Pk-seudulta ei tunnu löytyvän yhtään ainutta hyvää miestä
Mikä on?!? Olen nyt käyttänyt tinderiä ja muutamaa muuta deittiäppiä puoli vuotta ja tulokset ovat katastrofaaliset! 16 miestä olen tavannut treffeillä ja saldo on seuraava
3 alkoholiongelmaista
4 ghostaajaa jotka olivat vain seksin perässä
2 kovien huumeidenkäyttäjää
2 äitinsä luona asuvaa
2 tunnusti löyneensä tyttöystäväänsä toistuvasti
1 130kg
1 ammattirikollinen
1 elämäntapatyötön
Näistä sitten pitäisi valita! Hyvä on miestarjonta Helsingissä. Härregud. Ystävättärilläni samanlaisia kokemuksia...
Kommentit (663)
Oma tasoni on siinä 6 luokkaa joten hankala sitä on löytää naista. Mitkä sitten laskee tasoani ja mitkä nostaa tasoani?
Tasoani laskee:
-Koulutus vain ammattikoulusta
-Lievä ylipaino, olen mitoiltani 178cm ja 85kg
-En panosta ulkonäkööni kovinkaan paljoa enkä ole muodin perässä.
Tasoani nostaa:
-Mt ongelmia ei ole
-Päihdeongelmia ei ole
-Käyn kuitenkin töissä
-Elämän perusasiat kunnossa
Minulla on mahdollisuus alle 6 tason naisiin ja ne naiset ovat pääosin ongelmaisia(päihde tai mt) ja alle 6 tason naisia on suomessa vähemmän kuin miehiä eli minun pariutuminen on todella vaikeaa.
Tulispa ukrainasta naisia ketkä ei olisi ulkonäön tai rahani eli koulutukseni perään vaan he voisivat rakastaa minua tälläisenä kuin olen.
Vierailija kirjoitti:
Oma tasoni on siinä 6 luokkaa joten hankala sitä on löytää naista. Mitkä sitten laskee tasoani ja mitkä nostaa tasoani?
Tasoani laskee:
Tasoani nostaa:
-Mt ongelmia ei ole
-Päihdeongelmia ei ole
-Käyn kuitenkin töissä
Minulla on mahdollisuus alle 6 tason naisiin ja ne naiset ovat pääosin ongelmaisia(päihde tai mt) ja alle 6 tason naisia on suomessa vähemmän kuin miehiä eli minun pariutuminen on todella vaikeaa.
Tulispa ukrainasta naisia ketkä ei olisi ulkonäön tai rahani eli koulutukseni perään vaan he voisivat rakastaa minua tälläisenä kuin olen.
Miksi odotat, että Ukrainasta tulisi naisia?
Mikset ala itse tekemään asian eteen jotain eli pyri tutustumaan vaikka niihin ukrainalaisiin, tai lähde vaikka matkalle Aasiaan tai Lattareihin, joista voisi löytyä helpostikin nainen joka ihastuisi sinuun ja arvostaisi tuollaisia ”ei päihdeongelmaa, ei väkivaltaa, työ”-tason perusasioita?
Naisia on maailma täynnä, turha tuhlata aikaa passiivisena vain odottaen, että jostain tupsahtaa joku ja esim. tuodaan niitä ukrainalaisia.
Tee jotain asialle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasoani laskee:
Tasoani nostaa:
-Mt ongelmia ei ole
-Päihdeongelmia ei ole
-Käyn kuitenkin töissä
Tulispa ukrainasta naisia ketkä ei olisi ulkonäön tai rahani eli koulutukseni perään vaan he voisivat rakastaa minua tälläisenä kuin olen.Miksi odotat, että Ukrainasta tulisi naisia?
