Baareissa on vaan pinnallisia naisia nykyään
Huomannu jo pitemmän aikaa että yökerhoissa on pinnallisia nuoria naisia. SItte olen huomannut myös sen että ainaski tääläpäin suurin osa naisista on myös koulutettuja. Itse olen tavallinen huonopalkkainen amis. Missä ne kaikki tavalliset on. Haluaako kaikki naiset olla korkeasti koulutettuja ja hieno luksus elämä?
Kommentit (1119)
Vierailija kirjoitti:
KUULE HERRANJUMALA ON PALJO LIHAVEMPIA NAISIA KUN MINÄ.. JA LIHAVAA NAISTA EI KUKAAN HALUA.. MITÄ IHMETTÄ HITTO VIE.. MIKS MUN PITÄS LAIHDUTTAA MAHA POIS JA OLLA ADONIS.. TREENATTU SALIPELLE KUULE EN HALUA OLLA
Kumma juttu, että lihavia naisia ei huolita, ja samaan aikaan riittää ilmiöksi asti pullukoita daameja joilla on hoikka ukko!? Täällähän noistakin pariskunnista vöyhötetään aina silloin tällöin. Lisäksi historiallisesti ja joissakin kulttuureissa vielä nykyäänkin on tykätty muhkeammasta, on ollut vaurauden ja elinvoimaisuuden merkki.
Vierailija kirjoitti:
mulla on oppimisvaikeus...
Onko sekin naisten vika?
Sen vähän mitä olen baareissa liikkunut niin mulla on miehenä ihan päinvastainen käsitys siellä olevista naisista noin niinkuin yleisellä tasolla. En ole millään tavalla ulkoisesti viehättävä, huono ryhti ja keskivartalolihava, mutta silti mua on tultu baarissa iskemään. Olin toki silloin parisuhteessa, joten mitään ei näillä kerroilla tapahtunut, mutta silti...
On siellä sitten niitä pinnallisiakin naisia, mutta ne menevät pinnallisten miesten pöytiin ja eikö lopulta kaikki ole jollain tavalla pinnallisia? En minäkään aivan ketä tahansa kelpuuta vaikken itse Adonis olekaan.
M30
No en mäkää kelpuuta miksi.. mulla on asiat hyvin.. komea pitkä mies.. miksi ihmiset sanoo että olen pelottava ja naiset juoksee karkuun tuijotan ja ahdistelen naisia.. mitä ihmettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en ole ruma.. en vastenmielinen.. on kaljamahaa.. mutta olen paljo saanut naisia.. kuka kehtaa sanoa etten ole komea ja vastenmielisen näköinen??
Kauneus ja komeus on katsojan silmässä. Olen nähnyt kuvasi ja olet minun silmiini tavallinen suomalainen mies, jolla on pelottava katse.
No mitä sitte ei naisetkaa ole kauniita.. olen tavallinen kyllä.. olen lihonut vanhentunut,.. kuule ei voi mitää näillä mennää ota tai jätä... Mä olen kiltin näköinen ei mulla ole pelottava katse.. onko naiset täydellisiä??
Mä olen 162/85, vyötärö, leveä peppu, tissit D-kuppi, kasvoista kaunis, nuorekas, mutta jo 47v. En kelpais sulle Allu, joten älä ihmettele jos naiset ei kelpuuta sinuakaan.
Siis mitä ihmettä.. kyllä kelpaisit mulle.. lähetää ulos.. mä oon komea ja pitkä 194.. kaljamahaa on.. luulis että kelpaisin?
Sä Allu tuolla toisessa ketjussa sanoit että max 42v pitää naisen olla.
Koska olen itse 37 v.. en halua mun äitini ikästä.. tajuatko?
Mä olen tuo 47v, joka en kelpaa sulle ikäni puolesta, niin kuin sanoin jo ekassa viestissä. Mutta aika nuorena äitisi on saanut sinut.
Et kelpaa.. olet liian vanha
Äkkiä sun mieli kyllä vaihtuu. Ensin kelpaa ja sitten ei kelpaakaan. En ole sinua tyrmännyt millään mittarilla, mutta sulle mä en kelpaa. Sun pitää ymmärtää sitten myös se, että sinutkin torjutaan jollain kriteerillä, kuten minutkin heitit pois laskuista iän perusteella.
