Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älä mene silmien LASEROINTIIN

Vierailija
16.04.2022 |

Kävin reilu kymmenen vuotta sitten silmien laseroinnissa. Nyt ainakin toisessa silmässä sarveiskalvon kartiopullistuma tämän laseroinnin seurauksena. En voi missään tapauksessa suositella laserointia ellei kyse sitten ole jostain välttämättömästä terveysteimenpiteestä.

Jos menet, niin kannattaa tiedostaa riskit. Silmien kuivumisesta ja hämäränäön heikkenemisestä kyllä kerrotaan mutta nämä vakavat komplikaatiot jää sitten vähemmälle kerronnalle..

Kommentit (142)

Vierailija
141/142 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen työskennellyt useamman silmälääkärin kanssa ja jokainen on sanonut, ettei suosittele, koska tehty leikkaus voi olla tulevaisuudessa este muille mahdollisesti tarvittaville operaatioille.

Mulle Silmäaseman silmälääkäri alkoi lobata leikkausta, vaikka silmäni ovat rutikuivat ja vaativat miltei jatkuvaa kosteutusta. En viitsinyt mennä samaan paikkaan enää toista kertaa.

Vierailija
142/142 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen työskennellyt useamman silmälääkärin kanssa ja jokainen on sanonut, ettei suosittele, koska tehty leikkaus voi olla tulevaisuudessa este muille mahdollisesti tarvittaville operaatioille.

Mulle Silmäaseman silmälääkäri alkoi lobata leikkausta, vaikka silmäni ovat rutikuivat ja vaativat miltei jatkuvaa kosteutusta. En viitsinyt mennä samaan paikkaan enää toista kertaa.

Mulle kävi täsmälleen samoin. Hän otti asian puheeksi ja kun vastasin, ettei mua häiritse pitää laseja, hän vielä jatkoi, miten mukavaa mun elämä olisi. Mulle jäi tuosta vähän sellainen tunne, että asiakkaita leikkauksiin kalastellaan jokaisesta vähänkään likitaitteisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä