Pk-seudulta ei tunnu löytyvän yhtään ainutta hyvää miestä
Mikä on?!? Olen nyt käyttänyt tinderiä ja muutamaa muuta deittiäppiä puoli vuotta ja tulokset ovat katastrofaaliset! 16 miestä olen tavannut treffeillä ja saldo on seuraava
3 alkoholiongelmaista
4 ghostaajaa jotka olivat vain seksin perässä
2 kovien huumeidenkäyttäjää
2 äitinsä luona asuvaa
2 tunnusti löyneensä tyttöystäväänsä toistuvasti
1 130kg
1 ammattirikollinen
1 elämäntapatyötön
Näistä sitten pitäisi valita! Hyvä on miestarjonta Helsingissä. Härregud. Ystävättärilläni samanlaisia kokemuksia...
Kommentit (663)
Useimpien duunareiden harrastuksiin kuului sali, tatskat, dokaaminen, pelaaminen. Matkustaminen tarkkoitti risteilyä tai Thaimaata. Varmaan poikkeuksiakin on, mutta tämä oli aika perussettiä. Mä itse taas pidän ulkoilusta, viljelystä, (reppu)reissaamisesta, terveellisestä ruuasta, historiasta jne. Ei oikein natsannut.
Jep, nirso olen. Kyllä pitäis pelkän ulkonäön ja seksin riittää!
Millä spekseillä saa tuollaisen rivin???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitähän pahaa elämäntapatyöttömyydessä on? Se, että et hyödy miehestä taloudellisesti? Et saa kalliita lahjoja?
No ainoastaan se, että mies ei kykene maksamaan omaa osuuttaan asioista. Matkoista, hankinnoista jne. Ja jos tulisi lapsia, ei kykene hoitamaan osuuttaan kuluista. Se ihan noin yksinkertaisesti sanottuna, on este normaalille elämiselle.
Kaikki miehet ei halua lapsia tai matkustella.
Ne miehet etsiköön sitten sellaisen naisen, joka ei myöskään noita halua. SImppeliä.
En juo alkoholia kun 2-3 kk kerta.. käyn töissä.. nytki meen lenkille.. yritän liikkua.. en ole sporttinen ja olen liohnut.. mistä saisin naisen?
Onnellinen sinkku kirjoitti:
Sama Oulussa, lähes 60 netti treffit käytynä päätin että antaa olla. Ja vain muutama raitis tyyppi oli mutta muuten ei natsannu ja osa oli tuttujen tuttuja. Hyvä olla yksin, mennä/tulla miten /minne haluaa, saa tehdä mitä haluaa eikä ole tilivelvollinen kellekään. Yleensä se oikea löytyy ihan etsimättä..
Itse kävin seitsemälläkymmenellä treffeillä täällä Oulussa ennenkuin löytyi poikaystävä. Nyt kaksi vuotta yhdessä.
Miksei naiset halua munkaa treffeille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko koittanut hieman pulleita kaljuja insinöörimiehiä? Heitä on hyvin paljon ja olen itsekin sellainen. Keskimääräistä paremmat tulot ja rauhalliset ja ennustettavat elämäntavat.
En ole ap, mutta on se nyt aika ankeaa, että jos ei halua väkivaltaista huumeidenkäyttäjää, niin sitten muita miehiä ei muka ole vaihtoehtona kuin pulleat insinöörit.
Eihän se miestenkään kohdalla mene niin, että jos ei halua mt-ongelmaista naista joka käyttää suonensisäisiä, niin sitten vaihtoehtona on vain ylipainoisia naisia, joilla on joku kliseinen, stereotyyppinen ammatti.
Ai ei mene vai, mun tinderit on ainakin täynnä lihavia yh:tä, narkkareita ei tosin näy. En tosin ota kumpaakaan, että ihan samaa se on miehellä, jolla ei sitä rahaa ole.
Se on sitten sun taso, ja tuskin johtuu lompakon paksuudesta vaan pääsi paskuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä ap jos laskisit rimaa ja kelpuuttaisit joko omantasoisen miehen tai itseäsi hiukan alemman tasoisen miehen kumppaniksi?
En ole ap, mutta mistä tietää minkä tasoisia eri miehet ovat? Eli mistä vaikka minä pystyn päättelemään, kuka olisi minun tasoiseni, tai vähän alempitasoinen? Huono neuvo, kun ei sitä pysty soveltamaan käytännössä. Jos mies kiinnostaa minua, hän vaikuttaa aina hyvätasoiselta, joten onko idea siis, että pitäisi hakea suhdetta sellaisen kanssa, josta ei ole itse yhtään kiinnostunut? Jos näin, niin millä perusteella se epäkiinnostava pitäisi miesvirrasta valita?
No johan täällä on sanottu että ruma ja pienituloinen mies ei kelpaa kauniille ja kouluttautuneelle naiselle. Vähintään samantasoinen pitää olla koska naiset tunnetusti ei pariudu itseään alempitasoisemman miehen kanssa.
Tämä ketju sen jo todistaa.Tuntuu kyllä todella idiootilta ajatukselta jakaa elämänsä ”itseään alempitasoisen” kumppanin lanssa. Miksi kukaan tekisi niin?
kaikki miehet tekee. nainen pariutuu aina ylöspäin
Miksi te teette niin?
Ja sittenhän ne naisista parhaimmat jäisi yksin, mutta ovatko he? No ei.
Vierailija kirjoitti:
Useimpien duunareiden harrastuksiin kuului sali, tatskat, dokaaminen, pelaaminen. Matkustaminen tarkkoitti risteilyä tai Thaimaata. Varmaan poikkeuksiakin on, mutta tämä oli aika perussettiä. Mä itse taas pidän ulkoilusta, viljelystä, (reppu)reissaamisesta, terveellisestä ruuasta, historiasta jne. Ei oikein natsannut.
Jep, nirso olen. Kyllä pitäis pelkän ulkonäön ja seksin riittää!
Vaikutat trollilta mutta salilla käyntiä ja pelaamista harrastaa duunarit sekä korkeastikoulutetut. Tatskat? En ole kuullutkaan sellaisesta harrastuksesta ja tatskoja on varmaan myös korkeastikoulutetuilla? Dokaamista harrastaa myös korkeastikoulutetut ja alkoholisteja löytyy myös korkeastikoulutetuista.
Duunarit matkustelee samoissa paikoissa kuin korkeastikoulutetut ja mun havointojeni mukaa risteilyillä ne insinöörit myös örveltää kännissä.
Sun harrastuksista historia ja viljely harvinaisempia harrastuksia mutta noitakin harrustuksia harrastaa sekä duunarit että korkeastikoulutetut.
Tekosyitä sinulla vaan on ja ehkä miehen palkka mielessä kuin se millainen itse mies on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä ap jos laskisit rimaa ja kelpuuttaisit joko omantasoisen miehen tai itseäsi hiukan alemman tasoisen miehen kumppaniksi?
En ole ap, mutta mistä tietää minkä tasoisia eri miehet ovat? Eli mistä vaikka minä pystyn päättelemään, kuka olisi minun tasoiseni, tai vähän alempitasoinen? Huono neuvo, kun ei sitä pysty soveltamaan käytännössä. Jos mies kiinnostaa minua, hän vaikuttaa aina hyvätasoiselta, joten onko idea siis, että pitäisi hakea suhdetta sellaisen kanssa, josta ei ole itse yhtään kiinnostunut? Jos näin, niin millä perusteella se epäkiinnostava pitäisi miesvirrasta valita?
No johan täällä on sanottu että ruma ja pienituloinen mies ei kelpaa kauniille ja kouluttautuneelle naiselle. Vähintään samantasoinen pitää olla koska naiset tunnetusti ei pariudu itseään alempitasoisemman miehen kanssa.
Tämä ketju sen jo todistaa.Tuntuu kyllä todella idiootilta ajatukselta jakaa elämänsä ”itseään alempitasoisen” kumppanin lanssa. Miksi kukaan tekisi niin?
kaikki miehet tekee. nainen pariutuu aina ylöspäin
Sun taso määräytyy sen mukaan, minkä tasoisen sä saat parisuhteeseen itsesi kanssa. Olette siis samantasoisia. Arvioit tasosi liian ylös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset ei tähän kykene? Monet miehet ovat parisuhteessa itseään alempitasoisemman naisen kanssa? Katsos miehet tienaavat parisuhteissa todella usein enemmän kuin naiset.
Naisen taso = ulkonäkö. Liksalla ei ole mitään tekemistä sen kanssa.
Kunnolliseksi mieheksi minua on sanottu useamman naisen toimesta (ystäviä, tuttavia sekä sukulaisia) mutta jos pitäisi valita Helsinki vai kuolema niin valitsen kuolema aina. Sinne itsekeskeisten ja omahyväisten nirppanokkien sekään en suostu tulemaan
Vierailija kirjoitti:
Miehen tasoon vaikuttaa varallisuus,työmarkkina asema,pituus ja ulkonäkö.
Naisen tasoon vaikuttaa ulkonäkö, paino ja mielenterveyden tila.
Nainen nai aina ylöspäin eli miehen pitää olla vähintään yhtä pitkä ja vähintään sama palkkataso.
Pienituloisen miehen on mahdoton saada hyvätuloinen nainen ja lyhyen miehen on mahdoton saada itseään pidempi nainen.
Biologialle emme voi mitää.
Et maininnut palkkatasoa naisen tason kriteerinä, joten et voi perustella sillä ylöspäin pariutumista.
Ihan sama se on kaikkialla muuallakin. Sitten jos siellä on joku harva luonteensa ja elämäntilanteensa osalta asiallinen, ulkonäkö on sellainen ettei mitään toivoa että kiinnostuisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitähän pahaa elämäntapatyöttömyydessä on? Se, että et hyödy miehestä taloudellisesti? Et saa kalliita lahjoja?
No ainoastaan se, että mies ei kykene maksamaan omaa osuuttaan asioista. Matkoista, hankinnoista jne. Ja jos tulisi lapsia, ei kykene hoitamaan osuuttaan kuluista. Se ihan noin yksinkertaisesti sanottuna, on este normaalille elämiselle.
Kaikki miehet ei halua lapsia tai matkustella.
Kovin moni nainen ei halua miestä joka makaa himassa 24/7.
Eli matkustelu tai himassa 24/7 ovat ainoat vaihtoehdot? Työ, harrastukset ja kaverit ihan mahdoton ajatus elämästä kodin ulkopuolella?
Tässä puhuttiin työttömästä jolla ei ole varaa tehdä mitään.
Jos on ollut helposti hermostuvan työssäkäyvän miehen kanssa niin kelpaa työtön rauhallinen mukava mies.
Ei tietenkään löydy, koska me asumme täällä kaukana kehä-3 pohjoispuolella. Jokaisella meistä on tietysti joku vika ja minulla se on kyllä pieni.
tomppakruise kirjoitti:
Kyllä mä aika mielenkiintoinen olen. Mutta myös lievästi ylipainoinen. Siinä se mielenkiinto sitten karisee :)
Olen aktiivinen ja elämäni on jännittävää ja aina tapahtuu. Matkustan kalliisti, syön kalliisti jne... olen aina menossa. Olen viiniasiantuntija ja asemani vuoksi minulla on todella paljon valtaa. Ai niin, mutta olen ylipainoinen ja siksi en kiinnostava :)
Totta, maailmanhistoria ei tunne yhtä ainoaa vaikutusvaltaista ja varakasta miestä, jolla ulkonäkö ei ole ihan kohdillaan mutta jolla silti olisi nuori tyrmäävä blondi käsipuolessaan. Mietipä vielä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään löydy, koska me asumme täällä kaukana kehä-3 pohjoispuolella. Jokaisella meistä on tietysti joku vika ja minulla se on kyllä pieni.
Eikös kaupasta löydy tuohonkin ongelmaan lisäkivaa parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Pienenä vinkkinä, että ainakin jos itse etsisin jotain vuosisadan rakkaustarinaa, niin haluaisin, että se alkaisi jotenkin mielikuvituksellisemmin kuin jollain tinderin naputuksella sohvalla. Makuasioita tietysti nämäkin. Mutta olisi paljon ikimuistoisempaa, jos pitkä juttu olisi alkanut esimerkiksi kaupan kassajonosta tai bussista. Silmiä auki ja mielikuvitusta peliin. Ei läheskään kaikki miehet ole nettideittisovelluksissa!
Olen kyllä samaa mieltä, mutta jos laskee noiden tosielämän kohtaamisten varaan, ilman jää. Tuntemattomat lähestyvät minua pari kertaa vuodessa. Mikä on todennäköisyys että kiinnostukset kohtaavat? Voin kertoa vuosien kokemuksella että 0. Tästä syystä en itsekään lähesty tuntemattomia. Heistä ei muutenkaan voi tietää, jos vaikka heissä onkin jokin juttu, joka on minulle täysi turn off. Juuri viime viikolla bongasin bussissa ihanan miehen ja ihastuin lähes ensisilmäyksellä, jota tapahtuu todella harvoin. Mutta kuinka vaan, hänellä olikin taapero mukana. Se siitä kiinnostuksesta.
Mulla ei ole.. mtuta olen tavis duunari ylipainonen.. naiset ei anna ees mahdollisuutta.