Baareissa on vaan pinnallisia naisia nykyään
Huomannu jo pitemmän aikaa että yökerhoissa on pinnallisia nuoria naisia. SItte olen huomannut myös sen että ainaski tääläpäin suurin osa naisista on myös koulutettuja. Itse olen tavallinen huonopalkkainen amis. Missä ne kaikki tavalliset on. Haluaako kaikki naiset olla korkeasti koulutettuja ja hieno luksus elämä?
Kommentit (1119)
Kaikissa ei vaan ole särmää, ei se raha ja kalliit autot mitään merkkaa vaan luonne. Itse olen mies ja enimmäkseen ihan harrastelen enkä käy työssä mutta aina on löytynyt laadukasta nais seuraa ja laadukkaalla tarkoitan kivan näköisiä ja mukavia, koulutettuja naisia mutta minä en märise vaan otan itsevarmasti kontaktia mutten tyrkytä itseäni vaan pikemminkin päinvastoin
Vierailija kirjoitti:
Kaikissa ei vaan ole särmää, ei se raha ja kalliit autot mitään merkkaa vaan luonne. Itse olen mies ja enimmäkseen ihan harrastelen enkä käy työssä mutta aina on löytynyt laadukasta nais seuraa ja laadukkaalla tarkoitan kivan näköisiä ja mukavia, koulutettuja naisia mutta minä en märise vaan otan itsevarmasti kontaktia mutten tyrkytä itseäni vaan pikemminkin päinvastoin
Mutta sähän olet työtön ja elät jollain 500 € peruspäivärahalla.. ei naisia tuommonen mies kiinnosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sähän olet työtön ja elät jollain 500 € peruspäivärahalla.. ei naisia tuommonen mies kiinnosta?
Itellä on velkaa mutta vakityö.. kokoajan vakivuorot ja rahaa tulee.. jopa välillä 1-2 kertaa viikos käyn salilla en ole mikää maisteri.. oon ihan amis autoasentaja.. .mutta en vain kelpaa naisille.. ja tavallisillekkaa naisille.. tai siis eivät enää halua lähtee treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta se tuntuu pahalta että suurin osa on koulutettuja naisia ja niille kelpaa joku kauluspaita salkku mies. En vain ainaskaa itse kiinnosta naisia vaikka niitä yritän. Koska puuttuu se raha ja status.
Et sä kiinnosta kouluttamattomiakaan. Sen voin vannoa.
MIten niin? Olen kyllä kiinnostanut jopa työttömänä joskus?
Oliko ulkonäkö jotenkuten kondiksessa vielä silloin? Ei kukaan ehdoin tahdoin halua likaista ja huonokuntoista ja kulahtunutta partneria, sukupuolesta riippumatta. Okei, Boris Johnson on päässyt pukille, mutta Madonnallakin on 27-v poikaystävä, joten....
Se tuntuu pahalta ku ei näytä niitä tavallisia amis naisia oikein löytyvän monet tykkää kouluttautua ja itse en.. ei kiinnosta yhtään. palkkakaa ei ole iso ja ruosteinen auto.. mutta en näköjään kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta se tuntuu pahalta että suurin osa on koulutettuja naisia ja niille kelpaa joku kauluspaita salkku mies. En vain ainaskaa itse kiinnosta naisia vaikka niitä yritän. Koska puuttuu se raha ja status.
Oliko ulkonäkö jotenkuten kondiksessa vielä silloin? Ei kukaan ehdoin tahdoin halua likaista ja huonokuntoista ja kulahtunutta partneria, sukupuolesta riippumatta. Okei, Boris Johnson on päässyt pukille, mutta Madonnallakin on 27-v poikaystävä, joten....
Voi olla että olin vähän laihempi 2-3 kg.. en tiedä vähän on mahaa ja ylipainoa mutta en mitenkää lihava ole.. tai sitte naisista on vain tullut nirsompia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite oon melko pohjalla oleva mies kouluttamaton ja tavis duunari ei jää palkasta mitää rahaa.. ei oikee kiinnosta tuommoset naiset jotka on 10 kertaa paremmas asemas... en tiedä mistä sitte löytäis ku ei semmosille naisille amis ja köyhä kelpaa.
Kannattaa aina aloittaa siitä ystävien ja kavereiden etsimisestä. Onko sinulla mies- (tai nais) ystäviä? Kelpaatko heille? Omista piireistä kannattaa aina aloittaa, ei se Kim Kardashian tai Sofia B tule sinun ovellesi pyytämään ja anomaan suhdetta. Järki käteen. Onko sinulla kavereita?
Elämäntilanne on täl hetkel semmonen ettei ole kavereita eikä tuttuja. Lähinnä oma äiti jota tapaan pidän yhteyttä. Miten niin?
Miten ne naiset sitten voisivat sinusta kiinnostua, jos elämäntilanteesi on sellainen, että edes muut miehet eivät kiinnostu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyää ihmisillä on niin kalliit autot ja hienot.. en ymmärrä.. itsellä vanha.. ja velkaa on.. en tietenkää voi ostaa 20 tuhatta bmw... naiset kyllä tosi vaativia ja en aina ymmärrä.. kellä on ees varaa tuommosiin autoihin
""Naiset = 18-22 v naiset, ""(jotka ei ole >35-v Seposta yhtään kiinnostuneita.
No toki ne naiset hakee tasoistaan ja iältään sopivaa seuraa. Miksi tämän ymmärtäminen on miehille niin vaikeaa?
Ymmärrän hyvin. Mutta on ne 35 naisetki pinnallisia ja vaativia... hienot laukut kultakello kädessä amk tutkimus.. 3000 e palkka.. en voi ymmärtää.
Minä olen 40 vuotias nainen, rannekelloa en ole käyttänyt sitten peruskoulun, mulla on kolhittu farmariford, en meikkaa, työskentelen trukkikuskina/varastotyöntekijänä duunarina huomioliivit ja turvakengät työvaatteina. Vapaa-ajalla rymyän koirien kanssa mettässä ja teen vapaaehtoistyötä eläinsuojelun parissa.
Mut enhän mä kuulu naiskategoriaan sun mielestä ja täten mua ei ole edes olemassa. Olisit ikionnellinen jos tällänen sun halveksuma "pissis" alkais seurustelemaan sun kanssa - nyt kun eivät seurustele niin oot niinkin "kiltti", että halveeraat heitä kaikin mahdollisin tavoin.
Ei, en ole katkera että et pidä minun kaltaisiani naisia minään, mä haen miehestä paljon parempaa kuin toksista henkistä väkivaltaa.
Kyllä mulle kelpaisi tollanen nainen itsekki varasstoduunarina ollut ja tehnyt keräilyä.. mutta se riippuu taas naisen ulkonäöstä.
Eli mä en "kelpaisi" sulle, koska olen vastenmielisen näköinen.
Itse en halua miestä jolle kelpaan tai joka kelpaa minulle, haluan miehen joka on minulle sielunkumppani, jonka kanssa on hyvä olla ja jolla on samankaltaiset arvot. Haluan miehen joka saa ihon kihelmöimään ja joka huomioi minua ja jota minä voin huomioida ja yllättää. Haluan miehen, joka antaa ja jolle voin antaa (en puhu tässä nyt seksuaalisuudesta vaan ihan kaikesta lähtien vuorovaikutuksesta). Haluan miehen jonka kanssa lähteä yhdessä sinne ryteikköön koirien kanssa, tai vaikka jonnekin maailmalle katsomaan formuloita, tai vaikka luuhata koko vapaapäivän kotona pukematta päälle. Jonka kanssa haaveilla yhteisistä kiinnostuksenkohteista, mitä ikinä ne ovatkaan. Ja antaa miehen mennä omiin harrastuksiin jotka minua ei kiinnosta, kysellä miten meni kun tulee takaisin kotiin. Keittää hänelle aamukahvit vaikka itse en kahvia juo, hakea kotiin jos lähtee poikien kanssa iltaa istumaan (ei, mitään tapajuoppoa tämä ei tarkoita, mutta oma aika vaikka alkoholin kanssa on sallittua niin kauan kun ei ole ongelma).
Olen itse halunnut jo pitkään löytää naiskumppanin todella todella vaikeeta on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla että olin vähän laihempi 2-3 kg.. en tiedä vähän on mahaa ja ylipainoa mutta en mitenkää lihava ole.. tai sitte naisista on vain tullut nirsompia?
Saatoit nuorena kelvata, koska nuorena tutustutaan monenlaisiin ihmisiin. Vanhempana sitä todellakin on nirsompi, eikä kaiken maailman epätoivoisten u l i s i j o i d e n seura jaksa innostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite oon melko pohjalla oleva mies kouluttamaton ja tavis duunari ei jää palkasta mitää rahaa.. ei oikee kiinnosta tuommoset naiset jotka on 10 kertaa paremmas asemas... en tiedä mistä sitte löytäis ku ei semmosille naisille amis ja köyhä kelpaa.
Kannattaa aina aloittaa siitä ystävien ja kavereiden etsimisestä. Onko sinulla mies- (tai nais) ystäviä? Kelpaatko heille? Omista piireistä kannattaa aina aloittaa, ei se Kim Kardashian tai Sofia B tule sinun ovellesi pyytämään ja anomaan suhdetta. Järki käteen. Onko sinulla kavereita?
Elämäntilanne on täl hetkel semmonen ettei ole kavereita eikä tuttuja. Lähinnä oma äiti jota tapaan pidän yhteyttä. Miten niin?
Miten ne naiset sitten voisivat sinusta kiinnostua, jos elämäntilanteesi on sellainen, että edes muut miehet eivät kiinnostu?
Oli vielä nuorempana kavereita ja aika paljokin. En ole heihin missään tekemisissä ja aikusena vaikea saada kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatoit nuorena kelvata, koska nuorena tutustutaan monenlaisiin ihmisiin. Vanhempana sitä todellakin on nirsompi, eikä kaiken maailman epätoivoisten u l i s i j o i d e n seura jaksa innostaa.
En nyt etsi etsimällä naista ja ole epätoivonen ei todellakaa kaikki käy. Sama naisilla ei kaikki miehet käy. Mutta ei kohtaa sopivaa naista ollenkaan.
Miten on varaa juoda ja käydä baareissa? Olen köyhä tavisnainen ja mun on pakko jättää baarit ja alkoholit ottamatta, että jää edes jotain säästöön. Käytän rahan mieluummin sunnuntaibrunssiin ystävien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten olet itse vanhentunut, mutta naisihanteesi on pysynyt iässä 'max 25-v'. Tiedän että miehet ihan oikeasti ajattelevat että naiset haluavat seurustella ja pariutua oman isänsä ikäisten miesten kanssa, mutta tämä ei oikeasti pidä paikkaansa. Laske sitä tasoa, oikeasti, jos olet 35-v sinun tasosi on 35-v naiset, ei ne 24-v naiset. Ystävällisesti, 'nimimerkki haluan auttaa sinua ihan oikeasti'
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta seurustellut työttömän miehen kanssa. En ole koskaan tavannut toista, jolla on yhtä huima yleissivistys. Tuo mies oli kiehtovaa seuraa, enkä ollut hänen rahojensa perässä. Hän jätti minut, hoikan ja kulutetun, koska olimme liian eri luonteisia. En siis muistele pahalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyää ihmisillä on niin kalliit autot ja hienot.. en ymmärrä.. itsellä vanha.. ja velkaa on.. en tietenkää voi ostaa 20 tuhatta bmw... naiset kyllä tosi vaativia ja en aina ymmärrä.. kellä on ees varaa tuommosiin autoihin
""Naiset = 18-22 v naiset, ""(jotka ei ole >35-v Seposta yhtään kiinnostuneita.
No toki ne naiset hakee tasoistaan ja iältään sopivaa seuraa. Miksi tämän ymmärtäminen on miehille niin vaikeaa?
Ymmärrän hyvin. Mutta on ne 35 naisetki pinnallisia ja vaativia... hienot laukut kultakello kädessä amk tutkimus.. 3000 e palkka.. en voi ymmärtää.
Minä olen 40 vuotias nainen, rannekelloa en ole käyttänyt sitten peruskoulun, mulla on kolhittu farmariford, en meikkaa, työskentelen trukkikuskina/varastotyöntekijänä duunarina huomioliivit ja turvakengät työvaatteina. Vapaa-ajalla rymyän koirien kanssa mettässä ja teen vapaaehtoistyötä eläinsuojelun parissa.
Mut enhän mä kuulu naiskategoriaan sun mielestä ja täten mua ei ole edes olemassa. Olisit ikionnellinen jos tällänen sun halveksuma "pissis" alkais seurustelemaan sun kanssa - nyt kun eivät seurustele niin oot niinkin "kiltti", että halveeraat heitä kaikin mahdollisin tavoin.
Ei, en ole katkera että et pidä minun kaltaisiani naisia minään, mä haen miehestä paljon parempaa kuin toksista henkistä väkivaltaa.
Kyllä mulle kelpaisi tollanen nainen itsekki varasstoduunarina ollut ja tehnyt keräilyä.. mutta se riippuu taas naisen ulkonäöstä.
Eli mä en "kelpaisi" sulle, koska olen vastenmielisen näköinen.
Itse en halua miestä jolle kelpaan tai joka kelpaa minulle, haluan miehen joka on minulle sielunkumppani, jonka kanssa on hyvä olla ja jolla on samankaltaiset arvot. Haluan miehen joka saa ihon kihelmöimään ja joka huomioi minua ja jota minä voin huomioida ja yllättää. Haluan miehen, joka antaa ja jolle voin antaa (en puhu tässä nyt seksuaalisuudesta vaan ihan kaikesta lähtien vuorovaikutuksesta). Haluan miehen jonka kanssa lähteä yhdessä sinne ryteikköön koirien kanssa, tai vaikka jonnekin maailmalle katsomaan formuloita, tai vaikka luuhata koko vapaapäivän kotona pukematta päälle. Jonka kanssa haaveilla yhteisistä kiinnostuksenkohteista, mitä ikinä ne ovatkaan. Ja antaa miehen mennä omiin harrastuksiin jotka minua ei kiinnosta, kysellä miten meni kun tulee takaisin kotiin. Keittää hänelle aamukahvit vaikka itse en kahvia juo, hakea kotiin jos lähtee poikien kanssa iltaa istumaan (ei, mitään tapajuoppoa tämä ei tarkoita, mutta oma aika vaikka alkoholin kanssa on sallittua niin kauan kun ei ole ongelma).
Pitää olla omaan silmään kivan näkönen.. ei missää n imessä kaikki kelpaa.. Eihän teille naisillekkaa kelpaa kun joku kauluspaita pelle salkunkaa ja komea naama?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et tykkää "koulutetuista bimboista" eivätkä "koulutetut bimbot" tykkää sinusta.
Eikös se mene silloin ihan nappiin?
Kyllä tykkäisin jos kelpaisin hänelle köyhänä velkaantuneena ja romu auto päälle ja pieni palkka ja vielä amis.
Siis sulle kelpais kuka tahansa joka osottaa kiinnostusta sua kohtaan? Sulla ei ole mitään persoonaa, sen takia sua kohtaan ei osoiteta sitä kiinnostusta.
Ei tietenkää. En ole mikää pohjasakkia oleva työtön juoppo. Käyn töissä ja lisineen tuntipalkka on ihan hyvä mutta velkaa on rahaa ei jää. Mutta naiset ei osota muhun mitää kiinnostusta!!
Tää voi tulla puun takaa, mutta hiton monella ihmisel on velkaa. Minullakin on. Yksikään mies ei näe tilitietojani, joten he eivät tee päätöksiä sen perusteella. Sama koskee naisia, he eivät tiedä muuta kuin ne asiat mitä tuot tapaamisessa esille. Jos keskustelutyylisi on töksähtelevä "olen työtön velkainen romuautolla ajelija joka asuu äidin alkovissa 😭" niin ei ihme ettei kiinnostus herää. Sensijaan jos esittelisit itsesi kiinnostavammammin, olisi seuraukset erilaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli vielä nuorempana kavereita ja aika paljokin. En ole heihin missään tekemisissä ja aikusena vaikea saada kavereita.
No puhu sitten siitä asiasta. Miksi et enää miehenä kelpaa kaveriksi muille miehille. PUHU ASIASTA.
Vierailija kirjoitti:
Miten on varaa juoda ja käydä baareissa? Olen köyhä tavisnainen ja mun on pakko jättää baarit ja alkoholit ottamatta, että jää edes jotain säästöön. Käytän rahan mieluummin sunnuntaibrunssiin ystävien kanssa.
No sepä se. Ap eli Allu on elänyt velaksi, kun on käynyt baareissa ja juonut ja pelannut rahansa.