Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvä esimerkki siitä kun jätin vaan "metatyöt" tekemättä

kyllästynyt
18.04.2022 |

Kun nehän on vain naisten keksimiä turhakkeita tai vähintäänkin hoituu ihan itsellään siinä arjessa, ilman sen suurempaa ajattelua tai ponnistelua.

No. Tänään kysyin mieheltä miten seuraavat asiat on hoidettu tai hoidetaan:

Lapsen synttäreiden järjestäminen

Lapsen ilmoittaminen harrastukseen, sinne tutustuminen, varusteiden hankinta

Koulun yhteiseen perhepäivään osallistuminen

Kevätvaatteiden ja kenkien hankinta

Toisen lapsen peliturnaukseen osallistuminen

Mies oli ihan ihmeissään. Miksi nyt vasta sanot? Ei hän nyt voi siksi ja täksi yhtäkkiä muuttua. Kai ne sit jotenkin järjestyy. Ei hän osaa sanoa tai luvata voiko hoitaa.

Niin, et sillai. Kyllä miehet hoitaa!

Kommentit (2456)

Vierailija
1941/2456 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No entäs jos te, joilla on tampio-miehet, jotka eivät pesetä pukujaan ja tyhjennä astianpesukonetta, oikeasti lopettaisitte sen ohjaamisen ja passaamisen. Ette tyhjennä konetta, ettekä sano, että se on täynnä. Käytätte astiat loppuun, ja sen jälkeen syötte vaikka kertakäyttöastioita (itse, ette todellakaan tee ruokaa miehelle tai kata miehelle), ja katsokaa, tajuaako itse tehdä. Ja jos miehen puku on likainen, se on miehen ongelma. Antaa olla.

.

Meille tuli tuosta vuosisadan riita, koska miehen mukaan minä olin muuttunut vitt*levaksi marttyyrieukoksi. Mies lopetti myös kaiken tekemisen. Meni varmaan vuosi, ennenkuin tilanne palasi entiseen.

Miehen mukaan minulta käy siis tuo suunnittelu ja muistaminen automaattisesti, joten minun kuuluu se tehdä. Olen kyllä siinä oikeastikin hyvä, mutta toivoisin toiselta jotain itsenäistä osallistumista tai vähintäänkin kiitosta tekemästäni työstä.

Minkä tekemisen? Eihän mies tee mitään.

Mies ei tee METAtyötä. Tekee pyydettäessä apuhommia. Esim. vie roskapussin, jos sen antaa hänen käteensä kun hän on menossa ulos.

Jos sen pussin vie rouvan mielestä väärin, aika nopeasti oppii, ettei ole mitään syytä olla oma-aloitteinen.

Mieheni harrastaa tätä, eli tekee sen suunnittelutyön varmasti niin huonosti, että ei tarvitse ihan pian tehdä. Esim. kun suorastaan pakotin miehen keksimään ja ostamaa yhden lounaan ruoat perheellemme, niin ainoa, mitä mies keksii on uunilohi. Kun sitä ei ole ollut pitkään aikaan. Uunilohen harvinaisuus ei minusta ole ihme, kun perheessä on kaksi kasvissyöjää ja yksi, joka inhoaa kalaa yli kaiken (ei ole vuosiin syönyt yhtään). Eli mies on ainoa, joka sitä lohta syö. Sitten mies kiukuttelee, että mistä olisi voinut tietää ja ihan turhaan mitään yrittää kun ei mikään kelpaa.

Näin ehkä on mutta silti kannattaa ottaa vastaan se mitä saa eikä valittaa liikaa. On ihan varma tapa saada toinen lopettamaan kaken tekeminen kertomalla hänelle että "tätäkään et sitten osannut tehdä oikein".

Minäkin olen saanut useaan kertaan ruokaa josta en niin välitä mutta syön sen kiltisti koska tiedän että valttaminen asiasta ei auta mitään, päinvastoin. Jos en syö kalaa niin sitten jätän kalan syömättä ja syön vain lisukkeita, kastiketta ja salaattia. 

Mitä lisukkeita? Pelkkää perunaa tai riisiä?

No vaikka niitä ja sitten mitä kastiketta/lientä sitten siinä tulee sen pääraaka-aineen kanssa. Lisäksi salaattia ja tarvitatessa leipää. Kyllä sillä yksi pieni nainen pärjää yhden aterian verran.

Ei ole pakko aina valittaa ja tehdä asioista vaikeita.

