Mut jätettiin. Mies pyysi ettei puhuttas suhteesta kellekään töissä
Eli mut jätettiin toisen naisen takia. Oltiin yhdessä 3kk. Ollaan samassa duunissa joten ei kiva:( mutta näillä mennään. Mies oli mua korkeammassa asemassa. Ei suoraan mun pomo.
Ikö 25-34 v. Niin mies sanoi perjantaina ettei puhuta kellekään mitä meidän välillä oli. Mumisin ja vaihdoin puheenaiheen. Todellisuudessa mä en ole mistään muusta puhunutkaan 3kk aikana! Kaikki tauot, vapaalla jne mä olen paasannut/kehunut/haukkunut (jos ollut mua kohtaan inhottava) tästä jätkästä. Myös miespuoliset työkaverit ovat kuullut yhtä ja toista.
Ja nyt tuo sanonu että jos ei puhuttas mitään. Mä oon jo puhunut kun en tiennyt ettei sais. Ja kotonakin puhuin kun luulin että tästä tulisi yhteenmuutto, lapset ym. No ei tullut kun sydänsurut, pettymys ja rahaakin meni. Mä oon pidetty henkilö työyhteisössä, jätkä enemmän mulk.... maineessa mutta niinpä löysi aspasta uuden höynäytettävän. Häntä on jo varoitettu, en mä, mutta kamut.
Itku!!!!
Kommentit (41)
Eli tuosta voi lukea, että olit nimen omaan se koplmas pyörä, sulle kävi niin kuin kolmannelle pyörälle aina käy, nyt harmittaa, mutta elämä jatkuu, äläkä tee samaa virhettä toistamiseen. Koska virheistään oppii, mutta saman virheen toistaminen on merkki tyhmyydestä.
No voi itku. Olis kai parempi ollu pitää asiat omana tietona kuin puhua kellekään. Ehkä suhde olis paremmin kestänyt tai sitten ei. Ehkä sil oli jo aiempi suhde joka oli tauolla. Näitä riittää. Jatkossa on parempi olla hiljaa töis parisuhteissa ja puhua vaan työasioista tai Onpa ilmoja pielly. 😝
Tämä lienee provo, koska tekstin mukaan aloittaja on tehnyt kaikki perusvirheet, kieltäydyn uskomasta, että näin himmeitä tyyppejä olisi työelämässä.
Kokonaista kolme kuukautta ja perhettä perustamassa.
Kyllä saat puhua suhteesta ja ihan mistä tahansa. Kukaan ei voi sua kieltää. Miestä varmaan hävettää oma käytös eikä halua sen takia että muut tietää. Jatka samaan malliin, omaa elämääsi. Et ole mokannut mitään!
Et ole vastuussa sen miehen elämästä tai tekemisistä. Jos työkaverit haluaa sua kuunnella kuten tuntuu niin puhu heille ihan mitä haluat. Onneksi sulla on hyvät työkaverit. Se mies tässä on mokannut kun on käyttänyt korkeaa asemaansa väärin
Vierailija kirjoitti:
Kyllä saat puhua suhteesta ja ihan mistä tahansa. Kukaan ei voi sua kieltää. Miestä varmaan hävettää oma käytös eikä halua sen takia että muut tietää. Jatka samaan malliin, omaa elämääsi. Et ole mokannut mitään!
Miestä hävettää ja ehkä pelottaa seuraukset töissä jos on korkeassa asemassa
3kk seurustelua ja sä jo suunnittelit yhteen muuttamista yms.? Mut jätettiin kylmästi 10 vuoden suhteessa. Pikkuisen eri tasoa kuin joku vaivaiset kolme kuukautta.
Vaikutat anteeksi nyt vain rasittavalta tyypiltä ja epävakaaltakin.
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt hyvä tavaton tosta tilitä töissä. Ammattitaidotonta. Ota oppirahoina siitä, kuinka herrojen kanssa ei mennä marjaan.
Ap: no joo totta puhut. Myöhäistä nyt mutta opiksi otin. Miksi noin paljon alanuolia? Sympatiaa? Olin joo typerä kun luulin että mua rakastetaan mutta olikin vaan joku sovini... ti jätkä!
Ikinä en rakastu duunissa enää. Vaikka tiedämme kyllä että onnistumisiakin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt hyvä tavaton tosta tilitä töissä. Ammattitaidotonta. Ota oppirahoina siitä, kuinka herrojen kanssa ei mennä marjaan.
Ap: no joo totta puhut. Myöhäistä nyt mutta opiksi otin. Miksi noin paljon alanuolia? Sympatiaa? Olin joo typerä kun luulin että mua rakastetaan mutta olikin vaan joku sovini... ti jätkä!
Et ole tehnyt mitään väärin ja voit puhua asiasta kenelle haluat!
Saat puhua ihan mitä tykkäät kunhan et mene kunnianloukkauksen puolelle. Mutta himmaa vähän noita yltiö odotuksia, sitten kun olet ollut kolme vuotta jonkun kanssa voit alkaa unelmoida perheestä ym.
Vierailija kirjoitti:
Mutta ottaahan moni puolisonsa korkeammalta tasolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on mokannut ja nyt pelkää asemansa puolesta. Sinä et ole mokannut, eikä sun tarvitse olla hiljaa
Siinä on ollut suuria tunteita ja tapahtumia kolmeen kuukauteen 🤣
Kerro nyt vielä kuinka sinä tosissasi rakastit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljastit itsesi tuolla, että kirjoitat viestin alkuun Ap:
Olet trolli. Ei kukaan muu kirjoita tänne tuolla typerällä tavalla vaan viestin loppuun kirjoitetaan ap.
Saat puhua, mutta varo nimittelemästä tai paljastamasta henkilökohtaisuuksia ettei mene kunnianloukkauksen puolelle. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
No voi itku. Olis kai parempi ollu pitää asiat omana tietona kuin puhua kellekään. Ehkä suhde olis paremmin kestänyt tai sitten ei. Ehkä sil oli jo aiempi suhde joka oli tauolla. Näitä riittää. Jatkossa on parempi olla hiljaa töis parisuhteissa ja puhua vaan työasioista tai Onpa ilmoja pielly. 😝
Ap: no joo. Mutta oli hankala salatakaan kun läheinen työkaveri asuu samassa rapussa ja usein ihan jo näkikin kun mies kävi myn luona tai ulkoilutti mun koiraa. Tai käytiin kaupassa/baaris tms. Kerran jopa kaatopaikalla. Niin ja kun naiset puhuu aina miesjuttujaan niin ei käynyt kyllä mielessä että olisin vaiennut että seukkaan duunin hemmon kanssa.