Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pk-seudulta ei tunnu löytyvän yhtään ainutta hyvää miestä

Vierailija
20.04.2022 |

Mikä on?!? Olen nyt käyttänyt tinderiä ja muutamaa muuta deittiäppiä puoli vuotta ja tulokset ovat katastrofaaliset! 16 miestä olen tavannut treffeillä ja saldo on seuraava
3 alkoholiongelmaista
4 ghostaajaa jotka olivat vain seksin perässä
2 kovien huumeidenkäyttäjää
2 äitinsä luona asuvaa
2 tunnusti löyneensä tyttöystäväänsä toistuvasti
1 130kg
1 ammattirikollinen
1 elämäntapatyötön

Näistä sitten pitäisi valita! Hyvä on miestarjonta Helsingissä. Härregud. Ystävättärilläni samanlaisia kokemuksia...

Kommentit (663)

Vierailija
321/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä otin ton 130 kg ja oon ollut tyytyväinen!

130 kg on sopiva miehen mitta, kevyemmät ovat kukkakeppejä. Kyllä miehellä pitää kunnon raamit olla.

Vierailija
322/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaisi nainen joka olis vaikka lihava.. pullukka... mutta sillee kattoo miten pukeutuu.. voi olla työtönkin... ei vain kohtaa sitä sopivaa naista ei sitte mistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIksi ette naiset voi laskea rimaa??

Koska sitten meitä syytetään siitä että itsepä iskit kätesi p-kaan.

Olen jo kolmesti katsonut miestä läpi sormien. En suosittele. Ei enää neljättä kertaa, heittämällä loppuelämä sitten vaikka yksin. Nyt kun osaan jo yksin olla.

Eli kävi niin tai näin, aion pitää kiinni tästä hyvästä mikä minulla nyt on.

Tämä! Olen kokeillut sekä duunaria että pulleaa insinööriä. Duunarin kanssa ei ollut mitään yhteistä ja pullukan kanssa ei tehnyt mieli seksiä. Eli riman alentaminen ei kannattanut.

Se ettei sulla sen duunarin kanssa mitään yhteistä ei johtunut siitä että hän oli duunari. Koulutustaso ei määrittele mielenkiinnonkohteita. 

Vierailija
324/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen nainen jolla on vähä mahaa olisi kiva.. ja normi duunari.. ei vaadi liikoja.. mukava.. jolle kelpaisin minä itse kaljamahaisena tavis duunarina jolla ei ole rahaa.

Vierailija
325/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmonen nainen jolla on vähä mahaa olisi kiva.. ja normi duunari.. ei vaadi liikoja.. mukava.. jolle kelpaisin minä itse kaljamahaisena tavis duunarina jolla ei ole rahaa.

Lyhyesti sanottuna etsit samantasoista kumppania. Sinulla ei ole tsäänssejä hoikkaan korkeakoulutettuun naiseen koska hän on parempi tasoinen kuin sinä itse.

Vierailija
326/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä aika mielenkiintoinen olen. Mutta myös lievästi ylipainoinen. Siinä se mielenkiinto sitten karisee :)

Olen aktiivinen ja elämäni on jännittävää ja aina tapahtuu. Matkustan kalliisti, syön kalliisti jne... olen aina menossa. Olen viiniasiantuntija ja asemani vuoksi minulla on todella paljon valtaa. Ai niin, mutta olen ylipainoinen ja siksi en kiinnostava :)

Vierailija
327/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyesti sanottuna etsit samantasoista kumppania. Sinulla ei ole tsäänssejä hoikkaan korkeakoulutettuun naiseen koska hän on parempi tasoinen kuin sinä itse.

Edelleen miksi edes haluaisin hoikan korkeasti koulutetun.. koska olen itse tavis duunari jolla on kaljamahaa vähän?

Vierailija
328/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. mutta monet naiset on mua 5 kertaa paremmassa asemassa ja menny elämäs eteenpäin... itse olen velkaantunut ja lihonut myös vähän.. en halua tuommosta naista.

Vierailija
329/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jo kolmesti katsonut miestä läpi sormien. En suosittele. Ei enää neljättä kertaa, heittämällä loppuelämä sitten vaikka yksin. Nyt kun osaan jo yksin olla.

Tämä! Olen kokeillut sekä duunaria että pulleaa insinööriä. Duunarin kanssa ei ollut mitään yhteistä ja pullukan kanssa ei tehnyt mieli seksiä. Eli riman alentaminen ei kannattanut.

Se ettei sulla sen duunarin kanssa mitään yhteistä ei johtunut siitä että hän oli duunari. Koulutustaso ei määrittele mielenkiinnonkohteita. 

Tuli hänen kauttaan tavattua aika montakin duunaria. Ihan eri harrastukset. Olen kyllä muutaman fiksunkin tavannut töiden puolesta, mutta harvassa ovat.

Vierailija
330/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 25,5 BMI tarkoita läskiä ja katso toisesta viestistäni mitä tuon parisuhteeseen. Luultavasti annan siihen ihan yhtä paljon kuin nekin, joilla BMI on hieman vähemmän. Tuosta näkee juuri asenteesi, että hieman lisää vatsaa on pois parisuhteesta, vaikka kaikki muut asiat on erittäin hyvin mallillaan.

Vierailija
331/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen tavis varastotyöntekijä siivooja nainen kelpaisi.. hieman pullea mutta ei liian iso.. ikää 25-40 v

Vierailija
332/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tomppakruise kirjoitti:

Kyllä mä aika mielenkiintoinen olen. Mutta myös lievästi ylipainoinen. Siinä se mielenkiinto sitten karisee :)

Olen aktiivinen ja elämäni on jännittävää ja aina tapahtuu. Matkustan kalliisti, syön kalliisti jne... olen aina menossa. Olen viiniasiantuntija ja asemani vuoksi minulla on todella paljon valtaa. Ai niin, mutta olen ylipainoinen ja siksi en kiinnostava :)

Luulisi, että niitä pulleitakin naisia riittää. Mä en hoikkana koe lihavia seksuaalisesti haluttavina. Toki voidaan olla kavereita :)

Vierailija
333/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tomppakruise kirjoitti:

Bullshit. Minä ainakin olen hyvä mies. 

Olen kohtuullisen ok näköinen. jotkut on joskus sanonut erään kuuluisan näyttelijän näköiseksi toistuvasti. Elän aktiivista elämää, olen korkeasti koulutettu ja minulla on paljon kokemusta maailmalta. Minulla on eritätin kova palkka, hyvä työ ja sitä kautta hienot autot, veneet jne. Kaikki on kunnossa. Okei, mulla on kaljamaha ja painoindeksi noin 25,5 eli lievää ylipainoa. Jonkun mielestä voisin olla unelmamies, jos tuota ylipainoa ei oteta huomioon. Toisaalta olen itse vaativa ja minullekin kelpaa vain hoikka ja kaunis nainen. Se tässä taitaa olla ongelmana, että kaikki haluavat täydellisyyttä ja pienetkin virheet kaataa koko shown.

Joku tässä ei nyt natsaa. Ei kai maailmankokemusta omaava fiksu ja koulutettu mies kuvittele, että hyvään parisuhteeseen riittää se, että nainen on hoikka ja kaunis? Eikö mitään muita kriteereitä? Meinaat että se kauneus sitten arjessa kompensoi, jos luonteet, arvomaailma, elintavat tai kiinnostuksen kohteet ei yhtään osu yksiin?

Vierailija
334/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli hänen kauttaan tavattua aika montakin duunaria. Ihan eri harrastukset. Olen kyllä muutaman fiksunkin tavannut töiden puolesta, mutta harvassa ovat.

Minun ystäväpiirissä on ammattikoulun suorittaneita, amk suorittaneita ja osa on ylemmän amk suorittanu. Harrastamme samoja asioita ja meillä on aikalailla samat mielenkiinnon kohteet kaikilla.

Voitko luetellä mitkä on duunarien harrastukset ja mitkä korkeakoulutetun harrastukset?

Vierailija
335/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tomppakruise kirjoitti:

Esimerkiksi minulle et olisi sopiva tuon perusteella. Rakastan matkustamista mutta en kalliisti matkustamista vaan lähes päinvastoin: reppureissuja, AirBnB-majoituksia, paikan päällä edullisia "jeeppi-retkiä", joilla tutustuu muihin budjettimatkailijoihin jne. Ja ruokailut osaksi itse kokaten siellä airbnb-apartmentista, osin "katuruokaa" (falafelia, shakshukaa ym lähi-idän ruokia). Mahdollisuuksien mukaan liitän reissuun vapaaehtoistöitä tai tutustumiskäynnin löytöeläintarhoihin, jos vietän paikan päällä pitemmän ajan kuin viikonlopun.

Mutta tuota juuri hain kysymykselläni, mikä sinusta tekee kiinnostavan ja millaiselle naiselle. Sinä olisit kiinnostava naiselle, joka nauttii Fine Diningista ja Dubain lomista hyvässä hotellissa. Toivotaan, että löydät etsimäsi.

Vierailija
336/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä oo muuallakaan. Koluttu on!

Vierailija
337/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tomppakruise kirjoitti:

Luulisi, että niitä pulleitakin naisia riittää. Mä en hoikkana koe lihavia seksuaalisesti haluttavina. Toki voidaan olla kavereita :)

Onko se tosiaan nyt siitä sitten kiinni? Lievä ylipaino BMI 25 on käytännössä ylipainon raja ja 25,5 on siis ihan vähän sen puolella ja siinä menee sinun halujen raja? OK, voi olla että juuri tuosta johtuu sitten nuo Tinder-hommat ja muut vastaavat. Ei vain kysyntä ja tarjonta kohtaa. No ollaan vaan kavereita sitten. Hoitelen tarpeet sitten muilla tavoin ;-)

Vierailija
338/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tuolla väitti, että tietää monta normaalipainoista/korkeakoulutettua/lapsetonta miestä täällä pk-seudulla. No missä ne ovat? Jotkut ovat kyllä luulleet tinderissä mua feikkiprofiiliksi ja/tai venäläiseksi. Olisiko siinä syy miksi eivät tykkäile. Ihan tavallinen nainen olen...

Vierailija
339/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tomppakruise kirjoitti:

Esimerkiksi minulle et olisi sopiva tuon perusteella. Rakastan matkustamista mutta en kalliisti matkustamista vaan lähes päinvastoin: reppureissuja, AirBnB-majoituksia, paikan päällä edullisia "jeeppi-retkiä", joilla tutustuu muihin budjettimatkailijoihin jne. Ja ruokailut osaksi itse kokaten siellä airbnb-apartmentista, osin "katuruokaa" (falafelia, shakshukaa ym lähi-idän ruokia). Mahdollisuuksien mukaan liitän reissuun vapaaehtoistöitä tai tutustumiskäynnin löytöeläintarhoihin, jos vietän paikan päällä pitemmän ajan kuin viikonlopun.

Mutta tuota juuri hain kysymykselläni, mikä sinusta tekee kiinnostavan ja millaiselle naiselle. Sinä olisit kiinnostava naiselle, joka nauttii Fine Diningista ja Dubain lomista hyvässä hotellissa. Toivotaan, että löydät etsimäsi.

Niin ja lisään vielä, että omalla kohdallani ylipainosi ei puolestaan olisi ollenkaan ongelma. Puolisoni on huomattavasti pyöreämpi. Mutta hänestä tekikin kiinnostavan juuri se, että hänkin rakastaa budjettimatkailua, koiria, kulttuuria ja mm. musiikkia.

Vierailija
340/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tomppakruise kirjoitti:

Niinhän sinä luulet. Pidän myös itse teltta-meiningistä välillä ja mahdollisimman rähjäisistä paikoista. Saatan sitten toki sieltä mahdollisimman rähjäisestä hotellista marssia johonkin kalliiseen ravintolaan. Olen vähän sellainen äärilaitojen ihminen. Olen lähtöisin erittäin köyhistä oloista ja kavereissa on paljon entisiä lapsuuden kavereita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän