Pk-seudulta ei tunnu löytyvän yhtään ainutta hyvää miestä
Mikä on?!? Olen nyt käyttänyt tinderiä ja muutamaa muuta deittiäppiä puoli vuotta ja tulokset ovat katastrofaaliset! 16 miestä olen tavannut treffeillä ja saldo on seuraava
3 alkoholiongelmaista
4 ghostaajaa jotka olivat vain seksin perässä
2 kovien huumeidenkäyttäjää
2 äitinsä luona asuvaa
2 tunnusti löyneensä tyttöystäväänsä toistuvasti
1 130kg
1 ammattirikollinen
1 elämäntapatyötön
Näistä sitten pitäisi valita! Hyvä on miestarjonta Helsingissä. Härregud. Ystävättärilläni samanlaisia kokemuksia...
Kommentit (663)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kai se sinäkään täydellinen ole? Mikä sinussa on vikana?
Olen nätti, fiksu, en käytä juurikaan alkoa, olen hoikka ja hiukset on hoidetut. Koulutus on amk ja vakityöpaikka. Ikää 25v.
Kävisikö lääkäri, 30, ei lapsia, oma asunto ja auto, 181 cm pituutta, vaaleat hiukset, kotipaikka Helsinki?
Nope, sorry :( 181cm on varmaan jollekin ihan hyvä mutta minulle lyhyt.
-ap
Miksi pituusvaatimus puuttuu aloituksesta? Olennainen seikka, Kuinka pitkä miehen pitää olla?
Itse haluaisin, että mies olisi ainakin saman pituinen kuin minä. Olen 170 cm.
Kelpaisko tällainen, yhdessä ja samassa paketissa:
älykäs, empaattinen, luotettava, hauska, kekseliäs, iloinen, sosiaalinen, karismaattinen, komea, seksikäs, hyvä sängyssä, korkeasti koulutettu, taiteellinen, luova, huomioiva, heittäytyvä (en kerro enempää, ettet tule kateelliseksi, sillä hän on minun miesystäväni, Helsingistä) :)
Vierailija kirjoitti:
älykäs, empaattinen, luotettava, hauska, kekseliäs, iloinen, sosiaalinen, karismaattinen, komea, seksikäs, hyvä sängyssä, korkeasti koulutettu, taiteellinen, luova, huomioiva, heittäytyvä (en kerro enempää, ettet tule kateelliseksi, sillä hän on minun miesystäväni, Helsingistä) :)
Kuulostaa pitkälti samalta kuin omani mutta ei hän on enemmän järjestelmällinen kuin luova eikä ole Helsingistä.
Vierailija kirjoitti:
Joo, kyllä miehelläsi on varmasti myös muita naisia kuin sinä.
Minä en löytänyt ketään. En tosin käy baareissa enkä festareilla tai vastaavissa paikoissa. Harrastan pyöräilyä, ammuntaa, vaellusta yms. Mutta olen myös aika ujohko, ihastuneen naisen pitäisi olla aika sinnikäs ja tehtävä itse jokin vaivihkainen aloite. Korkeakoulututkinto ja oman alan vakitöissä. En asu enää pk-seudulla, kun muutin töiden perässä kaakonkulmalle. Täällä onkin sitten paljon huonompi tarjonta kuin pk-seudulla.
M36
Vierailija kirjoitti:
Aika moni noista luettelemistasi asioista on varmasti katsojan silmässä.
Vierailija kirjoitti:
PK-seudulla on väestöjakauman vuoksi miesten markkinat. Hyvät miehet menee heti. Ilmiö korostuu eronneiden joukossa, jossa korkeakoulutetut, liikunnalliset ja hyvätuloiset nelikymppiset miehet saavat valikoida naisystävänsä suuresta joukosta tarjokkaita.
Nelikymppisistä on Helsingissä miesenemmistö. Toisaalta Espoossa on kaikissa ikäryhmissä enemmän miehiä eli tilanne lopulta aika tasainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En huomannut sanoa, että arvopohjamme on myös sama, eli ei ole muita, kummallakaan. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nätti, fiksu, en käytä juurikaan alkoa, olen hoikka ja hiukset on hoidetut. Koulutus on amk ja vakityöpaikka. Ikää 25v.
Kävisikö lääkäri, 30, ei lapsia, oma asunto ja auto, 181 cm pituutta, vaaleat hiukset, kotipaikka Helsinki?
Nuorehkoissa lääkärimiehissä on hämmentävän paljon sinkkuja. Mikähän on etteivät tunnu kenellekään kelpaavan...?
