Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pk-seudulta ei tunnu löytyvän yhtään ainutta hyvää miestä

Vierailija
20.04.2022 |

Mikä on?!? Olen nyt käyttänyt tinderiä ja muutamaa muuta deittiäppiä puoli vuotta ja tulokset ovat katastrofaaliset! 16 miestä olen tavannut treffeillä ja saldo on seuraava
3 alkoholiongelmaista
4 ghostaajaa jotka olivat vain seksin perässä
2 kovien huumeidenkäyttäjää
2 äitinsä luona asuvaa
2 tunnusti löyneensä tyttöystäväänsä toistuvasti
1 130kg
1 ammattirikollinen
1 elämäntapatyötön

Näistä sitten pitäisi valita! Hyvä on miestarjonta Helsingissä. Härregud. Ystävättärilläni samanlaisia kokemuksia...

Kommentit (663)

Vierailija
441/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro miten keskustelu menee (ensimmäisillä?) treffeillä siihen pisteeseen, että toinen pamauttaa olevansa rikollinen tai naisenhak-kaaja?

No ei mitenkään tietenkään. Tämän keksityn tarinan tarkoitus oli vaan taas haukkua ja vähätellä miehiä. Ja miljoona ylänuolta aloitukseen kertoo, että tälle toiminnalle on naisten siunaus.

Mikäs meedio se sinä olet kun näet mitä sukupuolta täällä anonyymit käyttäjät ja nuoltenantajat ovat?

Vierailija
442/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kai se sinäkään täydellinen ole? Mikä sinussa on vikana?

Olen nätti, fiksu, en käytä juurikaan alkoa, olen hoikka ja hiukset on hoidetut. Koulutus on amk ja vakityöpaikka. Ikää 25v.

Kävisikö lääkäri, 30, ei lapsia, oma asunto ja auto, 181 cm pituutta, vaaleat hiukset, kotipaikka Helsinki?

Nope, sorry :( 181cm on varmaan jollekin ihan hyvä mutta minulle lyhyt.

-ap

Miksi pituusvaatimus puuttuu aloituksesta? Olennainen seikka, Kuinka pitkä miehen pitää olla?

185cm vähintään, mieluiten 187-192cm. Minä olen 169cm enkä halua itseäni lyhyempää miestä.

Just. :D

Minä painan 80kg. Naisen tulee olla max 60kg. Mieluiten 45-57kg. En halua itseäni painavampaa naista.

Miltä kuulostaa. :)

Iso osa naisista painaa alle 60kg. Vain harva mies on yli 185cm

Niin, eli realistisempi vaatimus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse varattu. Palstamiesten huomioksi totean vielä, että huolimatta siitä, että olen vegaani, ylipainoinen feministi luovalla alalla töissä. Kumppanini on ihana koodariasiantuntija, eli tienaa vielä paremminkin kuin minä, on sekasyöjä, mutta syö tyytyväisenä ihan mitä ikinä hänelle kokkaan (hänestä kokkaan aina hyvää ruokaa, sisälsi se mitä tahansa).

Ja silti meistä kumpikaan ei koe ”tyytyneensä” mihinkään. Oikeanlaisen ihmisen kohdalla ammatti ja pituus ja paino ovat sivuseikkoja, kunhan elämänarvot ja elämäntavat kohtaavat. Elämää tässä rakennetaan yhdessä, eikä mitään instagram-kuvastoa. Kulisseilla ei ole väliä, jos sisältö on kuosissa.

Väitän, että moni ulisija täältäkin löytäisi sen kumppaninsa helpommin, kun heittäisi nuo tasoteoriat roskiin ja kohtaisi ihmisiä sellaisena kuin he ovat. Saa asettaa rajoja (esim. Ei lapsia, itsenäinen tai urheilullinen), mutta on turha koota mielessään listaa, jonka jokainen vaatimuskohta toisen on täytettävä. Helpompaa on miettiä, mitkä ovat ne muutamat tärkeimmät ominaisuudet (esim. Luotettavuus, viihtyy kotona, eläinrakas) ja mistä voi joustaa (”pakko olla täysraitis!” > ”saunaoluset tai poikien ilta silloin tällöin ei haittaa”).

