä tasoisia eri miehet ovat? Eli mistä vaikka minä pystyn päättelemään, kuka olisi minun tasoiseni, tai vähän alempitasoinen? Huono neuvo, kun ei sitä pysty soveltamaan käytännössä. Jos mies kiinnostaa minua, hän vaikuttaa aina hyvätasoiselta, joten onko idea siis, että pitäisi hakea suhdetta sellaisen kanssa, josta ei ole itse yhtään kiinnostunut? Jos näin, niin millä perusteella se epäkiinnostava pitäisi miesvirrasta valita?
Vierailija kirjoitti:
Et kai se sinäkään täydellinen ole? Mikä sinussa on vikana?
En ole ap, mutta mikä ihmeen kysymys tuo on? "Vikoja" on varmasti, mutta niihin ei esim. kuulu väkivaltaisuus, rikollisuus, alkoholisoituminen, huumeriippuvuus, täysi käytöstapojen ja kommunikointitaitojen puute = ghostaaminen tai irtosuhteiden hakeminen.
Vierailija kirjoitti:
Oletko koittanut hieman pulleita kaljuja insinöörimiehiä? Heitä on hyvin paljon ja olen itsekin sellainen. Keskimääräistä paremmat tulot ja rauhalliset ja ennustettavat elämäntavat.
Jos naiset on vaan rahan perän (miesten mielestä) niin miksiköhän oot vielä sinkku??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta on se nyt aika ankeaa, että jos ei halua väkivaltaista huumeidenkäyttäjää, niin sitten muita miehiä ei muka ole vaihtoehtona kuin pulleat insinöörit.
Eihän se miestenkään kohdalla mene niin, että jos ei halua mt-ongelmaista naista joka käyttää suonensisäisiä, niin sitten vaihtoehtona on vain ylipainoisia naisia, joilla on joku kliseinen, stereotyyppinen ammatti.
Ai ei mene vai, mun tinderit on ainakin täynnä lihavia yh:tä, narkkareita ei tosin näy. En tosin ota kumpaakaan, että ihan samaa se on miehellä, jolla ei sitä rahaa ole.
Eli muita naisia ei siis ole maailmassa kuin narkkareita ja ylipainoisia, niinkö? Kaikki normaalipainoiset käyttävät huumeita, vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kai se sinäkään täydellinen ole? Mikä sinussa on vikana?
En ole ap, mutta mikä ihmeen kysymys tuo on? "Vikoja" on varmasti, mutta niihin ei esim. kuulu väkivaltaisuus, rikollisuus, alkoholisoituminen, huumeriippuvuus, täysi käytöstapojen ja kommunikointitaitojen puute = ghostaaminen tai irtosuhteiden hakeminen.
Pahoittelut edelliselle kommentoijalle - en ollut lukenut kommenttiasi ja aivan sattumalta aloitin samoilla sanoilla "En ole ap". Ei ollut tarkoitus apinoida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PK-seudulla on väestöjakauman vuoksi miesten markkinat. Hyvät miehet menee heti. Ilmiö korostuu eronneiden joukossa, jossa korkeakoulutetut, liikunnalliset ja hyvätuloiset nelikymppiset miehet saavat valikoida naisystävänsä suuresta joukosta tarjokkaita.
Miksi akateeminen, urheilullinen ja varakas mies valitsisi jonkun eronneen +35v naisen kun nuorempia ja raikkaampiakin on tarjolla?
Laita kuva.
Raikkaista nuorista naisista löytyy hyviä kokovartalokuvia esimerkiksi pokesaiteilta.
Vierailija kirjoitti:
Elämäntapatyötön ilmoittautuu, tai no, sanotaanko että väliaikaisesti elämäntapatyötön, en ajatellut loisia koko elämääni, olosuhteet nyt vain ovat mitä ovat tällä hetkellä. Miksette pane suoraan profiiliin, että työttömät ei kiinnosta? Säästys kaikkien aikaa. Itse en pane profiiliin "työtön", koska en halua toitottaa koko tinderille olevani työtön, eiköhän se mene perille, jos profilissa ei ole koulutusta eikä ammattia. Ihan hyvä tyyppihän se minäkin olen, en sen huonompaa seuraa kuin se työllinenkään, vai tekeekö raha jotenkin ihmisestä parempaa seuraa? Toki taloja, hienoja kelloja ja autoja en omista, enkä matkaile(kun en siitä välitä), mutta kyllä minultakin rahaa löytyy kaikkeen tarpeelliseen, enkä elele pelkillä tuilla, enkä halua/tarvitse kumppaniltani almuja.
