Baareissa on vaan pinnallisia naisia nykyään
Huomannu jo pitemmän aikaa että yökerhoissa on pinnallisia nuoria naisia. SItte olen huomannut myös sen että ainaski tääläpäin suurin osa naisista on myös koulutettuja. Itse olen tavallinen huonopalkkainen amis. Missä ne kaikki tavalliset on. Haluaako kaikki naiset olla korkeasti koulutettuja ja hieno luksus elämä?
Kommentit (1119)
Vierailija kirjoitti:
Sitä en ymmärrä esim jos on varaa laittaa jopa 500 e kk menemään.. koska itelle ei jää oikein mitään palkasta ku menee velkojen lyhennyksiin.
Mitä asiaa et tuossa ymmärrä? Olet itse asiasi sössinyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et tykkää "koulutetuista bimboista" eivätkä "koulutetut bimbot" tykkää sinusta.
Eikös se mene silloin ihan nappiin?
Kyllä tykkäisin jos kelpaisin hänelle köyhänä velkaantuneena ja romu auto päälle ja pieni palkka ja vielä amis.
Siis sulle kelpais kuka tahansa joka osottaa kiinnostusta sua kohtaan? Sulla ei ole mitään persoonaa, sen takia sua kohtaan ei osoiteta sitä kiinnostusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et tykkää "koulutetuista bimboista" eivätkä "koulutetut bimbot" tykkää sinusta.
Kyllä tykkäisin jos kelpaisin hänelle köyhänä velkaantuneena ja romu auto päälle ja pieni palkka ja vielä amis.
Siis sulle kelpais kuka tahansa joka osottaa kiinnostusta sua kohtaan? Sulla ei ole mitään persoonaa, sen takia sua kohtaan ei osoiteta sitä kiinnostusta.
Ei tietenkää. En ole mikää pohjasakkia oleva työtön juoppo. Käyn töissä ja lisineen tuntipalkka on ihan hyvä mutta velkaa on rahaa ei jää. Mutta naiset ei osota muhun mitää kiinnostusta!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyää ihmisillä on niin kalliit autot ja hienot.. en ymmärrä.. itsellä vanha.. ja velkaa on.. en tietenkää voi ostaa 20 tuhatta bmw... naiset kyllä tosi vaativia ja en aina ymmärrä.. kellä on ees varaa tuommosiin autoihin
""Naiset = 18-22 v naiset, ""(jotka ei ole >35-v Seposta yhtään kiinnostuneita.
No toki ne naiset hakee tasoistaan ja iältään sopivaa seuraa. Miksi tämän ymmärtäminen on miehille niin vaikeaa?
Ymmärrän hyvin. Mutta on ne 35 naisetki pinnallisia ja vaativia... hienot laukut kultakello kädessä amk tutkimus.. 3000 e palkka.. en voi ymmärtää.
Minä olen 40 vuotias nainen, rannekelloa en ole käyttänyt sitten peruskoulun, mulla on kolhittu farmariford, en meikkaa, työskentelen trukkikuskina/varastotyöntekijänä duunarina huomioliivit ja turvakengät työvaatteina. Vapaa-ajalla rymyän koirien kanssa mettässä ja teen vapaaehtoistyötä eläinsuojelun parissa.
Mut enhän mä kuulu naiskategoriaan sun mielestä ja täten mua ei ole edes olemassa. Olisit ikionnellinen jos tällänen sun halveksuma "pissis" alkais seurustelemaan sun kanssa - nyt kun eivät seurustele niin oot niinkin "kiltti", että halveeraat heitä kaikin mahdollisin tavoin.
Ei, en ole katkera että et pidä minun kaltaisiani naisia minään, mä haen miehestä paljon parempaa kuin toksista henkistä väkivaltaa.
Kyllä mulle kelpaisi tollanen nainen itsekki varasstoduunarina ollut ja tehnyt keräilyä.. mutta se riippuu taas naisen ulkonäöstä.
No hyvä että olet pinnallisuudestasi rehellinen. 'Riippuu duunarinaisen ulkonäöstä olenko kiinnostunut vai en'. Jatka vaan samaan malliin, hyvin menee, itseironiasta tietoakaan.
Miksi vertaat itseäsi naisiin. Vertaa ikäisiisi miehiin ja mieti mitä ne tekee eritavalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkää. En ole mikää pohjasakkia oleva työtön juoppo. Käyn töissä ja lisineen tuntipalkka on ihan hyvä mutta velkaa on rahaa ei jää. Mutta naiset ei osota muhun mitää kiinnostusta!!
Mun mutsi hakee poikaystävää ja olisi kiinnostunut, ja on nainen, se on 68-v ja eläkkeellä toimistohommista, annatko yhteystiedot, välitän eteenpäin? On aika laadukas nainen ikäisekseen ja fiksukin.
Joo mutta se tuntuu pahalta että suurin osa on koulutettuja naisia ja niille kelpaa joku kauluspaita salkku mies. En vain ainaskaa itse kiinnosta naisia vaikka niitä yritän. Koska puuttuu se raha ja status.
Eikö sellasia kunnon pubiruusuja ole enää ollenkaan? 80-luvulla niitä oli vielä paljon.
No sinäkin olet selvästi pinnallinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko vika siinä, ettet huomaa niitä taviksia, kun ne pinnalliset vie huomiosi ulkonäöllään? Kuka on myös pinnallinen häh?
Huomaan toki mutta ei ne huomaa minua. koska olen tavallinen amis enkä ole koskaa oikein työtä tehnyt ja vain velkaa ja romu auto ja ei ole säästöjäkään
Mistä ne tietää sun työttömyydestä ja amistaustasta jos et edes puhu heidän kanssaan? Voisko olla niin, että et kelpaa itsellesi ja syytät siitä muita?
