Muita jotka tulee vaan vihaiseksi liikunnasta?
Varsinkin liikunnan aikana olen aivan raivona kaikelle ja kaikille. Ärsyttää jo sekin, etten pysty jumpassa tekemään kaikkia liikkeitä.
Kommentit (25)
Jotkut tulevat vaivaisemmaksi mitä enemmän liikkuu, ehkä toisilla taas päinvastoin. Kohtuus ja kropan muoto huomioiden.
Vierailija kirjoitti:
Häh? Hyvä fiilishän siitä tulee.
Ei tule mulle. Pahinta on se jos kesken kotijumpan alkaa naapurien möly.
Ap
Täällä yksi, joka tulee vihaiseksi. Mulla toimii jotenkin päin vastoin nuo endorfiinit.
Tulin äsken, kun pyöräilin kylmässä, kovassa vastatuulessa ja kipeään polveen koski. Kilometrikaupalla. Jo valmiiksi väsyneenä. Tosi kiukkuiseksi tulin.
Lähde luontoon kävelemään. Siellä ei voi tulla kiukkuiseksi. Metsän tuoksua, pehmeä polku lenkkarien alla, lintujen ääniä ja ehkä näet muitakin eläimiä. Katsele kasveja ja hipelöi puita. Olet kotiin tultua virkeämpi ja hyvällä mielellä.
Vierailija kirjoitti:
Et ole löytänyt itsellesi sopivaa lajia.
Niinpä. Sellaista ei ole.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Lähde luontoon kävelemään. Siellä ei voi tulla kiukkuiseksi. Metsän tuoksua, pehmeä polku lenkkarien alla, lintujen ääniä ja ehkä näet muitakin eläimiä. Katsele kasveja ja hipelöi puita. Olet kotiin tultua virkeämpi ja hyvällä mielellä.
En laske tällaista metsässä löntystelyä ja puiden halailua riittäväksi liikunnaksi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ainakin hiihtäessä mulle tulee laturaivoa.
Hiihto onkin raivostuttava laji. Samaan aikaan on kylmä ja hiki, joten ei mikään ihme että porukka on raivona.
Ap
Kiitos tiedosta. Tämä selittää miksi jotkut pyöräilijät on aivan raivopäitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo ikinä tullut hyvä fiilis. Kaikki liikunta on vain epähygieenistä, suututtaa kun hiki valuu ja vaatteet menee pilalle. Se myös suututtaa kun kaikki ei mene täydellisesti. Joka kerta se liikunta on pettymys. Ainoa asia josta pystyn nauttimaan on lenkkeily koiran kanssa.
Ratkaisu on hankkiutua hyvään kuntoon.
Sen jälkeen liikunnasta tulee hyvälle päälle.
Vierailija kirjoitti:
Ratkaisu on hankkiutua hyvään kuntoon.
Sen jälkeen liikunnasta tulee hyvälle päälle.
Mä oon hyvässä kunnossa mutta tulen silti hikoilusta pahalle päälle.
Vierailija kirjoitti:
Mikä kehitysvaihe sinulta on jäänyt välistä? Me ihmiset emme ole samanlaisia.
Itse liikuntasuoritus on ihan jees, mutta sen jälkeen hikoilu ei lopu lainkaan, edes suihkun jälkeen. On kuuma, nihkeä ja hiki, inhottava olotila. Näin on ollut aina. Hikiliikunta ei ole mun juttu, näköjään.