Elämäntapatyötön ja työtön ovat kaksi eri asiaa. Jonkun (oletetusti väliaikainen) työttömyys ei ole minulle ongelma. Se on, jos ei edes pyri muuttamaan tilannettaan.
Vierailija kirjoitti:
No kato sun pitää vaan alentaa rimaa. Mikä vika noissa miehissä, miksei kelpaa, ihme nirppanokka.
T. "Allu"
Hahhah! Tää oli hyvä ja sarkasmia, eikö niin?
Täällä olisi yksi hyvä mies. Mihin deittipalveluun pitää liittyä, jotta te hyvät naiset minut löydätte? Olen suomi24:n treffeillä, mutta siinä palvelussa oleville naisille olen liian nuori.
Jos en kelpaa naiselle työttömänä, niin nainen ei ansaitse minua, kun olen saanut työpaikan.
Anna lihavalle mahdollisuus, jos muuten mukava.
Olen samaa painoluokkaa oleva mies ja mun puoliso on kaunis, normaalivartaloinen, parikin ammattia opiskellut nainen. Meillä on ainakin ollut kivaa yhdessä jo yli 10 vuotta. Tavattiin pari kymppisinä.
Tosin jos ylipaino on paha tuun off niin ymmärrän.
Mielestäni sulla on ihan kohtuulliset kriteerit sen perusteella mitä olet kertonut.
Tinder ja muut seuranhakupalvelut ei välttämättä ole se paras paikka hakea vakavaa suhdetta.
Varmaan joidenkin harrastusten tms kautta saattaisi löytää parempia kandidaatteja.
Muista myös että kukaan ei ole täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eiköhän se nyt ole kiinni ihan siitä miltä itse näytät. Jos olet pullea niin kelpaisit pulleille naisille mutta niitä et huoli. Tämähän se on aina ollut miesten ikuisuusongelma tasotoiveet naiselle huomattavasti omaa tasoa korkeammalla.
En halua masentaa mutta täällä ei tosiaan ole vapaita miehiä. Johtuu juuri siitä mitä jotkut jo sanoivat, pk-seudulla on naisista ylitarjonta. Lähden jollekin maajussille morsiameksi kunhan lapset muuttaa kotoa. :D T. eron jälkeen vuosia jo sinkku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä ap jos laskisit rimaa ja kelpuuttaisit joko omantasoisen miehen tai itseäsi hiukan alemman tasoisen miehen kumppaniksi?
En ole ap, mutta mistä tietää minkä tasoisia eri miehet ovat? Eli mistä vaikka minä pystyn päättelemään, kuka olisi minun tasoiseni, tai vähän alempitasoinen? Huono neuvo, kun ei sitä pysty soveltamaan käytännössä. Jos mies kiinnostaa minua, hän vaikuttaa aina hyvätasoiselta, joten onko idea siis, että pitäisi hakea suhdetta sellaisen kanssa, josta ei ole itse yhtään kiinnostunut? Jos näin, niin millä perusteella se epäkiinnostava pitäisi miesvirrasta valita?
No johan täällä on sanottu että ruma ja pienituloinen mies ei kelpaa kauniille ja kouluttautuneelle naiselle. Vähintään samantasoinen pitää olla koska naiset tunnetusti ei pariudu itseään alempitasoisemman miehen kanssa.
Tämä ketju sen jo todistaa.
eikös helsinki ole semmoinen naisvaltainen keskittymä. ei siellä tietenkään riitä miehiä kaikille naisille ja osa helsinkiläismiehistä vielä suosii miehiä
Vierailija kirjoitti:
Jos en kelpaa naiselle työttömänä, niin nainen ei ansaitse minua, kun olen saanut työpaikan.
Wau, mikä sankariteko.
Oma saldo parin vuoden takaa: elämäntapatyötön, monta sitoutumiskammoista, kolme alkoholistia, yksi sovinisti, useampi ilmeisen moniongelmainen valehtelija, kolme katkeran avioeron keskellä olevaa laastarin etsijää. Bonuksena ehta kaappinatsi, josta tämä puoli kuoriutui parin kaljan jälkeen. Joo ei kiitos.