Mikset ala itse tekemään asian eteen jotain eli pyri tutustumaan vaikka niihin ukrainalaisiin, tai lähde vaikka matkalle Aasiaan tai Lattareihin, joista voisi löytyä helpostikin nainen joka ihastuisi sinuun ja arvostaisi tuollaisia ”ei päihdeongelmaa, ei väkivaltaa, työ”-tason perusasioita?Naisia on maailma täynnä, turha tuhlata aikaa passiivisena vain odottaen, että jostain tupsahtaa joku ja esim. tuodaan niitä ukrainalaisia.
Tee jotain asialle.
Odotan niitä koska heitä tuskin kiinnostaa minun koulutustaso eikä he ole niin nirsoja minun ulkonäöstäni. Suomessa naisille on todella tärkeää se mikä koulut miehellä on ja naiset ovat ulkonäkökeskeisiä.
Tälläkin palstalla koulutetut naiset sanoneet ettei heille kelpaa duunari ja niitä on yläpeukutettu tosi paljon.
Pystyn elämää sinkkuna joten en ole niin epätoivoinen että menen ulkomaille etsimään naista.
En tekisi palstan perusteella kovin suuria johtopäätöksiä naisista tai miehistä. Mikäli vahvasti luokittelet itsesi ja muut, niin sillä on vaikutuksensa miten käyttäydyt muiden seurassa. Käyttäydy fiksusti ja ole rento. Mikäli kiinnostus herää, niin siinä unohtuu kuvitellut tasot, koulutukset ja muut vastaavat epäoleelliset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasoani laskee:
Tasoani nostaa:
-Mt ongelmia ei ole
-Päihdeongelmia ei ole
-Käyn kuitenkin töissä
Tulispa ukrainasta naisia ketkä ei olisi ulkonäön tai rahani eli koulutukseni perään vaan he voisivat rakastaa minua tälläisenä kuin olen.Miksi odotat, että Ukrainasta tulisi naisia?
Mikset ala itse tekemään asian eteen jotain eli pyri tutustumaan vaikka niihin ukrainalaisiin, tai lähde vaikka matkalle Aasiaan tai Lattareihin, joista voisi löytyä helpostikin nainen joka ihastuisi sinuun ja arvostaisi tuollaisia ”ei päihdeongelmaa, ei väkivaltaa, työ”-tason perusasioita?Naisia on maailma täynnä, turha tuhlata aikaa passiivisena vain odottaen, että jostain tupsahtaa joku ja esim. tuodaan niitä ukrainalaisia.
Tee jotain asialle.Odotan niitä koska heitä tuskin kiinnostaa minun koulutustaso eikä he ole niin nirsoja minun ulkonäöstäni. Suomessa naisille on todella tärkeää se mikä koulut miehellä on ja naiset ovat ulkonäkökeskeisiä.
Tälläkin palstalla koulutetut naiset sanoneet ettei heille kelpaa duunari ja niitä on yläpeukutettu tosi paljon.
Pystyn elämää sinkkuna joten en ole niin epätoivoinen että menen ulkomaille etsimään naista.
Jos elät ihan tyytyväisenä sinkkuna etkä edes halua pariutua, niin silloinhan ongelmaa ei ole.
Jos kuitenkin kärsit sinkkuudestasi, niin suosittelen tekemään asialle jotain ja menemään vaikka sinne matkalle.
Myös deittisovelluksilla voit siirtyä mihin vaan, eli voit sitä kautta jo etukäteen tarkistella tarjontaa ja tutustua jo valmiiksi joihinkin naisiin ennen kohteeseen menemistä.
501 jatka; tosi monella miehellä, nuorillakin, on nykyään heikko libido.
Vierailija kirjoitti:
tai on aina ollut, mutta nyt mieskin uskaltaa olla haluamatta aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasoani laskee:
Tasoani nostaa:
-Mt ongelmia ei ole
-Päihdeongelmia ei ole
-Käyn kuitenkin töissä
Tee jotain asialle.Odotan niitä koska heitä tuskin kiinnostaa minun koulutustaso eikä he ole niin nirsoja minun ulkonäöstäni. Suomessa naisille on todella tärkeää se mikä koulut miehellä on ja naiset ovat ulkonäkökeskeisiä.
