Miksi kaikille ei sovi musta väri vaatteissa ja taas toisille sopii? Itse kuulun tähän porukkaan jolle musta sopii todella hyvin.
Kommentit (10)
Tutustu oppiin ihmisten eri vuodenaikatyypeistä.
Itse olen syksy ja minulle sopii vain lämpimät värit. Yleensä tummempana kuin tyttärelleni, joka on kevät. Mieheni on vissiin talvi ja hänelle sopii mustakin. Kaverini on kesä ja hänelle sopii hyvin sininen.
Etkö ole koskaan kuullut värianalyysistä?
Minun mielestäni musta sopii kaikille. Kokonaisuus asusteineen ratkaisee vaikutelman.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni musta sopii kaikille. Kokonaisuus asusteineen ratkaisee vaikutelman.
Ei todellakaan sovi suurimmalle osalle suomalaisista. Itsekin näytän kalpealta ja sairaalta mustissa. Musta vie minulla kaiken värin kasvoilta ja korostaa tummia silmänalusia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan sovi suurimmalle osalle suomalaisista. Itsekin näytän kalpealta ja sairaalta mustissa. Musta vie minulla kaiken värin kasvoilta ja korostaa tummia silmänalusia
Tällaisia on harvassa. Lähes kaikki näyttää vähintään ok:lta mustassa. Se kun ei riitele omien värien kanssa. -eri
Vaikka mulle ei sopiskaan niin käytän silti.
Vierailija kirjoitti:
Tutustu oppiin ihmisten eri vuodenaikatyypeistä.
Itse olen syksy ja minulle sopii vain lämpimät värit. Yleensä tummempana kuin tyttärelleni, joka on kevät. Mieheni on vissiin talvi ja hänelle sopii mustakin. Kaverini on kesä ja hänelle sopii hyvin sininen.
Ja moni ei ole mitään noista.
Monen suomalaisnaisen mielestä musta tuntuu.
Vaikka olen talvi värityypiltäni, niin siltikään en käytä mustaa. Mielestäni se tekee ihan noita-akan näköiseksi. Tummat silmänaluset korostuvat, rypyt korostuvat, kaikki ihon virheet korostuvat. Iho näyttää ihan sairaan huonolta.
Jos haluaa näyttää pahimmalta mahdolliselta versiolta itsestään, niin senkun pukeutuu mustaan.
Ingen aning.