Ovat älykkäitä kyllä, mutta maineeltaan aika jäykkiä persoonia. Ei tietenkään kaikki, mutta eipä kaikki lääkärit ole sinkkujakaan. Itse ainakin muistan yhden lääkärimiehen profiilin tinderissä, kun tinder häntä mulle moneen otteeseen tyrkytti. Kyllä mulle lääkäri kelpaisi, oli komea ja kuvia aktiviteeteista, mistä itsekin pidän (jostain vuorilta jne.). Mutta hän ei hymyillyt yhdessäkään kuvassa. Osaan itsekin vetää asialinjaa vaikkapa töissä, mutta vapaa-ajalla toivoisin rentoa ja elämäniloista meininkiä. Jos ois edes yhdessä kuvassa hymyillyt.. Vasemmalle meni. N36, KTM
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En huomannut sanoa, että arvopohjamme on myös sama, eli ei ole muita, kummallakaan. :)
Jätit myös aika olennaisen asian kertomatta, eli minkä ikäinen miehesi on?
Joku duunari taisi nyt vetää herneet nenään. Puhuin lähinnä yleisellä tasolla. Ja kyllä ne tatskat voi olla ihan harrastus. Pohditaan säännöllisesti, että minkälainen otetaan seuraavaksi jne.
Tulikin mieleen, että harva duunari on ollut dokkareista kiinnostunut. Kyllä se on ollut enemmän salkkarit ja tempparit-osastoa.
Matkakohteet voi olla samoja, mutta se matkustustyyli hyvinkin eri kielitaidosta puhumattakaan. Vai väitätkö, että amiksessa opiskeltiin englantia, espanjaa ja saksaa?
Mutta ei, en ottaisi örveltävää gameria myöskään olkoon sitten insinööri tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nope, sorry :( 181cm on varmaan jollekin ihan hyvä mutta minulle lyhyt.
-ap
Miksi pituusvaatimus puuttuu aloituksesta? Olennainen seikka, Kuinka pitkä miehen pitää olla?
185cm vähintään, mieluiten 187-192cm. Minä olen 169cm enkä halua itseäni lyhyempää miestä.
Vierailija kirjoitti:
Puolivuotta ja 16 miestä?? 😂 No ehkä ap. voisi myös katsoa peiliin, josko sieltäkin jotain korjattavaa löytyisi.
Ei ole mitään korjattavaa, ap on täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
Narsistit ovat ikäviä kumppaneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorehkoissa lääkärimiehissä on hämmentävän paljon sinkkuja. Mikähän on etteivät tunnu kenellekään kelpaavan...?
Ovat älykkäitä kyllä, mutta maineeltaan aika jäykkiä persoonia. Ei tietenkään kaikki, mutta eipä kaikki lääkärit ole sinkkujakaan. Itse ainakin muistan yhden lääkärimiehen profiilin tinderissä, kun tinder häntä mulle moneen otteeseen tyrkytti. Kyllä mulle lääkäri kelpaisi, oli komea ja kuvia aktiviteeteista, mistä itsekin pidän (jostain vuorilta jne.). Mutta hän ei hymyillyt yhdessäkään kuvassa. Osaan itsekin vetää asialinjaa vaikkapa töissä, mutta vapaa-ajalla toivoisin rentoa ja elämäniloista meininkiä. Jos ois edes yhdessä kuvassa hymyillyt.. Vasemmalle meni. N36, KTM
Itsehän mätsäsin kolmen lääkärin kanssa tinderissä. Yksi kysyi pituuttani ja lopetti keskustelun heti kun olin vastannut ja kysynyt vastakysymykseksi hänen pituuttaan. Taisi olla minua reilusti lyhyempi :D Toinen kutsui minut treffeille ja kun vastasin kutsuun myöntävästi, hän ei enää koskaan vastannut takaisin, joten poistin matchin. Kolmannen kanssa keskustelu jäi junnaamaan paikallaan, harvinaisen tylsän oloinen tyyppi.
Lisäksi minua on lääkärimies pyytänyt treffeille livenäkin, mutta hän vaikutti heti kättelyssä hyvin epämiellyttävältä persoonalta ja lisäksi oli lyhyt ja muutenkin epämiellyttävän näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ikä on olennainen asia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsistit ovat ikäviä kumppaneita.
Samaa mieltä. Mikä noista mieheni ominaisuuksista tarkoittaa mielestäsi narsismia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ikä on olennainen asia?
Ihmiset ovat yleensä kiinnostuneita suunnilleen omanikäisistään. Ap kertoi olevansa 25. Tuskin hän olisi kateellinen mistään neli- tai viiskymppisestä setämiehestä, vaikka mies kuinka olisi ikäistensä joukossa huippuluokkaa.
Pakko vastata tähän.
Olen itse vähän päälle 40-vuotias pitkä, raamikas ja komee ja kehitän itseäni jatkuvasti. Nyt opettelin pianon soiton ja maalaamaan ja olen oikeasti hyvä, koska mulla on lahjakkuutta. Lisäksi olen alkanut kuntoilemaan paljon ja kuuntelen self-help podcasteja, koska ne ovat vaan mielenkiintoisia. Mutta se, että "tällainen" mies olisi kylmä ja tunteeton niin ei pidä paikkaansa. Olen mm. empaattinen, kaikille tasa-arvoisesti ystävällinen ja avoin persoona. Vietän aikaa lasteni kanssa(olen eronnut) ja minulla on paljon ystäviä ja kavereita, mutta aika pitkälti olen introvertti luonteeltani.