Vierailija
1942/2456 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset muuttuu. Ihmiset myös näkee toisensa positiivisessa valossa, kun yhteen mennään. Vuosien varrella se metatyö siirtyy pelkästään naiselle ja mies muuttuu lapamadoksi. Osin omasta valinnastaan (miksi se mies ei ole ottanut vastuuta metatöistä?) osin siksi, että vamo hoitaa hommat, koska mies ei hoida. Joo, se lapamato on mun valitsema, nautin metatyöstä, ajoittain, mutta eikö se lapamatokin voisi joskus hoitaa osansa, ettei se aina ole vaimon tehtävä huolehtia kaikki?

Ainoa asia joka muuttuu on se, että nainen lopettaa aikanaan vulvalla ajattelun.

Mies on edelleen ihana oma itsensä mihin nainen rakastuikin.

Ai mies ei muutu siihen suuntaan mihin nainen haluaa?? SE SIKA!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1943/2456 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä minun (miehen) vastuulla on autojen huollot, remontit ja renkaiden vaihdot.  Ovat kuulemma niin harvinaisia töitä, ettei oikeen voi edes kotitöiksi laskea. 

No, päätin sitten jättää kyseisiin töihin liittyvät metatyöt tekemättä, ja lisäksi annan vaimon hoitaa nuo asiat tänä vuonna.

Nyt on sitten renkaat kesärenkaat vieläkin vaihtamatta, koska talliin ei sovi vaihtamaan. Eikä löydy sopivia työkaluja. Renkaiden vaihto kuulema jätetään siksi ammattiliikkeen tehtäväksi. Menee kuulema vaivatta. Nyt minun pitäisi enää viedä renkaat sinne kärryllä, kun konttiin eivät mahdu. Ja hakee tietty vanhat renkaat sieltä pois kun vaihto on tehty.

Öljynvaihtovälit on mennyt ajat sitten umpeen. Ei ilmeisesti ole mikään valo syttynyt aiheesta ilmoittamaan.

Toinen auto on katsastamaton.

Kumpikin teistä on hölmö. Renkaat otetaan samasta firmasta missä ne vaihdetaan ja minne vaihdetut renkaat jää säilöön.

Tyylihän on vapaa, kunhan tuon palvelun sitten maksaa OMASTA pussistaan se, joka metatyössään on päätynyt varsinaisen työn noin hoitamaan. Molempiin autoihin. Ja muistaa kysyä rengasliikkeen pojilta, joko jarrupalat alkoi olla vaihtokunnossa. Vai ootellaanko siinäkin että alkaa kirskumaan? Ettei tarvitse tehdä metatyötä näin turhassa asiassa?

Mikä siinä muka niin kallista on? Auton voi viedä katsastukseen, viimeistään sieltä saa vikalistan mukaan ja varaa sitten ajan korjaamolle. Auton huollosta vastaa se, joka on auton omistaja.

Just noin. Kysymys kuuluukin, miksi se kääntyy nyt noin että auton huollosta vastaa auton omistaja, kun se laitetaan "vaimon kotityöt" listalle. Niin kuin sanoin, minä hoidin molemmat autot ensin, mutta vaimon mielestä niin olematon homma että ajattelin antaa hänen kokeilla. Eihän se oikeesti kummonen homma ole, mutta pelkkään selittelyyn menee saman verran aikaa kuin minulla meni asioiden hoitoon. Samanlaista selittelyä kuin sinllakin. Eihän se ole kuin tekemistä vaille valmis.

Vierailija
1944/2456 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan mulla mennyt perhekäsitys jotenkin nurin? Olen luullut, että myös nainen voi perheessä jutella asioista ja sopia miten ne hoidetaan, ei yks kaks heittää miehelle, että hoidapas nyt nää jutut, kun mä oon ne tähän asti hoitanut. Ja ilmeisesti myös halunnut hoitaa, nyt vaan ei enää huvita?

Perhe-elämän kai pitäis olla sellaista, että siinä jutellaan ja sovitaan YHDESSÄ miten asiat hoidetaan.

Vierailija
1945/2456 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan mulla mennyt perhekäsitys jotenkin nurin? Olen luullut, että myös nainen voi perheessä jutella asioista ja sopia miten ne hoidetaan, ei yks kaks heittää miehelle, että hoidapas nyt nää jutut, kun mä oon ne tähän asti hoitanut. Ja ilmeisesti myös halunnut hoitaa, nyt vaan ei enää huvita?

Perhe-elämän kai pitäis olla sellaista, että siinä jutellaan ja sovitaan YHDESSÄ miten asiat hoidetaan.