Olen ollut vuosikausia työttömänä ja pätkätöitä tehnyt ja lopettanu työni.. ennen kävin treffeillä ja naiset kysy mitä teen sanoin työtön.. toinen oli amk tutkinto tai hyväs työs ja rahaa oli asiat hyvin.. itellä ei.. no eipä sitä naista kiinnostanut.
No olisko niin, että se ei ollu sopiva nainen sulle. Mitä sä kysyit hänen elämästään, millä tavoin sinä osoitit kiinnostuksen? Vai pitäisikö teidän kummankin elämän pyöriä sinun kurjuutesi ympärillä? On se väärin ettei naisia tule ovista ja ikkunoista kun sulla on tarjota tuollaista itkua ja valitusta toiselle. 🙄 Haluaisitko itse noin negatiivisen naisen?
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta se tuntuu pahalta että suurin osa on koulutettuja naisia ja niille kelpaa joku kauluspaita salkku mies. En vain ainaskaa itse kiinnosta naisia vaikka niitä yritän. Koska puuttuu se raha ja status.
Voi nyyh sentään. Kyllä kaikkia nyt harmittaa kovin tämä tilanteesi.
Vierailija kirjoitti:
No sinäkin olet selvästi pinnallinen mies.
Olen vähän mutta en kelpaa semmoselle mun tyyliselle naiselle.
No eihän semmonen velkaantunut työtön tietenkään ole kenenkään unelma. Korkeastikoulutetulla ja työttömällä amiksella nyt ei vaan kohtaa arvot tai varmaan mitkään kiinnostuksen kohteet. Eti jostain chatistä niitä köyhiä, ei ne käy juomassa drinkkejä baarissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko vika siinä, ettet huomaa niitä taviksia, kun ne pinnalliset vie huomiosi ulkonäöllään? Kuka on myös pinnallinen häh?
Huomaan toki mutta ei ne huomaa minua. koska olen tavallinen amis enkä ole koskaa oikein työtä tehnyt ja vain velkaa ja romu auto ja ei ole säästöjäkään
Mistä ne tietää sun työttömyydestä ja amistaustasta jos et edes puhu heidän kanssaan? Voisko olla niin, että et kelpaa itsellesi ja syytät siitä muita?
Olen ollut vuosikausia työttömänä ja pätkätöitä tehnyt ja lopettanu työni.. ennen kävin treffeillä ja naiset kysy mitä teen sanoin työtön.. toinen oli amk tutkinto tai hyväs työs ja rahaa oli asiat hyvin.. itellä ei.. no eipä sitä naista kiinnostanut.
No olisko niin, että se ei ollu sopiva nainen sulle. Mitä sä kysyit hänen elämästään, millä tavoin sinä osoitit kiinnostuksen? Vai pitäisikö teidän kummankin elämän pyöriä sinun kurjuutesi ympärillä? On se väärin ettei naisia tule ovista ja ikkunoista kun sulla on tarjota tuollaista itkua ja valitusta toiselle. 🙄 Haluaisitko itse noin negatiivisen naisen?
Sanotaa näin että elämä ollut aika paljo ongelmia ja vastoinkäymisiä ja nyt olen aika paljo enempi velkaantunut.. mutta vakituinen työ on onneksi löytynyt.. Mutta nyt naisia ei sitte enää kiinnosta. Silloin kun olin nuorempi ja työtön ja ryypiskelin naisia kiinnosti lähtee ainaski baarista matkaan joskus.
Vierailija kirjoitti:
Et sä kiinnosta kouluttamattomiakaan. Sen voin vannoa.
Vierailija kirjoitti:
No eihän semmonen velkaantunut työtön tietenkään ole kenenkään unelma. Korkeastikoulutetulla ja työttömällä amiksella nyt ei vaan kohtaa arvot tai varmaan mitkään kiinnostuksen kohteet. Eti jostain chatistä niitä köyhiä, ei ne käy juomassa drinkkejä baarissa.
En vain ymmärrä sitä esim jos naisella on vaikka kk käytössä rahaa 1000 € olisin itse todella riemuissani jos olisi noin paljon rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sä kiinnosta kouluttamattomiakaan. Sen voin vannoa.
MIten niin? Olen kyllä kiinnostanut jopa työttömänä joskus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, no aika monella on asuntolaina/asuntovelka, jota makselevat. Riippuu varmaankin siitä, miksi sen velan on ottanut. Onko rahoilla ostanut jotain järkevää vai juonut kaiken. Joku on mennyt takaajaksi ja toinen pelannut kaiken sileäksi. Kyllä sillä alkusyyllä on paljonkin väliä.
Vierailija kirjoitti:
Ite oon melko pohjalla oleva mies kouluttamaton ja tavis duunari ei jää palkasta mitää rahaa.. ei oikee kiinnosta tuommoset naiset jotka on 10 kertaa paremmas asemas... en tiedä mistä sitte löytäis ku ei semmosille naisille amis ja köyhä kelpaa.
Kannattaa aina aloittaa siitä ystävien ja kavereiden etsimisestä. Onko sinulla mies- (tai nais) ystäviä? Kelpaatko heille? Omista piireistä kannattaa aina aloittaa, ei se Kim Kardashian tai Sofia B tule sinun ovellesi pyytämään ja anomaan suhdetta. Järki käteen. Onko sinulla kavereita?
Mistä saa uuden BMW:n 20 tonnilla? Kysyn kaverin puolesta....