Pystyn elämää sinkkuna joten en ole niin epätoivoinen että menen ulkomaille etsimään naista.Jos elät ihan tyytyväisenä sinkkuna etkä edes halua pariutua, niin silloinhan ongelmaa ei ole.
Jos kuitenkin kärsit sinkkuudestasi, niin suosittelen tekemään asialle jotain ja menemään vaikka sinne matkalle.
Myös deittisovelluksilla voit siirtyä mihin vaan, eli voit sitä kautta jo etukäteen tarkistella tarjontaa ja tutustua jo valmiiksi joihinkin naisiin ennen kohteeseen menemistä.
En minä sinkkuudesta kärsi ja ei minulla tässä mitään ongelmaa ole. Elän näin tyytyväisenä eikä parisuhteelle mitään "pakkoa" minulla ole.
Katson kuitenkin sen kortin millaisia ukrainalaiset naiset ovat koska se voi johtaa parisuhteeseen.
Nyt ukrainalaisia naisia on nähty kulkemassa jo monissa kaupungeissa 😊
Ylipäätänsä varmaan harva mies kärsii sinkkuudesta eikä heilläkään ole parisuhteelle pakonomaista tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole hyvä juttu, etteivät ole seksin perässä niinkuin aina vingutte? Kyllä meikäsonnilla halut pelittää, mutta naisia ei löydy, korkeintaan jotain lihavia. Itse kuitenkin ihan normaalipainoinen ja hyväkuntoinen, eikä minulle naamataulun muodolla ole väliä, itse ihan ok-näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole ihan tutkittua tietoa että miesten testosteroinitasot ovat romahtaneet?
Romahdus taisi alkaa joskus 1950-luvulla jos oikein muistan.
Länsimaissa miesten testosteroinitasot ovat matalemmat kuin kehitysmaissa.
Syitä ei tiedetä ja on epäilty kemikaaleja ja tasa-arvoa mutta varmaa tietoa ei ole.
Paljonko se 130 kg oli pitkä? Yli satakiloinen pitkä mieshän on hot...
Vierailija kirjoitti:
Paljonko se 130 kg oli pitkä? Yli satakiloinen pitkä mieshän on hot...
Nii ylipainoisen naisen mielestä, joku 165cm 100kg nainen tykkää mutta ei hoikat naiset tykkää isoista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasoani laskee:
Tasoani nostaa:
-Mt ongelmia ei ole
-Päihdeongelmia ei ole
-Käyn kuitenkin töissä
Pystyn elämää sinkkuna joten en ole niin epätoivoinen että menen ulkomaille etsimään naista.Jos elät ihan tyytyväisenä sinkkuna etkä edes halua pariutua, niin silloinhan ongelmaa ei ole.
Myös deittisovelluksilla voit siirtyä mihin vaan, eli voit sitä kautta jo etukäteen tarkistella tarjontaa ja tutustua jo valmiiksi joihinkin naisiin ennen kohteeseen menemistä.En minä sinkkuudesta kärsi ja ei minulla tässä mitään ongelmaa ole. Elän näin tyytyväisenä eikä parisuhteelle mitään "pakkoa" minulla ole.
Katson kuitenkin sen kortin millaisia ukrainalaiset naiset ovat koska se voi johtaa parisuhteeseen.
Nyt ukrainalaisia naisia on nähty kulkemassa jo monissa kaupungeissa 😊
Ylipäätänsä varmaan harva mies kärsii sinkkuudesta eikä heilläkään ole parisuhteelle pakonomaista tarvetta.
No niin, ei kun tutustumaan sitten vaan 👍
Monesti ulkomaaalainen partneri on ainoa/helpoin vaihtoehto saada ulkoisesti omaa tasoa parempi kumppani, niin miehille kuin naisillekin.
Millaisen suhteen haluat? Todennäköisesti löydät henkilön sellaisesta puuhasta, joka on haluamallesi henkilölle ominainen.
