Baareissa on vaan pinnallisia naisia nykyään
Huomannu jo pitemmän aikaa että yökerhoissa on pinnallisia nuoria naisia. SItte olen huomannut myös sen että ainaski tääläpäin suurin osa naisista on myös koulutettuja. Itse olen tavallinen huonopalkkainen amis. Missä ne kaikki tavalliset on. Haluaako kaikki naiset olla korkeasti koulutettuja ja hieno luksus elämä?
Kommentit (1119)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten on varaa juoda ja käydä baareissa? Olen köyhä tavisnainen ja mun on pakko jättää baarit ja alkoholit ottamatta, että jää edes jotain säästöön. Käytän rahan mieluummin sunnuntaibrunssiin ystävien kanssa.
No sepä se. Ap eli Allu on elänyt velaksi, kun on käynyt baareissa ja juonut ja pelannut rahansa.
Ei olekkaa enää varaa käydä.. ennen oli.. mutta en ymmärrä naisia joilla on varaa ostaa 50 € juomaa baarista tai latteja tai matkustella.
Keskustelun neljä ensimmäistä sivua on sitä kun aloittaja käy yksinpuhelua itsensä kanssa. Karmivaa.
Nämä on nyt näitä elämän tosiasioita, että ei naiset ota vaivoikseen miestä joka on vanha, tyhmä ja kaiken kukkuraksi velkainen. Ne elää mieluummin vaikka sitten yksin.
Ei miehetkään lähtökohtaisesti halua naista joka on ruma, ilkeä ja lihava. Ne nyt vaan sattuu olemaan turn offeja monelle.
Naiset ei tuosta tule muuttumaan, sun mahikset taitaa nyt olla siinä että yrität pienentää velkaasi ja tehdä elämästäsi mielenkiintoista. Hanki vaikka lemmikkikilpikonna tai kani. Ne ovat söpöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite oon melko pohjalla oleva mies kouluttamaton ja tavis duunari ei jää palkasta mitää rahaa.. ei oikee kiinnosta tuommoset naiset jotka on 10 kertaa paremmas asemas... en tiedä mistä sitte löytäis ku ei semmosille naisille amis ja köyhä kelpaa.
Kannattaa aina aloittaa siitä ystävien ja kavereiden etsimisestä. Onko sinulla mies- (tai nais) ystäviä? Kelpaatko heille? Omista piireistä kannattaa aina aloittaa, ei se Kim Kardashian tai Sofia B tule sinun ovellesi pyytämään ja anomaan suhdetta. Järki käteen. Onko sinulla kavereita?
Elämäntilanne on täl hetkel semmonen ettei ole kavereita eikä tuttuja. Lähinnä oma äiti jota tapaan pidän yhteyttä. Miten niin?
Miten ne naiset sitten voisivat sinusta kiinnostua, jos elämäntilanteesi on sellainen, että edes muut miehet eivät kiinnostu?
Oli vielä nuorempana kavereita ja aika paljokin. En ole heihin missään tekemisissä ja aikusena vaikea saada kavereita.
No puhu sitten siitä asiasta. Miksi et enää miehenä kelpaa kaveriksi muille miehille. PUHU ASIASTA.
Kelpasin vielä muutama vuosi sitte mutta 1 kaveri teki temput työkaveri ja pisti välit poikki ja toinen kaveri pisti välit poikki kun seurustelin sen siskonkaa. No toiset kaverit joivat alkoholia ja ei kiinnostanu semmonen porukka.
Vierailija kirjoitti:
Keskustelun neljä ensimmäistä sivua on sitä kun aloittaja käy yksinpuhelua itsensä kanssa. Karmivaa.
Nämä on nyt näitä elämän tosiasioita, että ei naiset ota vaivoikseen miestä joka on vanha, tyhmä ja kaiken kukkuraksi velkainen. Ne elää mieluummin vaikka sitten yksin.
Ei miehetkään lähtökohtaisesti halua naista joka on ruma, ilkeä ja lihava. Ne nyt vaan sattuu olemaan turn offeja monelle.
Naiset ei tuosta tule muuttumaan, sun mahikset taitaa nyt olla siinä että yrität pienentää velkaasi ja tehdä elämästäsi mielenkiintoista. Hanki vaikka lemmikkikilpikonna tai kani. Ne ovat söpöjä.