Mitä tiukemman boksin rakentaa tulevaisuuden kumppanille, sitä useampi mahtava yksilö ei osu juuri siihen boksiin.

N32

Vierailija
444/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kai se sinäkään täydellinen ole? Mikä sinussa on vikana?

Olen nätti, fiksu, en käytä juurikaan alkoa, olen hoikka ja hiukset on hoidetut. Koulutus on amk ja vakityöpaikka. Ikää 25v.

Kävisikö lääkäri, 30, ei lapsia, oma asunto ja auto, 181 cm pituutta, vaaleat hiukset, kotipaikka Helsinki?

Nope, sorry :( 181cm on varmaan jollekin ihan hyvä mutta minulle lyhyt.

-ap

Miksi pituusvaatimus puuttuu aloituksesta? Olennainen seikka, Kuinka pitkä miehen pitää olla?

185cm vähintään, mieluiten 187-192cm. Minä olen 169cm enkä halua itseäni lyhyempää miestä.

tiesitkö, että 181cm ei ole sinua lyhyempi?

Vierailija
445/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on?!? Olen nyt käyttänyt tinderiä ja muutamaa muuta deittiäppiä puoli vuotta ja tulokset ovat katastrofaaliset! 16 miestä olen tavannut treffeillä ja saldo on seuraava .........

Näinhän se jokin vanha sanonta tuntuu pitävän paikkansa, että kouluarvosanoin 7:n naiset etsii 9:n miestä, ja kun ei omantasoinen kelpaa niin sitten on parisuhdemarkkinoilla epäsuhtaa kaikkialla, ja parisuhdeongelmatkin on taattuja.

Vierailija
446/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse varattu. Palstamiesten huomioksi totean vielä, että huolimatta siitä, että olen vegaani, ylipainoinen feministi luovalla alalla töissä. Kumppanini on ihana koodariasiantuntija, eli tienaa vielä paremminkin kuin minä, on sekasyöjä, mutta syö tyytyväisenä ihan mitä ikinä hänelle kokkaan (hänestä kokkaan aina hyvää ruokaa, sisälsi se mitä tahansa).

Ja silti meistä kumpikaan ei koe ”tyytyneensä” mihinkään. Oikeanlaisen ihmisen kohdalla ammatti ja pituus ja paino ovat sivuseikkoja, kunhan elämänarvot ja elämäntavat kohtaavat. Elämää tässä rakennetaan yhdessä, eikä mitään instagram-kuvastoa. Kulisseilla ei ole väliä, jos sisältö on kuosissa.

Väitän, että moni ulisija täältäkin löytäisi sen kumppaninsa helpommin, kun heittäisi nuo tasoteoriat roskiin ja kohtaisi ihmisiä sellaisena kuin he ovat. Saa asettaa rajoja (esim. Ei lapsia, itsenäinen tai urheilullinen), mutta on turha koota mielessään listaa, jonka jokainen vaatimuskohta toisen on täytettävä. Helpompaa on miettiä, mitkä ovat ne muutamat tärkeimmät ominaisuudet (esim. Luotettavuus, viihtyy kotona, eläinrakas) ja mistä voi joustaa (”pakko olla täysraitis!” > ”saunaoluset tai poikien ilta silloin tällöin ei haittaa”).

Mitä tiukemman boksin rakentaa tulevaisuuden kumppanille, sitä useampi mahtava yksilö ei osu juuri siihen boksiin.

N32

Miksi pitäisi ottaa läski plösö, jos saa samoilla henkisillä ominaisuuksilla varustetun unelmakumppanin, joka sen lisäksi kokee myös tärkeäksi huolehtia hyvinvoinnistaan. No, jotkut joutuvat tyytymään, kun eivät saa parempia. 

Vierailija
447/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi mun pitäs ottaa 120 kg pullero nainen? joka syö perunalastuja?