Kyllä ymmärrän.. mutta mun kriteerit ei ole liian korkeella jos halun tavis pullukan naisen.
Vierailija kirjoitti:
No en mäkää kelpuuta miksi.. mulla on asiat hyvin.. komea pitkä mies.. miksi ihmiset sanoo että olen pelottava ja naiset juoksee karkuun tuijotan ja ahdistelen naisia.. mitä ihmettä.
Koska sinulla on kaksi persoonaa. Että sitä ihmettä.
En vaa ymmärrä miksi en kelpaa tavis pullukalle,, koska asiat on hyvin en oo pohjalla käyn töissä ja näytän hyvältä. No en ole löytänyt sopivaa naista. Hki naiset on vaativia.. koulutusta ja rahaa.
Minulle kelpaisi nainen jolla on omenamahaa ja ei niin paksut jalat ja sopivan ikänen nätti meikkaa.. mistä niitä löytää.. jos e nminä pitkänä miehenä kelpaa heille outoa.
No täytyy käydä baareissa tai ulkona kesällä ja rohkenen jutella ja lähestyn niitä pullukoita.. en hoikille kelpaa koska olen itse kaljamaha.. täytyy ottaa niskasta kiinni.. en halua missiä.. vaan tavis nätin pullukan!!
Vierailija kirjoitti:
En vaa ymmärrä miksi en kelpaa tavis pullukalle,, koska asiat on hyvin en oo pohjalla käyn töissä ja näytän hyvältä. No en ole löytänyt sopivaa naista. Hki naiset on vaativia.. koulutusta ja rahaa.
No muuta prkele Ivaloon.
Sussa on se vika, että olet ihan hlevetin tyhmä, erittäin paljon alle keskitason. Ka PINNALLINEN kuin mikä, eihän sulla ajattelu irtoa hetkeksikään sukuelimistä. Omien viettiesi tyydyttämisestä muiden kustannuksella.
Allu suljetulle, aloitan adressin.
Mitä mieltä Allu olet sukupuolesta yhteiskunnallisena konstruktuona?
Olen itsekki rupsahtanut.. en tietenkää saa liian nuorta prinsessaa joka on hoikka ja olen vanhentunut.. mutta en halua ketä vain.
Ei mua kiinnosta mitä ihmiset musta ajattelee.. tuttavani 46 v nainen sanoi että mulla on asiat hyvin ja ihmiset on todella ilkeitä ja vihasia nykyää.. en sääli itteeni en ole ruma... kyllä vielä kelpaan tavis pullukalle.
Eikä mun tarvi etsiä kehitysvammaista.. etsin tavallisen jolle kelpaan tälläsenä.. en halua missiä liian ylpeetä koulutettua naista ei kiinnosta.. vaan semmosen minkä ennenkin sain..
Vierailija kirjoitti:
Ei mua kiinnosta mitä ihmiset musta ajattelee.. tuttavani 46 v nainen sanoi että mulla on asiat hyvin ja ihmiset on todella ilkeitä ja vihasia nykyää.. en sääli itteeni en ole ruma... kyllä vielä kelpaan tavis pullukalle.
Joo, menee se sun elämä näinkin. Joka päivä täällä kirjoittamassa samoja asioita. Mietin vaan, että mikset halua yhtään kehittää itseäsi. Ymmärrän, että sulla on oppimisvaikeuksia, mutta eikö ihan oikeasti voisi jostain muusta keskustella? Kun ei tämä johda ikinä mihinkään.
Onko lääkkeet ottamatta ehkä parin, kolmen viikon ajalta? Aloitit maanisen jauhamisen 11.4.
Tässä teemaan sopivaa:
Oppimisvaikeus on Allun tekosyy jättää aivojensa rippeetkin käyttämättä.
On niin paljon helpompi hössöttää menemään terskansa perässä.
Äkkiä sun mieli kyllä vaihtuu. Ensin kelpaa ja sitten ei kelpaakaan. En ole sinua tyrmännyt millään mittarilla, mutta sulle mä en kelpaa. Sun pitää ymmärtää sitten myös se, että sinutkin torjutaan jollain kriteerillä, kuten minutkin heitit pois laskuista iän perusteella.