Pk-seudulta ei tunnu löytyvän yhtään ainutta hyvää miestä
Mikä on?!? Olen nyt käyttänyt tinderiä ja muutamaa muuta deittiäppiä puoli vuotta ja tulokset ovat katastrofaaliset! 16 miestä olen tavannut treffeillä ja saldo on seuraava
3 alkoholiongelmaista
4 ghostaajaa jotka olivat vain seksin perässä
2 kovien huumeidenkäyttäjää
2 äitinsä luona asuvaa
2 tunnusti löyneensä tyttöystäväänsä toistuvasti
1 130kg
1 ammattirikollinen
1 elämäntapatyötön
Näistä sitten pitäisi valita! Hyvä on miestarjonta Helsingissä. Härregud. Ystävättärilläni samanlaisia kokemuksia...
Kommentit (663)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kai se sinäkään täydellinen ole? Mikä sinussa on vikana?
Olen nätti, fiksu, en käytä juurikaan alkoa, olen hoikka ja hiukset on hoidetut. Koulutus on amk ja vakityöpaikka. Ikää 25v.
Kävisikö lääkäri, 30, ei lapsia, oma asunto ja auto, 181 cm pituutta, vaaleat hiukset, kotipaikka Helsinki?
Nuorehkoissa lääkärimiehissä on hämmentävän paljon sinkkuja. Mikähän on etteivät tunnu kenellekään kelpaavan...?
Ovat älykkäitä kyllä, mutta maineeltaan aika jäykkiä persoonia. Ei tietenkään kaikki, mutta eipä kaikki lääkärit ole sinkkujakaan. Itse ainakin muistan yhden lääkärimiehen profiilin tinderissä, kun tinder häntä mulle moneen otteeseen tyrkytti. Kyllä mulle lääkäri kelpaisi, oli komea ja kuvia aktiviteeteista, mistä itsekin pidän (jostain vuorilta jne.). Mutta hän ei hymyillyt yhdessäkään kuvassa. Osaan itsekin vetää asialinjaa vaikkapa töissä, mutta vapaa-ajalla toivoisin rentoa ja elämäniloista meininkiä. Jos ois edes yhdessä kuvassa hymyillyt.. Vasemmalle meni. N36, KTM
Itsehän mätsäsin kolmen lääkärin kanssa tinderissä. Yksi kysyi pituuttani ja lopetti keskustelun heti kun olin vastannut ja kysynyt vastakysymykseksi hänen pituuttaan. Taisi olla minua reilusti lyhyempi :D Toinen kutsui minut treffeille ja kun vastasin kutsuun myöntävästi, hän ei enää koskaan vastannut takaisin, joten poistin matchin. Kolmannen kanssa keskustelu jäi junnaamaan paikallaan, harvinaisen tylsän oloinen tyyppi.
Lisäksi minua on lääkärimies pyytänyt treffeille livenäkin, mutta hän vaikutti heti kättelyssä hyvin epämiellyttävältä persoonalta ja lisäksi oli lyhyt ja muutenkin epämiellyttävän näköinen.
Oletko varma, ettei tässä käynyt stigma-ilmiötä?
ohis
Selitätkö tarkemmin?
Epämiellyttävä ulkonäkö vaikutti sun käsitykseen henkilön persoonasta ja käänsi sitä negatiiviseen suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse varattu. Palstamiesten huomioksi totean vielä, että huolimatta siitä, että olen vegaani, ylipainoinen feministi luovalla alalla töissä. Kumppanini on ihana koodariasiantuntija, eli tienaa vielä paremminkin kuin minä, on sekasyöjä, mutta syö tyytyväisenä ihan mitä ikinä hänelle kokkaan (hänestä kokkaan aina hyvää ruokaa, sisälsi se mitä tahansa).
Ja silti meistä kumpikaan ei koe ”tyytyneensä” mihinkään. Oikeanlaisen ihmisen kohdalla ammatti ja pituus ja paino ovat sivuseikkoja, kunhan elämänarvot ja elämäntavat kohtaavat. Elämää tässä rakennetaan yhdessä, eikä mitään instagram-kuvastoa. Kulisseilla ei ole väliä, jos sisältö on kuosissa.
