Pk-seudulta ei tunnu löytyvän yhtään ainutta hyvää miestä
Mikä on?!? Olen nyt käyttänyt tinderiä ja muutamaa muuta deittiäppiä puoli vuotta ja tulokset ovat katastrofaaliset! 16 miestä olen tavannut treffeillä ja saldo on seuraava
3 alkoholiongelmaista
4 ghostaajaa jotka olivat vain seksin perässä
2 kovien huumeidenkäyttäjää
2 äitinsä luona asuvaa
2 tunnusti löyneensä tyttöystäväänsä toistuvasti
1 130kg
1 ammattirikollinen
1 elämäntapatyötön
Näistä sitten pitäisi valita! Hyvä on miestarjonta Helsingissä. Härregud. Ystävättärilläni samanlaisia kokemuksia...
Kommentit (663)
No niin. Missäs ne koulutetut, normaalipituiset ja -painoiset miehet olivatkaan? Tai ehkä ne oli niitä, jotka tulivat treffeille myöhässä ja lähinnä änkyttivät. Moni suomalainen mielellään kirjoittaa vaikkakin huonosti. Treffeille ei selvitä millään, koska siellä se totuus paljastuu.
En todellakaan suostu kirjoittamaan mitään seksistä ennen tapaamista. Hyvännäköiset ihmiset eivät toimi niin. Saavat seksiä riittävän usein ja helposti. Ei tule ihme patoumia. Eli ei ole tarvetta seksiviesteihin tuntemattomien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kai se sinäkään täydellinen ole? Mikä sinussa on vikana?
Olen nätti, fiksu, en käytä juurikaan alkoa, olen hoikka ja hiukset on hoidetut. Koulutus on amk ja vakityöpaikka. Ikää 25v.
Kävisikö lääkäri, 30, ei lapsia, oma asunto ja auto, 181 cm pituutta, vaaleat hiukset, kotipaikka Helsinki?
Nope, sorry :( 181cm on varmaan jollekin ihan hyvä mutta minulle lyhyt.
-ap
Miksi pituusvaatimus puuttuu aloituksesta? Olennainen seikka, Kuinka pitkä miehen pitää olla?
185cm vähintään, mieluiten 187-192cm. Minä olen 169cm enkä halua itseäni lyhyempää miestä.
Just. :D
Minä painan 80kg. Naisen tulee olla max 60kg. Mieluiten 45-57kg. En halua itseäni painavampaa naista.
Miltä kuulostaa. :)
Iso osa naisista painaa alle 60kg. Vain harva mies on yli 185cm
70% naisista on vähintään ylipainoisia, yleensä jopa lihavia joten "iso osa naisista" ei paina alle 60
Jos pituus on 150cm, niin 57kg BMI on 25,3. Että hyvä huomata, että jotkut alle 60kg on myös ylipainoisia.
Jos pituus on 165cm (naisten keskimittaa) 60kg BMI on 22, eli juuri sopiva ja tuosta voi mennä yli olematta heti ylipainoinen.
Jos pituus on 175cm (ei mikään tavaton pituus naiselle, vaan on vielä paljon tätä pidempiäkin naisia), 60kg BMI 19,6 ja se on jo todella hoikka. Missithän (jotka siis n. 20-vuotiaita) on usein tätä luokkaa.
Edelleen, miesten käsitykset keskimääräisistä naisten painoista on ihan silkkaa typeryyttä.
Vierailija kirjoitti:
Ei naiset halua ikinä treffeille.. mikä teitä vaivaa.. pitäskö olla maailman komein mies ja prinssi?
Miehenä olen ajatellut omalta kohdaltani, että naisen pitää tuntua viestittelyn pohjalta kiinnostavalta. Ei minua muuten huvita käyttää aikaani treffeihin. Viime aikoina olenkin useammin lopettanut jutun viestittelyvaiheessa menemättä treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nätti, fiksu, en käytä juurikaan alkoa, olen hoikka ja hiukset on hoidetut. Koulutus on amk ja vakityöpaikka. Ikää 25v.
Kävisikö lääkäri, 30, ei lapsia, oma asunto ja auto, 181 cm pituutta, vaaleat hiukset, kotipaikka Helsinki?
-ap
Miksi pituusvaatimus puuttuu aloituksesta? Olennainen seikka, Kuinka pitkä miehen pitää olla?
185cm vähintään, mieluiten 187-192cm. Minä olen 169cm enkä halua itseäni lyhyempää miestä.
Minä painan 80kg. Naisen tulee olla max 60kg. Mieluiten 45-57kg. En halua itseäni painavampaa naista.
70% naisista on vähintään ylipainoisia, yleensä jopa lihavia joten "iso osa naisista" ei paina alle 60
Jos pituus on 150cm, niin 57kg BMI on 25,3. Että hyvä huomata, että jotkut alle 60kg on myös ylipainoisia.
Jos pituus on 165cm (naisten keskimittaa) 60kg BMI on 22, eli juuri sopiva ja tuosta voi mennä yli olematta heti ylipainoinen.
Jos pituus on 175cm (ei mikään tavaton pituus naiselle, vaan on vielä paljon tätä pidempiäkin naisia), 60kg BMI 19,6 ja se on jo todella hoikka. Missithän (jotka siis n. 20-vuotiaita) on usein tätä luokkaa.
Edelleen, miesten käsitykset keskimääräisistä naisten painoista on ihan silkkaa typeryyttä.
Kommentoin väitettä että iso osa naisista painaa alle 60kg. Ei paina.
Samalla muistutin, että 70% naisista on vähintään ylipainoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko muidenkin kuin omasta mielestäsi? Voit asettua miehen asemaan. Tällaista se on yleensä.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen näyttää hyvälle eikä hän halua lapsia niin silloin hän on timantti ja vientiä luulisi riittävän. Silloin saattaa naisella olla jotain henkisiä ongelmia jos seuraa ei saa.
En minäkään pk-seudulta löydä naisia, olen komea ja omillaan toimeen tuleva mutta sopivaa naista ei vaan löydy. Jos olen epätoivoinen niin sitten raahaan jonkun pubi ruusun baarista kotiin koska parempia naisia ei vaan ole saatavilla.
En vaadi naiselta muuta kuin että
-se näyttää hyvälle
-ei ole ylipainoinen
-ei halua lapsia
-ei ole päihdeongelmainen tai peliriippuvainen
-pääkoppa pelaa normaalisti
Ja noilla vaatimuksillako luulet hyvän parisuhteen löytyvän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Onko 181 cm mies nykyään lyhyempi kuin 169 cm nainen? Pituusvaatimus, vähintään 185 karsii huomattavan osan miehistä, joten et ehkä täytä niiden miesten kriteeerejä?
Vierailija kirjoitti:
Kenelle selviää treffeillä, että mies on lyönyt exkumppaniaan? Juttu haisee provolta tai sitten miesmaku on todella outo, että innostuu tapaamaan miehiä, joiden naisviha paljastuu tuolla tavalla jo treffassa. Kuvittelisin, että kukaan ei paljastaisi väkivaltaista käytöstään deitilleen.
Mies, jota on pahoinpidelty kumppanin puolelta
Ihmisillä on tarve kehuskella mitä kummallisimmilla asioilla eli miksei sitten vaikka sillä, että löi exäänsä.. Eikä se edes kerro oudosta miesmausta, koska väkival taa on ihan kaikissa yhteiskuntaluokissa ja se on valitettavankin yleistä.
Ja parempihan se on, että naisviha ja muutkin sekopäisyydet ym paljastuu jo ekoilla treffeillä eikä vasta vaikkapa puolen vuoden jälkeen täytenä yllärinä kun se toinen ei enää jaksa esittää muuta kuin on ja tempaisee silmän mustaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Kommentoin väitettä että iso osa naisista painaa alle 60kg. Ei paina.
Samalla muistutin, että 70% naisista on vähintään ylipainoisia.
Juu, tiedän. Minä mielestäni komppasin sinua lisäämällä nämä faktat, kuten että keskimittainen 60kg nainen on ideaalipainossa, ja jokaisen sitä pidemmän naisen ideaalipaino on yli 60kg. Tuohon kun lisää tuon 70% on ylipainoisia, niin alle 60kg naisia on siis todella vähän.
pk-seudulta ei löydy kuin terapeutin tarpeessa olevia jännämiesten eksiä.
Mikkopp kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et löydä miestä niin kävisikö somali, iraki tai afgaani?
Mielummin kun joku maaseudun oksu.
Jos olet ap. Joudut laskemaan kriteerejä ja tasoa. Viineksimainitut ovat harvoin yli 170 ja persaukisia kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen näyttää hyvälle eikä hän halua lapsia niin silloin hän on timantti ja vientiä luulisi riittävän. Silloin saattaa naisella olla jotain henkisiä ongelmia jos seuraa ei saa.
En minäkään pk-seudulta löydä naisia, olen komea ja omillaan toimeen tuleva mutta sopivaa naista ei vaan löydy. Jos olen epätoivoinen niin sitten raahaan jonkun pubi ruusun baarista kotiin koska parempia naisia ei vaan ole saatavilla.