Onko 35 v mies vanha???? No ei todellakaa!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta.. haluan muuttua sitte ja makselen kyllä velkojani on vakityö. Mutta kaipaan naista ja sopivaa ja naisen kosketusta. Ei se muutu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten on varaa juoda ja käydä baareissa? Olen köyhä tavisnainen ja mun on pakko jättää baarit ja alkoholit ottamatta, että jää edes jotain säästöön. Käytän rahan mieluummin sunnuntaibrunssiin ystävien kanssa.
No sepä se. Ap eli Allu on elänyt velaksi, kun on käynyt baareissa ja juonut ja pelannut rahansa.
Ei olekkaa enää varaa käydä.. ennen oli.. mutta en ymmärrä naisia joilla on varaa ostaa 50 € juomaa baarista tai latteja tai matkustella.
Ne on valintakysymyksiä. Vaikka on töissä, niin silti pitää valita mitä palkallaan haluaa tehdä. Jos haluaa matkustella tai ostaa kalliita autoja, niin sitä varten SÄÄSTETÄÄN joka palkasta rahaa tai sitten pihistellään muusta, esim. asumisesta. Mikä tässä on vaikea ymmärtää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, 35-v nainen on vanha. Jos halutaan sukupuolten tasa-arvo säilyttää, niin silloin 35-v mies on vanha. terveisin 46-v nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on valintakysymyksiä. Vaikka on töissä, niin silti pitää valita mitä palkallaan haluaa tehdä. Jos haluaa matkustella tai ostaa kalliita autoja, niin sitä varten SÄÄSTETÄÄN joka palkasta rahaa tai sitten pihistellään muusta, esim. asumisesta. Mikä tässä on vaikea ymmärtää?
Ei pysty säästeleen yhtään.. etkö ymmärrä jos palkka on 1600 € siitä menee yli 600 € vuokraan ja lainoihin monta sataa.. korkeintaa bensa ja ruokaa saa.. mitenkä et tätä voi ymmärtää??
Kuinka yksi punttisalia harrastava mies eroaa 100 muusta punttisalia harrastavasta miehestä? Ei mitenkään. Jos persoonassa ei ole mitään kiinnostavaa, miksi nainen olisi kovasti innostunut hänestä tai siitä seuraavastakaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyää ihmisillä on niin kalliit autot ja hienot.. en ymmärrä.. itsellä vanha.. ja velkaa on.. en tietenkää voi ostaa 20 tuhatta bmw... naiset kyllä tosi vaativia ja en aina ymmärrä.. kellä on ees varaa tuommosiin autoihin
""Naiset = 18-22 v naiset, ""(jotka ei ole >35-v Seposta yhtään kiinnostuneita.
No toki ne naiset hakee tasoistaan ja iältään sopivaa seuraa. Miksi tämän ymmärtäminen on miehille niin vaikeaa?
Ymmärrän hyvin. Mutta on ne 35 naisetki pinnallisia ja vaativia... hienot laukut kultakello kädessä amk tutkimus.. 3000 e palkka.. en voi ymmärtää.
Minä olen 40 vuotias nainen, rannekelloa en ole käyttänyt sitten peruskoulun, mulla on kolhittu farmariford, en meikkaa, työskentelen trukkikuskina/varastotyöntekijänä duunarina huomioliivit ja turvakengät työvaatteina. Vapaa-ajalla rymyän koirien kanssa mettässä ja teen vapaaehtoistyötä eläinsuojelun parissa.
Mut enhän mä kuulu naiskategoriaan sun mielestä ja täten mua ei ole edes olemassa. Olisit ikionnellinen jos tällänen sun halveksuma "pissis" alkais seurustelemaan sun kanssa - nyt kun eivät seurustele niin oot niinkin "kiltti", että halveeraat heitä kaikin mahdollisin tavoin.
Ei, en ole katkera että et pidä minun kaltaisiani naisia minään, mä haen miehestä paljon parempaa kuin toksista henkistä väkivaltaa.
Kyllä mulle kelpaisi tollanen nainen itsekki varasstoduunarina ollut ja tehnyt keräilyä.. mutta se riippuu taas naisen ulkonäöstä.
Eli mä en "kelpaisi" sulle, koska olen vastenmielisen näköinen.
Itse en halua miestä jolle kelpaan tai joka kelpaa minulle, haluan miehen joka on minulle sielunkumppani, jonka kanssa on hyvä olla ja jolla on samankaltaiset arvot. Haluan miehen joka saa ihon kihelmöimään ja joka huomioi minua ja jota minä voin huomioida ja yllättää. Haluan miehen, joka antaa ja jolle voin antaa (en puhu tässä nyt seksuaalisuudesta vaan ihan kaikesta lähtien vuorovaikutuksesta). Haluan miehen jonka kanssa lähteä yhdessä sinne ryteikköön koirien kanssa, tai vaikka jonnekin maailmalle katsomaan formuloita, tai vaikka luuhata koko vapaapäivän kotona pukematta päälle. Jonka kanssa haaveilla yhteisistä kiinnostuksenkohteista, mitä ikinä ne ovatkaan. Ja antaa miehen mennä omiin harrastuksiin jotka minua ei kiinnosta, kysellä miten meni kun tulee takaisin kotiin. Keittää hänelle aamukahvit vaikka itse en kahvia juo, hakea kotiin jos lähtee poikien kanssa iltaa istumaan (ei, mitään tapajuoppoa tämä ei tarkoita, mutta oma aika vaikka alkoholin kanssa on sallittua niin kauan kun ei ole ongelma).
Pitää olla omaan silmään kivan näkönen.. ei missää n imessä kaikki kelpaa.. Eihän teille naisillekkaa kelpaa kun joku kauluspaita pelle salkunkaa ja komea naama?
Mun silmään on AINA kivan näköinen, jos ihminen itsessään miellyttää. Mainitaan nyt vaikka noista formuloista, Daniel Ricciardo on mun mielestä hyvännäköinen siksi koska on aina niin positiivinen ja iloinen. Ja moni taas kutsuu häntä hevosennaamaksi.
Ja miten ihmeessä kuvittelet, että annat itsestäsi positiivista kuvaa haukkumalla muita miehiä kauluspaitapelleiksi? Pue itsellesi se kauluspaita jos kuvittelet sillä saavasi piparia, minä naisena osaan erottaa sen miehen sieltä sisältä. Kerroin tuolla aiemmin, että olen varastoduunari/trukkikuski. Luuletko oikeasti että minulla olisi kovin paljoa yhteistä noiden sinun "kauluspaitapellejen" kanssa? Minä en pyöri heidän maailmassaan, jos jossain yhteydessä tutustuisin tälläiseen, voisin kiinnostua, mutta minun maailmaani EI kuulu coctailkutsut, laittautuminen ja edustaminen. Joskus toki voin käydä jossain oopperassa, mutta tunnen oloni mukavasti sillä omalla mukavuusalueellani. Mutta sä et tule ymmärtämään tätä vaikka kirjottaisin aiheesta kuinka.
Vierailija kirjoitti:
Jaa no kyllä mulle kelpaa köyhä ja lihavempi tavis nainen. Mutta heilläki rima on aika korkeella!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pysty säästeleen yhtään.. etkö ymmärrä jos palkka on 1600 € siitä menee yli 600 € vuokraan ja lainoihin monta sataa.. korkeintaa bensa ja ruokaa saa.. mitenkä et tätä voi ymmärtää??
Et sinä pystykään, kun olet jo veloissa. Muut kyllä pystyvät, jollei ole velkoja. Joten velattomat naiset saavat lattensa ja kultakellonsa tästä eteenpäinkin.
Käyt väärissä paikoissa. Syvällisemmät naiset löytyvät sukellusklubilta.
Vierailija kirjoitti:
Nykyää ihmisillä on niin kalliit autot ja hienot.. en ymmärrä.. itsellä vanha.. ja velkaa on.. en tietenkää voi ostaa 20 tuhatta bmw... naiset kyllä tosi vaativia ja en aina ymmärrä.. kellä on ees varaa tuommosiin autoihin
.
Ka, bimbot yrittää myydä tavaran mahd. Hyvään hintaan, ku satsasivat ulkonäköönsä. Vapaa markkinatalous, nääs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tietenkää pysty koska sitten lähtee luottotiedot.. enkä sitä halua.. mieluite elän pienemmällä rahalla että saan joskus elämäni kuntoo. Enkä halua mitää pissis bimboa.. en ole heidän tasoa.
Et sinä pystykään, kun olet jo veloissa. Muut kyllä pystyvät, jollei ole velkoja. Joten velattomat naiset saavat lattensa ja kultakellonsa tästä eteenpäinkin.
Mutta joo jatketaan sinkkuutta ei kai tässä oikein muu auta.
Miksi suomalaiset aina miettivät, mitä toinen haluaa - mitä he itse haluavat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
""Naiset = 18-22 v naiset, ""(jotka ei ole >35-v Seposta yhtään kiinnostuneita.
No toki ne naiset hakee tasoistaan ja iältään sopivaa seuraa. Miksi tämän ymmärtäminen on miehille niin vaikeaa?
Ymmärrän hyvin. Mutta on ne 35 naisetki pinnallisia ja vaativia... hienot laukut kultakello kädessä amk tutkimus.. 3000 e palkka.. en voi ymmärtää.
Minä olen 40 vuotias nainen, rannekelloa en ole käyttänyt sitten peruskoulun, mulla on kolhittu farmariford, en meikkaa, työskentelen trukkikuskina/varastotyöntekijänä duunarina huomioliivit ja turvakengät työvaatteina. Vapaa-ajalla rymyän koirien kanssa mettässä ja teen vapaaehtoistyötä eläinsuojelun parissa.
Mut enhän mä kuulu naiskategoriaan sun mielestä ja täten mua ei ole edes olemassa. Olisit ikionnellinen jos tällänen sun halveksuma "pissis" alkais seurustelemaan sun kanssa - nyt kun eivät seurustele niin oot niinkin "kiltti", että halveeraat heitä kaikin mahdollisin tavoin.
Ei, en ole katkera että et pidä minun kaltaisiani naisia minään, mä haen miehestä paljon parempaa kuin toksista henkistä väkivaltaa.
Kyllä mulle kelpaisi tollanen nainen itsekki varasstoduunarina ollut ja tehnyt keräilyä.. mutta se riippuu taas naisen ulkonäöstä.
Eli mä en "kelpaisi" sulle, koska olen vastenmielisen näköinen.
Itse en halua miestä jolle kelpaan tai joka kelpaa minulle, haluan miehen joka on minulle sielunkumppani, jonka kanssa on hyvä olla ja jolla on samankaltaiset arvot. Haluan miehen joka saa ihon kihelmöimään ja joka huomioi minua ja jota minä voin huomioida ja yllättää. Haluan miehen, joka antaa ja jolle voin antaa (en puhu tässä nyt seksuaalisuudesta vaan ihan kaikesta lähtien vuorovaikutuksesta). Haluan miehen jonka kanssa lähteä yhdessä sinne ryteikköön koirien kanssa, tai vaikka jonnekin maailmalle katsomaan formuloita, tai vaikka luuhata koko vapaapäivän kotona pukematta päälle. Jonka kanssa haaveilla yhteisistä kiinnostuksenkohteista, mitä ikinä ne ovatkaan. Ja antaa miehen mennä omiin harrastuksiin jotka minua ei kiinnosta, kysellä miten meni kun tulee takaisin kotiin. Keittää hänelle aamukahvit vaikka itse en kahvia juo, hakea kotiin jos lähtee poikien kanssa iltaa istumaan (ei, mitään tapajuoppoa tämä ei tarkoita, mutta oma aika vaikka alkoholin kanssa on sallittua niin kauan kun ei ole ongelma).
Pitää olla omaan silmään kivan näkönen.. ei missää n imessä kaikki kelpaa.. Eihän teille naisillekkaa kelpaa kun joku kauluspaita pelle salkunkaa ja komea naama?
Ala sinäkin sitten kantaa salkkua mukana jos luulet sen auttavan. Pitäisköhän itsekin?
t. työtön mutta herrasmies
Mitä ajattelit itse tehdä asian hyväksi, että tilanne muuttuisi edes jotenkin itseäsi miellyttävään suuntaan?
Ihmisiä kun ei voi pakottaa pariutumaan creepyjen ja mielenvikaisten luusereiden kanssa. Muutos lähtee ihan sinusta itsestäsi, ihan ensin vaikkapa tilanteen hyväksymisellä ja sen jälkeen itsesi kehittämisellä.
Provohan sä tosin, Allu, olet.
Joo mutta taas nuoret naiset haluaa että miehellä rahaa hieno auto statusta komea naama. vanhemmat naiset haluaa ettei ole masentunut mt ongelmia ja toki statusta pitää olla ja rahaa sopivasti.