Väitän, että moni ulisija täältäkin löytäisi sen kumppaninsa helpommin, kun heittäisi nuo tasoteoriat roskiin ja kohtaisi ihmisiä sellaisena kuin he ovat. Saa asettaa rajoja (esim. Ei lapsia, itsenäinen tai urheilullinen), mutta on turha koota mielessään listaa, jonka jokainen vaatimuskohta toisen on täytettävä. Helpompaa on miettiä, mitkä ovat ne muutamat tärkeimmät ominaisuudet (esim. Luotettavuus, viihtyy kotona, eläinrakas) ja mistä voi joustaa (”pakko olla täysraitis!” > ”saunaoluset tai poikien ilta silloin tällöin ei haittaa”).
Mitä tiukemman boksin rakentaa tulevaisuuden kumppanille, sitä useampi mahtava yksilö ei osu juuri siihen boksiin.
N32
Olen kokeillut molempia lähestymistapoja. Lopputulos on ollut jokseenkin sama. Tykkäyksiä tulee satoja (mulla on siis gold). Menee hermot kun yrität niistä seuloa jotain. Miehet eivät viitsi lukea mun lyhyttä profiilia laisinkaan. Kaikenlaiset isukit laittaa sydäntä, vaikka olen rajannut lapselliset pois. Ehkä joillakin vaan käy hyvä tuuri. Mä en ole keksinyt miten tuolta löytäisi järkevää seuraa. Tämä siis nätin ja koulutetun naisen kokemus tinderistä.
Minä lähdin nettiseuranhakuun kuvattomalla profiililla ja hyvällä tekstillä. Karsi suht hyvin (ei toki täysin) sarjatykkääjiä ja ne jotka otti yhteyttä oli oikeasti keskimäärin sellaista tyyppiä jota etsinkin. Muutamassa viikossa jäi sinkkuus taakse. Taktiikkani oli hakea laatua määrän sijaan ja täytyy sanoa että se toimi.
Vierailija kirjoitti:
Deittisovelluksissa oma tyyli on se että tykkään melkein kaikista naisista ja sitten kun tulee matcheja tai synkkauksia niin niistä karsin sitten ne rumat pois ja kauniiden naisten kanssa koitan luoda keskusteluyhteyden. Toki jos naisella on pelkkä naamakuva niin se herättää epäilyksiä koska se saattaa olla silloin lihava.
Naisille vinkkinä että laittakaa se kokovartalo kuva myös sinne profiiliin niin ei tule pettymyksiä ja säästämme molemmat aikaa silloin 🤗
Laitoin kuvia, joissa näkyy koko kroppa. Tykkäyksiä tuli vaan lisää. Eli miten tämä nyt helpotti mun tilannetta? Lähemmäs 1000 tykkäystä. Niitä antavat miehet laidasta laitaan. Kyllähän tuossa peukalonsa kipeäksi saa ja pahan mielen. Ei mua kiinnosta joku isukki tai pullervo. Mutta kun niitä ei pysty rajaamaan. Tämä on tinderin ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Deittisovelluksissa oma tyyli on se että tykkään melkein kaikista naisista ja sitten kun tulee matcheja tai synkkauksia niin niistä karsin sitten ne rumat pois ja kauniiden naisten kanssa koitan luoda keskusteluyhteyden. Toki jos naisella on pelkkä naamakuva niin se herättää epäilyksiä koska se saattaa olla silloin lihava.
Naisille vinkkinä että laittakaa se kokovartalo kuva myös sinne profiiliin niin ei tule pettymyksiä ja säästämme molemmat aikaa silloin 🤗Laitoin kuvia, joissa näkyy koko kroppa. Tykkäyksiä tuli vaan lisää. Eli miten tämä nyt helpotti mun tilannetta? Lähemmäs 1000 tykkäystä. Niitä antavat miehet laidasta laitaan. Kyllähän tuossa peukalonsa kipeäksi saa ja pahan mielen. Ei mua kiinnosta joku isukki tai pullervo. Mutta kun niitä ei pysty rajaamaan. Tämä on tinderin ongelma.
Sieltä etsit parhaimman näköiset ja yrität sitten heille jutella? Jos ne ei vastaa sulle tai jos ne ghostaa sinut parin lauseen jälkeen niin olet todennäköisesti liian ruma tai heillä on juttua jo kauniimman naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama homma ja nyt olen päättänyt muuttaa pois pk-seudulta pohjoisempaan. Ongelma vaan on että selasin läpi kyseisen kaupungin deittisivustotarjonnan, tapahtumat, järjestöt, vapaaehtoistoiminnan, kurssit jne. ja aika heikolta näyttää. Deittisivustoilla on lähinnä yli 50v miehiä tai sellaisia jotka eivät lapsia halua.