Vierailija
448/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N32

Olen kokeillut molempia lähestymistapoja. Lopputulos on ollut jokseenkin sama. Tykkäyksiä tulee satoja (mulla on siis gold). Menee hermot kun yrität niistä seuloa jotain. Miehet eivät viitsi lukea mun lyhyttä profiilia laisinkaan. Kaikenlaiset isukit laittaa sydäntä, vaikka olen rajannut lapselliset pois. Ehkä joillakin vaan käy hyvä tuuri. Mä en ole keksinyt miten tuolta löytäisi järkevää seuraa. Tämä siis nätin ja koulutetun naisen kokemus tinderistä.

Vierailija
449/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla monen yhtälön summa.

Media voi olla ainakin yksi mikä tekee ihmisten kohtaamisesta vaikeaa, tai no ainakin erinlaisempaa kun 50v taakse päin.

Nykyään ihmisillä on uskomaton määrä avoimia ovia verrattuna aikaan ilman nettiä.

Se harva määrä valintoja usein kannustaa rakentamaan pohjaa siitä mitä tarjolla on sillä hetkellä.

Nyky tilanne usein pysäyttää ihmisen sen valinnan määrän edessä. Tai jos kyseinen valinta ei miellytä on matka seuraavaan valintaa erittäin matalakynnyksinen. Ei siitä useinkaa mitään kestävää tule.

Vierailija
450/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi mun pitäs ottaa 120 kg pullero nainen? joka syö perunalastuja?

Allu, sä et kelpaa edes 120-kiloiselle naiselle.

Vierailija
451/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ei ole pakko seurustella joten miksi sitä ruman kanssa olisi ja täten rima on korkealla.

Joskus ennen yhteiskunta ja ympäristö painosti ihmisiä parisuhteisiin.

Toinen jos lihoaa parisuhteessa tai alkaa pihtaamaan seksiä niin siitä on helppo erota ja alkaa etsimään vain uutta.

Ennen jopa eroaminen oli paheksuttavaa.

Entistä isompi joukko on sellaisia ketkä ei seurustele koskaan elämänsä aikana ja väestöliiton mukaan 10% ihmisistä elää ikisinkkuna koko elämän ajan.

Vierailija
452/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Pk-seudulla on enemmän naisia kuin miehiä.

- tavismiehet löytää naisen ilman tinderiäkin ja ne viedään nopeasti markkinoilta

- parhaat miehet saa panoja naisilta jotka toivoo nappaavansa ison kalan. Eivät nappaa

- mitä jää jäljelle? Huonolle naiselle huono mies. 

Onnea, löysit tasosi jos olet sitä koskaan miettinyt

Vierailija
453/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Pk-seudulla on enemmän naisia kuin miehiä.

- tavismiehet löytää naisen ilman tinderiäkin ja ne viedään nopeasti markkinoilta

- parhaat miehet saa panoja naisilta jotka toivoo nappaavansa ison kalan. Eivät nappaa

- mitä jää jäljelle? Huonolle naiselle huono mies. 

Onnea, löysit tasosi jos olet sitä koskaan miettinyt

Et tainnut lukea koko ketjua. Päättelysi ei mene ihan oikein.

Vierailija
454/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei naisille kelpaa mikään komea status mies vaan.

Vierailija
455/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N32

En edes ole missään Instassa. Ongelmana on se, että ihan sama mitä mä kirjoitan profiiliin, niin miehet eivät taida lukea sitä. Keskittyvät vain ulkonäköön. Ei niitä mun arvot ja sisin kiinnosta. Mulla ei ole kuvissa meikkiä enkä keikistele. Olen käynyt treffeillä myös lyhyiden ja ylipainoisten miesten kanssa. Ihan yhtälailla nekin voivat olla pinnallisia.

Vierailija
456/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvät on varattu ja kun lyhyen aikaa ei ole, ne etsii vastaavaa. pintaviallisia hyviä on saatavilla, muttei niitä kukaan huoli.

Vierailija
457/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderi miesten käytöstä voi hieman selittää tilastot sukupuolten välisestä onnistuvuudesta.