Jos haluat seikkailua ja seksi on sinulle pääasia, niin silloin Tinder tai baari on oikea osoite. Jos haluat kumppaniksi aktiivisen henkilön, jolla on paljon harrastuksia, niin löydät sellaisen, kun alat itse aktiivisesti harrastaa. Jos haluat parisuhteen, jossa hengataan lähinnä kotona eläimiä ja lapsia hoivaten, niin kysymys on vaikeampi. Kotihengailijat kun eivät hirveästi missään liiku. SIlloin kannattaa ehkä kääntyä tuttavapariskuntien puoleen ja suoraan kysyä, että olisiko tuttavapiirissä ketään näihin kriteereihin sopivaa miestä ja suostua sokkotreffeihin. Tai osallistua tuttavapariskuntien illanistujaisiin, mökkimatkoille jne., jonne toivottavasti tulee myös joku perheellistymisestä haaveileva mies. Myös työpaikoilta voi näitä kotihengailijoita löytää.
En ymmärrä, että miksi joku yrittää etsiä vakiintunutta parisuhdetta baarista. Jos mies on siellä nyt, niin sinne hän menee myös ollessaan parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä ap jos laskisit rimaa ja kelpuuttaisit joko omantasoisen miehen tai itseäsi hiukan alemman tasoisen miehen kumppaniksi?
En lukenut koko ketjua mutta tämä osui silmään.
Itse vastaan tähän että MISSÄÄN NIMESSÄ ei pidä eikä saa laskea jotain mystistä "rimaa" mitä se nyt sitten tarkoittaneekin, itselleni se lähinnä merkitsisi sitä mitä hyväksyy ja mitä ei.
Ei kai yksikään nainen ole niin epätoivoinen että huolii jonkun joka ei miellytä? Vain siksi että mies pitäisi nyt muka olla. Mikä takuuvarmasti ei toimi on se, että pakottaa itsensä hyväksymään kumppanin jonka kanssa ei ole hyvä olla. Itse en huoli juoppoa. En vaikka olisi viimeinen mies maailmassa. En huoli työtä vieroksuvaa. En huoli rasistia. En huoli ylimielistä ja naisia halventavaa. En huoli itseään säälivää reppanaa joka katkerana itkee kurjaa kohtaloaan.
En nyt ihan tiedä mitä nämä "tasot" nyt sitten muitten kohdalla sisältävät, jotain ulkonäköön ja muuhun pinnalliseen liittyvää? Toden näköisesti. Sitähän nykymaailmassa arvostetaan, ja se näkyy sitten erotilastoissa, onnettomissa ihmisissä jotka etsii ja etsii eikä löydä.
Omat "tasoni" ovat paljon syvällisempiä. Nuo yllämainitut ja niiden lisäksi tervettä järkeä ja realistista maailmankuvaa peräänkuuluttaisin. Sosiaalisia taitoja jotka valtaosalta puuttuu kokonaan tai ainakin suurelta osin. Halua sitoutua tasavertaiseen suhteeseen ilman kyttäilyä, mustasukkaisuutta ja kontrollin tarvetta. Kelpuuttaisin vain miehen joka on sinut ja turvallinen itsensä kanssa. Hyväksyy itsensä ja toiset. Itsetunto terveellä tasolla.
Sellaisen jonka kanssa voi elää tasavertaisena kumppanina, terveesti kunnioittaen toinen toisiaan ilman tarvetta kilpailla ja asettua toisen niskan päälle.
Olen omalla kohdallani sellaisen kumppanin löytänyt ja kymmenen vuotta yhteiseloa takana, yhdeksän niistä asuttu yhdessä. Olimme nuoria kun tapasimme, hän 20 minä 21 mutta tiesin heti että tässä on nuori mies jonka kanssa haluan elämääni jakaa. Fiksu, hieno mies onkin. Sanoisin että mies sanan varsinaisessa merkityksessä. Olemme ostaneet asunnon yhdessä ja talon ostoa suunnitellaan. Tulevaisuutta on suunniteltu yhdessä ja toteutettu pikku hiljaa. Olemme olleen onnekkaita kun se "oikea" löytyi niin pian. Kumpikin seurustelleet tahoillaan ennenkin mutta ei koskaan tosissaan sillä ei olla haluttu ketä tahansa kumpikaan. Kun se sielunkumppani samoilla elämänarvoilla löytyi, ei hänestä halua luopua. Suhdetta hoidetaan ja pidetään yllä, joka päivä muistetaan hoitaa rakkautta ja yhteenkuuluvaisuutta. Ja se vain vahvistuu koko ajan.
En voi muuta kuin pudistaa päätäni nykypäivän pinnalliselle menolle vaikka itsekään en vielä vanhus ole, 31 vuotias elokuussa 32. Onnettomia ihmisiä joka puolella, eroja ja väkivaltaa, naisvihaa ja miesvihaa. Ja sitten ne "tasot" jotka ovat pelkkää pintaa. Se mitä ihminen on sisältä ei merkitse mitään, kunhan on kiiltävä houkuttelva kuori. Ja jos ei ole, katkeroidutaan ja aletaan vaatia "tasojen" ja "rimojen" laskua. Mielenkiintoista nähdä mihin maailma vielä meneekään.
Hyvät miehet ovat varattuja ja osa huonoistakin. Myös muualla Suomessa.
Joo riman laskeminen ei missään nimessä ole vastaus, se kun ei kovin korkealla ole AP:lla nytkään….
Omasta tuttavapiiristä ongelmiin on joutuneet nimenomaan ne naiset, jotka eivät pidä rimaa korkealla.
Kun on hyvällä tavalla nirso ja omanarvontuntoinen, niin saa hyvän kumppanin.
Ennemminkin neuvoisin AP:ta kehittämään itseään ja nostamaan sitä rimaa, ei missään nimessä laskemaan.
Ja Tinderistä tai baarista voi tietysti löytää hyviä ja sopivia tyyppejä siinä missä muualtakin, ei kannata kuunnella nuita jotka väittävät ettei voisi - ellei sitten ole joku fundamentalistiuskovainen tms., mutta AP ei taida olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasoani laskee:
Tasoani nostaa:
-Mt ongelmia ei ole
-Päihdeongelmia ei ole
-Käyn kuitenkin töissä
Luuletko siis, että kelpaat sen enempää ulkomaaalaisille korkeasti koulutetuille naisille, vai miksi mainitsit tuon, ettei suomalaiset koulutetut naiset käsityksesi mukaan kelpuuta duunaria?
Miksi sinä duunarina haluat nimenomaan koulutetun naisen?
Ja jos olet hieman ylipainoinen etkä ”panosta” ulkonäköäsi tai ”seuraa muotia” (mitä se sitten tarkoittaakaan?), niin haluatko sitten hoikan ja hyväkuntoisen, ulkonäköönsä panostavan trendikkään naisen, vai miksi nämä asiat mainitset?
Kelpuutatko itse hieman ylipainoisen duunarinaisen joka ei juurikaan panosta ulkonäköönsä tai seuraa muotia?
Rakastutko sinä naisen sisimpään sellaisena kuin hän on, etkä välitä ulkonäöstä?
Itse en halua miestä, jolla on ollut paljon seksikumppaneita, herpes ja kondylooma tarttuvat vaikka käyttäisi kondomia ja herpes tarttuu myös oireettomana. Kondylooma aiheuttaa lapsettomuutta.
ja oikeasti yksi showstopper eli miellyttääkö hän sinua vai ei. Tästähän ihastumisessa on kyse. Ellei toinen miellytä, niin muilla jutuilla ei ole mitään merkitystä. Mikäli toinen miellyttää, niin sitten arvioidaan onko muut jutut miten häiritseviä tai ratkaisevia, vaikkei toinen sopisikaan siihen unelmakumppanisi hahmotelmaan.