Miten niitä miehiä siis voisi kohdata ja missä? :( Kyseisessä kaupungissa pitäisi olla reilusti vähemmän naisia ikäluokassani kuin miehiä. Itse olen hoikka ja lapseton vähän päälle 30v. Neuvoja?
Harmi kun haluat lapsia, muuten vaikuttaisit oikein hyvälle naiselle.
Olen samaa ikäluokkaa oleva mies kuin sinä mutta lapsia en halua.Ei mahdolliset lapset nyt elämän ja kuoleman kysymys ole, en vaan ihan vielä haluaisi sitä asiaa lukkoon lyödä.
lue: "unohdan pillerit" tai "liityn siihen 40% porukkaan joka tekee käenpoikaset vieraan miehen kanssa"
Etkö vieläkään ole tajunnut hakeutua traumaterapiaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille vinkkinä että laittakaa se kokovartalo kuva myös sinne profiiliin niin ei tule pettymyksiä ja säästämme molemmat aikaa silloin 🤗Laitoin kuvia, joissa näkyy koko kroppa. Tykkäyksiä tuli vaan lisää. Eli miten tämä nyt helpotti mun tilannetta? Lähemmäs 1000 tykkäystä. Niitä antavat miehet laidasta laitaan. Kyllähän tuossa peukalonsa kipeäksi saa ja pahan mielen. Ei mua kiinnosta joku isukki tai pullervo. Mutta kun niitä ei pysty rajaamaan. Tämä on tinderin ongelma.
Sieltä etsit parhaimman näköiset ja yrität sitten heille jutella? Jos ne ei vastaa sulle tai jos ne ghostaa sinut parin lauseen jälkeen niin olet todennäköisesti liian ruma tai heillä on juttua jo kauniimman naisen kanssa.
Väärin arvattu. Haluavat treffeille ja nopeasti sittenkin. Mutta mä en ehdi enkä jaksa tavata kaikkia. Sulla taitaa olla vähän haasteita tuon luetun ymmärtämisen kanssa.
Piti sitten allun tulla pilaamaan tämäkin ketju.
Varautukaa ketjun poistumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kai se sinäkään täydellinen ole? Mikä sinussa on vikana?
Olen nätti, fiksu, en käytä juurikaan alkoa, olen hoikka ja hiukset on hoidetut. Koulutus on amk ja vakityöpaikka. Ikää 25v.
Kävisikö lääkäri, 30, ei lapsia, oma asunto ja auto, 181 cm pituutta, vaaleat hiukset, kotipaikka Helsinki?
Nuorehkoissa lääkärimiehissä on hämmentävän paljon sinkkuja. Mikähän on etteivät tunnu kenellekään kelpaavan...?
Ovat älykkäitä kyllä, mutta maineeltaan aika jäykkiä persoonia. Ei tietenkään kaikki, mutta eipä kaikki lääkärit ole sinkkujakaan. Itse ainakin muistan yhden lääkärimiehen profiilin tinderissä, kun tinder häntä mulle moneen otteeseen tyrkytti. Kyllä mulle lääkäri kelpaisi, oli komea ja kuvia aktiviteeteista, mistä itsekin pidän (jostain vuorilta jne.). Mutta hän ei hymyillyt yhdessäkään kuvassa. Osaan itsekin vetää asialinjaa vaikkapa töissä, mutta vapaa-ajalla toivoisin rentoa ja elämäniloista meininkiä. Jos ois edes yhdessä kuvassa hymyillyt.. Vasemmalle meni. N36, KTM
Itsehän mätsäsin kolmen lääkärin kanssa tinderissä. Yksi kysyi pituuttani ja lopetti keskustelun heti kun olin vastannut ja kysynyt vastakysymykseksi hänen pituuttaan. Taisi olla minua reilusti lyhyempi :D Toinen kutsui minut treffeille ja kun vastasin kutsuun myöntävästi, hän ei enää koskaan vastannut takaisin, joten poistin matchin. Kolmannen kanssa keskustelu jäi junnaamaan paikallaan, harvinaisen tylsän oloinen tyyppi.
Lisäksi minua on lääkärimies pyytänyt treffeille livenäkin, mutta hän vaikutti heti kättelyssä hyvin epämiellyttävältä persoonalta ja lisäksi oli lyhyt ja muutenkin epämiellyttävän näköinen.