En vaadi naiselta muuta kuin että
-se näyttää hyvälle
-ei ole ylipainoinen
-ei halua lapsia
-ei ole päihdeongelmainen tai peliriippuvainen
-pääkoppa pelaa normaalistiJa noilla vaatimuksillako luulet hyvän parisuhteen löytyvän?
Hänellä ei ole rima korkealla mutta tollasia naisia on vaan niin harvassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei naiset halua ikinä treffeille.. mikä teitä vaivaa.. pitäskö olla maailman komein mies ja prinssi?
Just joku raitis prinssi pitäis olla. Pestä pyykit ja rauhallista kuunnella nainen juttua. Mitä vttua nykyään edes maailmassa tapahtuu? Naiset sanelee kriteereitä miksi. 60-luvulla naiset tiesivät paikkansa vaan ei enää. Feminismi tuli ja hyökkäsi rakkaiden arvojemme kimppuun. Nyt Suomi on moraalisesti ja henkisesti kuin Mariupol, vain savuavat rauniot jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
On niitä mutta ne on visusti varattuja eikä jossain tinderissä.
Ja jos/kun vapautuvat niin ihan siitä normielämästään eli arjesta/harrastuksista/töistä/kaveripiiristään löytyy useimmiten ihan etsimättäkin uusi ja sopiva kumppani.
Etenkin jos miehellä ei ole tarvetta eikä halua millekään sinkkusekoilulle. Useimmiten parisuhde-ihmisillä ei olekaan vaan heille sopii paremmin vakaa, yksiavioinen suhde kuin jokin joutava sinkkusäätäminen. Moni toki haluaa hetken olla ihan yksin ennen uutta suhdetta, mutta sekin riippuu siitä onko suru- ja erotyö tullut tehtyä jo sen edellisen suhteen vedellessä viimeisiään vai alkaako se vasta sitten kun ero on tosiasia.
Vierailija kirjoitti:
Naisille kelpaa vain täydellinen komea sporttinen mies.. ei tavis duunari kelpaa.
Normipainoinen ja terveellisillä elämäntavoilla varustettu tavisduunari kelpaa mainiosti kunhan ei jälkikasvua.
Olisi kelvannut myös 25-30 vuotta sitten ainakin itselleni. Ja kelpasi nämä muillekin, ei heitä pahemmin vapaana pyörinyt.
Vierailija kirjoitti:
Puolivuotta ja 16 miestä?? 😂 No ehkä ap. voisi myös katsoa peiliin, josko sieltäkin jotain korjattavaa löytyisi.
Ei aloittaja sitä sano, että hänellä olisi ollut 16 miestä, vaan tarjokkaita oli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just joku raitis prinssi pitäis olla. Pestä pyykit ja rauhallista kuunnella nainen juttua. Mitä vttua nykyään edes maailmassa tapahtuu? Naiset sanelee kriteereitä miksi. 60-luvulla naiset tiesivät paikkansa vaan ei enää. Feminismi tuli ja hyökkäsi rakkaiden arvojemme kimppuun. Nyt Suomi on moraalisesti ja henkisesti kuin Mariupol, vain savuavat rauniot jäljellä.
Tuo raittius on terve vaatimus ja mikäli pyykkäriä tarvitset, palkkaa apulainen
Jos haluan miehestä, että hän on 25v-40v, miellyttää mun silmää, elättää itsensä, hänellä on normaalit sosiaaliset taidot, ei vouhkaa uskonnosta tai veganismista jne, ei ole riippuvuuksia/normaali mielenterveys, seksi kanssani kiinnostaa.
Tossa on usein jo liian monta kriteeriä.
Vierailija kirjoitti:
Edelleen en ymmärrä miksi miehillä tai naisilla pitäisi olla keskimääräisistä painoista mitään hajua. Tilastojen mukaan yhä useampi suomalainen on ylipainoinen, mutta mitä normaali ihminen tekee kilotiedoilla?
Kilokeskustelusta tulee mieleeni parin vuoden takainen treffikumppani, joka ennen treffejä ihmetteli etten ole kysynyt hänen kuppikokoaan. Totesin, ettei tiedolla ole minusta mitään merkitystä. Kertaakaan ei tapailu ole loppunut kuppikokoon ja loppupeleistä vastaisi hän mitä ei en tiedolla mitänä tee. Naisen rinnat ovat sellaiset kuin ovat ja vaikka minulla omat mieltymykseni ovatkin, niin parisuhdemielessä rinnat ovat hyvin alhaalla oleellisten asioiden listalla. Mikäli oikeasti edes pääsevät listalle.