Baareissa on vaan pinnallisia naisia nykyään
Huomannu jo pitemmän aikaa että yökerhoissa on pinnallisia nuoria naisia. SItte olen huomannut myös sen että ainaski tääläpäin suurin osa naisista on myös koulutettuja. Itse olen tavallinen huonopalkkainen amis. Missä ne kaikki tavalliset on. Haluaako kaikki naiset olla korkeasti koulutettuja ja hieno luksus elämä?
Kommentit (1119)
Vierailija kirjoitti:
En tajua mikä naisia vaivaa edelleen.. pääsin sunnuntaina tanssimaan.. mutta se siitä.. itse oisin halunnut seksiseuraa panetti.. mutta tällästä tää on... eivät anna koskea
Kuinka monelle naiselle menit itse juttelemaan?
Vierailija kirjoitti:
Mikä teitä naiset vaivaa.. haluaisin naisen jolla on yhtä iso kaljamaha ja on hot ja nätti?
naisen jonka mahanympärys on 120cm??
sain kerran naisen baaristaj olla oli iso kaljamaha mut se oli kaunis.. kyl me pantiin.. mut ei sitä sit kiinnostanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä teitä naiset vaivaa.. haluaisin naisen jolla on yhtä iso kaljamaha ja on hot ja nätti?
Ei niin ison.. mutta onhan niitä naisia jolla on kaljamaha?
En tykkää jos nainen on niin pyöree.. mieluite ohkaset jalat ja keski vartalolihavuutta.
hitto olis kiva panna semmosen kaljamaha naisenkaa.. ai että unelma
En tiedä mistä sellaisen löytäisin..
Mun mielestä en ole nirso.. nyt joku mättää ku en saa naista
Onko täälä naisia 30-40 v jolla on melko iso kaljamaha?
Vierailija kirjoitti:
Juu ei tommosia naisia jaksa.. no miksei sulle pullukka 47 v nyt kelpaa.. olisin lähdös treffeille?
No eihän tästä oikeasti tule mitään, kun mä en moneltakaan osin täytä sun kriteerejä, sulle tulee vaan paha mieli tavattaessa, kun joudut alentamaan omaa rimaa sellaiseen mihin et halua. Mä olen mallia pyöreä JLo ja liian vanha. Ja mulla ei ole kaljamahaa tikkujaloilla, vaan vyötärö leveällä lantiolla. En mä halua tuottaa sulle pettymystä, katkeroidut vielä pahemmin. N47
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ei tommosia naisia jaksa.. no miksei sulle pullukka 47 v nyt kelpaa.. olisin lähdös treffeille?
No eihän tästä oikeasti tule mitään, kun mä en moneltakaan osin täytä sun kriteerejä, sulle tulee vaan paha mieli tavattaessa, kun joudut alentamaan omaa rimaa sellaiseen mihin et halua. Mä olen mallia pyöreä JLo ja liian vanha. Ja mulla ei ole kaljamahaa tikkujaloilla, vaan vyötärö leveällä lantiolla. En mä halua tuottaa sulle pettymystä, katkeroidut vielä pahemmin. N47
Parempi sulle. En haluisi allua vaivoiksi kellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tuntuu olevan taas päin hoota.
Ei mua kiinnosta tommonen nainen.. oot paljo liia mua vanhempi ja ei kiitos koskaan..
t. allu
Oon nyt sitä mieltä et oon ikisinkku ja unohdan naiset.. kerta tää on aina tällästä.. teen töitä ja urheilen.
Vierailija kirjoitti:
Oon nyt sitä mieltä et oon ikisinkku ja unohdan naiset.. kerta tää on aina tällästä.. teen töitä ja urheilen.
Oot jo vuodesta 2019 jankannut tuota samaa, että unohdat naiset niin milloin pidät siitä kiinni?
Kaveri sanoi naistuttu unohda naiset ja tee töitä ja vaikka laihduta.
Joo no sitte olen sanonut hyvästi.. mulla on vakituinen työ ja hyvin menee.
Parempi oon hiljaa ja laihdutan ja syön paremmin ja käyn töissä.. kai se mieli sitte paranee.