Oletko varma, ettei tässä käynyt stigma-ilmiötä?
ohis
Selitätkö tarkemmin?
Epämiellyttävä ulkonäkö vaikutti sun käsitykseen henkilön persoonasta ja käänsi sitä negatiiviseen suuntaan.
Ei. Tyyppi oli karmivan päällekäyvä ja yli-innokkaan oloinen, vaikka en ollut mitään mielenkiintoa häntä kohtaan osoittanut, en koskaan aiemmin edes nähnyt häntä. Joo, huomasin heti ettei ulkonäkö miellytä minua, mutta mikään ulkonäkö ei olisi tuossa tilanteessa pelastanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin arvattu. Haluavat treffeille ja nopeasti sittenkin. Mutta mä en ehdi enkä jaksa tavata kaikkia. Sulla taitaa olla vähän haasteita tuon luetun ymmärtämisen kanssa.
Ole tyytyväinen kun saat munaa miehiltä. Miehet ei seksiä noin helposti saa. Saan vaan noin 1-5 tykkäystä kuukaudessa ja vuodessa ehkä pari tykkäystä johtaa seksihommiin.
Ei naiset halua ikinä treffeille.. mikä teitä vaivaa.. pitäskö olla maailman komein mies ja prinssi?
Vierailija kirjoitti:
Miten se naistenmaailma eroaa miestenmaailmasta? Mä olen työpaikoilla ja vapaa-ajalla naisten kanssa tekemisissä ja en mä kyllä huomaa eroa meidän maailmoissa.
Ajattelen ihmisiä tasa-arvoisesti ja koen että sukupuoli on vain se miltä näyttää mutta onko se jotain muutakin?
Minulle tuli täysin yllätyksenä väitteet eri maailmoista ja olen luullut että sukupuoliroolit on historiaa.
Olen sinkku ja mies.
Noinhan se parhaimmillaan on.
Jotkut naiset/miehet valitsevat silti edelleen hyvin kaavamaisen tavan olla sukupuolessaan. Eli luodaan teennäisiä rajoja.
Fiksut pyrkivät noista ulos.
Vierailija kirjoitti:
Tinderi miesten käytöstä voi hieman selittää tilastot sukupuolten välisestä onnistuvuudesta.
Jos muistan oikein naisen mahdollisuus päästä puheyhteyteen ehdokkaan kanssa oli noin 10% luokkaa siinä missä miehen mahollisuus oli 0.6%.Tämä toimii naisten näkökulmasta ihan hyvin mutta pitää myös ymmärtää että jos mahdollisuudet ovat alta prosentin luokkaa, määrä alkaa korvata laatua.
Tämä usein laittaa miehet hyväksymään ihan kaiken vastaan tulevan onnistumisen toivossa siinä missä naiset kokevat määrän kasvun mutta laadun heikentymisen.
Paras voisi olla harrastuksen aloittaminen ja sitä kautta ihmisiin tutustuminen tinderin sijaan.
Voit olla oikeassa, vaikka mun kokemus on aivan toinen. Olen aika valikoiva ja tykkään itseni kaltaisista. Panostan ensimmäiseen viestiin ja en missään nimessä laita pelkkää "moi, mitä kuuluu" -viestiä. Saan 90% todennäköisyydellä vastauksen.
(Oma ongelma tulee ehkä siinä vastaan, kun keskustelut tuppaavat loppumaan ennen kuin ehdotan treffejä. Mitä kauempana niin todennäköisemmin haluaa kirjoitella pidempään ja yleensä naiset lopettavat kirjoittelun jossain vaiheessa)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta mä en halua nirsoa koulutettua hoikkaa 50 kg maisteria.
Minä en siis varmaan kelpaa?
M32, 170cm, 59kg, KTM
Taisi mennä koulutus hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos et löydä miestä niin kävisikö somali, iraki tai afgaani?
Mielummin kun joku maaseudun oksu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole tyytyväinen kun saat munaa miehiltä. Miehet ei seksiä noin helposti saa. Saan vaan noin 1-5 tykkäystä kuukaudessa ja vuodessa ehkä pari tykkäystä johtaa seksihommiin.
