Baareissa on vaan pinnallisia naisia nykyään
Huomannu jo pitemmän aikaa että yökerhoissa on pinnallisia nuoria naisia. SItte olen huomannut myös sen että ainaski tääläpäin suurin osa naisista on myös koulutettuja. Itse olen tavallinen huonopalkkainen amis. Missä ne kaikki tavalliset on. Haluaako kaikki naiset olla korkeasti koulutettuja ja hieno luksus elämä?
Kommentit (1119)
Yksi sun isoimmista ongelmista on, ettet sä osaa keskustella. Varmaan baarissakin jankkaat naisille näitä samoja juttuja kuin täällä. "Miksen mä kelpaa, kyllä mä ennen kelpasin, onko se tää kaljuuntuminen ja lihominen, ennen mulla oli hyvännäköinen tyttöystävä joka antoi koskea, velkaa on 27 tuhatta mutta mulla on hyvä työ Postissa ja hieno vuokra-asunto ei vaan ole kavereita eikä tyttöyst...hei mihin sä menet?!! Naiset on nykyää niin pinnallisia.
Niin nykyää vaa kyttään naisia turhauttaa ku ei ne millää kiinnostu.. tavis pullukka olis mulle hyvä... oon yksin jatkuvasti ja mietin naisia kokoajan ja puhun.. haluaisin koskea naista.. en kestä enää.
Vierailija kirjoitti:
Yksi sun isoimmista ongelmista on, ettet sä osaa keskustella. Varmaan baarissakin jankkaat naisille näitä samoja juttuja kuin täällä. "Miksen mä kelpaa, kyllä mä ennen kelpasin, onko se tää kaljuuntuminen ja lihominen, ennen mulla oli hyvännäköinen tyttöystävä joka antoi koskea, velkaa on 27 tuhatta mutta mulla on hyvä työ Postissa ja hieno vuokra-asunto ei vaan ole kavereita eikä tyttöyst...hei mihin sä menet?!! Naiset on nykyää niin pinnallisia.
Ai en osaa keskustella.. en juttele baarissa naisille. Sunnuntaina 2 naista haki mut tanssimaan mutta en jutellut koska ei kiinnostanut he olivat mua reilusti vanhempia
Osaan kyllä jutella.. netissä jankutan mutta oon erilainen livenä.. töissä en ruikuta muuten ei kukaa mua jaksaisi.. oon erilainen kyllä.. netissä ruikutan ja jankutan mulla on kai 2 persoonaa
Haluaisin vaan naisen yli kaiken elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin vaan naisen yli kaiken elämääni.
Kyllä sä olet kehitysvammainen. Kehitysvammaisilla miehillä on juuri tuollaisia pakkomielteitä varsinkin seksiä ajatellen. Sun elämä on pelkkää seksin ajattelemista.
Ei kyllä ole.. haluan kumppanin en pelkkää seksiä.. montako kertaa se pitää sanoa?
Haluan kumppanin jonka kanssa asua yhdessä ja nukkua.. lähtee lenkille.. nainen tykkää minusta ja toisinpäin.. ottaa kädestä kiinni.. tunnen vaa olevani naisille ilmaa.. pahalta tuntuu vaikka asiat on hyvin
Vierailija kirjoitti:
Haluan kumppanin jonka kanssa asua yhdessä ja nukkua.. lähtee lenkille.. nainen tykkää minusta ja toisinpäin.. ottaa kädestä kiinni.. tunnen vaa olevani naisille ilmaa.. pahalta tuntuu vaikka asiat on hyvin
Sinä annat sellaisen kuvan itsestäsi täällä, että kukaan ei koskisi sinuun pitkällä tikullakaan.
Niin annan.. mutta en oikeasti ole tuommoinen.. naiset on sanonu näytän ihan hyvältä ja olen pitkä mies.
Kaipaisin tavis pullukkaa naista kouluttamatonta.. saa olla köyhä ja työtön.. saa olla masentunut kaveriton.. mistä löydän?
Itse olen myös käynyt "vain" "pelkän" ammattikoulun. Tuntuu että kaikki minun ikäiset naiset ovat korkeasti koulutettuja. Ärsyttää. Tai oikeastaan turhauttaa. M27
No niin muaki ärsyttää.. melkee kaikki naiset on itteensä täynnä.. on luis vuittonin laukut ja ovat niin ylpee näkösiä hoikkia napapaidoissa ja täydellisen kauniita.. mistä tavis pullukan amiksen löytäis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en ole ruma.. en vastenmielinen.. on kaljamahaa.. mutta olen paljo saanut naisia.. kuka kehtaa sanoa etten ole komea ja vastenmielisen näköinen??
Kauneus ja komeus on katsojan silmässä. Olen nähnyt kuvasi ja olet minun silmiini tavallinen suomalainen mies, jolla on pelottava katse.
No mitä sitte ei naisetkaa ole kauniita.. olen tavallinen kyllä.. olen lihonut vanhentunut,.. kuule ei voi mitää näillä mennää ota tai jätä... Mä olen kiltin näköinen ei mulla ole pelottava katse.. onko naiset täydellisiä??
Mä olen 162/85, vyötärö, leveä peppu, tissit D-kuppi, kasvoista kaunis, nuorekas, mutta jo 47v. En kelpais sulle Allu, joten älä ihmettele jos naiset ei kelpuuta sinuakaan.
Siis mitä ihmettä.. kyllä kelpaisit mulle.. lähetää ulos.. mä oon komea ja pitkä 194.. kaljamahaa on.. luulis että kelpaisin?
No, kelpaako se 47 v sulle vai ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mua kiinnosta mitä ihmiset musta ajattelee.. tuttavani 46 v nainen sanoi että mulla on asiat hyvin ja ihmiset on todella ilkeitä ja vihasia nykyää.. en sääli itteeni en ole ruma... kyllä vielä kelpaan tavis pullukalle.
Joo, menee se sun elämä näinkin. Joka päivä täällä kirjoittamassa samoja asioita. Mietin vaan, että mikset halua yhtään kehittää itseäsi. Ymmärrän, että sulla on oppimisvaikeuksia, mutta eikö ihan oikeasti voisi jostain muusta keskustella? Kun ei tämä johda ikinä mihinkään.
Ei ole kavereita.. ja kehitän itteeni että saisin itsevarmuutta menisin juttelee naisille.. käyn töissä maksan laskut lyhennän lainaa.. mulla on hieno asunto.. autoki on jonkinlainen hyvin menee..
eilen sanoit, että sulla on 2 miespuolista kaveria
Vituttaako allu, kun sun kaikki ketjut poistetaan?
Ei kelpaa 47v.. maks 42 v tavis pullukka kelpaa kyllä.
Jatkaan sinkkuna.. tulee jos on tullakseen.. ja töihin vaan. rahaa on ja pärjään kyllä.
Ihan tarpeeksi syvällisiä siitä tärkeimmästä kohtaa.
Ei ole kavereita.. ja kehitän itteeni että saisin itsevarmuutta menisin juttelee naisille.. käyn töissä maksan laskut lyhennän lainaa.. mulla on hieno asunto.. autoki on jonkinlainen hyvin menee..