Jos muistan oikein naisen mahdollisuus päästä puheyhteyteen ehdokkaan kanssa oli noin 10% luokkaa siinä missä miehen mahollisuus oli 0.6%.

Tämä toimii naisten näkökulmasta ihan hyvin mutta pitää myös ymmärtää että jos mahdollisuudet ovat alta prosentin luokkaa, määrä alkaa korvata laatua.

Tämä usein laittaa miehet hyväksymään ihan kaiken vastaan tulevan onnistumisen toivossa siinä missä naiset kokevat määrän kasvun mutta laadun heikentymisen.

Paras voisi olla harrastuksen aloittaminen ja sitä kautta ihmisiin tutustuminen tinderin sijaan.

Vierailija
458/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä ap jos laskisit rimaa ja kelpuuttaisit joko omantasoisen miehen tai itseäsi hiukan alemman tasoisen miehen kumppaniksi?

En ole ap, mutta mistä tietää minkä tasoisia eri miehet ovat? Eli mistä vaikka minä pystyn päättelemään, kuka olisi minun tasoiseni, tai vähän alempitasoinen? Huono neuvo, kun ei sitä pysty soveltamaan käytännössä. Jos mies kiinnostaa minua, hän vaikuttaa aina hyvätasoiselta, joten onko idea siis, että pitäisi hakea suhdetta sellaisen kanssa, josta ei ole itse yhtään kiinnostunut? Jos näin, niin millä perusteella se epäkiinnostava pitäisi miesvirrasta valita?

No johan täällä on sanottu että ruma ja pienituloinen mies ei kelpaa kauniille ja kouluttautuneelle naiselle. Vähintään samantasoinen pitää olla koska naiset tunnetusti ei pariudu itseään alempitasoisemman miehen kanssa.

Tämä ketju sen jo todistaa.

Tuntuu kyllä todella idiootilta ajatukselta jakaa elämänsä ”itseään alempitasoisen” kumppanin lanssa. Miksi kukaan tekisi niin?

Miksi naiset ei tähän kykene? Monet miehet ovat parisuhteessa itseään alempitasoisemman naisen kanssa? Katsos miehet tienaavat parisuhteissa todella usein enemmän kuin naiset.

Siis mitä, ett miehen taso on kiinni tuloista? Ei ainakaan mun mielestä. Useimmat todella paljon tienaavat miehet ovat täysiä kus…päitä kuten ne alkoholistit, narkkarit ym. En ikinä huolisi se on varma.

No nyt! Nappaan tästä, koska olen kahden erittäin, siis erittäin hyvin toimeentulevan miehen kanssa seurustellut. Toinen on tuttu lööpeistäkin. En viitsi edes kertoa, miten huonosti ovat kohdelleet naisia.

Btw itse en ole mikään missi, joten ulkonäkö on näissä asioissa melkeinpä sivuseikka. Onneksi älysin valita itseäni vähemmän tienaavan ja vähemmän koulutetun miehen, tärkeintä on ne tunteet, onnellisuus ja rakkaus. 

Niin, ne erittäin hyvin toimeentulevat sai mitä halusivat, sä et. Katso listaani.

Vierailija
459/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittisovelluksissa oma tyyli on se että tykkään melkein kaikista naisista ja sitten kun tulee matcheja tai synkkauksia niin niistä karsin sitten ne rumat pois ja kauniiden naisten kanssa koitan luoda keskusteluyhteyden. Toki jos naisella on pelkkä naamakuva niin se herättää epäilyksiä koska se saattaa olla silloin lihava.

Naisille vinkkinä että laittakaa se kokovartalo kuva myös sinne profiiliin niin ei tule pettymyksiä ja säästämme molemmat aikaa silloin 🤗

Vierailija
460/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisille kelpaa mikää kaljamaha köyhä tavis mies.. ei kelpaa.. vaikka nainen itse painaa 100 kg lähihoitaja.. kuvittelee että saisi komean prinssin.. naurettavaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi