Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pk-seudulta ei tunnu löytyvän yhtään ainutta hyvää miestä

Vierailija
20.04.2022 |

Mikä on?!? Olen nyt käyttänyt tinderiä ja muutamaa muuta deittiäppiä puoli vuotta ja tulokset ovat katastrofaaliset! 16 miestä olen tavannut treffeillä ja saldo on seuraava
3 alkoholiongelmaista
4 ghostaajaa jotka olivat vain seksin perässä
2 kovien huumeidenkäyttäjää
2 äitinsä luona asuvaa
2 tunnusti löyneensä tyttöystäväänsä toistuvasti
1 130kg
1 ammattirikollinen
1 elämäntapatyötön

Näistä sitten pitäisi valita! Hyvä on miestarjonta Helsingissä. Härregud. Ystävättärilläni samanlaisia kokemuksia...

Kommentit (663)

Vierailija
421/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko vastata tähän.

Olen itse vähän päälle 40-vuotias pitkä, raamikas ja komee ja kehitän itseäni jatkuvasti. Nyt opettelin pianon soiton ja maalaamaan ja olen oikeasti hyvä, koska mulla on lahjakkuutta. Lisäksi olen alkanut kuntoilemaan paljon ja kuuntelen self-help podcasteja, koska ne ovat vaan mielenkiintoisia. Mutta se, että "tällainen" mies olisi kylmä ja tunteeton niin ei pidä paikkaansa. Olen mm. empaattinen, kaikille tasa-arvoisesti ystävällinen ja avoin persoona. Vietän aikaa lasteni kanssa(olen eronnut) ja minulla on paljon ystäviä ja kavereita, mutta aika pitkälti olen introvertti luonteeltani.

Siis tämän piti olla vastaus viestiin 228.

Vierailija
422/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille kelpaa vain täydellinen komea sporttinen mies.. ei tavis duunari kelpaa.

allu bongattu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kai se sinäkään täydellinen ole? Mikä sinussa on vikana?

Olen nätti, fiksu, en käytä juurikaan alkoa, olen hoikka ja hiukset on hoidetut. Koulutus on amk ja vakityöpaikka. Ikää 25v.

Kävisikö lääkäri, 30, ei lapsia, oma asunto ja auto, 181 cm pituutta, vaaleat hiukset, kotipaikka Helsinki?

Nope, sorry :( 181cm on varmaan jollekin ihan hyvä mutta minulle lyhyt.

-ap

Miksi pituusvaatimus puuttuu aloituksesta? Olennainen seikka, Kuinka pitkä miehen pitää olla?

185cm vähintään, mieluiten 187-192cm. Minä olen 169cm enkä halua itseäni lyhyempää miestä.

Suomalaisten miesten Keskipituus on 178cm eli haet reilusti keskiarvoa pidempää miestä niin ihmekään kun et löydä

Vierailija
424/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole aloittaja, mutta ei hän minusta kyllä näytä täydellistä, virheetöntä hakevankaan. Ihan normaali aikuinen varmaankin kelpaisi.

Kaikki nuo luetellut, eivät ole normaaleja. 

Toivon, että löytyy joku joka tietää mistä niitä normaaleja voisi löytää ja päästä luotevasti juttusille.

Vierailija
425/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaisko tällainen, yhdessä ja samassa paketissa:

älykäs, empaattinen, luotettava, hauska, kekseliäs, iloinen, sosiaalinen, karismaattinen, komea, seksikäs, hyvä sängyssä, korkeasti koulutettu, taiteellinen, luova, huomioiva, heittäytyvä (

en kerro enempää, ettet tule kateelliseksi, sillä hän on minun miesystäväni, Helsingistä) :)

Niin, ja mistä hänet voi tavoittaa? Onko tinderissä vai missä?

Vierailija
426/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täydellinen mies, 190cm,70kg ja penis on iso. Olen lukenut 8 tutkintoa ja työskentelen nyt lennonjohtajana ja sivutyönä teen polisiin sekä lääkärin töitä. Tienaan kuukaudessa 25 000e.

Miksi minä täydellinen mies en saa naista vaan olen ikisinkku?

Vierailija
427/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olet yksinkertainen sekopää.

Vierailija
428/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen täydellinen mies, 190cm,70kg ja penis on iso. Olen lukenut 8 tutkintoa ja työskentelen nyt lennonjohtajana ja sivutyönä teen polisiin sekä lääkärin töitä. Tienaan kuukaudessa 25 000e.

Oot liian laiha. Syö jotain joskus

Vierailija
429/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

OTTAKAA KOMEA RIKAS BACHELOR.. 100000 €RAHAA.. JA HIENO 80 TONNIN AUDI.. EI KIINNOSTA

Vierailija
430/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia varmaan mietityttää tuo paino,,😎 naiset pitää vahvoista miehistä. Vie tyttis lenkille ja muutama sarja leukoja hänen kätensä, niin ehkä mieli muuttuu.

Mies54v

Vierailija
431/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, siis sen lisäks, että naisellekin pitäis löytyä aikaa joskus, että (kolmen työn tekeminen ei ehkä ole kannattavaa sosiaalisen elämän kannalta), olet myös skipannut salilla käymisen.

Miehen pitää olla vahvan näköinen. 70kg/190cm on rimpulakäsi (tai jos ei ole, on muuten ihan rimpula, mut hassut muuhun kroppaan nähden epäsuhtaiset haukkarit).

Vierailija
432/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on hyvä mies?

Moni usein etsii seikkailua parisuhteiden muodossa. Osa etsii jotain tulevaisuuden kestävää.

Itse en ole asettanu ihteeni minnekkää appii.

Moisesta tulee vaa mielee ittensä tuotteen kaltainen markkinointi mikä on jostain syystä vastenmielistä.

Ei maitopurkkina hyllyllä erotu kellekkään ja hyllyllä ikävintä on se että sinuun tarttuja voi olla mitä vain ja usein kerkiää jotain tapahtua ennen kun asiat tulee julki.

Itse 26v maalaismies.

Työllinen, juomaton, savuton, kätevä käsistään, tasapainoinen ja liikunnallinen.

Vasta painoksi kuulut kommentit pariehdokkailta ovat olleet pituuden puute (167cm),

Yksinkertaisuus, rutinoitunut (luulen että se tarkoittaa hieman tylsistyttävää), peräkammarin poika, juro ja matkaamattomuus.

Makunsa kullakin. Itse oon sivusilmällä katsellut tasapainoista ja itsestää huolehtivaa naista jonka seurassa on helppo olla IRL mutta en ole liikaa asialla päätä vaivannut. Töissä saa päivän kulumaan muutenkin.

Mutta se mitä "hyvä" tarkoittaa on hieman epäselvää.

Tarkottaako se perusarvoiltaan asiallista vai omaa ideaali kumppania?

Vierailija
433/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nätti, fiksu, en käytä juurikaan alkoa, olen hoikka ja hiukset on hoidetut. Koulutus on amk ja vakityöpaikka. Ikää 25v.

Kävisikö lääkäri, 30, ei lapsia, oma asunto ja auto, 181 cm pituutta, vaaleat hiukset, kotipaikka Helsinki?

Nuorehkoissa lääkärimiehissä on hämmentävän paljon sinkkuja. Mikähän on etteivät tunnu kenellekään kelpaavan...?

Ovat älykkäitä kyllä, mutta maineeltaan aika jäykkiä persoonia. Ei tietenkään kaikki, mutta eipä kaikki lääkärit ole sinkkujakaan. Itse ainakin muistan yhden lääkärimiehen profiilin tinderissä, kun tinder häntä mulle moneen otteeseen tyrkytti. Kyllä mulle lääkäri kelpaisi, oli komea ja kuvia aktiviteeteista, mistä itsekin pidän (jostain vuorilta jne.). Mutta hän ei hymyillyt yhdessäkään kuvassa. Osaan itsekin vetää asialinjaa vaikkapa töissä, mutta vapaa-ajalla toivoisin rentoa ja elämäniloista meininkiä. Jos ois edes yhdessä kuvassa hymyillyt.. Vasemmalle meni. N36, KTM

Itsehän mätsäsin kolmen lääkärin kanssa tinderissä. Yksi kysyi pituuttani ja lopetti keskustelun heti kun olin vastannut ja kysynyt vastakysymykseksi hänen pituuttaan. Taisi olla minua reilusti lyhyempi :D Toinen kutsui minut treffeille ja kun vastasin kutsuun myöntävästi, hän ei enää koskaan vastannut takaisin, joten poistin matchin. Kolmannen kanssa keskustelu jäi junnaamaan paikallaan, harvinaisen tylsän oloinen tyyppi.