Eli kun nainen hakee kaltaistaan seuraa (hyvännäköinen, koulutettu, lapseton, hoikka, sivistynyt, sosiaalinen jne), niin pitäisi olla onnesta soikeana kun saa irtomunaa. Ai että lämmittää. Ajattelin seuraavaksi mennä Keltaiseen ruusuun. Tyhjän saa pyytämättäkin. Siinäpä sitten pohditte miksi Tinderin käyttäjistä suurinosa on miehiä. Go figure!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kun nainen hakee kaltaistaan seuraa (hyvännäköinen, koulutettu, lapseton, hoikka, sivistynyt, sosiaalinen jne), niin pitäisi olla onnesta soikeana kun saa irtomunaa. Ai että lämmittää. Ajattelin seuraavaksi mennä Keltaiseen ruusuun. Tyhjän saa pyytämättäkin. Siinäpä sitten pohditte miksi Tinderin käyttäjistä suurinosa on miehiä. Go figure!
Miksi alempitasoinen mies ei kelpaa? Jos olet itse 8 tasoinen nainen niin miksi 6 tason mies ei kelpaa? Toi kaltainen sana kertoo juuri sen että tasoteoria pitää paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi alempitasoinen mies ei kelpaa? Jos olet itse 8 tasoinen nainen niin miksi 6 tason mies ei kelpaa? Toi kaltainen sana kertoo juuri sen että tasoteoria pitää paikkaansa.
Olen kokeillut niitä alemman tason miehiä, jos nyt tuollaista typerää termiä haluaa käyttää. Arvaatko miten siinä kävi? Olivat kovin mustasukkaisia. Yrittivät myös nälviä vähän joka asiasta, kun itsellään ei ollut itsetuntoa ja pelkäsivät, että mä jätän. Tunsivat jatkuvaa alemmuutta ihan joka asiassa. Ja mulla taas kiinnostus laski kuin lehmänhäntä. Lihavien kanssa en jaksanut kiinnostua seksistä. Eli miten tuo nyt kannatti kenenkään osalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kokeillut niitä alemman tason miehiä, jos nyt tuollaista typerää termiä haluaa käyttää. Arvaatko miten siinä kävi? Olivat kovin mustasukkaisia. Yrittivät myös nälviä vähän joka asiasta, kun itsellään ei ollut itsetuntoa ja pelkäsivät, että mä jätän. Tunsivat jatkuvaa alemmuutta ihan joka asiassa. Ja mulla taas kiinnostus laski kuin lehmänhäntä. Lihavien kanssa en jaksanut kiinnostua seksistä. Eli miten tuo nyt kannatti kenenkään osalta?
Olet liian hyvä ihminen,olet parempi ihminen kuin ne rumat,heikkolahjaiset ja matalastikoulutetut.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse varattu. Palstamiesten huomioksi totean vielä, että huolimatta siitä, että olen vegaani, ylipainoinen feministi luovalla alalla töissä. Kumppanini on ihana koodariasiantuntija, eli tienaa vielä paremminkin kuin minä, on sekasyöjä, mutta syö tyytyväisenä ihan mitä ikinä hänelle kokkaan (hänestä kokkaan aina hyvää ruokaa, sisälsi se mitä tahansa).
Ja silti meistä kumpikaan ei koe ”tyytyneensä” mihinkään. Oikeanlaisen ihmisen kohdalla ammatti ja pituus ja paino ovat sivuseikkoja, kunhan elämänarvot ja elämäntavat kohtaavat. Elämää tässä rakennetaan yhdessä, eikä mitään instagram-kuvastoa. Kulisseilla ei ole väliä, jos sisältö on kuosissa.
Väitän, että moni ulisija täältäkin löytäisi sen kumppaninsa helpommin, kun heittäisi nuo tasoteoriat roskiin ja kohtaisi ihmisiä sellaisena kuin he ovat. Saa asettaa rajoja (esim. Ei lapsia, itsenäinen tai urheilullinen), mutta on turha koota mielessään listaa, jonka jokainen vaatimuskohta toisen on täytettävä. Helpompaa on miettiä, mitkä ovat ne muutamat tärkeimmät ominaisuudet (esim. Luotettavuus, viihtyy kotona, eläinrakas) ja mistä voi joustaa (”pakko olla täysraitis!” > ”saunaoluset tai poikien ilta silloin tällöin ei haittaa”).
Mitä tiukemman boksin rakentaa tulevaisuuden kumppanille, sitä useampi mahtava yksilö ei osu juuri siihen boksiin.
N32
Miksi kerjäsit palstamiesten huomiota?
Selitätkö tarkemmin?