Baareissa on vaan pinnallisia naisia nykyään
Huomannu jo pitemmän aikaa että yökerhoissa on pinnallisia nuoria naisia. SItte olen huomannut myös sen että ainaski tääläpäin suurin osa naisista on myös koulutettuja. Itse olen tavallinen huonopalkkainen amis. Missä ne kaikki tavalliset on. Haluaako kaikki naiset olla korkeasti koulutettuja ja hieno luksus elämä?
Kommentit (1119)
Vierailija kirjoitti:
Allu, sinusta on ilmoitettu poliisille. Jos lähelläsi jollekulle naiselle tai tytölle jotain pahaa tapahtuu, olet ykkösepäilty.
Jaa tää on Allu. Hyvä tietää. Hän on hiukan naismainen... Onko ylipainoinen?
Ventovieraalle Allulle pitäisi olla syvällinen. Just just.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelit itse tehdä asian hyväksi, että tilanne muuttuisi edes jotenkin itseäsi miellyttävään suuntaan?
Ihmisiä kun ei voi pakottaa pariutumaan creepyjen ja mielenvikaisten luusereiden kanssa. Muutos lähtee ihan sinusta itsestäsi, ihan ensin vaikkapa tilanteen hyväksymisellä ja sen jälkeen itsesi kehittämisellä.
Provohan sä tosin, Allu, olet.
No esim saamalla keskustelua esim terapiaa.. sitten panostamalla lisää keikkatöitä rahantuloa velkojen pois maksua.. jopa se harrastus... baarit ei vaa ja tinder kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta se tuntuu pahalta että suurin osa on koulutettuja naisia ja niille kelpaa joku kauluspaita salkku mies. En vain ainaskaa itse kiinnosta naisia vaikka niitä yritän. Koska puuttuu se raha ja status.
Et sä kiinnosta kouluttamattomiakaan. Sen voin vannoa.
MIten niin? Olen kyllä kiinnostanut jopa työttömänä joskus?
Oliko ulkonäkö jotenkuten kondiksessa vielä silloin? Ei kukaan ehdoin tahdoin halua likaista ja huonokuntoista ja kulahtunutta partneria, sukupuolesta riippumatta. Okei, Boris Johnson on päässyt pukille, mutta Madonnallakin on 27-v poikaystävä, joten....
Voi olla että olin vähän laihempi 2-3 kg.. en tiedä vähän on mahaa ja ylipainoa mutta en mitenkää lihava ole.. tai sitte naisista on vain tullut nirsompia?
oot kertonut mittasi, allu. olet todella lihava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten on varaa juoda ja käydä baareissa? Olen köyhä tavisnainen ja mun on pakko jättää baarit ja alkoholit ottamatta, että jää edes jotain säästöön. Käytän rahan mieluummin sunnuntaibrunssiin ystävien kanssa.
No sepä se. Ap eli Allu on elänyt velaksi, kun on käynyt baareissa ja juonut ja pelannut rahansa.
Ei olekkaa enää varaa käydä.. ennen oli.. mutta en ymmärrä naisia joilla on varaa ostaa 50 € juomaa baarista tai latteja tai matkustella.
Ne on valintakysymyksiä. Vaikka on töissä, niin silti pitää valita mitä palkallaan haluaa tehdä. Jos haluaa matkustella tai ostaa kalliita autoja, niin sitä varten SÄÄSTETÄÄN joka palkasta rahaa tai sitten pihistellään muusta, esim. asumisesta. Mikä tässä on vaikea ymmärtää?
Ei pysty säästeleen yhtään.. etkö ymmärrä jos palkka on 1600 € siitä menee yli 600 € vuokraan ja lainoihin monta sataa.. korkeintaa bensa ja ruokaa saa.. mitenkä et tätä voi ymmärtää??
Minä sain säästettyä jopa työttömänä siten, että asuin pienessä kopissa, liikuin pyörällä ja tein itse ruokani. Säästämäni rahat käytin harrastuksiin, joiden myötä sain osaamista ja tuotteita, joita myymällä sain vähän lisätienestiä. Kaveri oli samassa tilanteessa ja hän valitsi bensan ja kaljottelun. Hänen taloutensa ei siitä kohentunut. Lisäksi vielä mielenterveys, joka oli harrastusten myötä erinomaisella mallilla, kun taas liikkumattomuudella ja päihteillä päinvastainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelit itse tehdä asian hyväksi, että tilanne muuttuisi edes jotenkin itseäsi miellyttävään suuntaan?
Ihmisiä kun ei voi pakottaa pariutumaan creepyjen ja mielenvikaisten luusereiden kanssa. Muutos lähtee ihan sinusta itsestäsi, ihan ensin vaikkapa tilanteen hyväksymisellä ja sen jälkeen itsesi kehittämisellä.
Provohan sä tosin, Allu, olet.
No esim saamalla keskustelua esim terapiaa.. sitten panostamalla lisää keikkatöitä rahantuloa velkojen pois maksua.. jopa se harrastus... baarit ei vaa ja tinder kiinnosta.
Kuitenkin olen ennen saanut jopa ulkonäölläni ja työttömänä naisia siis nuorempana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta se tuntuu pahalta että suurin osa on koulutettuja naisia ja niille kelpaa joku kauluspaita salkku mies. En vain ainaskaa itse kiinnosta naisia vaikka niitä yritän. Koska puuttuu se raha ja status.
Oliko ulkonäkö jotenkuten kondiksessa vielä silloin? Ei kukaan ehdoin tahdoin halua likaista ja huonokuntoista ja kulahtunutta partneria, sukupuolesta riippumatta. Okei, Boris Johnson on päässyt pukille, mutta Madonnallakin on 27-v poikaystävä, joten....
Voi olla että olin vähän laihempi 2-3 kg.. en tiedä vähän on mahaa ja ylipainoa mutta en mitenkää lihava ole.. tai sitte naisista on vain tullut nirsompia?
En ole lihava ollenkaan.. että jostain muusta se on kiinni sit.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olin aikaan nuori nainen ja monelta osin varsin pinnallinenkin sellainen, vaikka rakkautta ja hyväksyntää janosinkin. Luulen että ne tyypit, joilla elämänkatsomus oli ns. syvällisempi tai arvomaailma muuten erilainen, harrastivat enemmän muita juttuja kuin baareilua.
Aika aikaansa kutakin. Elämä menee eteenpäin ja ihmiset kasvaa ja kehittyy. Näin keski-ikäisenä en ole enää ollenkaan pinnallinen eikä baarit kiinnosta. Olisko täällä siis sinulle sopiva nainen 😉
Juu vois olla-- mistäpäin olet?
Haluaako se allu nyt sen naisen, vai sen rahat? Enemmän tuntuu olevan rahoista kateellinen, Vuittonit ja drinksut ja autot..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se on juuri siitä kiinni, että sinut tunnistetaan Vantaalla. Olet mt-ongelmainen ja yksinkertainen ja jopa pelottava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se on juuri siitä kiinni, että sinut tunnistetaan Vantaalla. Olet mt-ongelmainen ja yksinkertainen ja jopa pelottava.
No sanotaa näin että ei tunnisteta ja monilla on nykyää mt ongelmia ja sitte monet on yksinkertaisia varsinki miehet. Näitä amiksia just rööki suussa paskaiset vaatteet.. Ite oon erilainen ja pukeudun siististi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sun vyötärökin oli jotain 120cm, ei toi ole mikään pieni maha.
Naiset on rahanahneita h*oria ja kelpaa vain laatikkoleukakirurgi yms. miljoonaan kertaan palstalla kerratut totuudet pätee edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sun vyötärökin oli jotain 120cm, ei toi ole mikään pieni maha.
En ole lihava ja ei todellakaa ole niin iso ja mulle kyllä kelpaisi pyöreempi nainen.
Mutta vaikea on löytää kyllä sopivaa naista.. todella on vaikeeta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten on varaa juoda ja käydä baareissa? Olen köyhä tavisnainen ja mun on pakko jättää baarit ja alkoholit ottamatta, että jää edes jotain säästöön. Käytän rahan mieluummin sunnuntaibrunssiin ystävien kanssa.
No sepä se. Ap eli Allu on elänyt velaksi, kun on käynyt baareissa ja juonut ja pelannut rahansa.
Ei olekkaa enää varaa käydä.. ennen oli.. mutta en ymmärrä naisia joilla on varaa ostaa 50 € juomaa baarista tai latteja tai matkustella.
Ne on valintakysymyksiä. Vaikka on töissä, niin silti pitää valita mitä palkallaan haluaa tehdä. Jos haluaa matkustella tai ostaa kalliita autoja, niin sitä varten SÄÄSTETÄÄN joka palkasta rahaa tai sitten pihistellään muusta, esim. asumisesta. Mikä tässä on vaikea ymmärtää?
Ei pysty säästeleen yhtään.. etkö ymmärrä jos palkka on 1600 € siitä menee yli 600 € vuokraan ja lainoihin monta sataa.. korkeintaa bensa ja ruokaa saa.. mitenkä et tätä voi ymmärtää??
Minä sain säästettyä jopa työttömänä siten, että asuin pienessä kopissa, liikuin pyörällä ja tein itse ruokani. Säästämäni rahat käytin harrastuksiin, joiden myötä sain osaamista ja tuotteita, joita myymällä sain vähän lisätienestiä. Kaveri oli samassa tilanteessa ja hän valitsi bensan ja kaljottelun. Hänen taloutensa ei siitä kohentunut. Lisäksi vielä mielenterveys, joka oli harrastusten myötä erinomaisella mallilla, kun taas liikkumattomuudella ja päihteillä päinvastainen.
No siis yksinelävälle tämä on loistava ohje. Lapsiahan tähän "sori mutta ei ole varaa..." tilanteeseen ei sitten kannata sotkea. Säilyy traumat läpi elämän. Terveisin, 90-luvun lapsi.
Kyllä sitä helposti nuorempana jutteli naisille ja oli itsevarmempi ja kai itsetuntoki parempi nyt jotenki ei enää sama juttu liikaa pinnallisia naisia jokapaikassa.. eikä naiset enää tule itekkää jutteleen.
Ja baarit ja tinderit täynnä just näitä someprinsessoja.. matkustellaan lattea juodaan. .aivan ihme touhua itellä koskaa olisi varaa.
Itsekin olin aikaan nuori nainen ja monelta osin varsin pinnallinenkin sellainen, vaikka rakkautta ja hyväksyntää janosinkin. Luulen että ne tyypit, joilla elämänkatsomus oli ns. syvällisempi tai arvomaailma muuten erilainen, harrastivat enemmän muita juttuja kuin baareilua.
Aika aikaansa kutakin. Elämä menee eteenpäin ja ihmiset kasvaa ja kehittyy. Näin keski-ikäisenä en ole enää ollenkaan pinnallinen eikä baarit kiinnosta. Olisko täällä siis sinulle sopiva nainen 😉