Lisäksi minua on lääkärimies pyytänyt treffeille livenäkin, mutta hän vaikutti heti kättelyssä hyvin epämiellyttävältä persoonalta ja lisäksi oli lyhyt ja muutenkin epämiellyttävän näköinen.

Oletko varma, ettei tässä käynyt stigma-ilmiötä?

ohis

Vierailija
434/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, siis sen lisäks, että naisellekin pitäis löytyä aikaa joskus, että (kolmen työn tekeminen ei ehkä ole kannattavaa sosiaalisen elämän kannalta), olet myös skipannut salilla käymisen.

Miehen pitää olla vahvan näköinen. 70kg/190cm on rimpulakäsi (tai jos ei ole, on muuten ihan rimpula, mut hassut muuhun kroppaan nähden epäsuhtaiset haukkarit).

Eikö nuo kuntosalit ole tarkoitettu lähinnä steroidi-sekopäille ja linnakundeille. Ei tyylikkäät miehet sinne mene

Vierailija
435/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku duunari taisi nyt vetää herneet nenään. Puhuin lähinnä yleisellä tasolla. Ja kyllä ne tatskat voi olla ihan harrastus. Pohditaan säännöllisesti, että minkälainen otetaan seuraavaksi jne.

Tulikin mieleen, että harva duunari on ollut dokkareista kiinnostunut. Kyllä se on ollut enemmän salkkarit ja tempparit-osastoa.

Matkakohteet voi olla samoja, mutta se matkustustyyli hyvinkin eri kielitaidosta puhumattakaan. Vai väitätkö, että amiksessa opiskeltiin englantia, espanjaa ja saksaa?

Mutta ei, en ottaisi örveltävää gameria myöskään olkoon sitten insinööri tai ei.

Mistä alapeukut? Onhan tuo tilastollisesti todennäköisempää. Toki jos mies osaa kirjoittaa ymmärrettävää suomea tai englantia, niin se kertoo jo paljon. Yleensä raksaäijistä ei siihen ole. Jotenkin se karsinta pitää suorittaa kun näen 900 tykkäystä. En ehdi enkä jaksa tavata kaikkia enkä aloittaa keskusteluakaan kaikkien noiden annaks pildee -juttujen jälkeen.

Olisi kyllä kiva, jos ihmisillä olisi tuoreet ja selkeät kuvat ilman aurinkolaseja sekä teksti, josta käy ilmi kiinnostuksenkohteet. Ei mullakaan ole siellä koulutus näkyvillä. Miksi tämä on näin hankalaa?

Vierailija
436/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Miksi pituusvaatimus puuttuu aloituksesta? Olennainen seikka, Kuinka pitkä miehen pitää olla?

185cm vähintään, mieluiten 187-192cm. Minä olen 169cm enkä halua itseäni lyhyempää miestä.

Just. :D

Minä painan 80kg. Naisen tulee olla max 60kg. Mieluiten 45-57kg. En halua itseäni painavampaa naista.

Miltä kuulostaa. :)

Vierailija
437/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Just. :D

Minä painan 80kg. Naisen tulee olla max 60kg. Mieluiten 45-57kg. En halua itseäni painavampaa naista.

Miltä kuulostaa. :)

Iso osa naisista painaa alle 60kg. Vain harva mies on yli 185cm

Vierailija
438/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta mä en halua nirsoa koulutettua hoikkaa 50 kg maisteria.

Haluatpas, Allu. Et vaan saa.

Vierailija
439/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinpä.

Tajusin just, että omani oli pohjoisessa töissä. Tavattiin keski-Suomessa. Nyt ollaan täällä etelässä.

Laajenna hakua! Livenä mieluiten.

Vierailija
440/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se valitettavasti on. Hyvin samanlaisia kokemuksia oli mullakin tinderin kanssa. Tosin näitä p*llun vonkaajia enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi