Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Superinfluenssa tulossa Suomeen – ”rokote kannattaa ehdottomasti ottaa

Kommentit (138)

Vierailija
121/138 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan. Olen raskaana. Viime vuonna olin ainoa, joka otti rokotteen, ja olin 40 hengen toimistossa yksi niistä yhdeksästä, joka ei sairastunut influenssaan.

Minä taisin olla yksi niistä kahdeksasta, jotka eivät ottaneet rokotetta, eivätkä sairastuneet influenssaan. En ole koskaan sairastanut influenssaa ja kuumeessa olin viimeksi v. 2010. En ajatellut ottaa rokotetta tänäkään vuonna.

Vierailija
122/138 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No thanks narkolepsialle.

Alapeukuttajat voivat lukea THL:n suositukset. Rokotteita on kahta erilaista ja toinen niistä tosiaan aiheuttaa narkolepsiaa. Kannattaa varmistaa, kumpaa teidän työterveyshuolto/terveyskeskus antaa.

Ei se toinenkaan todistettavasti aiheuta narkolepsiaa, siihen vaan on olemassa olemattoman pieni teoreettinen riski, siksi varotoimena sitä ei anneta nuorille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/138 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alapeukuttajat voivat lukea THL:n suositukset. Rokotteita on kahta erilaista ja toinen niistä tosiaan aiheuttaa narkolepsiaa. Kannattaa varmistaa, kumpaa teidän työterveyshuolto/terveyskeskus antaa.

Ei se toinenkaan todistettavasti aiheuta narkolepsiaa, siihen vaan on olemassa olemattoman pieni teoreettinen riski, siksi varotoimena sitä ei anneta nuorille.

Työkaverini lapsi sairastui narkolepsiaan rokotuksen jälkeen. Se on todella kauhea sairaus, joten en ottaisi sitä pienintäkään riskiä.

Vierailija
124/138 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työkaverini lapsi sairastui narkolepsiaan rokotuksen jälkeen. Se on todella kauhea sairaus, joten en ottaisi sitä pienintäkään riskiä.

Siksipä varotoimena sitä ei annetakaan. Sairastuiko tuttusi lapsi siis kausirokotteesta vain siitä v.2009 pandemrixista?

Vierailija
125/138 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä noita ottamaan... En näe syytä.

Vierailija
126/138 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotus on riski, joka pitää ymmärtää. Mikäli muistelette miten kauhea mediamyllytys tarvittiin siihen, että THL tunnusti narkolepsian johtuneen Pandemrixistä, niin miettikääpä niitä muutamaa vammautunutta/kuollutta, joita varmasti tästäkin rokotteesta seuraa: THL ei tule IKINÄ myöntämään syyn olleen rokotteissa! Se on varmaa.

Vierailija
127/138 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin pelottavaa, että aikuiset ihmiset, osa jopa hoitoalalla, operoivat täysin mutupohjalta ja heikoin tiedoin. Ei taida olla toivoa ihmiskunnalla, kun koulutetut ihmisetkin menevät täysillä mukaan foliohattujuttuihin.

Vierailija
128/138 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkääpä katsomaan vaikka lähimpään keskussairaalaan henkilöstön rokottamisia. Aika hiton moni lääkäri ja hoitaja käy siellä rokotteen ottamassa. Lääkäreillä taitaa olla hiukan keskivertoa paremmat eväät analysoida rokotteen luotettavuus kuin peruspirkolla joka tekee johtopäätöksiä magneettimedian artikkeleista ja sekoittaa käsitteet.

Vierailija
129/138 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oteta. Meillä 2 ja 5 vuotiaat lapset eikä neuvolassa edes tyrkytetty. Kysyttiin halutaanko ja sanoin, että lapset pelkää piikkejä, turhaan en ota. Sanoi ymmärtävänsä ja siinä se. Enpä usko olevan kovin tärkeä ja mulle ei ole lapsena annettu mitään tällasia ja ikinä ole sairastanut mitään influenssaa. Luulisi immuunijärjestelmän sekoavan vuosittaisista rokotuksista.

Vierailija
130/138 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan nuo kalakaverit sairastaa kun ottavat piikin. Itse en ota enkä ole koskaan kipeä... joten päättele itse kannattaako ottaa ja mitä siitä oikeasti saa.

Vierailija
131/138 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin pelottavaa, että aikuiset ihmiset, osa jopa hoitoalalla, operoivat täysin mutupohjalta ja heikoin tiedoin. Ei taida olla toivoa ihmiskunnalla, kun koulutetut ihmisetkin menevät täysillä mukaan foliohattujuttuihin.

Juuri näin! Olen neuvolassa töissä, ja joidenkin kollegoiden mutu-fiilikset ja uskomukset saavat leukani loksahtamaan. Minusta nuo uskomukset saisivat olla irtisanomisperuste rokottamisen ammattilaisille.

Vierailija
132/138 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkääpä katsomaan vaikka lähimpään keskussairaalaan henkilöstön rokottamisia. Aika hiton moni lääkäri ja hoitaja käy siellä rokotteen ottamassa. Lääkäreillä taitaa olla hiukan keskivertoa paremmat eväät analysoida rokotteen luotettavuus kuin peruspirkolla joka tekee johtopäätöksiä magneettimedian artikkeleista ja sekoittaa käsitteet.

Peruspirkot eivät myöskään ole töissä sairaiden parissa joten he eivät edes ole mitenkään vertailukelpoisia keskussairaalan henkilöstön kanssa joiden päälle yskitään koko päivän.

Eli peruspirkon on aivan turha ottaa rokotetta, vaikka kuinka lääketeollisuuden lobbaajat siitä hyötyisivät(ehkä sinä). Keskussairaalan henkilökunnan voi olla järkevämpää ottaa(en ottaisi), mutta valinta kuuluu jokaiselle itselleen. Ei lääkeyrityksille

Vierailija
133/138 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oteta. Meillä 2 ja 5 vuotiaat lapset eikä neuvolassa edes tyrkytetty. Kysyttiin halutaanko ja sanoin, että lapset pelkää piikkejä, turhaan en ota. Sanoi ymmärtävänsä ja siinä se. Enpä usko olevan kovin tärkeä ja mulle ei ole lapsena annettu mitään tällasia ja ikinä ole sairastanut mitään influenssaa. Luulisi immuunijärjestelmän sekoavan vuosittaisista rokotuksista.

Miksi se sekoaisi? Jälleen näitä uskomuksia. Ei ole yhtään sen turvallisempaa altistua taudinaiheuttajille, jotka tulevat ympäristöstä. Päin vastoin, silloin yleensä sairastuu. Rokotteen ottamalla vastustuskyky muodostuu yhtä luonnollisella tavalla, mutta säästyy taudilta. Ympäristöstä tulee tuhansittain vieraita antigeenejä päivittäin, joten rokote on pieni pisara siinä meressä.

Vierailija
134/138 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä viitsi puhua paskaa. Narkolepsian voivat saada (ihan perus flunssaviruksenkin ansiosta) vain ne, joilla on tietty kudostyyppi. Muut eivät voi saada sitä. Toisaalta, suluissa mainitun faktan ansiosta, jokainen jolla tuo kudostyyppi on, saavat sen joka tapauksessa ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
135/138 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kun eka saikkupäivä menee palkattomaksi ja loppupäivistäkin maksetaan vähemmän, alkaa rokotteet maistua, kun työnantaja ei maksakaan enää palkkaa kotona makaamisesta

Vierailija
136/138 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä näyttäisi olevan uskovaisten ryhmä siis rokoteuskovaisten.. Mikä ihmeen tarve on pakottaa? Hyi mitä ihmisiä.

Vierailija
137/138 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taida ottaa, olen perusterve, mulla ei oo lapsia enkä koskaan ole sairastanut influenssaa. Perusflunssatkit menee kolmessa päivässä ohitse silloin harvoin kun sellaisen sairastan.

Vierailija
138/138 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaudu kampanjaan pakko ottaa piikki. Piikki piikki piikki piikki.. tämä on ihan keski-ajalta antakaa ihmisten olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi