Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikille ei sovi musta väri vaatteissa ja taas toisille sopii? Itse kuulun tähän porukkaan jolle musta sopii todella hyvin.

Vierailija
20.09.2026 |

Saa kertoa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ingen aning. 

Vierailija
2/10 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustu oppiin ihmisten eri vuodenaikatyypeistä. 

Itse olen syksy ja minulle sopii vain lämpimät värit. Yleensä tummempana kuin tyttärelleni, joka on kevät. Mieheni on vissiin talvi ja hänelle sopii mustakin. Kaverini on kesä ja hänelle sopii hyvin sininen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole koskaan kuullut värianalyysistä? 

Vierailija
4/10 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni musta sopii kaikille. Kokonaisuus asusteineen ratkaisee vaikutelman.

Vierailija
5/10 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni musta sopii kaikille. Kokonaisuus asusteineen ratkaisee vaikutelman.

Ei todellakaan sovi suurimmalle osalle suomalaisista. Itsekin näytän kalpealta ja sairaalta mustissa. Musta vie minulla kaiken värin kasvoilta ja korostaa tummia silmänalusia

Vierailija
6/10 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan sovi suurimmalle osalle suomalaisista. Itsekin näytän kalpealta ja sairaalta mustissa. Musta vie minulla kaiken värin kasvoilta ja korostaa tummia silmänalusia

Tällaisia on harvassa. Lähes kaikki näyttää vähintään ok:lta mustassa. Se kun ei riitele omien värien kanssa. -eri

Vierailija
7/10 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mulle ei sopiskaan niin käytän silti.

Vierailija
8/10 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutustu oppiin ihmisten eri vuodenaikatyypeistä. 

Itse olen syksy ja minulle sopii vain lämpimät värit. Yleensä tummempana kuin tyttärelleni, joka on kevät. Mieheni on vissiin talvi ja hänelle sopii mustakin. Kaverini on kesä ja hänelle sopii hyvin sininen. 

Ja moni ei ole mitään noista.

Vierailija
9/10 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen suomalaisnaisen mielestä musta tuntuu. 

Vierailija
10/10 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen talvi värityypiltäni, niin siltikään en käytä mustaa. Mielestäni se tekee ihan noita-akan näköiseksi. Tummat silmänaluset korostuvat, rypyt korostuvat, kaikki ihon virheet korostuvat. Iho näyttää ihan sairaan huonolta. 
Jos haluaa näyttää pahimmalta mahdolliselta versiolta itsestään, niin senkun pukeutuu mustaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme