Baareissa on vaan pinnallisia naisia nykyään
Huomannu jo pitemmän aikaa että yökerhoissa on pinnallisia nuoria naisia. SItte olen huomannut myös sen että ainaski tääläpäin suurin osa naisista on myös koulutettuja. Itse olen tavallinen huonopalkkainen amis. Missä ne kaikki tavalliset on. Haluaako kaikki naiset olla korkeasti koulutettuja ja hieno luksus elämä?
Kommentit (1119)
Se on huomattu. Itsellä ei ainaskaa ole varaa ostella juuri mitää ja juoda latteja kahvilassa.
En muutenkaa ymmärrä että joku ajelee hienolla maasturi Volvolla ja ite ajaa jollain romulla kun ei ole varaa uudempaan.
Oishan se kiva jos palkasta joskus jäisi kunnolla sitä rahaa... eihän noi pissikset sitä ymmärrä
Itelle ei jää oikein mitään kun velkoihin menee suurin osa. Ja sitte ei viitti maksuvapaitakaa käyttää kun velkaa on ja se ei koskaa lyhene.. sitte jotkut nirppanokat tuola käy pedikyyreissä.. ottaa päähän
Vierailija kirjoitti:
Oishan se kiva jos palkasta joskus jäisi kunnolla sitä rahaa... eihän noi pissikset sitä ymmärrä
Ei ymmärrä pissikset, ei.
Johan on ihmiset hiljasia.. eikö ketää ny voi laittaa jotain viestiä?
Vierailija kirjoitti:
Itelle ei jää oikein mitään kun velkoihin menee suurin osa. Ja sitte ei viitti maksuvapaitakaa käyttää kun velkaa on ja se ei koskaa lyhene.. sitte jotkut nirppanokat tuola käy pedikyyreissä.. ottaa päähän
Juu, pedikyyrinirppanokat ottaa päähän.
Suomessa palkkaa maksetaan tittelin mukaan. Osaamisella ei ole niin väliä.
Itse olen huonopalkkainen eli tes palkalla amis ja ajan romuilla ja ei ole mitään mahdollisuuksia kehenkään baarissa. Pitäisi olla joku paperinkääntely homma toimistossa eli nykyään etänä ja 5000€ ylöspäin palkkaa, että joku kiinnostuisi.
Emmä ainaskaa ite ymmärrä miten on varaa hankkia 30 tuhatta hieno auto tai 20 tonnia... sitte siihen päälle matkustella tai jotain.. itellä ei tommosta elämää koskaa ollut.. vaan velkaa.
Mitä, ovatko syvälliset naiset lakanneet käymästä baareissa?
Vierailija kirjoitti:
Suomessa palkkaa maksetaan tittelin mukaan. Osaamisella ei ole niin väliä.
Itse olen huonopalkkainen eli tes palkalla amis ja ajan romuilla ja ei ole mitään mahdollisuuksia kehenkään baarissa. Pitäisi olla joku paperinkääntely homma toimistossa eli nykyään etänä ja 5000€ ylöspäin palkkaa, että joku kiinnostuisi.
Ite oon amis ja ollut vuosia työtön ja ottanu vain velkaa.. sitä on yli 20 tonnia.. mut vakityö.. mutta silti tienestit alle 2 tonnia nettona.. vanha 2000 € auto... ei säästöjä ei voi matkustella.. tuntuu ettei mitää saumaa naisiin
Olisiko vika siinä, ettet huomaa niitä taviksia, kun ne pinnalliset vie huomiosi ulkonäöllään? Kuka on myös pinnallinen häh?
Fiksut naiset poistuu Allun astuessa baariin.
Naiset haluaa jonku kauluspaitapellen.. salkun kanssa.. tietenkin koulutettu amk vähintää.. amis ei kelpaa.. tai sitte jonku itsevarman naisten hakkaajan 1-2 v vankila elämää. normaali kiltti mie ei kelpaa köyhä.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko vika siinä, ettet huomaa niitä taviksia, kun ne pinnalliset vie huomiosi ulkonäöllään? Kuka on myös pinnallinen häh?
Huomaan toki mutta ei ne huomaa minua. koska olen tavallinen amis enkä ole koskaa oikein työtä tehnyt ja vain velkaa ja romu auto ja ei ole säästöjäkään
Allu, sinusta on ilmoitettu poliisille. Jos lähelläsi jollekulle naiselle tai tytölle jotain pahaa tapahtuu, olet ykkösepäilty.
Nykyää ihmisillä on niin kalliit autot ja hienot.. en ymmärrä.. itsellä vanha.. ja velkaa on.. en tietenkää voi ostaa 20 tuhatta bmw... naiset kyllä tosi vaativia ja en aina ymmärrä.. kellä on ees varaa tuommosiin autoihin
Kuule Allu, sulla on ehdottomasti paremmat mahdollisuudet pinnallisiin naisiin (tosin ei kyllä hääppöiset niihinkään) kuin syvällisiin naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluaa jonku kauluspaitapellen.. salkun kanssa.. tietenkin koulutettu amk vähintää.. amis ei kelpaa.. tai sitte jonku itsevarman naisten hakkaajan 1-2 v vankila elämää. normaali kiltti mie ei kelpaa köyhä.
Sinä et ole kiltti etkä millään mittapuulla normaali.
Kyllä, kaikki naiset ovat korkeasti koulutettuja ja haluavat hienon luksuselämän.