Baareissa on vaan pinnallisia naisia nykyään
Huomannu jo pitemmän aikaa että yökerhoissa on pinnallisia nuoria naisia. SItte olen huomannut myös sen että ainaski tääläpäin suurin osa naisista on myös koulutettuja. Itse olen tavallinen huonopalkkainen amis. Missä ne kaikki tavalliset on. Haluaako kaikki naiset olla korkeasti koulutettuja ja hieno luksus elämä?
Kommentit (1119)
Vierailija kirjoitti:
jotain tässä mättää onko maine menny.. vai oonko vanhentunut.. iällä ei pitäs olla mitää merkitystä.
Ja just sanoit 47v olevan itsellesi liian vanha?!
Kyllä se on.. koska en ole 37 v tasolla.. niin mieluite nuorempi nainen.
MIksi sitten mun ex oli 30.. ja minä päälle 30. kelpasin vielä?
Mulle kelpaisi tavis pullukka lihava voi olla.. 25-40 v
En tiiä miks tää on tällästä.. antaa olla.. en murehdi asiaa jos en kelpaa.. teen muita juttuja.
Vierailija kirjoitti:
No mulle kelpaisi 25 v nainen ihan hyvin.
No mutta kun sille 25v vuotiaalle neitoselle ei kelpaa 37v, eihän 47v kelpaa sinullekaan.
No sitten ei kelpaa.. no otetaan sitte 47 v xxl nainen 120 kg kaljamaha.
Naisten rima on komea sporttinen adonis menestynyt salipelle.. salkun kanssa.. kyllä komea adonis jolla on iso kaveripiiri hyvin itsevarma paljon rahaa.. ei velkaa niin kelpaa kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en vieläkään mahdu sun kriteereihin, en mä noin pyöreä ole, eikä mulla ole kaljamahaa 😂 N47
En vaa enää tässä iässä kelpaa.. näköjään en voi sille mitää.. vaikka käyn paikoissa missä naisia.. en voi niinku käsittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en vieläkään mahdu sun kriteereihin, en mä noin pyöreä ole, eikä mulla ole kaljamahaa 😂 N47
No voidaanko tavata vloppuna?
Mutta onneksi niitten pinnallisten naisten vastapainoksi baareissa on paljon syvällisiä miehiä.
Vaan mahtaako tuossa kysyntä ja tarjonta kohdata.
Mä en kyl omasta mielestä ole nirso jos yritän tavallisia pullukoita.. enkä missejä.. en sitte naisia ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpaisi tavis pullukka lihava voi olla.. 25-40 v
Vaihtuupa sulla minuutin välein mielipiteet. Just äsken yläikäraja oli vielä 42v. 🤪
Juu ei tommosia naisia jaksa.. no miksei sulle pullukka 47 v nyt kelpaa.. olisin lähdös treffeille?
En tajua mikä naisia vaivaa edelleen.. pääsin sunnuntaina tanssimaan.. mutta se siitä.. itse oisin halunnut seksiseuraa panetti.. mutta tällästä tää on... eivät anna koskea
No mulle kelpaisi 25 v nainen ihan hyvin.