Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Baareissa on vaan pinnallisia naisia nykyään

Vierailija
11.04.2022 |

Huomannu jo pitemmän aikaa että yökerhoissa on pinnallisia nuoria naisia. SItte olen huomannut myös sen että ainaski tääläpäin suurin osa naisista on myös koulutettuja. Itse olen tavallinen huonopalkkainen amis. Missä ne kaikki tavalliset on. Haluaako kaikki naiset olla korkeasti koulutettuja ja hieno luksus elämä?

Kommentit (1119)

Vierailija
781/1119 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kelpaa 47v.. maks 42 v tavis pullukka kelpaa kyllä.

miksi sitten sanoit ylempänä 47-vuotiaalle, että hän kelpaa ja haluat tavata?

Vierailija
782/1119 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi sun isoimmista ongelmista on, ettet sä osaa keskustella. Varmaan baarissakin jankkaat naisille näitä samoja juttuja kuin täällä. "Miksen mä kelpaa, kyllä mä ennen kelpasin, onko se tää kaljuuntuminen ja lihominen, ennen mulla oli hyvännäköinen tyttöystävä joka antoi koskea, velkaa on 27 tuhatta mutta mulla on hyvä työ Postissa ja hieno vuokra-asunto ei vaan ole kavereita eikä tyttöyst...hei mihin sä menet?!! Naiset on nykyää niin pinnallisia.

Ai en osaa keskustella.. en juttele baarissa naisille. Sunnuntaina 2 naista haki mut tanssimaan mutta en jutellut koska ei kiinnostanut he olivat mua reilusti vanhempia

Et juttele baarissa naisille...?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/1119 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi sun isoimmista ongelmista on, ettet sä osaa keskustella. Varmaan baarissakin jankkaat naisille näitä samoja juttuja kuin täällä. "Miksen mä kelpaa, kyllä mä ennen kelpasin, onko se tää kaljuuntuminen ja lihominen, ennen mulla oli hyvännäköinen tyttöystävä joka antoi koskea, velkaa on 27 tuhatta mutta mulla on hyvä työ Postissa ja hieno vuokra-asunto ei vaan ole kavereita eikä tyttöyst...hei mihin sä menet?!! Naiset on nykyää niin pinnallisia.

Ai en osaa keskustella.. en juttele baarissa naisille. Sunnuntaina 2 naista haki mut tanssimaan mutta en jutellut koska ei kiinnostanut he olivat mua reilusti vanhempia

Et juttele baarissa naisille...?!

Tosi tökeröä käytöstä muutenkin. Vain kauniille naisille, josta on seksuaalisesti kiinnostunut, voi jutella??

Ei ihme että allulla ei ole kavereita.

Vierailija
784/1119 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asensin tinderin en voi käsittää noita naisia. Hemmetin ylpeitä kaunottaria hoikkia. Miten tommosta saa koskaan? Ellei mies ole sporttinen hoikka ja treenaa+ korkeasti koulutettu ja rahaa? Oon ite tavis ylipainonen. Amis koulutettu ja rahaa ei paljoa ole. Vakityö kyllä.. ei mitää saumaa??

Vierailija
785/1119 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa tuommoset olla. Ilmeisesti pitää ettiä jostain räkälästä lihava nainen.

Vierailija
786/1119 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kelpaa. Liian vanha.

Vierailija
787/1119 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te muutte saatte osumia Tinderissä? On vaativia noi naiset herranjumala.

Vierailija
788/1119 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäs olla mallin näköinen mies ja varakas että kelpaa.

Vierailija
789/1119 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääs jätän noi omaan arvoonsa. Tinder ei mun juttu.

Vierailija
790/1119 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kelpaa. Liian vanha.

Miksi sitten sanoit että kelpaa? Unohdit itse ikärajan?

Vierailija
791/1119 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa tästä nyt jauhaa.. lähen yöksi töihin.

Vierailija
792/1119 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riman laskeminen ei näköjään koske Allua itseään. Jos ulkonäöstä nyt puhutaan, niin voin kertoa rehellisesti että minun sänkyyni on päässyt ne Allun parjaamat komeat adonispankkiirimiehet esim. Minun ei ole tarvinnut laskea tasoa vaikka olen pyöreä, koska muodot ovat ns. oikeissa paikoissa, nätti ja nuorekas kasvoista, olen hauskaa seuraa ja kelpaan jopa vielä ikänikin puolesta niille tasokkaille miehille, ikähaitari 32-58. Ketään en ole statuksen tai ulkonäön vuoksi tapaillut ja pidän Alluakin ihmisenä. Mutta olishan se hänenkin hyvä ymmärtää että hän nirsoilee ihan samalla tavalla mistä syyttää nuorempia naisia. Jos hän saa tehdä niin, niin miksei naiset saa tehdä niin. T. Se N47

Vierailija
793/1119 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä mun pitäs huolia 47 v oon itse 37.. ollaan erilaisia.. miksi mä sitte ennen kelpasin? mun mielestä näytän hyvältä ja olen pitkä ja komea 195.. ei mulla ole kun vähä kaljamahaa.. mun mielestä mun pitäs kelvata ihan tavis naisille pullukoille?

Vierailija
794/1119 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oon laskenut rimaa ja yrittäny badoossa niinku tavallisia mutta ei ne laita viestiä ja ei niitä oikein kiinnosta.. jatkuvaa turhautumista ja ykspuolista.

Vierailija
795/1119 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain tässä mättää onko maine menny.. vai oonko vanhentunut.. iällä ei pitäs olla mitää merkitystä.

Vierailija
796/1119 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä mun pitäs huolia 47 v oon itse 37.. ollaan erilaisia.. miksi mä sitte ennen kelpasin? mun mielestä näytän hyvältä ja olen pitkä ja komea 195.. ei mulla ole kun vähä kaljamahaa.. mun mielestä mun pitäs kelvata ihan tavis naisille pullukoille?

Niin no miks ihmeessä 35v pitäis huolia esim. kaljamahainen, jos hän ei halua sellaista? Kuten sinäkään et kelpuuta 47v. Te molemmat saatte olla haluamatta.

Vierailija
797/1119 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No antaa sitte olla.. pysyn yksin.

Vierailija
798/1119 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko kaljuuntuminen estää ja kaljamaha pienikin.. uskomatonta..?

Vierailija
799/1119 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jotain tässä mättää onko maine menny.. vai oonko vanhentunut.. iällä ei pitäs olla mitää merkitystä.

Onko sillä iällä nyt merkitystä vai ei? Vai siis silloin sillä ei ole merkitystä kun nainen on 27v ja itse olet 37v, mutta silloin on merkitystä jos se nainen on 47v.

Vierailija
800/1119 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella paskaa sanon minä.. aivan naurettavaa.