Eihän nuo edes heitä niitä miehille vaan ne lopettaa niiden tekemisen ja vattuilee päälle  :D

Vierailija
1946/2456 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä minun (miehen) vastuulla on autojen huollot, remontit ja renkaiden vaihdot.  Ovat kuulemma niin harvinaisia töitä, ettei oikeen voi edes kotitöiksi laskea. 

No, päätin sitten jättää kyseisiin töihin liittyvät metatyöt tekemättä, ja lisäksi annan vaimon hoitaa nuo asiat tänä vuonna.

Nyt on sitten renkaat kesärenkaat vieläkin vaihtamatta, koska talliin ei sovi vaihtamaan. Eikä löydy sopivia työkaluja. Renkaiden vaihto kuulema jätetään siksi ammattiliikkeen tehtäväksi. Menee kuulema vaivatta. Nyt minun pitäisi enää viedä renkaat sinne kärryllä, kun konttiin eivät mahdu. Ja hakee tietty vanhat renkaat sieltä pois kun vaihto on tehty.

Öljynvaihtovälit on mennyt ajat sitten umpeen. Ei ilmeisesti ole mikään valo syttynyt aiheesta ilmoittamaan.

Toinen auto on katsastamaton.

Kumpikin teistä on hölmö. Renkaat otetaan samasta firmasta missä ne vaihdetaan ja minne vaihdetut renkaat jää säilöön.

Tyylihän on vapaa, kunhan tuon palvelun sitten maksaa OMASTA pussistaan se, joka metatyössään on päätynyt varsinaisen työn noin hoitamaan. Molempiin autoihin. Ja muistaa kysyä rengasliikkeen pojilta, joko jarrupalat alkoi olla vaihtokunnossa. Vai ootellaanko siinäkin että alkaa kirskumaan? Ettei tarvitse tehdä metatyötä näin turhassa asiassa?

Mikä siinä muka niin kallista on? Auton voi viedä katsastukseen, viimeistään sieltä saa vikalistan mukaan ja varaa sitten ajan korjaamolle. Auton huollosta vastaa se, joka on auton omistaja.

Just noin. Kysymys kuuluukin, miksi se kääntyy nyt noin että auton huollosta vastaa auton omistaja, kun se laitetaan "vaimon kotityöt" listalle. Niin kuin sanoin, minä hoidin molemmat autot ensin, mutta vaimon mielestä niin olematon homma että ajattelin antaa hänen kokeilla. Eihän se oikeesti kummonen homma ole, mutta pelkkään selittelyyn menee saman verran aikaa kuin minulla meni asioiden hoitoon. Samanlaista selittelyä kuin sinllakin. Eihän se ole kuin tekemistä vaille valmis.

Kuka sen vaimon sinulle valitsi? Minulla on oma auto ja hoidan sen asiat itse, ei niissä ole mitään ihmeellistä.

Vierailija
1947/2456 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No entäs jos te, joilla on tampio-miehet, jotka eivät pesetä pukujaan ja tyhjennä astianpesukonetta, oikeasti lopettaisitte sen ohjaamisen ja passaamisen. Ette tyhjennä konetta, ettekä sano, että se on täynnä. Käytätte astiat loppuun, ja sen jälkeen syötte vaikka kertakäyttöastioita (itse, ette todellakaan tee ruokaa miehelle tai kata miehelle), ja katsokaa, tajuaako itse tehdä. Ja jos miehen puku on likainen, se on miehen ongelma. Antaa olla.

.

Meille tuli tuosta vuosisadan riita, koska miehen mukaan minä olin muuttunut vitt*levaksi marttyyrieukoksi. Mies lopetti myös kaiken tekemisen. Meni varmaan vuosi, ennenkuin tilanne palasi entiseen.

Miehen mukaan minulta käy siis tuo suunnittelu ja muistaminen automaattisesti, joten minun kuuluu se tehdä. Olen kyllä siinä oikeastikin hyvä, mutta toivoisin toiselta jotain itsenäistä osallistumista tai vähintäänkin kiitosta tekemästäni työstä.

Mies ei tee METAtyötä. Tekee pyydettäessä apuhommia. Esim. vie roskapussin, jos sen antaa hänen käteensä kun hän on menossa ulos.

Jos sen pussin vie rouvan mielestä väärin, aika nopeasti oppii, ettei ole mitään syytä olla oma-aloitteinen.

Mieheni harrastaa tätä, eli tekee sen suunnittelutyön varmasti niin huonosti, että ei tarvitse ihan pian tehdä. Esim. kun suorastaan pakotin miehen keksimään ja ostamaa yhden lounaan ruoat perheellemme, niin ainoa, mitä mies keksii on uunilohi. Kun sitä ei ole ollut pitkään aikaan. Uunilohen harvinaisuus ei minusta ole ihme, kun perheessä on kaksi kasvissyöjää ja yksi, joka inhoaa kalaa yli kaiken (ei ole vuosiin syönyt yhtään). Eli mies on ainoa, joka sitä lohta syö. Sitten mies kiukuttelee, että mistä olisi voinut tietää ja ihan turhaan mitään yrittää kun ei mikään kelpaa.

Näin ehkä on mutta silti kannattaa ottaa vastaan se mitä saa eikä valittaa liikaa. On ihan varma tapa saada toinen lopettamaan kaken tekeminen kertomalla hänelle että "tätäkään et sitten osannut tehdä oikein".

Minäkin olen saanut useaan kertaan ruokaa josta en niin välitä mutta syön sen kiltisti koska tiedän että valttaminen asiasta ei auta mitään, päinvastoin. Jos en syö kalaa niin sitten jätän kalan syömättä ja syön vain lisukkeita, kastiketta ja salaattia. 

No vaikka niitä ja sitten mitä kastiketta/lientä sitten siinä tulee sen pääraaka-aineen kanssa. Lisäksi salaattia ja tarvitatessa leipää. Kyllä sillä yksi pieni nainen pärjää yhden aterian verran.

Sinä joudut vähintään sen salaatin tekemään. Eihän mies sitä tee, jos se on hänestä turhaa. Sama kastikkeen kanssa. Lopulta huomaat syöväsi vain pelkkää leipää. Kelpaako leipä miehellesi ateriaksi?

Vierailija
1948/2456 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loppuuko metatyöt siihen, kun lapset muuttaa pois kotoa? 

Meillä uusioperhe, mies muutti mun ja mun lasten luo. On luonnollista, että mä hoidan lasten tarpeet, ruuat, kauppakäynnit yms, mutta olen kyllä jo päättänyt, että kun lapset lähtee pois kotoa, en tee enää yhtäkään ruokaa päivittäin valmiiksi kenellekään muulle kuin itselleni.

Ai kappas, mies muutti valmiiseen pöytään ja saa rusinat pullasta.

Vierailija
1949/2456 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä uusioperhe, mies muutti mun ja mun lasten luo. On luonnollista, että mä hoidan lasten tarpeet, ruuat, kauppakäynnit yms, mutta olen kyllä jo päättänyt, että kun lapset lähtee pois kotoa, en tee enää yhtäkään ruokaa päivittäin valmiiksi kenellekään muulle kuin itselleni.

Sekös sinua harmittaa että joku näki miehen arvon?

Vierailija
1950/2456 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäkää ne lapset tekemättä ja lemmikit hankkimatta, jos ette halua metatöitä. Kodin- tai pihanhoito on helpompi ulkoistaa.

Vierailija
1951/2456 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies hoitaa omat lapsensa kyllä, miehen lapset ei asu meillä.

Vierailija
1952/2456 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Sinä joudut vähintään sen salaatin tekemään. Eihän mies sitä tee, jos se on hänestä turhaa. Sama kastikkeen kanssa. Lopulta huomaat syöväsi vain pelkkää leipää. Kelpaako leipä miehellesi ateriaksi?

Elämän täytyy olla vaikeaa kun kaikki menee aina sen pahimman skenaarion mukaan. Eli siis mies kokkasi pelkkää uunilohta jossa ei mitään kastiketta, ei ilmeisesti lisukkeitakaan eikä mitään vihanneksia?

Kyllä sitä pitää päästä sentään jostain aina miehelle kettuilemaan ettei se vallan ylpisty siitä että olisi tehnyt jotain oikein. Kumma juttu kun on sentään vihdoin päästy eroon siitä vanhasta tavasta että lapsia ei saisi kehua etteivät ylpisty niin ei sentään kannata miestä totuttaa siihen että vallan kiitosta saisi.

Vierailija
1953/2456 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Ei ihme että mies ei teillä halua tehdä mitään kun hänen ei odotetakaan saavan mitään aikaan. Ehkä juuri ja juuri leipää.

Vierailija
1954/2456 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa on niitä asioita, minkä takia sitten lopulta erotaan. Suosittelen lukemaan huolella. Ja teille, jotka toistatte mantraa "mitäs teit lapsia tuollaisen kanssa", eivät nämä hommat koske koko laajudessaan lapsettomia pariskuntia. Työt alkavat kasautua vasta sitten, kun perheessä on jo lapsia ja toinen ulkoistaa itsensä lasten- ja/tai kodinhoidosta vedoten "miesten töihin" tai siihen, että "ei osaa". Kun ei ne äiditkään osaa ennen kuin alkavat tekemään.

Ratkaisu? Kirjallinen sopimus ja kaikkien töiden jako etukäteen.

Vierailija
1955/2456 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa on niitä asioita, minkä takia sitten lopulta erotaan. Suosittelen lukemaan huolella. Ja teille, jotka toistatte mantraa "mitäs teit lapsia tuollaisen kanssa", eivät nämä hommat koske koko laajudessaan lapsettomia pariskuntia. Työt alkavat kasautua vasta sitten, kun perheessä on jo lapsia ja toinen ulkoistaa itsensä lasten- ja/tai kodinhoidosta vedoten "miesten töihin" tai siihen, että "ei osaa". Kun ei ne äiditkään osaa ennen kuin alkavat tekemään.

Ratkaisu? Kirjallinen sopimus ja kaikkien töiden jako etukäteen.

Ehdotin jossain että kannattaa rakentaa kunnon WBS ja iso kasa milestoneja,

Et ole projari ilman projektisuunnitelmaa ja aikataulua.

Vierailija
1956/2456 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton huoltoon liittyvät työthän ovat juuri vaimolle mukavampia teettää. Rengashotellissa, korjaamossa, pesulassa ja katsastuksessa saa hyvää palvelua. Asiat selitetään hyvin (kuvittelevatko, etten oikein ymmärrä).

Meillä minä olen se, jonka päässä on käsitys, millä mittarilukemalla on seuraavan öljynvaihdon aika ja mitä autolle on viime aikoina tehty. Mieheni ei jotenkin niitä mieti luonnostaan. Tekniikka on kiinnostavaa, ja autosta on kiva pitää huolta.

Vierailija
1957/2456 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa mies muuttaa pois sen jälkeen

Vierailija
1958/2456 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsen synttäreiden järjestäminen = ehtii hoitamaan samana päivänä

Joo, kutsupa kaikki kaverit muutaman tunnin varoitusajalla synttäreille. Hyvä tulee.

Leikkiihän ne talon kakarat muutenkin kimpassa joka päivä, niin miksi se nyt muka on hankala tuon parituntisen ajaksi päättääkin, että pidetään synttärit mielummin kuin randomleikkimistä.  Ja jos sinne tarttee ohjelmaa, niin äkkiäkö ne skidit soittaa vanhemmilleen, että "saadaanko me mennä muutamaks tunniks hoploppiin (tms), kun Maijalla on synttärit, ja sen isä maksaa".  Toki toi maksaa enempi kuin hyvin suunniteltu ja mahdollisimman paljon ite tehty, mutta se on sen miehen "ongelma", ja opettaa sitä, että jos vähän suunnittelis, niin vois päästä halvemmalla.

Vierailija
1959/2456 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä niille pitäisi ruuan lisäksi järjestää? Tuollaiset ala-asteikäiset ovat siinä iässä, että lapsen kekseiliäisyydellä kyllä kehittelevät itse tekemistä. Menevät vaikka ulos leikkimään piilosta tai rakentamaan majaa.

Kuka sen ruuan järjestää?

Tilaa Pizzat Woltista.

Vierailija
1960/2456 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan kuten mies kävi kaupassa tietämättä mitä ruokaa laitetaan, ja mitä jääkaapista löytyy.

Ei toi ole katastrofi, sitten tehdään sitä ruokaa, minkä aineksia kaupasta sattui tulemaan. 

Kuka täyttää auton pissapojan bensa-asemalla? Sehän onnistuu ihan kotipihassa, ei sitä varten tarvitse mennä erikseen tankille.

Sitä ennen pitää hoksata ostaa pesunestettä kotiin, talvella pakkasenkestävää.

Saanko pisteen "en ole koskaan" pelissä sanoessani, että en ole koskaan ostanut pissapojan pesunestettä kotiin.  Sitten kun loppuu, niin haetaan lähimmältä huoltoasemalta pänikkä, ja kaadetaan se autoon, ja ajetaan kunnes taas loppuu-

Mies vaihtoi autoonsa sulat, vanhat ovat nyt kuukauden lojuneet eteisen lattialla.. Menossa roskiin kuulemma..

Miksi ihmeessä ne on ylipäätään tuotu sisälle?  Ulkona se auto on, joten ne vanhat on irroitettu ulkona, ja sieltä kun tulee sisälle, niin todennäköisesti kävelee melko läheltä roskista matkalla.